כתבה מ-BetaNews על מאבקם העיקש של הקראקרים במיקרוסופט/Windows Vista. - עמוד 9 - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כתבה מ-BetaNews על מאבקם העיקש של הקראקרים במיקרוסופט/Windows Vista.


ר

Recommended Posts

כולם פה יקנו חוקית ... בשלב זה או אחר .

1.שתקנו LAPTOP

:smile1:

2.מגיע הגיל שנימאס לך ואין לך זמן יותר לרדוף אחרי קראקים ואז אתה מחליט לקנות מערכת חוקית.

בשלב הזה כבר בדרך כלל אתה אדם עמיד יותר מהתקופה הראשונה ....

3.או השלב שנימאס לך ..... אתה פשוט רוצה עובדת. נקודה.

:smile1:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 273
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

בקיצור נמרץ - נתראה בעוד 5 שנים, ואז נראה מי יאכל ת'כובע.

קחו שבחשבון שגם בעוד 5 שנים לא תהיה הלינוקס שאנחנו מכירים היום, וייתכן שהשוק ישתנה לחלוטין.

נחכה ונראה - ותפסיקו עם השמות חיבה המפגרים בבקשה (בקשה אישית, לא איום).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ר, "חוזרים לווינודס עם הזנב בין הרגליים"? אה. לא, לא ממש.

זה אני כתבתי, לא "ר"

ומה לעשות, זאת המציאות

זה לא אומר שזה נכון ב100%, אבל זה רוב האנשים

זה פשוט סוויטץ' שקשה לרוב האנשים לעשות

רוב הפורום משתמש בWINDOWS כיום

אני מבטיח לך שאם תפתח סקר ותשאל כמה ניסו (אפילו פעם אחת) להתקין הפצה כלשהי, תגלה שהמון ניסו וברחו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התנצלותי הכנה ל "ר" אם כך.

אני מסכים איתך- אני מכיר באופן אישי אנשים שניסו וחזרו לווינדוס. לכן גם כתבתי שלא כדאי להשלות את עצמנו שלינוקס באמת תהיה אופציה חלופית ממשית.

אני אגיד לך למי המעבר הזה קשה ולא נוח- לאנשים שמבחינתם מחשב זה מכונת משחקים כשימוש עיקרי ו\או אנשים שצריכים תוכנות יעודיות שעובדות רק על ווינדוס(פוטושופ, כל מני תלת-מימד וכו'). המעבר לא קשה מבחינת שימוש, אלה שאנשים כאלו באים ושואלים "אה..אם אני לא יכול להריץ משחקים, או להריץ את תוכנות העבודה שלי, למה לי להשתמש בלינוקס?" ואכן, זה מוצדק. לעומתם, אנשים כמוני, שמבחינתם מחשב זה לאינטרנט\סרטים\מוזיקה\משחקים קלים, אין להם בעיה לעבור ללינוקס. אפילו אבא שלי התשתמש בלינוקס תקופה מסויימת, ללא שום קושי, ועדיין משתמש כשאני בלינוקס והוא צריך משהו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה אני כתבתי, לא "ר"

ומה לעשות, זאת המציאות

זה לא אומר שזה נכון ב100%, אבל זה רוב האנשים

זה פשוט סוויטץ' שקשה לרוב האנשים לעשות

רוב הפורום משתמש בWINDOWS כיום

אני מבטיח לך שאם תפתח סקר ותשאל כמה ניסו (אפילו פעם אחת) להתקין הפצה כלשהי, תגלה שהמון ניסו וברחו.

אתה צודק, כמה שמנסים לעשות את קל לשימוש עם כל ההפצות הוא עדיין מסובך, ורוב המשתמשים רגילים לנוחות של וינדוס =\

אגב: גם אני ניסיתי וגיליתי שזה לא בשבילי, אין לי ממש זמן ללמוד ליוקס כי אני איזה שעתיים על המחשב ביום ורוב הזמן הולך על גלישה בפורומים וET...

