אתם חיים באשליות ואוחזים חזק בתפאורה הזויה - עמוד 3 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אתם חיים באשליות ואוחזים חזק בתפאורה הזויה


scriewy

Recommended Posts

אכן צפיתי בסרטים על העבמ''ים,וזה לא שינה את עמדתי בנושא,

אני האמנתי כבר קודם ואני מאמין שממשלת אהה''ב עושה טיוח רציני,יש להם טכנולוגיות מרוזוול שהם משתמשים בהם בAREA 51,זה נקרא הנדסה לאחור.

לדעתי זאת זכותו של כל בן אנוש לדעת אם יש חיים תבוניים אי שם שמנסים לתקשר איתנו,למרות שלפי דעתי הם כבר מתקשרים עם ממשלת ארה''ב(בבקשה לא לצחוק זאת העמדה שלי בנושא,גם ככה הרבה אנשים חושבים שאני דפוק :P.

אני באמת מאמין שיש המון קונספירציות,אבל למה במקום לתאר את הסרט,התחלת לרשום שאנחנו מפגרים רדודים שאין להם שום דבר בראש?

ככה לא תגרום לאנשים להקשיב לך,למרות שאני חייב לציין שהסרטים באנגלית על החייזרים,למרות שהם באנגלית הבנתי הכל שם והם ממש מרתקים מומלץ למי שיש לו אנגלית טובה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 160
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

HiperPsY - יש דברים ויש דברים, הסרט הציג לך שאתה בעצם כן יכול להיות במצב שלא תדע באמת באיזה מציאות אתה, וזהו. אל תשתגע אחי, אני לא מאוכלי לוקשים, ויש לי מסנן טוב לזיבולי שכל, אני לא מקבל משהו שההסבר עליו לא בא לידי ביטוי פיסיקלי.

דוגמה: אתה יכול לצפות בתוכנית בערוץ המדע נגיד ויתחילו להריץ לך הסברים על תופעות, אז כל ההסברים יגשו לך בצורה מלאת ביטחון מטעם המסביר ואתה תוכל את הכל כי אחד: הוא מדען, שתיים: הוא יודע על מה הוא מדבר, שלוש: הוא בטוח ב 100% בכל דבריו, ארבע: הוא הראה לך ממצאים ונתונים.

1: מדען הוא אדם פשוט שלא שונה ממך וממני, פשוט המוח שלו מיומן לפטור לתאר ליצור מצבים לוגים. הוא לא יותר מתקדם ממך. מספיק שתוכל להבין תבסיס לכל "התורה" שלו ואתה גם יכול להיות כמוהו.

2: אז לפעמים לא תמיד יודעים על מה מדברים, אלא רק חושבים שיודעים על מה מדברים כשחושבים שכבר מבינים את הנושא אז שמים אותו בכיס הקטן, בעצם מין השליה עמוקת עם חיזוק פסיכולוגי של כמה שלבים, ואחרי הכל הוא יכול להיות שוגא בדבריו 100%.

3: זה נגרר אחרי 2, ברגע שהכל מריח טוב אז זה בטח גם טעים, כשאתה חושב שאתה מבין ויודע וצודק אז נוצרת גם תחושת בטחון פנימית בכל מה שאתה אומר שמלווה אותך הלאה, אותו דבר כמו מחבל מתאבד עם תחושת בטחון וצדק! שמה שהוא עושה זו האמת. כשזה סה'כ מצב פסיכולוגי שמשתנה מאדם לאדם וזה כבר קשור לסביבה שבא גדל ומלא פאקטורים אחרים.

4: ממצאים שממצאים, אתה יכול להתיחס אליהם רק! כשאתה יודע מה קורה ואתה יודע מה המספרים האלה אומרים וכשאתה יודע מחויה ראשונה של תופעה שהיא הכן מקורית ואמיתית.

