לעזה יש חשמל, לשדרות-אין - עמוד 5 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לעזה יש חשמל, לשדרות-אין


SpiritKnight

Recommended Posts

עובדה שזה לא אפשרי

חוצמיזה בוא נדבר שנייה מספרים

מזה הרבה מאוד מחבלים ומה זה מינימאלית בחפים מפשע?

תן יחסים. נניח 1 חף מפשע על 10 מחבלים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 99
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מה לא אפשרי צה"ל עושה עבודה נהדרת so far כשנותנים לו, פשוט לא נותנים לו (תראו עיזה עצבני האו"ם אחרי פעולה מוצדקת של כמה ימים בסך הכל...פשוט חוצפה)

כמה שפחות אנשים מתים יותר טוב.

כמה שיותר מחבלים מתים יותר טוב.

מספרים? לא יודע עוד לא מצאתי את הנוסחה המדויקת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן.

אבל זה סותר כי יש פה דו משמעות.

אם תהרוג את כולם זה בלי הגבלה, אבל האם זה כמה שפחות? אולי כן כי פלסתינאים ממילא שווים פחות.

איסתרא מצטער על האיחור.

ולא' date=' אתה לא יכול להחזיר, כפי שההודעות האחרונות שלך מראות בבירור. אתה רק [u']חושב שאתה יכול להחזיר.

זה שאתה לא מוכן לקבל אותם לא אומר שאלה לא תשובות, אני יכל להגיד אותו דבר עליך

תרגום לעברית: " הוכחת שאני טועה, אבל לא מתחשק לי להודות בכך". לא יעזור לך: אני צדקתי, אתה טעית. ובהחלט יש חשיבות לנושא: אתה טענת שעדיף קסאמים על חיילים מתים במאות, כלומר שלמספר יש חשיבות. לו למספר לא היתה חשיבות, לא היתה שום סיבה לנקוב בו.

עדיף קאסמים גם על 20 חילים מתים, מה המספר משנה אתה פשוט דמגוג לתפארת שמנפח כל שטות ומנסה להילחם על העמדה שלך שאפילו לא קיימת כי אין פה שום וויכוח. אולי תתבגר כבר ותרד מזה? אגב כבר אמרתי שטעיתי אפילו אמרתי תודה על התיקון, תירגע כבר.

אולי גם זו היתה "הקצנה ברורה לצורך הדגשת העמדה שלך"? אם כן, הייתי מצפה שבכל ההודעות שכתבת מאז כדי לתרץ את הטעות הזו היית אומר את זה ובכל מקרה הקצנה שכזו היא טכניקה דמגוגית. במקום לשכנע את הקוראים בעובדות, אתה מנפח אותן כדי שיראו מרשימות יותר מכפי שהן באמת.

זאת לא היתה הקצנה זאת היתה טעות תמימה שאתה מסרב לקבל ומעדיף לאטום את הראש שלך

כיפאק לי! 8)

הידד

שוב "הקצנה ברורה לצורך הדגשת העמדה שלך"? כי אני די בטוח שבשטח ממנו הם יורים עכשיו קסאמים על אשקלון שכנו התנחלויות לפני ההתנתקות. כלומר הם בכל זאת הרוויחו שטח. הם גם קיבלו פינוי מוחלט של השטח מאזרחים ישראליים ומחיילי צה"ל ובלי שום מחוייבות מצידם. מבחינתם (ובצדק), זה נצחון דרך הטרור על פני המו"מ והויתורים. אם זה לא מספיק, עכשיו יש תקדים של פינוי 100% מהשטח ופירוק התנחלויות וכל זאת ללא כל ויתור מהצד הפלשתינאי. מה זה יעשה לכל מו"מ עתידי איתם? יהיה הרבה יותר קשה לדרוש ויתור על שטחים מצידם ויהיה הרבה יותר קשה להציג פינוי התנחלויות כויתור מצידנו. המחיר שהפלשתינאים ידרשו בכל מו"מ עתידי יהיה גדול יותר אחרי ההתנתקות, ועוד לפניה הם ביקשו הרבה יותר מכפי שאפילו השמאל המתון בארץ הסכים לתת.

