Gothic 3 - הדיון הראשי - עמוד 13 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Gothic 3 - הדיון הראשי


ilaysk

Recommended Posts

  • תגובות 327
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אנ חושב שזה מתאר את הTESTING שעשו למשחק הזה. :-X

כרגיל פירנה בייטס מוציאים משחק שניראה על הנייר כאילו לא בדקו אותו שניה אחת חוץ מלרוץ עם חרב בחוץ ולראות שזה לא קורס...

ביום שהמשחק יצא, הוציאו פאץ של 60 מגה + המשחק עדיין מקרטע, וסובל מעין ספור בעיות.

וזה לא קשור למה אני חושב על המשחק עצמו, אי אפשר להכחיש שהוא פשוט לא מוכן!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגידו....למה המפתחים לא עושים אפשרות כזאת שמי שרוצה יוכל להפעיל...,שבין כמה אזורים גדולים יהיו זמני טעינה וככה זה יוכל לפתור לאנשים עם פחות את בעיות הקירטועים...מה אתם אומרים אפשר לעשות דבר כזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא נראה לי שזה כל-כך קל לעשות את זה, וגם לא משתלם - עדיף להם לעשות אופטמיזציה למשחק ולתקן באגים ואני מניח שעל זה הם עובדים עכשיו, ושעד שהמשחק יגיע לארץ הכל יהיה מתוקן (מה גם שכבר עכשיו בעזרת טוויקינג ניתן להגיע ליציבות טובה עם דרישות מערכת בינוניות).

בכל מקרה אם מפריעים לכם הקירטועים והבאגים תאשימו את המפיצים של המשחק, לא את המפתחים - להם אין שום אינטרס לשחרר משחק לא מוכן, אחרי שהם עבדו על המשחק 3-4 שנים לא היתה להם בעייה לשבת עוד חודש על תיקון בעיות, אבל המפיצים לחצו אליהם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה היא לא ב PB אלא בגלל החלטוריסטיות של JOWOOD שהם דחפו אותם להוציא את המשחק ביעד שנקבע, החברה היחידה(טוב אלו לא היחידה, אבל הידועה היחידה)-היא , בגלל שהם מפתחים את המשחק עד שהוא מושלם ברמות מאוד גבוהות, ופה החברה המפיקה המממנת היא JOWOOD והיא דפקה להם קטע ובגלל זה יש באגים, הם בטח לא ממנים אותם בקטע של הפאצ'ים בגלל זה בקושי יש גם לגוטיק 1 ו-2, למרות שהם יחסית בסדר.

בקיצור המפתחים לדעתי עשו את העבודה שלהם על הצד הכי טוב שהם יכלו, תהיו בטוחים שהם לא עשו פה משהו בכוונה מי שדחף אותם להוציא דבר כזה, זה רק מישהו שמעניין אותו כסף ןמהר בלי להתחשב בכלום בגלל זה הדברים נראים ככה, אפשר לראות את זה בכל תחום שהמממנים הם קבוצה של אנטיפטים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין מה כל כך מגוחך בleveling של oblivion , מה עדיף? שככל שתעלה שלבים כולם יהיו יותר ויותר חלשים ממך וימותו במכה אחת של החרב?

תוך 3 ימים כבר תסיים את המשחק או שתשתעמם ולא תרצה לשחק בו יותר

מה שנותן מוטיבציה לעלות שלבים זה שהחפצים שאתה יכול לקנות\למצוא על אוייבים\בתיבות הופכים ליותר ויותר חזקים ומעניינים ככל שהlvl שלך גבוה יותר, זאת אחלה שיטה לדעתי , כנראה שהיה לך קשה מידי וזה תסכל אותך :\

קשה מדי? תסכל אותי... אוי ויי... אם לא שמת לב, בOPTIONS יש לך BAR כזה שאתה יכול להזיז ימינה ושמאלה, ובמידה ואתה נתקל במפלצת קצת יותר מאתגרת במשחק, אתה פשוט מזיז אותו קצת שמאלה, ופתאום היא הופכת להיות בכוחות של הגובלין המצוי. אתה מזיז שמאלה עד הסוף, ואז הMINOTAUR הענקי לא מוריד לך בכלל את החיים, אלא בעצם אתה פשוט עוזב את המקלדת ומסתכל איך שהוא מכה בך בלי שהחיים שלך יורדים, ורמות הHEAVY ARMOR והBLOCK שלך עולות... כן, ממש קשה מדי. המפתחים של המשחק פיתחו אותו כך שהוא יפנה לכל אוכלוסיה קיימת, לכן הם עשו לכל המערכת DUMB DOWN אחד גדול, (המפתחים הודו בכך בעצמם... הם אפילו צוטטו מודים בזה בפורומים של TES) בשביל שלא תצטרך לחשוב, ותוכל להזיל ריר על המקלדת ולעשות קולות של "oooh! SHINY!"

מישהו כאן באמת עשה את כל המשימות במשחק? ואם כן, מישהו כאן שיחק במשחק פעם נוספת, או שהמחשבה על כך גורמת לטוס לאסלה ולהקיא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חייב להגיד שרואים טובב פה יחסית לאצלי... בעע.. מבאס תחת לדעתי הם עשו את המנוע כבד מידי... ואני לא מבין למה... אובליויון נראה יותר טוב ופחות כבד מהמשחק הזה... ודווקא גוטיק לדעתי משחק הרבה יותר מהנה (שיחקתי בקודמים ונהנהניתי מאוד.. יותר מאובליויון) וזה ממש הורס את כל החוויה =/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...