עריכה 2: אבל במחשבה שניה... אם היתה הפצה שהיא באמת קלה, עם ממשק קל, וכוללת קבצי הסברה (מין TUTORIALS למתחילים) הייתי מתקין ברגע זה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין למיקרוסופט שום "מדיניות הפחדה", הם כתבו את ווינדוס הם יעשו איתה מה שהם רוצים, הם לא עבדים שלך

והם לא חייבים לתת לך מוצר בחינם ובמיוחד לא לספק לך תמיכה למוצר. זאת חוצפה ממדרגה ראשונה לגנוב מערכת הפעלה

ואז לבוא בטענות שהחברה לא נותנת לך לגנוב את המוצר בקלות.

היו כמה אנשים שלא רצו לשלם לחברות על קוד, אז במקום לזיין בשכל על "מדיניות ההפחדות המגוחכת" של חברה X או חברה Y

הם יצרו את פרוייקט ה GNU , בזכות הפרוייקט הזה והפרוייקט על linux ועוד מספר פרוייקטים, קמה לה מערכת הפעלה

בשם gnu\linux שהיום קוראים לה פשוט linux.

אתה חופשי לעזוב את "מדיניות ההפחדות המגוחכת" של מיקרוסופט בכל זמן שתרצה.

תתחיל בלבחור את ההפצה המתאימה לך כאן.

כל הכבוד על התגובה.

עכשיו

במקום לזיין בשכל

גש אחורה כמה דפים ותקרא מה שכתבתי, לפני שאתה מפיץ את השקרים ואת השטויות שלך מעל דפי האתר.

ותודה על העצה, זה אגב היה בחינם או שאני צריך לשלם לך על קניין רוחני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ZAM, אתה מתבקש לא לדרדר את הדיון לרמות ביטוי של גן ילדים.

תערוך בבקשה את התגובה שלך, לפני שיהיו לכך השלכות.

תודה ויום נעים.

אם אתה כבר מעיר, תעיר לאנשים הנכונים על ביטויי גן ילדים

ראה את העריכה שלי למעלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

yoohoo!! תראו מי חזר... :-* [נשיקה גברית - לא לחשוש יא הומופובים!] :lol:

ישתלם נקנה, לא ישתלם לא נקנה ואף אחד לא יכפה את עצמו בכוח.

אה עכשיו אתה מנגן לנו tune אחר - כבר לא תנסה נורא נורא חזק בפרנציפ לעבוד עם מוצר מתחרה או להישאר עם כל ה-5 שנים הבאות. אם כך אז אין לנו שום מחלוקת. כי הרי ברור שמהתחלה אמרתי שגם כשהישראלי המצוי יהפוך חוקי, הוא יעשה את זה כשהוא ירגיש שהוא "לא יצא פראייר" - מצא איזה דיל או התעלק על איזה רישיון עודף של מישהו/ארגון או קיבל את זה מובנה במחשב חדש. בקיצור מה ששנינו אומרים זה שכל אחד ידאג לעצמו ולא לאינטרסים של או קהילת הקוד הפתוח. מזכיר לי מערכון ישן של דודו טופז על המנטליות הישראלית "להילחם" בהעלאת מחירי הדלק כל שני וחמישי בצורה הגיבורה הבאה: תור ארוך בתחנת הדלק יום לפני שהעלאה נכנסת לתוקף... חחח זה מראה הרבה. הישראלי הוא חזק בדיבורים "אני אראה לו!" אבל במעשים - הוא מבין טוב טוב מהר מאוד כשהוא מתמודד עם מישהו חזק ממנו ומתקפל יפה ומסודר. (כן גם אני ככה אבל הרבה פחות ככל שמזדקן.) לא ניכנס לפוליטיקה עכשיו אבל אני בטוח שאתה רואה את המקבילה בג'נין-ג'נין ומלחמת לבנון ה-2 (נכנסים עם הרבה מרץ ואמביציה - יוצאים זבי דם עם בגדים קרועים)... הישראלי ידאג לקמבן לעצמו פתרון חוקי לוויסטה עד כמה שיוכל. ירגיש ש"ניצח את השיטה" - ומיקרוסופט תצחק כל הדרך אל הבנק.

