החוצפה הבילתי ניסבלת של חברת הכבלים - HOT - עמוד 3 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

החוצפה הבילתי ניסבלת של חברת הכבלים - HOT


duk4u

Recommended Posts

התכוונתי שאצלנו נו בעפולה איפה שאני גר פעם לפני יאס לא היו צלחות על הבתים והנוף היה מורכב מ 40 אוחוז בתים ו 60 אחוז נוף

היום יש 40 אחוז בתים ועוד 40 אחוז נוף ו 20 אחוז צלחות וזה מעצבן הורס את הנוף ומה שהכי מטומטם שאם דירה אחת עושה את יס למוחרת אתה איזה מליון צלחות לבית למשפחה עושים את זה כדאי שיחשבו שהבית הזה מטור על יס וזה מעצבן

אולי כדאי שתלמד עברית לפני שאתה כותב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 78
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

PROSK8 14 היקר,

בבקשה תפסיק לאנוס אותי,

בברכה,

השפה העברית.

אני לא נושםםםםםםם איזה חזקקקקקקקקקק :)

בכל מיקרה .. גם לyes לא חסר טכנאים על הפנים.

פעם הזמנו טכנאי לבצע איזו התקנה והוא כנראה לא ידע לבצע את מה שהיה לבצע, אז הוא אמר שהוא קורא לחבר שלו שיבוא לעשות את זה.

בסוף אחרי כמה שעות אף אחד לא בא, התקשרנו ליס, אף אחד לא ידע שאמור לבוא אלינו טכנאי אחר, בסוף חיכינו עודדדדד פרק זמן לא קצר עד ששלחו מישהו אחר שהביא את הממונה עליו שיעזור לו. בסופו של דבר עבודה של שעה גג נעשתה ביום שלם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

mrbig,

לא מבין למה אתה מתלונן.

ביצעת מעשה פלילי, ובמקום לתבוע אותך בבית משפט הציעו לך פשרה מאוד הוגנת והרבה פחות כואבת מאשר היה יכול להיות משפט.

אני לא רואה בדיוק איך דפקו אותך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזו עבירה פלילית? מה דעתך על גניבה?

הם לא היו צריכים לנתק אותו, אם היו רוצים להכנס בו בכל הכוח היו מגישים תלונה במשטרה ומגישים תביעה אזרחית כנגדו בבית משפט השלום.

הוא פשוט לא היה צריך להתחבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה זה גניבה? אם הם מספקים אליך *הביתה* אפשרות לצפיה בטלוויזיה, זכותך להשתמש בה גם אם אתה לא משלם על זה. אם הם לא רוצים שתשתמש בזה, שימצאו פתרונות טכנולוגיים כלשהם, אבל כל עוד אתה לא שום חיבור פירטי לתיבה שלהם אלא רק מחבר את הטלוויזיה לשקע *שהם התקינו בבית שלך* - זה חוקי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תחילה, דיברתי ספציפית על mrbig, שהודה שהוא זה שהתחבר פירטית לכבלים.

גניבה פשוט כמשמעו.

גם מי שבטעות נניח לו ניתקו אותו, או לא חיברו פילטר כלשהו למנוע צפייה, אינו פטור מעונש.

במקרה הזה אני כבר לא בטוח שאפשר להאשים אותו בגניבה, אבל החוק אינו פוטר אדם כזה לחלוטין.

קח כדוגמא גם אדם שקיבל משהו שאינו שלו בטעות.

נניח קנית מחשב והגיעו אליך שניים. נניח והחלטת להנות מההפקר ומכרת את השני שאינו שלך, אם יזכר מי ששלח לך ששלח לך שניים בטעות, יוכל לדרוש חזרה אחד - או את כספו. לא תוכל להתגונן בבית משפט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה שהם **** זה לא חדש - לא?

