החוצפה הבילתי ניסבלת של חברת הכבלים - HOT - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

החוצפה הבילתי ניסבלת של חברת הכבלים - HOT


duk4u

Recommended Posts

  • תגובות 78
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

איזו חוצפה, זה בעצם אומר שאי-אפשר לעשות חיבור בכבלים בלי לעשות גם מנוי בטלוויזיה, אחרת יאשימו אותך בקיומו של "חיבור פיראטי" המאפשר לך לקלוט ערוצי ללא ממיר (החיבור של האינטרנט והטלוויזיה הוא אותו חיבור בדיוק)... :screwy:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני באופן אישי התחברתי פיראטי לכבלים (סטודנט עני)

אחרי שנתיים שבהם נהנתי חינם הופיע אצלי נציג ודרש שאתחבר ולא יתבעו אותי

החוזה שהוא דרש היה אמור להיות חתום לשנה. והוא היה חבילת בסיס בלבד בתשלום רגיל -אחרי משא ומתן החוזה שודרג גם בתוכן וגם במחיר

ואחרי לבטים רבים חתמתי.. (לא רציתי לחתום כי נסחטתי על ידם)

זהו -סיפור אישי שלי

בסה"כ גנבתי מהם ,והם דפקו אותי בחזרה... אז אנחנו תיקו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה שהם **** זה לא חדש - לא?

הנה הסיפור האישי שלי מול חברת *** האלו:

"סיימתי כרגע אחד מכמה וכמה שיחות מתסכלות שהיו לי עם נציגי שירות הלקוחות של הכבלים והחלטתי לשתף אתכם על מנת שתבינו את רמת השירות שמקבל שם לקוח. הזמנתי שירות טלוויזיה בכלים של HOT. הגיע טכנאי וסידר נקודה וממיר (הטכנאי התבקש מראש לסדר את שלושת הנקודות בבית שיתאימו לממיר, שילמנו על כך אך בדיעבד התברר שרק נקודה אחת הותאמה לממיר - דבר שעדיין מחכה להיפטר). אחרי לכתו של הטכנאי התגלה שחלק נכבד מהערוצים לא נקלט. תיאמנו שוב הגעתו של טכנאי שהגיע ובדק ומצא שיש צורך במגבר. הטכנאי הכריז כי אין ברשותו מיידית מגבר וכי הוא ישוב לפתור את הבעייה "בהקדם". עבר לו שבוע שלם ואין קול ואין עונה - ובטח לא טכנאי שיפתור את הבעייה. שיחה נוספת לשירות לקוחות של החברה (והמתנה ארוכה כרגיל על הקוו לנציג) והסבר הדילמה לנציגה הוביל לשיחה יזומה של טכנאי אחר שטען בלהט שלא הוא היה אצלי ושבשביל לפתור את הבעייה אני צריך לפנות לטכנאי שהיה אצלי (מה שמוביל לשאלה - את מי מעניין לעזאזל איזה טכנאי היה אצלי ולמה אני צריך להתחיל לאתר מי מהטכנאים של החברה היה אצלי... למה לא פשוט לשלוח מישהו זמין שיפתור את הבעייה במקום לחפש אשמים?!). שיחה נוספת לנציגי שירות של החברה מוביל לשליחת טכנאי נוסף ששוכח לציין שיש צורך בנקודת חשמל בארון תקשורת (ארון תקשורת שלהם להזכירכם) מה ששוב מוביל לדחייה בפיתרון של הבעייה.

כרגע המצב הוא כזה, אני משלם על שירות ומקבל שירות חלקי, אני צריך להזמין חשמלאי שיצור נקודת חשמל כאשר עלות הזמנת החשמלאי נופלת עליי בשביל לקבל את השירות עליו אני כבר משלם - נשמע למישהו סביר כהוא זה?!

לא יודע מה איתכם, אבל עם הכבלים אני אישית סיימתי את הרומן הקצר ועז הרגשות שהתנהל עד עכשיו - נקווה שב YES יודעים לתת שירות מעט יותר טוב."

הנה עוד:

http://mymoney.nana.co.il/Article/?ArticleID=370151&sid=130

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מדובר פה על שירות מדובר על סחיטה לשמה

אני לא צדיק אבל הם סוחטים ותחת חסות חוקית לכאורה.

הסיבה היחידה שעשיתי מה שהם כופפו אותי לעשות היא כי פחדתי מתביעה משפטית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצחיקים ההוט האלה התקשרתי לשדרוג תשתית מ0.75 מגה ביט ל1.5 מגה ביט והם אומרים לי שיחזרו אליי עד 3 ימים :kopfpatsch: בספק עושים את זה בשנייה ואצלהם צריך לחכות כמה ימים :\ וגם ההתנהגות של המזכירה הייתה מגעילה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל חברה בשוק יש לפעמים קטעים מרגיזים.

מזכיר לי שאבא שלי לא ידע לקנות באיזו לרכוש סלולארי.אמרתי לו,כולם ידפקו אותך,כל אחד פשוט ישרת אותך במשהו אחר יותר טוב,אבל בסוף,ידפקו אותך.

כולם זבל תזכרו את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע לגבי שירות של ממירים וכדומה (האמת, לא התעסקתי עם זה אף פעם).

אבל פעם הייתי בבית כשהגיע טכנאי להתקין קו טלפון (צריך להתקין מודם מיוחד שמאפשר את זה, ומהווה ממשק בין הטלפון לכבלים). הוא היה מאוד יצירתי, סובלני וחכם ועשה עבודה מקצועית ביותר (לדעתי).

יכול להיות שזה עניין של מזל, "על מי נופלים".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...