וסתם שאלה, אם יותר אנשים יקנו Windows, למה שהמחירים ירדו? למה ש- תנסה לצמצם רווחים?

מיקרוסופט חברה פומבית עם הרבה עיניים מסתכלות עליה. אם פתאום הרווחיות שלהם ממגזר קופצת ב-300% (בלי להעלות מחיר - רק בזכות קמפיין האנטי-פיראטיות שלה) זה יגיד לרוב האנשים שהמחיר של הוא פשוט מופרז בשלב זה ודעת הקהל תלחץ שהמחיר ירד. מסטטיסטיקות שאני ראיתי בזמן המשפט של מיקרוסופט (ימי 98 הרעוע) היו ל-70% מהאנשים דעה חיובית על החברה הזאת והמחירים שהם גובים. זו הסיבה שהם קיבלו רק מכה קטנה על היד באותו משפט והעולם דמם. אבל המצב קצת השתנה - מחשב ממוצע עלה 1500 דולר אז - היום הוא עולה אולי 800 דולר - כך שפסיכולוגית אנשים רוצים לשלם פחות גם על רכיב התוכנה מהסה"כ. גם התחרות החופשית עם (אחוזים בודדים) ו-MacOS תדאג שמיקרוסופט לא יוכלו להעלות את המחיר - יוכל רק לרדת. כשאתה בתור צרכן ישראלי חדש בשנת 2012 הולך לקנות מחשב חדש ואתה יודע שאתה ח-י-י-ב לשלם על מערכת ההפעלה אתה תחשוב יותר ברצינות על האלטרנטיבות. היום אתה גונב את מה שהכי נוח לך בלי לחשוב פעמיים. אולי MacOS עכשיו יעודדו קצת לכמה שנים? אז הגנב הישראלי יפזול לשם... ומיקרוסופט תנסה לשמור עליו, ע"י הורדת מחיר בצורה זו או אחרת (מבצעים וכד).

אין למיקרוסופט שום "מדיניות הפחדה", הם כתבו את הם יעשו איתה מה שהם רוצים, הם לא עבדים שלך

תראה אני מסכים אולם אני גם רואה איך עלו לגדולה - ע"י עידוד - ועכשיו כמו סוחר סמים הם גרמו לך להתמכר ופתאום לוקחים עוד ועוד כסף. אני מבין את התסכול והכעס עליהם ויש בו לגיטימיות. אבל בבוטום ליין - מה תעשה? המשתמש הממוצע פשוט יבין שהם חזקים ממנו, שניצלו אותו קצת ב-ד-י-ו-ק כמו שהוא ניצל אותם קצת בשנים האחרונות, אבל זהו עכשיו הוא ישלם כמו ילד טוב ויבין שבדיוק כמו שהוא משלם לאינטל/AMD על משהו מוחשי הוא בעתיד לא יחשוב פעמיים כשהוא אנוס לשלם על תוכנה זו או אחרת. ואני אומר את זה בתור אחד שהיה פיראט יותר גדול מכולכם מקושר ל-BBSים ראשיים פיראטיים בארה"ב ואח"כ ftp distroz בימיו הראשונים של האינטרנט כשהיינו מתחברים מהאוניברסיטה דרך חשבון של של יוניקס או VAX. אני פשוט חש את התזוזה הזאת לכיוון ההוא.

כולם פה יקנו חוקית ... בשלב זה או אחר .