אתה כל כך לא יודע מה הולך בשטח? אתה גם כל כך לא יודע כמה שטחים איבדו הפלסתינאים כתוצאה ישירה מההתנתקות, כל צפון הרצועה ורצועות אחרות בתוך הרצועה היום משמשות כשטח מת שצה"ל יצר כדי להרחיק אותם מהגבולות, נמחקו שכונות שלמות מערים וכפרים שלמים. שטחי הישובים שפונו שממילא היום ברובם באזורים החיצוניים של הרצועה הפכו לערמות חול שמופגזות 24 שעות ביממה על ידי תותחים של צה"ל שאף אורניזמים כבר לא נשאר שם חיי.

ואם היתי אתה היתה מתחיל לדבר שטויות על זה שאתה מדבר בלי שום מושג ממה הם העובדות, ועל זה שזאת דמגוגיה לשמה ובלה בלה בלה , אבל אני לא.

צעד טקטי? אולי, אבל הוא גרם לנזק אסטרטגי עצום.

בעין המתבונן

אני אומר שלא היה צריך להמתין עד שהם יהרגן שני חיילים ויחטפו שלישי. זה הרבה פחות חמור משיגור מאות רקטות לעבר ישובים אזרחיים. אני מנסה להבין למה לעזאזל אולמרט לא הפעיל את גשמי קיץ עוד לפני חודש. טוב, האמת היא שאני יודע - זה היה רק מחזק את הטענה שההתנתקות היתה טעות קולוסאלית ופוגע קשות בסיכויי ההתכנסות. אני רוצה לשמוע אותך אומר את זה.

טוב גם אני אומר את זה, בוא נתווכח?

לא ביקרתי את התמיכה שלך במבצע, ביקרתי את ההצהרה שלך שצריך לחסל את כל אנשי החמאס ואז המצב ישתפר. כי אנחנו לא יודעים מי הם כל אנשי החמאס ואין לנו שום דרך להבטיח שנצליח להגיע לכולם. מה נעשה אם חלק מהם, בחוצפתם הרבה, יעיזו להתחמק?

אנחנו יודעים מי הם כל אנשי החמאס המנהיגים אותו, ואנחנו יודעים הרבה יותר מזה (על חוליות החמאס) וזה לא מעט, ותמיד אפשר למצא עוד בשביל זה יש חייל מודיעין

היה פעם אדם שהמציא שיטה לחסוך בדלק: הוא הציע לבנות את כל הכבישים בירידה של 15 מעלות. מכונית שנוסעת בירידה צורכת הרבה פחות דלק. כששאלו אותו איך היא מתכנן ליישם את זה הוא עזה "ליישם? זו כבר הבעיה של המהנדסים, אני סיימתי את התפקיד שלי". זה בדיוק מה שאתה עושה: תתפסו את כל אנשי החמאס. איך? אני נתתי את הרעיון ובזה סיימתי את התפקיד שלי.

היה פעם איש שהתלונן על האיש שהציע לבנות את הכביש בשיפוע אבל חוץ מלהתלונן הוא בת'כלס עשה אפילו פחות, וכל מה שהוא עושה זה להתלונן במקום להציע פיתרון לבעיה.

באמת, מה אתה רוצה? תוכנית צבאית מלאה של כמה, איפה, מתי, ואיך להיכנס ובמי? מצטער אין לי את הכוח או את הידע (לאף אחד מאיתנו אין) לעשת דבר כזה. בגלל זה בקצרה אני מציע את "גשמי קיץ" כפתרון ואני סומך על המוחות של צה"ל שידעו איך לבצע אותו בצורה היעילה ביותר

הבנתי ולכן הגבתי. זו, כאמור, טכניקה דמגוגית ותיקה ומוכרת, של הפרזה בוטה במספרים כדי ליצור תחושה של מיאןס שהמספרים האמיתיים אולי לא היו יוצרים. כך מדברים על "מאות" חיילים שנהרגו כדי להגן על ההתנחלויות (ועל ישובי עוטף עזה, אבל את זה הדמגוג לא יאמר) ועל "המיליארדים" שהתבזבזו על ההתנחלויות (למרות שהסכומים בפועל נמוכים יותר, את רובם היינו מוציאים על המתנחלים גם אם היו מתגוררים בישובים שבתוך הקו הירוק, שמדובר על ביזבוז רק אם מפנים את ההתנחלויות ושעלות הפינוי גבוהה יותר).

