כתבה מ-BetaNews על מאבקם העיקש של הקראקרים במיקרוסופט/Windows Vista. - עמוד 12 - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כתבה מ-BetaNews על מאבקם העיקש של הקראקרים במיקרוסופט/Windows Vista.


ר

Recommended Posts

  • תגובות 273
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

lib1 מאוד אהבתי את חשיבתך המקורית. אולי תבוא לעבוד אצלנו? ;D

שלחתי כמה פעמים בדיון הזה לינק לדיון על הצפנה באמצעות שבב הצפנה בו אמרתי מראש שברור שזה יעלה באיטיות המערכת (כתבתי אפילו 10 אחוז) אך הוספתי "you gotta do what you gotta do". אתה מאמין שזה יגרום להאטה הרבה יותר משמעותית, אינני רואה שום סיבה לזאת, במיוחד כאשר הרצת כונן מוצפן כולו עם TrueCrypt היום לא מאט אותך באופן מורגש בשום אופן שהוא... ובכל מצב העתיד הוא מרובה-ליבות כך שההאטה תהיה עוד פחות מורגשת.

אני לא חושב שקשה להגן על כל קובץ. זה לא שמישהו יושב ומצפין כל קובץ בנפרד - זה סיסטמה. זה מאוד קל לי עכשיו להריץ סרקיפט שיצפין חלש-יחסית אלף קבצים כל אחד בסיסמה לגמרי שונה ולך בתור מקרק ההצפנה ייקח כמה שנים טובות לקרק כל אחד ואחד אינדיבידואלית.

לגבי איטיות הפיתוח של ויסטה - אני מסכים. זה מפלצת. אולם אין לי ספק ששיטת הגנה חכמה תהיה לגמרי מופרדת, מודולרית, מהתוכן המורץ-מוצפן. שכבה מעל (או כמה שכבות מעל). כך שאחרי כל עדכון של המתכנתים אתה מריץ את שכבת ההצפנה מה שיאט את עיכול/הפצת הקוד כל פעם נניח בשעה. לא ביג דיל.

עכשיו כל זה בתיאוריה. אנ'לא מאמין שמיקרוסופט כאלה מתוחכמים בשלב זה אבל אני כן חושב שהם יציקו מספיק כדי לדחוף את רובנו להיות חוקיים.

"סיפורי פוגי" - כמו הסיפור על ברוך שהיה מאכיל את המגפיים שלו במרק או על האח שלמד שחייה בהתכתבות אצל מציל ידוע... זה בערך רמת האמונה שלי בסיפורים של כמה פה "אני לא אקנה ויסטה גם אם העולם יחרב" חחחחח

"שקט נפשי" - כשאתה משתמש חוקי בוויסטה אתה יודע, לדוגמא, שכשתשדרג את המסנג'ר לייב המתוק שלך לגרסה 8.5 או 9 או 9.5 איך שהיא תתקדם לה יפה בשנים הבאות - שלא תצטרך לעשות שמיניות באוויר כדי לעקוף את WGA כדי להוריד את התוכנה..או לחפש גרסה מקורקת/וורז שלה...תוכנה חינם, בנאדם... כנ"ל לגבי תיקון בעיות בווינדוס שלך - יצא לי כבר כמה פעמים שהייתי צריך לעבור validation כדי להוריד לדוגמא Messenger 5.1 (זה שמובנה במערכת ההפעלה) לסדר איזושהי תקלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התייאשתי אחרי 3 דפים של חפירות ר' בע"מ :/, פספסתי משהו חשוב? זה נראה דיי סדרתי בדף 4....

-ג'ו

אז זה נראה לך הגיוני להגיב על דברים שכבר נטחנו?

משום מה אני לא דואג לגבי הקשיים של לפרוץ את הווינדוס פעם בחודש, גם לזה ימצאו קראק,אני מוכן להתערב איתך על המחשב שלי אם תרצה (: .

אני מוכן להתערב

Put Your Money Where Your Mouth Is

זה לא ברור לך שלתקן פריצה לוקח מאית מהזמן (במקרה הגרוע) מהזמן שלוקח לפרוץ?

מה הבעיה לשים תיקון בכל עדכון של WINDOWS?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז זה נראה לך הגיוני להגיב על דברים שכבר נטחנו?אני מוכן להתערב

Put Your Money Where Your Mouth Is

זה לא ברור לך שלתקן פריצה לוקח מאית מהזמן (במקרה הגרוע) מהזמן שלוקח לפרוץ?

מה הבעיה לשים תיקון בכל עדכון של WINDOWS?

הרגשתי מחויבות אישית לנסות ולגרום לו לשתוק בשם כל[או לפחות רוב?] הקהילה :x .

צ'טערת ;D

בכל מקרה, אפשר לפרוץ *כל* דבר עמרי, ולמקירוסופט לא כל כך אכפת [מהכירות עם נציגים בחלונות הגבוהים של מיקרוסופט] מהצרכן הביתי, לפחות לא *עדיין*, לכן המחירים הגבוהים, כי פלח השוק העיקרי שלו הם מנסים למכור זה השוק העסקי, והמחשבים הניידים\המורכבים מראש.

בכלמקרה,

אני אלך עכשיו להתחבא מעמרי :o

-ג'ו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רגע למה כתוב "virtually" ולא כתוב חד-משמעית "all"? מי היא אותה חברה עלומת שם בעלת משאבים יותר מכמה מדינות יחדיו שמסוגלת להיות ה-exception to the rule?

