בזק לא הבטיחה להעלות את הUpload ? - עמוד 5 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בזק לא הבטיחה להעלות את הUpload ?


LaCostE

Recommended Posts

NeptuneMB לפי יכולות הביטוי והבנת הנקרא שלך הינך ללא ספק אחד העובדים היותר מוצלחים שבזק ידעה מעודה.

הצלחת לפספס שתי תגובות נוספות שלי בתרד מס' 40 ו-44 ומשום מה הסקת שלי יש בעיות ראיה !?

אם תקרא היטב האחרונה וגם תצליח להבין אולי תגלה גם שיש סוף טוב לסיפור האישי שלי :

את עיקר סיפור החלמאיות של (להבדיל מבזק בינלאומי) כפי שארע בהמשך להגדלת החיוב החודשי חסכתי מכל הקוראים עד רגע זה. והנה בזכותך אני אפרסם אותו:

לאחר שנוכחתי שהחיוב החודשי שלי עלה מ-60 ל-70 ש"ח רק בשל התוספת ל-UPLOAD פניתי לבזק והוסכם ש"השדרוג" יבוטל וכך אחזור לשלם 60 ש"ח עבור 2M/96K (כפי שהיה קודם לפנייתי). מה שקרה בפועל זה שגיליתי בחשבון החודשי לאחר מכן שחויבתי ב-130 ש"ח ולקח למוקדנית שעה שלמה עד שהבינה כי בטעות חייבו אותי פעמיים (60+70) ולא באופן יחסי למס' הימים. אציין כמובן שלאחר שערכו בדיקה מקיפה ידעו גם לזכות אותי בגין "החיוב הכפול".

טרם תחשוב להגיב שוב ולחלוק עימנו מפניני חוכמתך תמתין קמעה שתה משהו (עדיף מים) ותירגע.

אם תחפוץ באמת לעמוד על טיב דבריי תבקש יפה ואני אשקול להציג הקבלות.

הוא התעצבן עליך כיוון שאתה מציג את מה שקורה לך כסטנדרט, בעוד שזה ממש רחוק מלהיות כך.

אני אישית כנציג תמיכת רשתות של , בכלל לא נתקל במקרים של "תשדרג לי" ומזל, אחרת הייתי יורה

לעצמי בראש או משהו.

זה תהליך שמבצעים אוטומאטי וזה שאתם מעודדים פה להתקשר ולצעוק על "בזק" אתם פוגעים, בנציגים שסופגים את הצעקות והשליליות שלכם כלפי חברה שאתם/ההורים שלכם בחרתם לשם לה כסף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 70
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

הוא התעצבן עליך כיוון שאתה מציג את מה שקורה לך כסטנדרט, בעוד שזה ממש רחוק מלהיות כך.

אני אישית כנציג תמיכת רשתות של , בכלל לא נתקל במקרים של "תשדרג לי" ומזל, אחרת הייתי יורה

לעצמי בראש או משהו.

זה תהליך שמבצעים אוטומאטי וזה שאתם מעודדים פה להתקשר ולצעוק על "בזק" אתם פוגעים, בנציגים שסופגים את הצעקות והשליליות שלכם כלפי חברה שאתם/ההורים שלכם בחרתם לשם לה כסף.

אכן שיתפתי אנשים בסיפור האישי שלי גם כדי שיגלו ערנות ויבדקו היטב שבקשתם לשדרוג לא הניבה גם העלאה בחיוב.

בשום מקום לא טענתי שמדובר בסטנדרט ובודאי שלא עודדתי "לצעוק" על .

שים לב שציינתי העבודות לטוב ולרע ולא חסכתי מאיש לדעת שלבסוף מיוזמתה שידרגה ללא חיוב!

אני חושב שעמיתך לעבודה צריך לדעת גם לשמוע עובדות שאינן נוחות לו מבלי לקבוע שמדובר בתעמולת הסתה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב אז אכן מסתבר שיש לי כמעט 31 קיי...למרות שיוטיוב העלה "רק" ב24 קיי

רציתי לדעת כמה אתם ממליצים להגביל את קצב ההעלאה שהאינטרנט יעבוד בסדר ברשת בזמן שאני עושה אפלואד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וזה שאתם מעודדים פה להתקשר ולצעוק על "בזק" אתם פוגעים, בנציגים שסופגים את הצעקות והשליליות שלכם כלפי חברה שאתם/ההורים שלכם בחרתם לשלם לה כסף.

:screwy: :screwy:

ממתי אסור ללקוח לא להיות מרוצה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

כשלקוח לא מרוצה, מוציא את התסכול שלו על הנציג.

הוא בד"כ יצא עוד פחות מרוצה ממה שהוא הגיע.

צודק, אין צורך לעודד אנשים להוציא את העצבים על נציג תמיכה טכנית של או של כל חברה אחרת, אבל לרוב האנשים הייתה בעייה כזו או אחרת עם שלבסוף(למרות שלקח זמן במקרה שלי) תוקנה הטעות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...