אז ההאשמה בדמגוגיה דווקא היתה נכונה.

^^ וזאת טכניקת מכבסת המילים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן.

אבל זה סותר כי יש פה דו משמעות.

אם תהרוג את כולם זה בלי הגבלה, אבל האם זה כמה שפחות? אולי כן כי פלסתינאים ממילא שווים פחות.

o_0

איך לעזאזל מצאת דו משמעות במשפט שלי, אני לא יודע...

כל מה שרציתי להגיד זה שאם אפשר לחסל את המחבל עם פצצה של טונה, אז לא לזרוק פצצה של חצי טונה כדי להימנע מנזק או לחכות להזדמנות שיהייה אפשר לחסל אותו עם חצי טון, ולא לזרוק פצצה של 3 טון שתמחק את כל השכונה, אלא אזרוק פצצה של טון, גם אם זה אומר שחצי רחוב ימחק.

לא חצי טון אלא טון- זה "לעשות כל מה שצריך"

לא 3 טון אלא 1טון- זה "כמה שפחות נפגעים"

צ'י.. ואחר כך אתה עוד כותב שאני ממציא דברים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא אמרתי שום דבר נגדך, פשט המשפט לא היה מנוסח מספיק טוב.

מאיפה אני יודע למה התכוונת.

אבל אני לא ממש מסכים גם עם הניסוח החדש (אין דו משמעות אבל).

כי אם תמחק "חצי שכונה" על כל מחבל שאתה רוצה להרוג לא ישארו לא שכונות ולא מחבלים.

צריך פשוט לירות את הפצצה שתהרוג את המחבל בוודאות בהתחשב לסטייה האפשרית הצפויה של הטיל, זה הכל.

אין צורך להפציץ שכונה שלמה כשיש לך טיל שמסוגל לעשות את זה ולהרוס רק בית אחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממשיך להקשות עלי לצטט? בסדר, אני אמשיך לתקן את השגיאות היותר בוטות שלך בעברית. :P

זה שאתה לא מוכן לקבל אותם לא אומר שאלה לא תשובות, אני יכל להגיד אותו דבר עליך

אתה בהחלט יכול. ההבדל הוא שכשאני אומר את זה, זה נכון, אבל כשאתה אומר את זה...

עדיף קאסמים גם על 20 חילים מתים

באמת? אז מה לעזאזל אנחנו עושים עכשיו בעזה? בסה"כ נהרגו שני חיילים ונחטף שלישי, כלומר המקרה הגרוע ביותר הוא שלושה חיילים מתים. יש סבירות גבוהה שבמבצע הנוכחי יהרגו עוד חיילים, אז למה אנחנו עושים את זה ולמה אתה תומך בו? הרי אם עדיף קסאמים על 20 חיילים מתים, בוודאי שהם עדיפים על שלושה חיילים מתים.

מה המספר משנה אתה פשוט דמגוג לתפארת שמנפח כל שטות ומנסה להילחם על העמדה שלך שאפילו לא קיימת כי אין פה שום וויכוח. אולי תתבגר כבר ותרד מזה? אגב כבר אמרתי שטעיתי אפילו אמרתי תודה על התיקון, תירגע כבר.

כבר שכחת איך נכנסתי לויכוח הזה? זה היה כדי לתקן את המספר השגוי בו נקבת. אז לא, זו לא שטות. ההודאה בטעות שלך היתה גרועה לא פחות מהטעות עצמה, כי המספר שטענת בהודאה שחשבת שהוא נכון היה שונה מהמספר עליו דיברת בהודעה המקורית. למה שינית את המספר? ההסבר הסביר ביותר הוא שחשבת שהמספר שלדעתך היה האמיתי אינו מרשים מספיק, לכן פיברקת מספר אחר. וזו, מה לעשות, טכניקה דמגוגית.