עכשיו בכל זה, יש דברים שהם בעצם בלתי ניתנים להוכחה בצורה הפיסיקלית או שהם לא הוכחו בצורה פיסיקלית בתוכנית בדרך הנכונה שבאמת לא היתה משאירה מקום לספק, והמדען מסביר לך משהו שבעצם לא נבדק או הוכח פיסיקלית משהו שאפשר לחזור עליו ולקבל אותה תוצאה, ומסביר את זה בבטחון מלא שזה הכן כך.

כך שיש דברים שכן הכל מול פניך ואין חורים, ויש דברים שפשוט מחליקים יחד עם כל המידע הצודק כאילו הוא גם צודק.

ולדברים האלה אתה צריך לדעת לשים לב. האם אתה מסוגל ?

בשביל לעשות זאת אתה צריך לוגיקה מיומנת ידע בסיסי בפיסיקה כימיה פסיכולוגיה, והראש שלך יעבוד כמו "מסנן" מיומן ויתפוס ישר תקטנות האלה.

וכשתסיימו עם אלה, יקח לכם אולי שבוע ובערך שנים ללא רציניים, אני יתן לכם עוד שמות.

ואני לא מכוכב אחר, ולא מתקשר, ולא הילר, סתם כמוכם, רק מעודכן, ובא לעדכן אותכם עוד פעם. ואתם קהל חדש חוץ ממשגיחי הפורמים :smile1:

OmEr.il - אתה קורא מהר גם ? השתמשתי במילה רובכם ובמילה מיעוט, האם זה כולל את כולם ? לא. האם זה מעליב ? תלוי איך אתה מקבל תדברים. מה שאמרתי לא מעליב בכלל, ומי שכבר יודע הוא יודע. אבל שי עוד דברים לדעת, כי זה לא עוצר פה כפי שמסתבר. יש עוד מלא דברים שגם אני לא ראיתי ולא שמעתי (לא מתחום הקונספירציות)

עריכה:

ועוד משהו. ראיתם לפחות אי פעם לווין בשמים איך נירא ? אתם יודעים איך להבדיל בין מטוס למסוק לכדור פורח לבלון מטאורולוגי למטוס stealth ? כי זה ממש קל, והבדל עצום

בין צלחת מעופפת לכל כלי תעופה הארציים, גם בצורה ובעיקר בתימרון.

כמה זמן ביום אתם מתבוננים בשמיים אפילו אם זה סתם ? 40 שניות כולל ? ותחשבו כמה גדולים השמים וכמה קצת הזוית ראיה שלנו תופסת, ומה הסיכוי להסתכל ברגע הנכון לסקטור הנכון כדי לראות משהו ? אפסי. עכשיו תכפילו תאפס הזה ב 40 שניות, מה קבלתם ?

ולא לקפוץ למסקנות ולתת לדמיונכם לפרוח כשהחפץ רחוק מכדי לזהותו !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני המום מהתגובות שלך

אבל בקיצור כתבתי לך במסנג'ר ואני יחזור

כאן בשביל הפורום על 2 דברים

1. יש לך הוכחות (מצולמות) של חייזרים ? ולא נאומים בבקשה

2. על המדען הזה שיתאבד איפה אפשר לקרוא את זה, יש איזה אתר שמתעניין בדברים האלה במיוחד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש מסנג'ר, אבל אני משתמש ב ICQ בעיקר, רשום מתחת לאווטר

יותר טוב תשאל איך זה שרובכם אפילו לא שמעתם על השידור הזה כשזה היה אמור להיות כלל עולמי, מי מנע ממכם לראותו ?!

ומי מונע ממכם לראות מלא תכנים אחרים.

יש גם מידע שגבה חיי אדם כדי לצאת לאור.

לא קראתי את כל ההודעות אבל אני בכל זאת יגיב...