:lol:

:-*

אה, ועוד דבר ששכחתי להגיד ל-lib1

אני לא חושב שככל שהשנים חולפות יש יותר קראקרים (צבא שלהם) ברמה שמסוגלים לפצח הגנות חדשות. להיפך, ה-barrier of entry הופך גבוה יותר ויותר בשל מורכבות גדולה יותר ויותר. אם בעבר היית צריך ידע של X שנים ב-Y תוכנות כדי לפצח, עכשיו אתה צריך X+5 וY+8. מה שאני אומר בקיצור זה שלדעתי 95% מהקרקרים לא מסוגלים הרבה מעבר לקריאת איזה how-to שמאכיל אותם עם כפית ומלמד אותם איך לפצח 99% מהתוכנות בשוק. את הדברים היותר מורכבים יחידי סגולה אפילו חולמים לנסות לקרק.

ועוד נקודה: הטריק של יהיה לשרוף לך זמן - כל פעם בהפתעה חדשה. כמה שווה הזמן שלך? שווה לך לשרוף 50 שעות בשנה בקירוקים או במעקפים כדי להינות מהתופינים של מיקרוסופט? כל שנה ככה? ל-5 שנים??? וזה לא 50 שעות במכה שאתה יכול להגיד "אוקיי, עברנו את זה". מדובר על עינוי סיני, נשמה... תחשבו על זה עוד קצת ותנסו לדמיין מה אתם עומדים לעשות בשנים הקרובות ואח"כ אל תתביישו להודות "תשמע, בכל זאת צדקת כנראה".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשתעשו את זה, כלומר תקנו ביחד כמה חברים עותק אחד של , אני ממליץ לך בחום להתעקש להיות הראשון להתקין. :lol:

:-*

אני אומר לך שזה עובד...לפחות ב

יש לי CDKEY שכמה מאות אנשים משתמשים בו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משום מה ר, אחרים מתעצבנים מדבריך

אבל אני אגיד לך משהו:

מדבריך אני מבין שאת יודע דבר או שניים על אבטחת מידע

אני רוצה לספר לך סיפור קטן (אולי אתה מכיר אותו כבר..)

במאה ה16 או ה17 אני לא זוכר ממש היה מדען בשם ויז'ניר, שהמציא את צופן "ויז'ניר" שבזמנו כינו את הצופן "הצופן שבלתי ניתן לפענחו"

זמן לא רב לאחר ויזניר בא צ'ארלס באבג' - מתמטיקאי בריטי שכן הצליח לפרוץ את הצופן וזה כבר לא היה "הצופן שבלתי ניתן לפענחו"

זהו המשל (האמיתי אגב)

דבר נוסף לפני שאומר את הנמשל:

גם את RSA ניתן כמובן לפצח - זה רק עיניין של זמן\כוח מחשובי\אלגוריתם יחודיי (שמחכה להיוולד)\WHATEVER

עד שגם צופן זה יהיה ניתן לפיענוח בקלות יחסית, אגב מבחינה תיאורתית ניתן לפצח צופן זה גם היום אכן מבחינה מעשית כרגע לא!

היום תוכנות המשתמשות בצופן זה - נפרצות! וגם תוכנות אשר משתמשות בהשינג (שזה MD5 SHA-1 RC4 CRC וכו..... (לקוראינו שלא מבינים מהיכן נחתתי עליהם)) - נפרצות בקלות!!!

ועכשיו לנמשל, יתכן ואתה צודק ואנו כי נצטרך לקנות את בשביל הנוחות כדי שלא ניצטרך לפררוץ אותה שוב ושוב, אבל זה רק עיניין של

זמן וסבלנות.... ואם תיהיה מורכבות אני סמוך ובטוח שיש אלו שעומלים כדי לפרוץ אותה בצורה מושלמת.

ממש כפי שאז צופן ויז'ניר שימש מלכים רבים ואת הצבא וכל אדם מן המניין כדי להצפין מידע והכל היו בטוחים שלא ניתן לפרוצו ואז הגיע באבג'

ואמר להם "או הא מה קרה ויזניר אכל אותה" - פרצתי את הצופן כך יקרה גם עכשיו.

בוא לא נתנבא.... נחכה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

m0sh אתה פשוט טועה. אין לך מה אפילו לנסות את זה בוויסטה. לא שנראה לי שזה עבד ב- (אתה כנראה מתבלבל).

lib1, גם אם מישהו מסוגל לפרוץ הצפנות שהממשלה והצבא משתמש בהם, אתה יכול להיות בטוח שהוא לא יעשה בזה שימוש לתת את מקורקת בחינם לאנושות. הוא ישב ויתכנן את כיבוש העולם במדויק ויעשה זאת בלי לירות כדור אחד כי כל הסודות הכי כמוסים של כל אדם או קבוצה שהיא יהיו חשופים מולו.

אני מאמין שכמו שאתה ואני יודעים שמחר אפשר לפצח חלק ניכר מההצפנות בשימוש כיום ע"י פריצת דרך מתמטית שתגלה מהם X ו-Y שמרכיבים את המספר הראשוני X*Y, כך גם הצבא של היום למד משהו מהעבר ומשתמש בכמה הצפנות בו-זמנית עבור הדברים הממש קריטיים, כך שתצטרך לפתור לא HARD PROBLEM אחת (מונח טכני) אלא את כל הבעיות הקשות שאפשר ליישמן בתור אלגוריתם הצפנה... כמובן יאכילו כל אלגוריתם במפתח שונה בשיטת הבובה הרוסית (שכבה על שכבה) כך שעד שהשמש תיכלה אף אחד לא יוכל לפצח את המסר הסתום - אז אין מה לדבר בכלל על פיצוחו במאתיים השנים הקרובות (התקופה הרלבנטית לגבינו בני האדם).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...