לנסות להחזיר לי בחזרה "אתה דמגוג", נו, טוב, גם זה לא מראה על בגרות יתירה.

ואם כל מספר של חיילים מתים הוא גבוה מידי, אז למה בכלל היית צריך לדבר על מספרם?

זאת לא היתה הקצנה זאת היתה טעות תמימה שאתה מסרב לקבל ומעדיף לאטום את הראש שלך

שוב: אם חשבת שהמספר הוא "מאות", למה אמרת שהוא מאתיים ואם חשבת שהוא מאתיים, למה כתבת "מאות"? הרי מאתיים ומאות אינם אותו דבר. ואם גם עשרים חיילים הם יותר מידי, למה בכלל נקבת במספר? מצטער, ההסבר שלך לא משכנע.

אתה כל כך לא יודע מה הולך בשטח? אתה גם כל כך לא יודע כמה שטחים איבדו הפלסתינאים כתוצאה ישירה מההתנתקות, כל צפון הרצועה ורצועות אחרות בתוך הרצועה הים משמשות כשטח מת שצהל יצר כדי להרחיק אותם מהגבולות, נמחקו שכונות שלמות מערים וכפרים שלמים, שטחי הישובים שממילא היום ברובם באזורים החיצוניים של הרצועה הפכו לערמות חול שמופגזות 24 שעות ביממה על ידי תותחים של צה"ל.

כנראה שאתה לא יודע מה הולך בשטח. כל אותם שטחים מתים לא נוצרו בעקבות ההתנתקות; הם נוצרו בעקבות ירי הקסאמים שבא בעקבות ההתנתקות. אלמלא הקסאמים, לא היה צורך ליצור את אותם שטחים מתים. כך שההתנתקות לא עלתה לפלשתינאים בגרגיר חול אחד, הטיפשות שלהם עלתה להם.

שכונות שלמות וכפרים שלמים נמחקו? ישובים שהפכו לערימות חול שמופגזות 24 שעות ביממה? נראה לי שאתה מתבלבל בין ההתנחלויות שפונו לבין הישובים הפלשתינאים... תבדוק ותראה.

ואם היתי אתה היתה מתחיל לדבר שטויות על זה שאתה מדבר בלי שום מושג ממה הם העובדות, ועל זה שזאת דמגוגיה לשמה ובלה בלה בלה , אבל אני לא.

אוף, התחרטתי, לתקן כאן את שגיאות בכתיב זה כמו לבעוט במי שנמצא בקומה. אז לעניין: לו אני הייתי אני, הייתי כותב שאין לך מושג על מה אתה מדבר ושלכתוב שאתה לא תכתוב משהו זה מגוכח, כי הרי עשית בדיוק את זה כשכתבת שלא תכתוב. אבל אני לא. רגע, בעצם אני כן! טוב, אז אין לך מושג על מה אתה מדבר ואם אתה כותב שלא תכתוב משהו, אתה יוצא אידיוט.

בעין המתבונן

תרגיש חופשי להסביר לי איל מצבנו השתפר, רק תזכור איפה צה"ל נמצא כרגע.

טוב גם אני אומר את זה, בוא נתווכח?

אם שנינו מסכימים אז אין על מה להתווכח. אגב, בינתיים חצא לי לשמוע את ליבני אומרת שגשמי קיץ נועד לעצור את שיגור הקסאמים. מוזר, לפני כשבועיים היא אמרה שאין דרך צבאית לעצור את הקסאמים. פיצול אישיות?

אנחנו יודעים מי הם כל אנשי החמאס המנהיגים אותו, ואנחנו יודעים הרבה יותר מזה (על חוליות החמאס) וזה לא מעט, ותמיד אפשר למצא עוד בשביל זה יש חייל מודיעין

ואיכשהו אנחנו לא מצליחים למצוא את כולם. כנראה שאנחנו לא יודעים את מה שאתה חושב שאנחנו יודעים.