יש אנשים שלא מקדישים את חייהם לחקירת חיזרים ולצפיית תוכניות על קנוניות, מי שצפה בסרטים האלה תחשבו שבזבזתם כמעט 5 שעות מהחיים שלכם על התבוננות באנשים שמזיינים את השכל...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה אתה חושב הסרט מלחמת כוכבים סתם סרט ? מה נירא לך הסרט פרוייקט פילדלפיה פשוט סתם צץ למישהו בראש ? הסרט V for Vendetta עוסק בסוגיה מעולם הפנטזיות ? מה אתה חושב הסרט Wag the Dog גם סתם סרט ? לדוגמה הסרט הנוסע השמיני, מאיפה נירא לך הם חשבו על מבנה של המלכה ? ראית פעם מלכה בקן נמלים ? אם לא הבנת מה בעצם אמרתי אז אמרתי שהרבה דברים באים מהמציאות, אבל בגלל הדרך שזה מוגש לך אתה גם מתיחס לזה אחרת. הרבה אגדות באות מאיפה ? ובהרבה אגדות יש טיפת אמת, אבל זה כבר קשור להיסטוריה עולמית וקרעים זמניים בזמן ובמרחב.

ומה, הספר "המשחק של אנדר" נכתב סתם? והארי פוטר? והמיתולוגיה היווונית? ועליסה בארץ הפלאות? הרבה אגדות שזורים בהם יסודות של אמת, אבל אם למשל מישהו המציא פעם סיפור שנקרא "עמי ותמי", זה לא אומר שיש מכשפות שגרות בבית מממתקים ואוכלות ילדים קטנים. כנ"ל לגבי העץ הנדיב, עצים לא באמת נדיבים.

בוא נניח שזה נכון, ושכל התיאוריות האלו נכונות - למה זה מטריד אותך? ממה אתה חושש בדיוק? ואיך החשש הזה יכול להועיל לך במשהו? אתה יכול להתכונן לקראת זה? המציאות עולה על כל דימיון - איך אתה יודע מה נכון ומה לא? תיאוריות יש כמו חול. למה להיות פסימים? אולי זה דווקא יהיה טוב לנו באופן אישי?

אתה לא מבזבז את הזמן שלך בנתיים בתיאוריות של דבר שאולי יתגלה בעתיד? אם תדע את האמת, תדע שיש חייזרים, תדע שהם רעים ושהם מתכוונים להשמיד את כדור הארץ בשנת 2030 נגיד. מה תוכל לעשות בקשר לזה? די כלום, לא? אז למה להיות מוטרד בקשר לזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

OMG בחיים לא ראיתי בנאדם שמדבר כל כך הרבה ולא אומר בעצם כלום ! 4 עמודים ועדיין לא הבנתי תכלס על מה הבנאדם מדבר

אם אני מבין אותך נכון אז מה שאתה אומר זה שהקונספירציה הכי גדולה מאז ומעולם של חייזרים שמוסתרים ע"י ממשלת ארה"ב משהו סטייל

Independen day/Man In Black בלי השיט ההוליוודי הידוע ?

ומה עם עיראק ? אתה אומר שלפלישה של ארה"ב לשם אין שום קשר לנשק לא קונבנציונלי או לנפט ?

אולי תנסה לסכם את כל התאוריה שלך כולל עובדות כפי שתוכל לכמה משפטים כדי שכולם יוכלו להבין על מה אתה מדבר בדיוק ?

כי עד עכשיו אין פה שום דבר חדש מעוד פרק בקונספירציית האב של שיתוף פעולה בין חייזרים לארה"ב

נ.ב תמיד היית לי תאוריה שהקשר הכל כך הדוק של וארה"ב הוא בגלל שיתוף פעולה עם חייזרים ... אולי בסיס האם של החייזרים נמצא בארץ הקודש ? ולכן ארה"ב כל כך שומרת לנו על התחת ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^^^^

שהם בעצם חייזרים! שבאו להשתלט על העולם!! והם גם אופים מצות מדם של ילדים מסכנים! כולכם חיים בסרט שהבמאים שלו חוצנים!!

