המלצות לLCD 19 אינץ' - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצות לLCD 19 אינץ'


avi2006

Recommended Posts

אני מתכוון לרכוש מחשב חדש שמיועד בעיקר לסרטים אך גם למשחקים ועבודה שוטפת (אינטרנט וכדומה).

אני רוצה לקנות מסך 19 אינץ' אבל קצת מבולבל מהמבחר שיש בשוק.

אני מסוגל להקציב כ 1600 שקל פלוס מינוס למסך הזה, ולא סגור אם שווה\לא שווה לדאוג לחיבור DVI, שווה\לא שווה לנסות לרכוש מסך בפורמט רחב (לשחק במשחקי מחשב בפורמט רחב זה בכלל אפשרי? ומה בקשר לאתרי אינטרנט?), גם לא סגור על חברות (מלבד סמסוונג ו LG) וכדומה.

אשמח לשמוע עצות (בחינם ;D) על מסכים "שווים" בטווח המחירים הזה שאתם מכירים, בעדיפות מחנויות בצפון כמו KSP או נועה מחשבים (לא שאני מכיר את החנות השניה, אבל הבנתי שיש להם מבחר לא רע).

תודה על כל עזרה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא סגור לגבי דגמים אבל לאחרונה קניתי מסך רחב 20" (NEC 20WGX2) ואני יכול רק להגיד שהחוויה פשוט מדהימה,קודם כל למי שלא יודע מסך רחב זה בדומה לראייה שלנו כאשר אנחנו רואים "רחב" ולא לגובה,אחרי שיש לי מסך כזה אין לי מושג איך הסתדרתי עם המסך המרובע שהיה לי עד עכשיו,הצפייה בסרטים ומשחקים פשוט מדהימה,אתה תתרגל לזה תוך שניות ולא תרצה להחליף את המסך הזה בחיים.

ישנם אתרים (כמו WALLA למשל) שלא תומכים במסך רחב אז התצוגה תראה ככה ויש אתרים שתומכים במסך רחב (למשל NFORCE) ואז התצוגה תראה ככה.

לגבי משחקים אז יש מלא (גם כאלו של כמה שנים) שתומכים במסך רחב (בטח ובטח החדשים) ואז החוויה כמו שאמרתי מדהימה.

אני מציע לך לשקול בחיוב את המסך SAMSUNG 940BW ,יש פה כמה חבר'ה שמאוד מרוצים ממנו והוא גם במסגרת התקציב שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על הלינק! זול יותר בכ 100 שקלים ממקומות אחרים שראיתי.

הסתכלתי קצת בהודעות קודמות בנוגע ל 940BW ולא הבנתי משהו אחד - בסרטים או משחקים צריך לעשות כל מיני "טריקים" כדי התצוגה תתפוס את הגודל הטבעי של המסך הזה או שזה בדרך כלל מזהה אוטומטית את סוג המסך הזה?

ועוד משהו - מלבד וואלה, יש עוד הרבה אתרים ישראלים שלא תומכים במסך רחב? קצת מבעס הקטע הזה בגלל שאני גם גולש הרבה באינטרנט. מה בכלל קורה בשימושים של (וורד וכדומה) - אותה תופעה של פסים בצדדים או שבעבודה באופיס דווקא זה בסדר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...