זה קשור לנקודה האחרונה שלי - אתה צודק ב-100% בכל מה שאמרת. מגיע גיל שבנאדם פשוט מבין לכבד טיפה יותר אפילו את וזכותם לתגמול על עבודתם למרות שהם כל-כך יותר מוצלחים ממך כלכלית (מה שקשה לעכל להרבה אנשים - לשלם משהו למישהו כל כך עשיר)... במקום לבכות כמה שהם יקרים מדי אתה תתחיל להסתכל מסביב כמה עולים מוצרי קניין רוחני (מוסיקה, סרטים, תוכנות אחרות כמובן) ותתחיל להבין שיחסית לכמות שעות-אדם שהושקעו בתוכנות של , הם לא כאלה יקרות למרות... עדיף תמיד שיהיו יותר זולות כמובן, ואני מאמין שהם יהיו ברגע שנגע הפיראטיות בענף התוכנה ימוזער ולבסוף יושמד סופית (עתיד רחוק יותר). אבל המחיר כרגע לא מופרז כלל ועיקר, במיוחד בגלל שכל-כך הרבה אנשים גונבים אותם היום והם צריכים להתקיים.

קחו שבחשבון שגם בעוד 5 שנים לא תהיה הלינוקס שאנחנו מכירים היום, וייתכן שהשוק ישתנה לחלוטין.

אני שמעתי על איך לינוקס תתן פייט רציני לווינדוס עוד חמש שנים גם בימי ה-98, כאשר ה-selling point מס אחת היה יציבות המערכת יחסית לווינדוס הרעועה (דאז). כמובן שמאז נעלמה אותה נקודה ובתקופת הוחלפה ב: לינוקס ומק יותר מאובטחים! עכשיו כשעידן ויסטה בפתח גם נקודה זו הולכת להתפוגג לה, ואותם משתמשים מסכנים שסבלו מעשרות טולבארים וזבלים אחרים ב- יראו בוויסטה בתור מערכת מאובטחת לחלוטין לטעמם, יציבה, חברותית-למשתמש וסקסית לא פחות ממק. ההבדל המהותי היחיד שנותר בין כל המערכות האלה (כשמדברים לרעת מיקרוסופט) הוא אחד ויחיד: המחיר. וכשמדברים לטובת מיקרוסופט יש הבדלים עצומים בין המערכות ביחס למגוון תוכנות, תאימות עם טכנולוגיות תוכנה וחומרה, וידע - המון המון ידע קיים "out there" על טכנולוגיות מיקרוסופט, וכלי עבודה. הילד של השכן יכול לפתור לך בעיה בווינדוס בחינם; לך חפש מי יעזור לך בבעיה רצינית בלינוקס/מק...

ממש ויכוח בדיחה ומי שלא מאמין שמיליארד וחצי סינים ועוד מיליארד הודים יכולים לנצח את מייקרוסופט עם יד ימין קשורה שילך לשתות מהים של עזה.

על מה בדיוק אתה מדבר? על מערכת הפעלה סינית/הודית חדשה מאפס? שהרי אם זה יהיה מבוסס לא תהיה להם שום סיבה להשקיע בתמיכה באנגלית אפילו (שלא לדבר על עברית) כי הם לא יוכלו למכור דבר כזה באמריקה (מגבלות קוד פתוח)... תן לי תרחיש בבקשה ותסביר לי מדוע אתה חושב שה"פורד" (headstart) של כמה עשרות שנים ניסיון עם תאימות לחומרה/תוכנה וכמה עשרות ביליוני דולר השקעה (של מיקרוסופט) לא יומר האופן ישיר לעובדה שהם יקרקסו גם לאותו ניסיון הודי/סיני את הצורה.

או שאתה מדבר על פיצוח שוב? גם מאה מיליארד סינים ומוסלמים (מה הקשר?) לא יצליחו לשנות את הגלגל שיסתובב ויגרום גם לך, מיסטר פיינקילר, לרכוש חוקי (פחות או יותר) ב-5 שנים הקרובות. ואני אהיה רחמן ואתן לך לשתות מהמים של הכנרת כשזה יקרה, טוף?

התנצלותי הכנה ל "ר" אם כך.