טוב נראה לי שזה מספיק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Guy King - שכחת לציין גם דראקונים מאגדות סיניות ותדראקון הארופאי ! ברור שמכשפות לא חיות בבית עשוי ממתקים זה כבר תוספת התסריטאים, מכשפות הם אנשים רגילים בדיוק כמוף וכמוני.

הגבתי לך Guy King אבל יצא לי מהחשבון בגלל שהזמן נגמר וההודעה לא שנלחה, איזה באסה לא זוכר מה רשמתי אתמול. זה נסיון להזכר מה שלמטה.

יש שמועה שעד שנת 2029 הולכים למחוק פה את כל האנשים הלא אכפתים לסביבה שדואגים רק לעצמם שזה בעצם האדם הממוצע, ולא מוצא חן בעיני שאנשים הורסים תעולם שלא פרטי שלהם אלה נחלק עם מילארדי אחרים, לא מפריעה לך שאתה מדרדר תעולם לילדים כשאפשר אחרת ?

וזה מטריד כי בנתיים יש איום גדול יותר שנפגע מהממשלות שלנו ולא מהחוצנים, הממשלות זורעות לך חול בעיניים במשך עשרות שנים וכל דור חדש נולד לעולם חדש וחושב על התקופה שבה הוא חי שכך זה תמיד היה וזו הנורמה, במקום לעבור על העבר ולראות מה באמת היה.

אם כל הטכנולוגיה שיש לחוצנים ולאורך תקופה ארוכה של ביקורים היו מזמן מזמן מזמן יכולים להשמיד אותנו. אבל יש לא זן אחד של חוצנים ולא 5 ולא 10, לנו כרגע מוכרים 13 שמבקרים בעולמינו בצורה פיזית ויש עוד מאות נוספים, ולמזלינו גם למעלה יש להם חילוקי דעות וחלקם מגינים עלינו, ואתה גם אחרי שעוזרים לך מרים ידיים כך וזהו ?

שמע גם תהגיון שלך אני מבין, אבל יש גם מדרגת\פאזת הגיון נוספת אחרי זה, כשאתה בן 6 יש לך הגיון אחד, כשאתה בן 12 יש לך הגיון אחר, כשאתה בן 18 עוד קפיצה, וכשאתה בן 22 אתה מחליט מה אתה סופית ומאז ההגיון שלך לא משתנה יותר, במקרים נדירים יש גם שינוי בגיל 30 ומעלה.

אם הרמת ידיים כבר אז למה אתה חי ? הרי תמות עד גיל 100 וכל מה שעשית יהיה שווה לתחת, אז למה אתה עדיין מתהלך ונושם ?

על איזה תאוריות אתה מדבר ? כל מה שהזכרתי בנתיים אלה עובדות חותכות, זה שאתה לא מעודכן נשאר רק אצלך בגדר תאוריות.

אתה יודע שממשלות מסויימות שיגרו טילים עם ראשי נפץ גרעינים לחלל כשיש הסכם עולמי בין כל המדינות לאיסור הדבר ? אתה יודע ששיגרו טיל גרעיני לירח כדי לראות מה השפעת הפיצוץ על פני השטח ? אתה יודע עם איזה עוד יצורים דו רגליים דמוי אדם אתה שותף תעולם הזה ? אתה יודע מה קורה לאלה שמתחילים לשאול יותר מדי שאלות ? אתה יודע ממה מורכב גופך ואיזה אנרגיה יש לך ואיך האנרגיה שלך מסוגלת להשפיעה על הסובב ? אתה יודע באיזה מצב האנושות שוררת כרגע שהיא יכולה להסתכל לאמת בפנים ולא לקלוט שזו האמת כי עד כדי כך סיבכו אותה עם מידע כוזב שאנשים לא יודעים למי להאמין ? <-- האמונה זו לא הדרך אבל זה הדבר היחיד שעליו מסתמכת האנושות כשמקבלת את המידע דרך , כי הרוב לא הולכים וחוקרים בעצמם. אתה יודע מה חי במנהרות בעומקים של 10 קמ' ומעלה ? אתה יודע איזה מקורות אנרגיה חופשית חילופיים קיימים בעולם ? מה ראיתה עד עכשיו תמחסן של כאילו ?