הנה הסיפור האישי שלי מול חברת *** האלו:

"סיימתי כרגע אחד מכמה וכמה שיחות מתסכלות שהיו לי עם נציגי שירות הלקוחות של הכבלים והחלטתי לשתף אתכם על מנת שתבינו את רמת השירות שמקבל שם לקוח. הזמנתי שירות טלוויזיה בכלים של HOT. הגיע טכנאי וסידר נקודה וממיר (הטכנאי התבקש מראש לסדר את שלושת הנקודות בבית שיתאימו לממיר, שילמנו על כך אך בדיעבד התברר שרק נקודה אחת הותאמה לממיר - דבר שעדיין מחכה להיפטר). אחרי לכתו של הטכנאי התגלה שחלק נכבד מהערוצים לא נקלט. תיאמנו שוב הגעתו של טכנאי שהגיע ובדק ומצא שיש צורך במגבר. הטכנאי הכריז כי אין ברשותו מיידית מגבר וכי הוא ישוב לפתור את הבעייה "בהקדם". עבר לו שבוע שלם ואין קול ואין עונה - ובטח לא טכנאי שיפתור את הבעייה. שיחה נוספת לשירות לקוחות של החברה (והמתנה ארוכה כרגיל על הקוו לנציג) והסבר הדילמה לנציגה הוביל לשיחה יזומה של טכנאי אחר שטען בלהט שלא הוא היה אצלי ושבשביל לפתור את הבעייה אני צריך לפנות לטכנאי שהיה אצלי (מה שמוביל לשאלה - את מי מעניין לעזאזל איזה טכנאי היה אצלי ולמה אני צריך להתחיל לאתר מי מהטכנאים של החברה היה אצלי... למה לא פשוט לשלוח מישהו זמין שיפתור את הבעייה במקום לחפש אשמים?!). שיחה נוספת לנציגי שירות של החברה מוביל לשליחת טכנאי נוסף ששוכח לציין שיש צורך בנקודת חשמל בארון תקשורת (ארון תקשורת שלהם להזכירכם) מה ששוב מוביל לדחייה בפיתרון של הבעייה.

כרגע המצב הוא כזה, אני משלם על שירות ומקבל שירות חלקי, אני צריך להזמין חשמלאי שיצור נקודת חשמל כאשר עלות הזמנת החשמלאי נופלת עליי בשביל לקבל את השירות עליו אני כבר משלם - נשמע למישהו סביר כהוא זה?!

לא יודע מה איתכם, אבל עם הכבלים אני אישית סיימתי את הרומן הקצר ועז הרגשות שהתנהל עד עכשיו - נקווה שב YES יודעים לתת שירות מעט יותר טוב."

הנה עוד:

http://mymoney.nana.co.il/Article/?ArticleID=370151&sid=130

לא קראתי את כל הדיון אבל הייתי חייב להגיב להודעה הזו.

למה אתה נשאר אצליהם? תתנתק מהם ותעבור ליס, אל תפחד מהתחייבות, הם מפרים בעצמם את תנאי החוזה מהצד שלהם מה שמאפשר לך לסיים את ההתקשרות ללא קנס של התחייבות.

אתה גם יכול לסיים את זה בלתבוע אותם, אבל כרגע, אתה יכול להתנתק ללא פחד מהתחייבות, נצל את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קח כדוגמא גם אדם שקיבל משהו שאינו שלו בטעות.

נניח קנית מחשב והגיעו אליך שניים. נניח והחלטת להנות מההפקר ומכרת את השני שאינו שלך, אם יזכר מי ששלח לך ששלח לך שניים בטעות, יוכל לדרוש חזרה אחד - או את כספו. לא תוכל להתגונן בבית משפט.

HOT היא חברה שמוגדרת כנותני שרות בתשלום . כלומר דבר שנהנים ממנו לא על ידי שאתה מחזיק אותו . אתה לא נהנה מסלולרי בגלל שיש לך מכשיר כזה או אחר אלה בגלל שאתה יכול להיות 'מחובר' איתו בכול מקום ע"י חברה נותנת שרות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה נהנה על ידי זה שאתה צופה בשידורים.

אם אתה צופה בשידורים למרות שאתה יודע שאתה לא אמור לצפות בשידורים שלהם כי אתה לא מנוי שלהם, צפה פגיעה. אפילו אם לא אתה פיזית חיברת את עצמך אליהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר 1 יש הבדל בין זה לבין קבלת שני מכשירים במקום 1 . בכלל לא רשום שכול מי שהם פנו אליו צפה בשירותים ??? אם יש משהו שצופה רק בחדשות של ערוץ 2 וגם אצלו משהו הוריד את הפילטר ??? HOT לא שוללת מיקרים של חוסר דעת/ידיעה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...