סיפורי תמיכה שקרו באמת - עמוד 27 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סיפורי תמיכה שקרו באמת


Kidney_stonE

Recommended Posts

  • תגובות 1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

בימינו אני עובד בתמיכת מחשבים של העובדים של ארגון מאוד גדול (2000 עובדים מעל חצי מליון לקוחות...) היום המזכירה של ראש הארגון מתקשרת אליי ואומרת שהמחשב שלו לא עובד ועושה רעשים וזה ממש דחוף שהטכנאי יגיע עכשיו ויסדר את המחשב הבעייתי הזה.

אני מסביר לה שאני שולח טכנאי מייד (אם יש תקלה אצלו אז הטכנאים חייבים לעזוב הכל ולטפל רק בו) והיא דורשת ישר לדבר עם האחראית שלי, אני מסביר לה שהאחראית לא נמצאת אז היא דורשת לדבר עם ראש מחלקת המחשבים רק בשביל לוודא שהטכנאי יגיע מייד, אחרי הסבר קצר שאני מבטיח לה שאני מסוגל להגיד לטכנאי להגיע אליו מייד גם בלי שראש המחלקה יגיד לי לעשות את זה היא נרגעת.

חמש דקות אחרי זה הטכנאי חוזר ומבטיח לרצוח אותי, מה מסתבר? הם שמו משהו על המקלדת והמקשים נלחצו ולכן המחשב עשה רעש...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לקוח שהתקשר אלי ועזרתי לו להתחבר, כבר לא זוכר מה הייתה הבעיה. אבל כשהוא העלה את המחשב פתאום הוא עושה לי: " המסך נהיה ירוק!!".

אני חושב לעצמי, בטח נגע שם בכבל של המסך או שהמסך הלך. ואז הוא אומר ככה באדישות: "זה כנראה בגלל הריתוך " :nixweiss:

למי שלא הבין, תנסו לרתך משהו מתישהו.

--------------

יש גם מלא ילדים (ולא בהכרח) מעצבים שמתקשרים לדווח שיש אצלנו בעיה כי האימיול שלהם מוריד לאט. עד היום הייתי מנסח להם הסבר, למה זו לא אינדיקציה ושלא יתקשרו בקשר לאימיול.

עד שחבר שלי בתמיכה פשוט נתן רעיון אדיר.

מעכשיו כל מי שמתקשר להתבכיין בקשר לתוכנת הורדה כלשהי, פשוט שואל אותו "תגיד, אתה יודע שהורדות באימיול זה לא חוקי?"

נחשו מה התגובה הבאה של הלקוח.. :-X

------------

עוד משהו נחמד.

כשלקוחות מתקשרים ומתחילים להתמרמר על השירות ועל התמיכה ולפעמים גם על להתנתק מאיתנו, וכאשר אני עושה להם זיהוי ומגלה שהם לא אצלנו בכלל. "אופס, טוב סליחה, ביי" כזה. אז מאיפה לעזאזל לקחתם את המספר ?!?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש גם מלא ילדים (ולא בהכרח) מעצבים שמתקשרים לדווח שיש אצלנו בעיה כי האימיול שלהם מוריד לאט. עד היום הייתי מנסח להם הסבר, למה זו לא אינדיקציה ושלא יתקשרו בקשר לאימיול.

עד שחבר שלי בתמיכה פשוט נתן רעיון אדיר.

מעכשיו כל מי שמתקשר להתבכיין בקשר לתוכנת הורדה כלשהי, פשוט שואל אותו "תגיד, אתה יודע שהורדות באימיול זה לא חוקי?"

נחשו מה התגובה הבאה של הלקוח.. :-X

חזק!!!

חחח איזה ילדים מטומטמים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנתי את הקשר של ריתוך למסך :nixweiss: (ויצא לי לראות איך מרתכים... ב4 שיטות שונות ;))

כנראה שאני אצטרך להבהיר.

אחרי שאתה מרתך משהו, בגלל חוזק האור הצבעים שלך בעיניים משתנים, נהים יותר "קרים". גווני ירוק וכחול. הבחור רתך במקצועו כנראה.

זה עובר אחרי כמה זמן כמובן, אם לא הגזמת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיצררר, היה לי עוד לקוח מעניין.

אני: XXX שלום מדבר XXX, איך אפשר לעזור ?

לקוח: האינטרנט לא עולה

....

לקוח: אתה יכול לחזור אלי לפלאפון?

אני: למה בדיוק ?

לקוח: כי אני צריך לנתק את הכבל של הטלפון ולחבר למודם.

אני: (מתפקע לו מצחוק בטלפון)

לקוח: (מתחיל לצחוק) מה אני אעשה, אין לי עוד כבל.

אני: (ממשיך לצחוק) תראה.. תקנה כבל.

וגם המשך השיחה היה משעשע, כאלה לקוחות אני אוהב D:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...