מאמר -למה הPSP צריך לנוח על מישכבו בשלום (R I P ) - עמוד 3 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מאמר -למה הPSP צריך לנוח על מישכבו בשלום (R I P )


stone cold

Recommended Posts

לפני הכל, תפסיקו לצטט הודעה אחת מעליכם, זה סתם מאריך את ההודעה ומציק בעין ללא שום מטרה

שוב אני אחזור לנקודה החשובה בעניין, הPSP הוא האקסבוקס של סוני. טוב לא טוב, מוצלח לא מוצלח, זו לא הנקודה. הם חדרו לשוק, כולם יודעים מה זה PSP כולם מודעים לנוכחות של סוני באיזור, הקשרים עם כולם מונחים במקום, ועל כל זה הPSP לא עלה לסוני את המספרים המגוכחים שהאקס בוקס עלה למיקרוסופט (וכמאמר צד, היום מס פירסמו את הנתונים על הרבע שנה החולפת, ההכנסות מהאקסבוקס הם 1.2 מיליארד דולר, ההוצאות 1.6 מיליארד)

הקרב האמיתי יהיה במערכת הבאה. סוני מס ונינטדו יטילו את כל כוחם על התחום הזה והעיקרית שתסבול היא שנהנתה מחוסר התחרות כל השנים האלה (מלבד ניסיונות פטתיים של חברות אחרות כמו סגה וSLK)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 54
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

למה פטתיים? אם אתה מתכוון לDreamCast אז נכון שהיא לא הצליחה, אבל היה לה כמה משחקים מצויינים(סול קליבר, crazy taxy, ויש עוד)

הקונסולה של SNK (שכחתי את השם שלה) גם היא לא הייתה רעה בכלל, היא הושקה ממש בתחילת שנות התשעים ומרוב שהיא הייתה חזקה טכנולוגית(יחסית) היו משווים משחקים שלה גם לDreamCast הבעיה אצלה זה היה המחיר (800$!!!)

אם אתה מתכוון לקונסולת ניידות...... אז הGameGear גם היה בזמנו יותר חזק מהGameBoy color אבל היא בכלל בכלל לא הצליחה כמו שהPSP מצליח עכשיו.....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הגולם מפראג-

יש היום MSPD של 4 ג'יגה כבר, ככה שלא צריך הארדיסק עם חלקים נעים ל PSP. פחות חלקים נעים זה יתרון. בנוסף, תסתכל בבקשה על התגובה של The grey matter

העניין הזה אכן נותר בעינו, ואתה מוזמן לבדוק את זה בכל מקום שתרצה. כרטיס 512 מגה ל PSP כבר עולה ממש קצת. הרבה פחות ממה שה G6 יעלה.

אתה שוב צודק בזה שצריך עוד משחקים מקוריים ל PSP כמו Roco loco

אתה יודע מה הייתה הטעות הענקית של סוני? כל קונסולה חייבת Killer app להתבסס עליו שיבוא בהשקה, ל PSP אין את זה. עד עכשיו איו לו Killer app.

המשחקים הטובים באמת התחילו לצאת רק לפני חודשיים, וכל מי שקנה PSP בשלבים מוקדמים נאלץ לפעמים להניח אותו בצד עד שיצא המשחק הנורמלי הבא. עכשיו, למזלי, אני לא נאלץ לעשות את זה, כי הרבה משחקים טובים יוצאים בקצב מהיר.

מבחינת מולטימדיה, אתה לעולם לא תוכל להשוות את המסך של ה PSP לזה של ה DS. זה הבדל שמים וארץ, מסך רחב 4.3 אינץ' מול מסך רגיל 3 אינץ', 256K צבעים מול 16.7 מליון ב PSP, ומסך של שארפ מול מסכים של חברות שונות.

מה שכן, אני כועס על סוני מאוד בעניין הסוללה. מכשיר כזה תובעני והם שמים של 1800 מיליאמפר? זה פשוט לא הולך. היו צריכים לשים 2600 כסטנדרט, לדעתי. מחזיק 40% יותר זמן.

ואני גם מסכים עם summer69

ל dreamcast היה פוטנציאל אדיר, אבל מחיר גבוה ושיווק לא נכון הרגו אותה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עזבו נתוני מכירות של לפהי יותר משנה מה שחשוב זה מה שקורה בימינו

PSP היא הקונסולה הניידת השלישית ההכי נמכרת ביפן בחצי הראשון של 2006 השלישית!

מקום ראשון ושני הם ה DS בשתי הגרסאות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מגזים

ולפי מיטב זכרוני ה DS LITE אפילו לא היה קיים רוב התקופה הזאת אז הוא הצליח לעקוף את המכירות של ה PSP למרות של PSP היה יתרון של זמן

http://www.pspworld.com/sony-psp/news/ds-beating-psp-in-japanese-sales-005380.php

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מתי אמרתי שנמכרו יותר DS LITE מ PSP?

אמרתי שבחצי הראשון של 2006 נמכרו יותר DS LITE ו DS רגיל מאשר PSP

כמו שאמרתי: בחצי שנה הראשונה של 2006 PSP הייתה הקונסולה השלישית ההכי נמכרת ביפן כששתי הגרסאות של DS מכרו יותר ממנה בתקופה הנ"ל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הDS הרגיל הולך למות אם תיראו תמכירות שלו לאומת הLITE תבינו שנינטנדו כניראה מוציאה אותו מהשוק

כרגע הDS זול יותר מהLITE אבל נימכר הרבה פחות ולפי ערכתי שלנינטנדו יהיה מספיק כח יצור ליצר רק LITE היא תעיף את הDS מהשוק

(למי שלא מבין הDS והLITE מיבחינת חומרה ותמיכה במישחקים וכו הם אותו דבר הLITE פשוט מעוצב הרבה יותר טוב והמסכים יותר טובים)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...