כל אלה לא שאלות קטילה אלה להראות לך למה יש תשובות כבר, אולי אתה גם יודע חלק מהתשובות עליהם אבל הרבה אנשים לא, וחושבים שהכוווווווווווווול "אגדה" אחת גדולה.

נדמה לי שרשמתי טיפה יותר אתמול, אבל לא זוכר מה :-\

E.A (לשעבר Elad8) - אתה לא מצליח לראות סרט, צריך ?

EvilSt!ng - לא היתה אמור בכלל לקרוא ת 4 עמודים, סה'כ לצפות בתכנים. אצבע כבדה יש לך להקליק על הלינק ?

ונירא לי פירשו לא נכון תכותרת שלי. האשליה זה הקטע שאומרים לכם ומציגים לכם הינה תירא יא טמבל תירא הינה ראיות ועובדות חותכות לאן אתה מסתכל סתכל לפה יא חמור, לא שם פה הינה ! הינה! נו מה אתה לא רואה, והרבה לא רואים בגלל המנגנון הגנה אוטומתי שזה דחיקת הלא מקובל על הדעת ולהשלות את עצמך בכך שזה לא קיים ורק "סיפורים" ובגלל שזה מנגנון אוטומתי ואנשים לא מודעים אליו אפילו לא יודעים למה הם שוללים שמהו כה ברור. והקטע של התפאורה זה שהעולם בוי אנו חיים שזה קניונים, מקצועות בלי שום בסיס כמו רואה חשבון למשל, יצוג עצמי, אופנה, זה דברים שוליים זה לא העולם האמיתי, הכל סתם חומרתיות כדי להעסיק תצמיכם, אני יביא לכם סתם דרך לבדיקת מקצוע האם הוא משהו בסיסי או סתם חרטה, כך עורך דין לאמצע המדבר או לאמצע הג'ונגל, מה המקצוע שלו יועיל שם ?

כך כלכלן לאותם מקומות מה המקצוע שלו יועיל ? עכשיו תקח רואה צאן, או טבח\ או תופר לאותם מקומות. רואה תהבדל ?

יש דברים שנשארים לעד ויש דברים זמניים, מה שזמני זה השליה. מתמחה בסביבה זה לעד, כימאי פיסיקאי מיקרוביולוג וכד'מ.

ולא באתי לדבר על קונספירציות, כשתירא תסרט, פשוט תבין שעובדים עליך, וכשעובדים עליך זה אף פעם לא נגמר טוב, עכשיו נגיד זו תקופת מעבר, אבל בהמשך משהו פשוט יחמיר אם אנשים לא יקומו ויזרקו תממשלות, או ידרשו מהן פתיחות שלמה, למה הזכרתי תסרט V For Vendetta ? המצב הזה שרוי בעולם כבר עשרות שנים.

מה, לא הבנת מה זה אומר שכבר בשנת סוף ה 70 בסוכנויות חשאיות כבר דיברו על מלחמת המפרץ ?

אתה יכול לחיות בעולם טוב יותר וזה לא בגדר פנטזיות, אבל תירא תצמך אתה כבר השלמת עם מה שעכשיו ? יענו הכל ידוע כן מזיינים אותנו אבל סבבה התרגלתי.

אתה לא רואה שההגיון שלך נפגם ? אתה תריב על 10 שח אם מישהו לא יחזיר לך עודף לא בטעות, אלה בפנים יגיד לך לא מחזיר לך תעודף, אבל כשזה בא מוסווה בבגדי כבשה אתה מקבל את זה בלי בעיה. מספיק להביא לך אותו מצב רק מזוית אחרת ואתה כבר לא מזהה אותו ? אתה יודע שאותו משפט אם תסקל את מילותיו ותשאל אנשים אותה שאלה, אתה תקבל תגובות שונות ? הכל פסיכולוגי, ואיך שדופקים אותך מקובל עליך רק בגלל שזה מוגש לך אחרת.