אין צורך להתנצל. גם אני אמרתי לפניו בצורה ציורית שהם יחזרו "כמו כלב" או "על 4" אל מיקרוסופט אחרי שינסו לינוקס/מק - גם אם יצטרכו לסבול על אותם פלטפורמות כמה שנים טובות כדי שלבסוף ירד להם האסימון... הפער בין מיקרוסופט ללינוקס רק יגדל. הפער שהיה בין מיקרוסופט למק צומצם לאפס עם , ויתחיל להיפתח בשנים הקרובות לטובת מיקרוסופט. מיקרוסופט תהיה גם יותר זולה וגם יותר טובה מכל הבחינות ממק... אז כן, אני מאמין שמי שינטוש רובו ככולו יחזור לחיק מיקרוסופט כמו גם אני צופה הרבה משתמשי הרד קור מקינטושים דופקים למיקרוסופט על הדלת... הם ידעו לבד שמה שהיה פעם, שאתה צריך להשקיע אינסוף מאמץ בתחזוק המחשב החלונאי שלך - זה כבר לא רלבנטי עוד... זה מה שהחזיק אותם במק עד היום. כל שאר הפיצ'קס הקטנים לא יעבדו לזמן רב על משתמש המק הנבון שכמו כולם פה - יעשה את הדבר הנכון עבורו ויפזול הצידה עד שיקלוט שהוא יכול לשלם הרבה פחות ולקבל הרבה יותר אצל המתחרה.

מצטער אם אני מדבר כמו סוכן סמוי של מיקרוסופט אבל אני באמת ובתמים מאוהב בחברה הזו. מי שעוקב אחרי ההתקדמות במוצרים הפיצוציים שלהם לדוגמת SQL 2005 ו-Visual Studio או Exchange או PocketPC או מה שלא יהיה יראה איך הם באמת עוזרים לכולנו בבוטום ליין. קונים חברות עם רעיונות מקוריים/גאוניים ומטמיעים את הטכנולוגיות במוצרים שלה במחיר שווה לכל נפש - או רק טיפה יותר ממה שצריך להיות (למי שלא מתבכיין ומחפש את הדילים הטובים). ושוב, אם היו שולטים בעולם כולנו עכשיו היינו מתקתקים את הדיון הזה באנגלית רהוטה ואפילו לא היינו מבינים שיש בזה משהו לא בסדר... כך אמונתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בטוח שקראת בשקיקה כל מילה שלי - כי האמת שלי היא פשוט irresistible, כמו אותו גבר נשוי 30 שנה שהולך עם אישתו לחנות ולידו עוברת אישה בעלת יופי מדהים. אי אפשר להתעלם, סורי.

חג שמח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה פשוט שבוי בפנטזיות של עצמך.

בפנתיאון האתר יש לא מעט דמויות כאלה, ואנחנו למדנו לאהוב אותם בדרכנו שלנו.

יש כבר פנטזיונר (אפילו שניים)

כמה חולי INTEL

שמעתי אפילו על מעריצי TT ו-OCZ

ועכשיו אתה - טירוף המייקרוסופט.

אני מודה לך מאוד על החיים שהפחת פתאום בפורום, ומאחל לך יום נעים.

רק זכור למי ניתנה הנבואה...ובכל מקרה אל תשכח שהדעה היא רק דעה - ולא עובדה.

עוד נראה מי צודק אני מניח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ר רואים שאתה חושב כמו ילד שמאמין בסופרמן

החוזק של מייקרוסופט זו גם החולשה שלהם

מי שמתעסק עם מערכות להפצה כלל עולמית מסתכן שבאיזה חור על כדור הארץ יושב מישהו ופורץ לו את המערכת.

זה מתחיל מילד בשכונת פחונים במומבאי שאין לו 200 דולר בשביל ביל גייטס ועד לדוקטור למחשבים שמאמין בעולם צודק יותר וגר בדירה מעליך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...