Tomersoni פורסם 2007 באפריל 19 Share פורסם 2007 באפריל 19 אני חושב שאתם מפספסים פה נקודה חשובה... ל-FP יש 1600 פיקסלים לרוחב בעוד ל-WFP יש 1680 פיקסלים לרוחב. זה פער זניח לחלוטין ומתקבל למעשה שדה ראיה "רוחבי" כמעט זהה בשניהם אבל ה-FP מציג עוד 14% שדה ראיה "אנכי" שאין לך ב-WFP הרחב. אני משחק במקביל עכשיו ב-2407WFP שבאמת נותן עוד 20% לרוחב בהשוואה ל-2007FP ואני לא יכול להגיד שההבדל דרמתי במשחקים - בהחלט מורגש אבל לא משהו שמפיל מהכיסא כי גם 1600 פיקסלים לרוחב כבר נותן שדה ראיה רחב בהחלט. בסרטים זה כבר סיפור אחר... בגלל שהם מראש באספקט רחב. אין ספק שבשני המסכים האלה ההבדל יחסית זניח אבל עדיין ההבדל הוא בכמעט 10% שלדעתי זה כן משמעותי..בעיקר בכך שהמשחק תופס יותר שטח ראייה. למשחקים בדל הרחב אתה מרוויח קצת יותר רוחב, וגם יותר fps למשחקים. הגובה שאתה מרוויח במסך הלא רחב, הוא לדעתי זניח יחסית, בעיקר בזכות הPIVOT. בכל מקרה הרווחת יא מניאק, גם 2407wfp וגם 2007fp! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
tmpusr פורסם 2007 באפריל 19 Share פורסם 2007 באפריל 19 בכל מקרה הרווחת יא מניאק, גם 2407wfp וגם 2007fp! האמת - תענוג... תקראו גם את הת'רד פה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=251062.msg2243416#msg2243416 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dudulr פורסם 2007 באפריל 19 מחבר Share פורסם 2007 באפריל 19 אם המשחקים הישנים באמת ייראו רע כשהם מתוחים, ולחלק בכלל אי אפשר לקבוע שיימתחו (כלומר אני מפסיד המון שטח), אז הרחב ממש לא שווה...חוץ מלסרטים שאני לא רואה כל כך הרבה.ברחב יש אפשרות אולי לשחק בריבוע ולהשתמש בשטח שנשאר מהמסך לדברים אחרים, כמו אייסיקיו למשל? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Bear Cub פורסם 2007 באפריל 19 Share פורסם 2007 באפריל 19 חחח זה רק בתנאי שלא תפתח את המשחק בFULLSCREEN קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dudulr פורסם 2007 באפריל 19 מחבר Share פורסם 2007 באפריל 19 את זה אני יודע אבל יש איך לעשות את זה? סוג של "Windowed Mode" שוב, לכל משחק שהוא. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Noam0101 פורסם 2007 באפריל 19 Share פורסם 2007 באפריל 19 זה לא Window mode, אבל אפשר לעבוד ב-1:1 בכל רזולוציה, כלומר שהתמונה תהיה במרכז המסך ובדיוק ברזולוציה שבחרת. אפשר גם לעבוד במצב 4:3 שזה אומר שהמסך מותח את התמונה אבל שומר על Aspect ratio של 4:3 (ומותח למעשה ל-1400x1050 ולא ל-1680x1050) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dudulr פורסם 2007 באפריל 19 מחבר Share פורסם 2007 באפריל 19 כשכתבתי ריבוע התכוונתי ל4:3, שיהיה ברור אבל אם עושים את זה אפשר להשתמש בשטח שנשאר בצידי המסך לדברים אחרים, או שזה אוטומטית יהיה שחור? כי זה נראה לי די שימושי - להשאיר למשל את התפריט-צד של הויסטה עובד מול העיניים תוך כדי המשחק... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Noam0101 פורסם 2007 באפריל 19 Share פורסם 2007 באפריל 19 אני דיברתי על פיצ'ר שמובנה במסך, שעובד רק אם הרזולוציה היא לא 1680x1050אם אתה רוצה לדחוף דברים בצדדים אתה צריך תמיכה בתוכנה, ואני לא יודע אם זה קיים היום קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.