פורסם 2007 בינואר 2118 שנים "מכירים ש..." ;D אין קשר לתרד של "אתם מכירים ש..." פשוט זה מה שיצא לי לירשום בכדי שהחברה שמבינים על מה אני מדבר יבינו אם אתה לא מכיר את הדבר אז לא חשוב
פורסם 2007 בינואר 2118 שנים מחבר הרגע סיימתי שיחה עם לקוחה חמודה משהו, מקינטוש מחובר לאלקטל שמוגדר כראוטר, מתנתק לה החיבור כל פעם שהיא עושה UPLOAD מתבטא בחוסר יכולת לשלוח מיילים עם קובץ מצורף שגדול יותר מכמה מאות קילובייטים בקיצור, מכיוון שחורף, ובזק מציעים להפעיל מחדש את האמא של המודמים שלהם בכל בעיית חיבור ניתקנו את הראוטר מהחשמל, ומקו הטלפון, וכמעט הצלחנו לנתק אותו מהכבל רשת שמחובר למחשב הנחנו אותו על הרצפה, והיא שואלת אותי אם לרקוד מסביבו ריקודים אינדיאניים ולהתפלל (האמת חשבתי את זה בדיוק בעצמי) קיצר נפלנו שנינו מצחוק בטלפון... היה ממש טוב... שלחתי לה לינק לראות כאן את הת'רד הזה של סיפורי תמיכה בסוף השיחה. עוד שניים קטנים היום תומך אחר אצלנו, דיבר עם לקוח בשם "אליהו הנביא" שלא התחבר לו האלחוטי בלפטופ... ואחד אחר שדיבר עם מישהו ש"איך שהוא מפעיל את האור בחדר, המחשב נכבה לו" הופנה לגורם צד שלישי > חברת חשמל.
פורסם 2007 בינואר 2118 שנים :lol: אני מת על לקוחות כאלה זורמים זה עושה ממש טוב בעבודה!! "אליהו הנביא" התומך הטירון הזה כולה פעם ראשונה בחיים שלו במקום כזה וכבר נופל עליו איזה אליהו אחד...
פורסם 2007 בינואר 2218 שנים שיחות עם מפורסמים (כמובן שאני לא אזכיר את שמם) :אני - שלום XXX מדבר XXXהבת של הלקוחה - שלום, המנוי על שם XXXX XXXX (שם מפורסם לאו דווקא במובן הטוב)אני - (מקבל חום ולא מאמין למה לעזאזל זה נפל עלי) איך אני יכול לעזור ?הבת של הלקוחה - אני לא מצליחה להתחבראני - איזה שגיאה את מקבלת ?הבת של הלקוחה - שניה אני ינסה להתחבר. אההה הנה התחברתיאני - מצויין עכשיו אפשר לדבר עם XXXX (רציתי למכור לה משהו - ברקע אני שומע את הקול שלה ועוברות בי צמרמורות) ?הבת של הלקוחה - לא, XXXX עסוק(ה) כרגע..אני - (נושם לרווחה !! ) אוקיי לא נורא, המשך יום נעים.--------------------המפורסם : זמר כושל סוג ד'אני : שלום XXX מדבר XXXהזמר הכושל : שלום אני לא מצליח להתחבר , יש לי 691אני : מה הסיסמא ?הזמר הכושל : אני לא זוכראני : אין שום בעיה, בוא נאפס לך את הסיסמאהזמק הכושל : בשמחהאני : מה תעודת הזהות שלך ?הוא : XXXXXXXXXXאני : מצויין ומה שם בית הספר היסודי ?הוא : איזה מהם ?---------------------------------------------------------------------------בכל מקרה בקשר לדיון שהיה פה, חשוב לציין שבאמת בכל חברה זה שונה, מחוויות שהחלפתי פה עם אחד התומכים Kidneyיש פערים עצומים בסדר ההתנהלות בכל חברה בצורה מפחידה, לא לרעה ולא לטובה.בתור נציג חדש לפני תחילת הקורס אתה צריך לדעת לתפעל מחשב ברמה קצת יותר מבסיסית.אם אתה יודע להתקין תוכנות, לפרוץ משחקים, מחשבים ולחתוך סרטי DVD זה לא יעזור לך בעבודה הזאת.לאחר שתתקבל לחברה תעבור קורס שנע בין שבוע לכמה שבועות, הכל תלוי בחברה עצמה אליה אתה הולך, כמובן שכמה שהקורס ארוך יותר , הוא מועיל ואיכותי יותר.לאחר שהתקבלת אתה תומך כמה חודשים כנציג רגיל שמטפל בהתחברות ראשונית, שגיאות התחברות ודואר וזה הכל בגדול.לאחר מכן אם הוכחת את עצמך כנציג טוב אתה יכול לגשת לקורס רשתות, ככה זה בחלק החברות.ואחרי זה אתה יכול לגשת למגוון קורסים שונים שכוללים סוגי חיבור שונים, מערכות הפעלה שונות, ושירותים מתקדמים אחרים שיש לחברה.כל זה במסגרת עבודתך כנציג רגיל - יש נציגים מסוגים אחרים ועל זה אני לא אפרט פה.אני באופן אישי מתקרב לחצי שנה בחברה. אני תומך רשתות (תוספת לתמיכה הרגילה עם העדפה עצומה על לקוח רשת שמתקשר),עוד מעט ניגש לקורס LINUX, רוצה להתאמן קצת ב-MAC ולעשות גם קורס MAC. ובסופו של דבר להחזיק בכל סקיל (הכשרה)קיים, לא בגלל תוספת התשלום, כי אין אצלנו. פשוט כדי לצבור נסיון ולהוסיף עוד שורה קטנה בקורות החיים.
פורסם 2007 בינואר 2218 שנים מחבר מה זה שווה בלי השמות, תזכיר אותם, תזכיר כל הת'רד הזה צינזרתי רק את החברה שאני עובד בה, שמות של סלבריטיז זה בסדר לדעתי
פורסם 2007 בינואר 2218 שנים עזוב, נראה לי קצת מוגזם :-)צריך לכבד את הפרטיות שלהם, אפילו ששניהם לא אהודים כ"כ בקרב השפויים שבינינו.
פורסם 2007 בינואר 2218 שנים מחבר אני חושב שמרמות מסיומות יש להם כבר עובדים שעושים את זה במקומם... משהו לא עובד ? יש תומך פרטי שיבוא לסדר...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.