הברים (מועדונים) ייסגרו ב-2 בלילה-הדיון הרשמי - עמוד 5 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הברים (מועדונים) ייסגרו ב-2 בלילה-הדיון הרשמי


kfirlion

Recommended Posts

  • תגובות 61
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אני יגיד לך דבר אחד, לפני כשבוע חזרתי מאיטליה, שם יש את הנהגים בין המשוגעים ביותר בעולם.

עוברים באדום, עוקפים בקו לא מקוקוו וכל הדוגמאות שאתה מסוגל לחשוב עליהם, הם עושים.

למרות זאת, אני לא ראיתי אפילו תאונה אחת אצלהם, וגם לא משהו קרוב, אני לא יודע למה, אבל כמה שהם נוהגים לא זהיר, הם דווקא כן זהירים.

:lol:

הרשה לי להוסיף משהו, גם אני נהגתי באוטו פרטי ברחבי איטליה במשך כשבועיים, אומנם זה היה בסתיו שעבר אך החוויות שלי על הכבישים שם רודפות חוזרות אלי עד היום. קודם כל, אף אחד לא מקפיד על מהירות מותרת והמהירות הרגילה של רוב המכוניות שם בכבישים מהירים היא 120 (וזה כולל משאיות) אבל לא מעט טסים במהירות ב140-150 בנתיבים השמאליים יותר. מצד שני שם הם באמת מקפידים על כך שנתיבים יותר פנמיים הם מהירים יותר, אם אתה לא יכול לסוע מהר אתה לא נכנס לנתיב שמאלי יותר רק כי הוא פנוי, וזה בניגוד מוחלט למה שקורה אצלנו בארץ כאשר הכבישים המהירים מלאים בנהגים שעושים סללומים לא מובנים בין הנתיבים ולוחמי צדק שמחלטים ללמד את כולם מהי המהירות המותרת ולהתקע בנתיב השמאלי במהירות 87 קמ"ש.

בכל אופן אני אגש לנקודה, יש המון תאונות שם. זכור לי יום אחד שבו נהגתי בערב סביב פרוג'יה בכביש מהיר וכמעט הייתי מעורב בשתי תאונות במרחק של 10 דקות אחת מהשניה. המצב הראושן היה כשמשאית שעברתי אותה מצד שמאל החליטה לנדוד מטר וחצי לתוך הנתיב שלי בלי שום סיבה וכמעט למחוץ אותי בינה לבין קיר ההפרדה. עשר דקות אחרי זה אני בא להכנס למנהרה (כזאת שמעקמת בפנים כך שאי אפשר לראות את הקצה שני שלה מהכניסה) ואיזה פסיכי טס מולי ב150 קמ"ש ונכנס למנהרה, אני עדיין הייתי בשוק ששרדתי את המשאית כך שהתעלמתי מזה ונצמדתי לנתיב הימין, אני יוצא מן הצד השני של המנהרה רק כדי לראות את הטמבל מלפני שהצליח לגרום לתאונת שרשרת של 6 מכוניות. בקיצור איטליה דוגמא לא משהו לאיך צריך לנהוג, אבל מצד שני יש מקומות גרועים יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...