נגיד למה שטנקיסתים יעלו על מוקשים ? למה לא שולחים בולדוזר משוריין על שלט רחוק עם הגלגלת ברזל מקדימה כדי לנטרל מוקשים, ובטח יעלו עוד על מוקשים, כי יותר זול לשים חיילים בטנק או בולדוזר במקום מערכת ממוחשבת. אז נגיד לא צריך להכין טנק שהטעינת פגזים בתוכו תתבצע אוטומתית, אבל לפחות לשלוח תטרקטורים הגדולים האלה לעלול על מוקשים. ומה לא בסדר בזה אתה יודע. כי זה מוות בטוח 100% מישהו יחטוף אותה, ולמה שמיהו יחטוף אותה אם אפשר גם לא.

בוא תגיד לי אתה מוכן למות היום סתם ככה רק בגלל ששלחו אותך בטנק לשטח לא סרוק, אתה מוכן להכנס לתוך טנק בידיעה שאתה הולך להתפוצץ ?

הם חושבים בראש קטן לי זה לא יקרה, אבל זה כן יקרה, זו המיומנות של לוחמת גורילה להטמין מוקשים.

מעמד הידראולי עם שליטה מרחוק לנשק קל עולה 50000$ משהו שאפשר בטח לבנות גם ב 10000 שח. אז כמה יעלה למחשב טנק תחשוב.

חזבלה וחמאס סתם ילדים קטנים שלא התבגרו עדיין.

תנועה כבדה באתר, רשמתי את זה לפני 4 שעות, ניתק מהחשבון ולא נקלט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על איזה עובדות חותכות אתה מדבר כאן? על סרטים? סיפורים?

כל אחד יכול לעשות סרט וכל אחד יכול להמציא סיפור...כמו שאתה הוכחת כאן.

תפסיק לקשקש במוח :bash: עד שלא תביא הוכחות בעצמך אין לך על מה לדבר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מכשפות הם אנשים כמוני וכמוך? אז "מכושפות" מבוססת על מקרה אמיתי? החשש בימי הביניים ממכשפות ומשריפתם היה מוצדק? אתה יכול לנחש מה דעתי על כך.

בקשר לשמועה - על מה היא מבוססת? לא שמעתי עליה בחיים. מי אמר אותה? מי ימחק את האנשים? איך? למה? בקשר לעולם - אני לא מדרדר אותו, אני נוהג לזרוק ליכלוך לפח, אני לא מעשן ואין בבעלותי מפעל שמזרים שפכים לים.

בנוגע לעבר - אני בהחלט יודע היסטוריה, אני לא היסטוריון, אבל יש לי ידע כללי לא צר במיוחד. אני יודע בכלליות מה היו הדעות ואיך נראה העולם לפני 50 שנה, מאתיים שנה, אלף שנה ושלושת אלפים שנה. לא מבחינה טכנולוגית בלבד, אלא גם מבחינת האמונות והידע. אם אתה (כמובן) רומז לחיזריים, אני לא מתיימר לנתח את המצב ולהסיק מסקנות, אבל אני חושב שאם החיזריים היו רוצים להוכיח את קיומם לנו הם היו עושים את זה, ואף ממשלה לא יכלה למנוע מהם לעשות זאת. מעבר לזה, אם מצאו חייזר בארה"ב או לא וכו', שוב - גם דעותייך מושפעות מסרטונים שאולי הופצו ע"י גורמים אינטרסנטיים שרוצים שיאמינו בחיזריים, אין לדעת.

אני, ואני די בטוח שגם אתה, לא יודעים איזה יש לחיזריים ואם הם רוצים או/ו יכולים להשמיד אותנו. אולי אנחנו הגזע הכי חזק ומתקדם ביקום? אולי החיזריים לא יודעים מה זה לרצות להשמיד?

