רעיון מהפכני למיכל מיים (קירור מיים) - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רעיון מהפכני למיכל מיים (קירור מיים)


Kriz

Recommended Posts

  • תגובות 39
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

בהחלט יצירתי, אל קיבולת המים שנכנסת למיכל קטןכזה אי קטנה יחסית, ולכן, יהיה לך יותר חום מאשר עם עבודה עם מיכל חיצוני שמכיל 10 ליטרים של מים ויותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רעיון ממש נחמד ,אחרי שתבדוק אם זה אטום אפשר לקחת את זה לשלב הבא ,מים הקרים יותר יהיו בכלוב התחתון ומשם תשאב למעבד

והפליטה של המים החמים יכנסו לכלוב העליון שם יתקררו קצת ואז ירדו למיכל התחתון ושוב למעבד (ברור שבין המעבד למיכל העליון יהיה הראדיטור).

רעיון ממנש נחמד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שזה הרעיון שעלה לי בראש אחרי שראיתי את המיכל מים הזה.

להפוך בעצם את 2 הכלובים למיכלי מים, למיכל העליון יגיעו המים מהבלוקים שיהיו על מעבד/ציפסט/כרטיס מסך וכו', מהעליון הם יעברו לרדיאטור ויתקררו שם, ואז מהרדיאטור יעברו למיכל התחתון ומשם למשאבה ואז שוב לבלוקים.

זה יתן לדעתי תוצאות יפות.

מיכל אחד הוא כמות קטנה מדי, חשבתי על לשים בתוך הכלוב הזה קופסת פרספקט שהיא בהחלט תהייה אטומה ויהיו יותר נוח לעבוד איתה מאשר עם ברזל ולאטום אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הממ... לדעתי אתם מדברים באוויר.. אני חושב שאם אלו יהיו 2 כלובי מיים אחד מעל השני , המשאבה צריכה להיות חזקה דיו בכדי לאפשר זרימת מיים תקינה...

בלוק--->מיכל1--->ראדיאטור-->מיכל2-->משאבה-->בךוק וחוזר חלילה... (ואני אל מדבר על גבהים שונים של המרכיבים מה שיתרום להתנגדות זרימת המיים)

אם כי אחלה רעיון...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל אלו שאין להם מקום והם בעלי מארזי ENERMAX , CHEIFTEC ותואמיהם.. הינה רעיון חסכוני ומגניב...(בקרוב של המערכת מיים שלי על פי אותו רעיון)

אני אולי עיוור, אבל מה עם החורים של הברגים שם, מהצד שפונה אלינו... מן הסתם יצאו מהם כמויות של מים. אתה מתכוון לאטום אותם עם פרספקס או משהו? אם כן, אז אני רואה שקדחת שם צינור, מה שיגרום לכך שיווצר תמיד רווח בין הפרספקס לחורים מה שיגרום לנזילה....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...