היה פעם איש שהתלונן על האיש שהציע לבנות את הכביש בשיפוע אבל חוץ מלהתלונן הוא בת'כלס עשה אפילו פחות, וכל מה שהוא עושה זה להתלונן במקום להציע פיתרון לבעיה.

זיכרון קצר? כי רק לפני שתי הודעות ביקשת וקיבלת את ההצעה שלי לפתרון. נדמה לי שלפחות עם חלקה הסכמת. מתחיל להיזכר?

באמת מה אתה רוצה טוכנית צבאית מלאה של כמה איפה מתי ואיך להיכנס ובמי? מצטער אין לי את הכוח או את הידע (לאף אחד מאיתנו אין) לעשת דבר כזה.

טוכנית תהיה נחמדה, תוכנית אפילו יותר, אבל אני אסתפק גם בקווים כלליים. משהו קצת יותר ברור מ- "להרוג את כל אנשי החמאס".

^^ וזאת טכניקת מכבסת המילים

"טכניקה שמכניקה", אם לשבש את דבריו של השר לפיתוח הנגב והגליל - מה כתבתי שם שלא היה נכון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממשיך להקשות עלי לצטט? בסדר' date=' אני אמשיך לתקן את השגיאות היותר בוטות שלך בעברית. :P

[/quote']

אני שמח שאתה מתקן, הכתיבה שלי אף פעם לא היתה טובה במיוחד.

אתה בהחלט יכול. ההבדל הוא שכשאני אומר את זה' date=' זה נכון, אבל כשאתה אומר את זה...

[/quote']

טוב, ופה הפסקתי.

אתה כנראה אטום מדי בשביל שאני יבזבז עליך מילים וזמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא אמרתי שום דבר נגדך, פשט המשפט לא היה מנוסח מספיק טוב.

מאיפה אני יודע למה התכוונת.

אבל אני לא ממש מסכים גם עם הניסוח החדש (אין דו משמעות אבל).

כי אם תמחק "חצי שכונה" על כל מחבל שאתה רוצה להרוג לא ישארו לא שכונות ולא מחבלים.

צריך פשוט לירות את הפצצה שתהרוג את המחבל בוודאות בהתחשב לסטייה האפשרית הצפויה של הטיל, זה הכל.

אין צורך להפציץ שכונה שלמה כשיש לך טיל שמסוגל לעשות את זה ולהרוס רק בית אחד.

נו מה, אתה בכוח לא רוצה להבין?

כל מה שרציתי להגיד זה שאם אפשר לחסל את המחבל עם פצצה של טונה, אז לא לזרוק פצצה של חצי טונה כדי להימנע מנזק או לחכות להזדמנות שיהייה אפשר לחסל אותו עם חצי טון, ולא לזרוק פצצה של 3 טון שתמחק את כל השכונה, אלא אזרוק פצצה של טון, גם אם זה אומר שחצי רחוב ימחק.

...

ב"אם אפשר" התכוונתי ל-"אם מה שנחוץ זה" או "אם הדרך האפשרית היחידה..." פשוט אם פצצה של 1 טון יכולה לעשות את העבודה, אז גם פצצה של 3 טון תעשה עבודה לא רעה... בגלל זה השתמשתי במילה "אפשר".

ואני די בטוח שברגע שנתחיל לפעול ככה מחבלים יתחילו להעלם גם בלי שנזרוק פצצות... או שהם יתחילו להתרכז בשכונות מסויימות... וגם אם לא, אז זו תהייה אשפמת בלבד שלא ישארו רחובות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

מגוחך, מגוכח, מה זה כבר משנה..

אגב, אני הגעתי למסקנה שכל אחד ישאר בדעת של עצמו, ויהיו פה ויכוחים בלתי פוסקים שהם מיותרים, אף אחד לא ישכנע את השני..לכן הויכוחים הארוכים והלא

פוסקים האלה מיותרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...