פיקסילים שרופים ומדיניות ההחלפה של דל - עמוד 5 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פיקסילים שרופים ומדיניות ההחלפה של דל


אמיר_ה

Recommended Posts

פשוט ל"אנשים פה בפורום" יש נטייה מטופשת להשמיץ ולפלוט שטויות חסרות בסיס לכל כיוון ..

אם טרחת לקרוא בוודאי ראית שנשפכו פה אלפי מילים ומאות טיעונים בעד ונגד המסכים של ומסכי 20' בכלל. אני אישית "שפכתי עליהם גפרית" כמה וכמה פעמים למרות שלבסוף הם "ניצחו" בשקלול הסופי.

נכון להיום ה-2007FP/WFP הם המסכים המשתלמים ביותר מבחינת מחיר/ביצועים/תמורה ובהתחשב בכמות האפסית של מקרי פיקסלים שרופים במסכים אלו הם עדיין כאלה. המבחן הוא מבחן התוצאה - ב-2300 ש"ח אתה מקבל מסך 20' מעולה והסיכוי לקבל בו פיקסל שרוף הוא קטן מאוד. אם אתה מוכן לשלם פי 2 ויותר כדי להוריד את הסיכוי הזה לאפס מוחלט - זה שיקולך הבלעדי.

EIZO הם מסכים מעולים לכל הדעות ואכן מבטיחים 0 פיקסלים שרופים, אבל המחיר! אתה יודע כמה עולה מסך EIZO 20 אינטש שמתאים גם למשחקים?

אחדד את הטענה שלי, פשוט לפעמים קשה לי להתנסח כמו שצריך אז אני מתנצל אם הבנת אותי לא נכון...

אני מסכים איתך בכל מה שאמרת!!!!! וכמו שכתבתי אני מעוניין לצרף למפרט של חברה שלי את המסך הזה כי הוא.. טוב בהכל ! מסך 20 אינץ' מאוזן ושווה את מחירו...

אבל! הפורום גם מורכב מילדים שאפילו אין להם את המסך...וסתם כדי לעלות את מספר ההודעות שלהם מגיבים וממליצים עליו כיאילו היה זהב בחינם..כמובן שיש המון אנשים מדהימים פה שתמיד עוזרים לי ואני יכול לסמוך עליהם בעיניים עצומות ! אבל קורה הרבה שמישהו מבקש מסך עם צבעים טובים ובתקציב גדול יותר הם ישר זורקים "עזוב אותך ! קח דל" שאפילו האדם לא ביקש שטח עבודה ענקי..

אני יודע שהמסך הזה "אופנתי" בקרב חובבי החומרה ואני דווא כן משבח אותו...אבל באמת שהוא לא הכל כל יכול...מחירו הזול יחסית לתמורתו בא על חשבון אחריות לקויה ...אשר משאירה לקחות רבים לא מרוצים.. חברה טובה, שייצרה כמה מסכים לא רעים בכלל שגרפו הרבה תשבוחות ופרסים... אבל מעולם לא קיבלו "תשבוחות" על האחריות המקסימה שלהם והשירות "המדהים" לצרכן. תזכרו שפה זה לא ארצות הברית.. והכסף לא גדל על העצים....

אשמח לקבל המלצה לחנות שנותנת לראות את המסך לפני רכישתו לבדוק אותו שהוא אכין נטול פיקסלים שרופים... אין לי בעיה להוסיף 100 שקל יותר להבטיח לעצמי קניה של 100 אחוז (אם אין לך פיקסלים שרופים בשבוע הראשון סביר להניח שגם לא יהיה לך ב3 שנים הקרובות)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 114
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אשמח לקבל המלצה לחנות שנותנת לראות את המסך לפני רכישתו לבדוק אותו שהוא אכין נטול פיקסלים שרופים... אין לי בעיה להוסיף 100 שקל יותר להבטיח לעצמי קניה של 100 אחוז (אם אין לך פיקסלים שרופים בשבוע הראשון סביר להניח שגם לא יהיה לך ב3 שנים הקרובות)

כנ"ל.

אני אשמח לראות חנות שמוכנה לספוג סתם ככה מסך שהקונה מצא פיקסל שרוף והחנות מחליפה לו למסך חדש אחר מהאריזה עד שהוא מוצא מסך בלי פיקסל אחד שרוף, כשהמצב הוא כזה כמו עכשיו שמדיניות ההחזרה של המסך היא 6 פיקסלים.

ושוב, האם מישהו פה בפורום התלונן במסך הזה על יותר מפקסל אחד שרוף (כשבכל מקרה מקרה כפי ש 1nStall אמר שממש צריך לחפש אותו כדי למצוא).

ד.א. אל תקחו את הדעה שלי כמיצג את IQPC ... בשביל לקבל את דעת החנות תיצרו קשר באתר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מדבר כאילו זה שוק של מוכרים אבל זה שוק של קונים

למה שיהיה איכפת לי שחברת הגדירה 5 פיקסלים ומטה כמוצר תקין כשאני מחפש אפס תקלות

מי שקונה מוצר בלי שיהיה לו בטחון של 100% שהמוצר שיקבל נקי מפגמים הוא קונה רשלן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במחשבה שנייה אני רוצה לתקן את תגובתי הקודמת.