בקשר ל-13 סוגי החיזריים, אני לא מכיר אחד. אין מדען שיכול להוכיח שיש סוג אחד מוכר של חיזריים (אם היה מוכיח - עצם עובדת קיום החיזריים היית עובדה, כמו שאין ספק שחתולים קיימים. וזה לא המצב). איך אתה יודע מה מאזני הכוחות בין החיזריים? מאיפה לך שיש חיזריים שרוצים לפגוע בנו וכאלו שלא? מי אמר שהם מתקשרים בינהם? מי אמר שיש להם אינטלגנציה דומה בשביל שיהיה מאזן כוחות דומה בינהם? מי אמר שאכפת להם מאיתנו? אני "מרים ידיים" כי אין לי השפעה על המצב - יהיה אשר יהיה - ותהיה עליו, ללא שום מידע, לא תעזור לי. אני לא יודע אם יש חיזריים, אם יש - מה הם רוצים, מה מהותם וכו'.. לכן אין לי בסיס להאמין שמשהו כזה רוצה להשמיד אותנו, ולכן אי התעסקות אובססיבית בזה אין פירושה שאני מרים ידיים. הנושא לא ממש מעסיק אותי למען האמת.

הפילוסופיה שלי היא שאני חי בשביל להשיג אושר ומימוש עצמי. כמובן שחשוב לשרוד, אבל אם אתה חי רק בשביל לשרוד אתה מפסיד את החיים בדרך. אם אני אמות בגיל 100, אין חשיבות ולא יהיה אכפת לי מהדברים הפיזיים שעשיתי. שאני אהיה בן 100 הדברים שאני אזכר בהם יתקשרו לרגעי אושר שהיו לי, רגעי סיפוק, רגעי גאווה וכו'.. זה שהדברים האלו לא יהיו קיימים עוד (נגיד סתם, טיול מאוד מהנה שעשיתי בגיל 40, אין זה משנה שהוא אינו "קיים" עוד). המטרה שלי לא להשיג דברים פיזיים, גם לא של אף אחד. גם מי שרק רוצה להשיג כסף משיג בדרך תחושות ורגשות של הערכה עצמית, ביטחון עצמי, גאווה ותחושת השגיות ומימוש עצמי. אחרי זה עם הכסף הוא יכול גם לנסוע לחו"ל או/ו לתרום אותו וכו', ומה שישאר לו בגיל 100, מה שיהיה חשוב ממה שישאר, זה רגשות וזיכרונות. ראה מקרה באפט - הבנאדם הגיע ל-44 מיליארד דולר, ותרם 37 מהם בגיל 75. אז ה-37 האלו היה שווים לתחת מאשר שהם לא שלו כבר?

בעובדות חותכות איני צריך להתעדכן, עובדות חותכות אמורות להמצא בתודעה הקולקטיבית של כולנו (וגם אז מטעמים פילוסופיים הן לא הכרח חותכות). זה שאני חי, ששתיים ועוד שתיים זה ארבע, שכוח המשיכה קיים, שאנשים חולמים וכו' אלו הן עובדות חותכות. שאלת קיום החיזריים או/ו אלוהים אינם עובדה חותכת.

בקשר ל-3 השאלות הבאות שלך - אני יודע שאם אני לא יודע את זה אין סיבה סבירה שאתה כן תדע את זה. ואם אתה כן יודע את זה, הסיכוי שזה לא נכון היה גבוהה ביותר. גם שאתה "חוקר" משהו אתה מאמין או לא מאמין בממצאים שאתה מקבל, אין לך מונופול על האמת, וכל דעותייך גם נזגרות מאמונותייך. בקשר למחסן של כאילו - זה היה לפני זמני ;) , תוכניות הנוסטלגיה שאני זוכר זה פרפר נחמד, המומינים, גברת פילפלת ועוד, מה הקשר לשיחה שלנו?

קטילה? זה שאתה חושב שיש לשאלות האלו תשובה לא אומרת שיש להם תשובה, אני לא בטוח בכלל שהשאלות שאתה שואל רלוונטיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...