בעיה עם בחורה. - עמוד 5 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה עם בחורה.


pain_killer12

Recommended Posts

^^^זה כי הם לא החליטו לשים את הגאווה שלהם בצד. האמון, אם היה שם כזה, נפגע עוד יותר ויהיה מאד קשה להחזיר את המצב למה שהיה מקודם. הם צריכים פשוט לשאול את עצמם עד כמה הקשר הזה חשוב להם ואם הם הולכים לזרוק הכל בגלל איזה לול תרנגולות סכסכניות.

רציני את עובדת שם? או את צינית? :o

מה את עושה שם?

כן. מוזגת + פסיכולוגית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 83
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

ימים פופולריים

משתתפים בולטים בדיון

מת קפוט הלך הסיפור, גם אם הוא יצליח לשכנע אותה זה יגמר שבוע אחרי זה.

ברגע שאתה צריך לשכנע את החברה שלך שאתה דובר אמת אתה בבעיה חמורה, היא לא רוצה להאמיו לו, וגם לא לסלוח לכן גם אם הוא ישכנע אותה היא לא באמת תאמין לו אלא סתם תגרר עוד כמה ימים\שבועות איתו.

שיגיד לה ללכת להזדיין וזהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך חברות שלה הגיעו אל החברה? :s05:

החברה הזו צריכה להיות ממש אהבלה כדי לא לקלוט שזה "עלילה" אם אנשים זרים שבמקרה יש להם קשר לד' מספרים לה סיפורים :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך חברות שלה הגיעו אל החברה? :s05:

החברה הזו צריכה להיות ממש אהבלה כדי לא לקלוט שזה "עלילה" אם אנשים זרים שבמקרה יש להם קשר לד' מספרים לה סיפורים :kopfpatsch:

כנראה מדובר פה בעוד בלונדינית מהשורה. :lol: :lol: :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבריקו רבאק הסיפור הזה גלש מכל פרופורציה. בוא ואני אסכם לך בקצרה מה הולך פה. קיים חוסר אמון משווע במערכת היחסים - המערכת תיקרוס עוד שנה, חודש, יום, שעה, שנתיים - גורלה נחרץ. היא מאמינה לכל העולם ואישתו והעיקר לא להאמין לו. אתה מציג את העילה לפרידה ולא את הסיבה לפרידה. העילה- הם אמרו לה, היא אמרה לה, הוא אמר לה, סבתא של סבא שלה נגלתה לה בחלום ולחשה לה, אכלו לה, שתו לה, לקחו לה כל זה לא משנה זה אותו דבר. הסיבה - היא לא מאמינה בו וזה פגם שלא יכול להיות קיים במערכת יחסים יציבה לאורך זמן - המערכת גורלה נחרץ כבר מזמן. אז עזוב אותך מכל הפסיכולוגים בגרוש :kopfpatsch:, לפני שהעניין מחמיר ונהייה מגעיל יותר ממה שהוא כבר עכשיו שיעשה מה שוורדה רזיאל אמרה "אז תזרקי אותו" (אבל בלשון זכר). ותזכור, אם הוא יזרוק אותה יחסי הכוחות יקבלו תפנית והיא תרדוף אחריו (היא חזקה ממנו במערכת היחסים ולכן אם הוא יזרוק אותה האגו שלה כל כך יפגע שהיא תהייה חייבת להחזיר אותו, כי הוא זה שבסופו של דבר הוא עשה את הצעד הגורלי..........כולנו בני אדם עם נשמות טועות :bash:).

אח שלי גיבור, אתם עוד צעירים ועוד שנים זו תהייה סך הכל אפיזודה חולפת............................

בהצלחה :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברק וויטניר, אם זו הייתה רק ד' שאמרה לה שהם התנשקו היא לא הייתה מאמינה, הבעיה היא שגם חברות שלה אמרו לה שהן ראו אותו מתנשק עם ד'.

אני ראיתי צלחת מעופפת נופלת. הן בטח שמעו את זה מאותה ד' וכדי להשמע משכנעות הן אמרו שראו את זה. אם בנאדם היה בוחר לבגוד בחברה שלו, אני חושבת שהוא לא היה מתפתה לעשות זאת במקום ובסיטואציה שכל החברות שלה יראו?

ועדיין לא אמרת אם החבר שלך באמת נישק את הבחורה הזאת או לא, או שהוא לא מוכן לענות לך?

תכלעס, אני מסכימה עם yanhak. מערכת היחסים הזאת נידונה למוות עוד לפני שהיא התחילה וזה יימשך כך בשביל הבחורה הזאת כל עוד היא תמשיך להסתובב עם פמליית תרנגולות קנאיות. כמעט כל החברים שלי בנים. אני יודעת שהם בחיים לא יגנבו לי את החבר. :lol:

בואו נודה בזה, בנות הן סכסכניות וקנאיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

...אהבלות, פסיכותיות... עם כל ה"שיוויון" בין המינים שהולך היום קשה למצוא בחורה נורמאלית שמסוגלת לחשוב בשביל עצמה ולא נכנסת לסרטים אם הבחור לא מתקשר אליה כל שעתיים (לדוגמא...)

פעם בחורות היו רגועות יותר וידעו מראש שאין כל כך מה לצפות מבחורים, וגם אם הן יעמדו על האוזניים זה לא יזיז הרבה (אבל יהייה נורא מצחיק).

היום בחורות המציאו לעצמת כל מיני "חוקים" הזויים ואם הבחור (ובאמת שלרובינו אין מושג מאיפה החוקים האלה הגיעו... זה כמו שבחורה לא תבין את הקטע שגבר שיושב בנחת בחברת עצמו ישלח יד לבייצים ויגרבץ בשביל ההנאה- וזה ממש או אוננות או משהו כזה!) לא עומד בציפיות, הבחורה נכנסת לסרטים ורק מחמירה את המצב הנפשי שלה... בקיצור, נשים צריכות לחזור למטבח לטובתן- כי לבשל גם גברים יודעים (והיום נראה לי שיש יותר גברים שיודעים לבשל מאשר נשים :P)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

IG, גם הבנים של בלייזר המציאו לעצמם כל מיני חוקים. ואם אתה גם יודע לבשל, ויותר טוב מן הנשים, אז אדרבה, מה אתה צרייך אותן?

ל-Vitnir תזהרי שהחברים שלך לא יגנבו לך את החבר,גם זו אפשרות הגיונית.

עכשיו שאתה אומר את זה, אני מתחילה לדאוג ש-IG יגנוב לי את החבר. :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ל-Vitnir,לא לחשוש,מתוקה,אבל אים כן אפשר לסדר איזה מיפגש ביננו,היה מעניין,איזה ערב רומנטי,ולמחרת נספר בפורום איך היה,אוו שלא ניספר.

אני מקווה שאת לא קטינה,כי אים כן תשכחי מה אמרתי,יום טוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...