כשמסכי ה-''22 נמכרים היום החל מ-1400 ש"ח הפיתוי של "הצרכן המצוי" (שלרב כלל לא מודע לסוגי הפאנלים) לרכוש מסך "גדול" וזול הינו אדיר.

אם הוא ניחן בתבונה מעט מעל לבסיסית הוא ידע להתפעל ולהשתאות כשהמוכר יזין אותו בנתונים מרהיבים של זמני תגובה ורזולוציה.

ובכל זאת "מביני עניין" או לפחות מי שמחשיב עצמו ככזה כגון חלק מחברי הפורום (שהינם אחוז קטן מכלל הציבור), גרפיקאים חובבים ובכלל כל מי

שיודע להבחין ומייחס חשיבות לאיכות המסך והתצוגה ישקלו בכובד ראש אם להשקיע סכום נכבד נוסף במסך איכותי אך קטן יותר.

על פי רוב מי שמשקיע ורוכש את ה2007 (או חלילה את ה2407) עושה זאת מחוסר יכולתו להתפשר על איכות. מאדם כזה ניתן לצפות שידרוש

לקבל מסך נטול פיקסלים שרופים ללא פשרות ולתמורה הטובה ביותר לכספו. ואם פיקסלים שרופים לא מדאיגים אותו אז יש אפשרות חלופית .

לי באופן אישי אין שום טענה לחנות שעושה כדי להבהיר ללקוח שמדובר בהימור ואת הסיכון שעליו לקחת טרם בוצעה הרכישה. במידה והדבר הוסבר

ללקוח ובכל זאת הסכים לרכוש בתנאים אלו אין לו מה לבא בטענות לחנות לאחר שקיבל מסך פגום (שאולי הוחזר ליבואן לא מכבר ע"י לקוח אחר).

מסתבר שקהל היעד החדש של מעט רחב יותר מזה שציינתי קודם לכן והנה התיקון הנדרש

מי שפחד מהגרלת פאנלים קיבל במקום הגרלת פיקסלים.

בהנחה שאלו פני הדברים צריך להיות משוגע או מהמר כבד לרכוש מסך ב-4300 ש"ח מבלי לקבל התחייבות שהמסך יהיה נטול פיקסלים שרופים לפחות במועד קבלתו.

כנראה שבדל החליטו לפנות לקהל יעד חדש . . . למשוגעים ומהמרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבחינת זה נקרא מוצר תקין ולא פגום כך שאין לך סיבה מוצדקת להחזיר אותו, ולחנות לא יהיה מה לעשות איתו.

חוץ מזה כפי שכבר הזכירו, הסיכוי שיהיה פיקסל אחד שרוף קלוש ביותר, ומבין עשרות חברי פורום שקנו אותו לא ראיתי מישהו שהזכיר שיש לו יותר מפקסל שרוף אחד, במיוחד במסך הזה.

מה גם שלא שמים לב אליהם אלא אם כן ממש מחפשים.

לדעתי אין מה להיות היסטרי בעניין הזה.

אדוני, אל תתמם,

כל אדם שמשקיע ממיטב כספו לרכוש מסך LCD ויגלה בו פיקסל שרוף - מבחינתו האישית, ההרגשה היא כמי שנפגע/רומה/חרב עליו עולמו וכד'.

אם אדם רוכש מוצר הוא מצפה לקבל את המיטב תמורת כספו, והמיטב השיצרן יכול להבטיח הוא לפחות מסך תקין, נקי מפיקסלים שרופים בעת הרכישה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק כדי שתבינו עד כמה זה לא משמעותי?

לי יש את המסך ואני אוהב אותו מאוד,יש לי פיקסל אחד שרוף שאני מסובב את המסך אני רואה אותו וזה מפריעה מאוד.שהמסך לא מסובב הפיקסל לא מפריע לי,נישאר עם המסך עד הסוף,מוסיף אין מאה אחוז לכל מוצר שקונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבל מאוד שזאת דרך המחשבה שלך...

אם לקוחות לא היו מוותרים ודורשים את מה שמגיע להם (0 פיקסלים מתים\חצי מתים\אולי מתים במועד הקנייה) אז היתה חייבת לשפר את בקרת האיכות שלה, או לחלופין לספוג את הבעיות שהיא עצמה יצרה על חשבונה.

אין שום הצדקה להוציא אפילו 1000 שקל ולקבל מוצר שאינו תקין במלואו,

הלקוחות משלמים את כל הסכום, ואם נמצא מסך לא תקין, מן הראוי לקבל החזר כספי חלקי על המסך.

רק המדינה שלנו כאלה פראיירים , מביאים לנו קקי על מקל ומשכנעים שזה הדבר הטוב הבא...

בארה"ב ממזמן היו מחרימים ותובעים אותם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק המדינה שלנו כאלה פראיירים , מביאים לנו קקי על מקל ומשכנעים שזה הדבר הטוב הבא...

בארה"ב ממזמן היו מחרימים ותובעים אותם...

אתה חושב שהמדיניות של שונה בארה"ב? היא לא! פשוט יש שם יותר רשתות ענק שמוכרות מסכים איכותיים ומסוגלות לספוג זאת בעצמן.

אתה רואה פה בארץ רשת גדולה מוכרת 2407WFP למשל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...