עבור לתוכן

סיפורי תמיכה שקרו באמת

Featured Replies

  • תגובות 1k
  • צפיות 375.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

סעמק יש פה דברים פשוט גדולים.

נראה לי מזה מצחיק להיות תומך :silly:

פורסם

מה שבטוח, הלקוחות הכי מעצבינם הם אלה עם ה"נו!"

"תכנס למחשב שלי..."

"נו"

עכשיו ללוח הבקרה"

"נו"

עכשיו חיבורי רשת"

"נו"

[glow=red,2,300]מה נו? מה??[/glow]

פורסם

אותי דווקא מעצבן התומכים המתנשאים האלה,

קורה לי לפעמים כמה בעיות שאני לא מצליח לעלות עליהן, ספונטני שכזה, אני לא מקבל שום שיגאה, זה פשוט כאילו לדוגמא נתקע לי ההתחברות

בדקתי התחברות במדקתים מודם הכל טוב ייפה ולא מראה על שום בעיה, התקשרתי לברק ואיזה מתנשא מתחיל להגיד לי אתה יודע מה זה ניהול בקרה?

כנס להתחל וניהול בקרה (אצלי זה באנגלית אני לא יודע איך קוראים לזה בעברית חחח נקרא לזה קונטרול פאנל, אני חושב שזה לוח בקרה? אנגלית הכי טוב חח)

ומתחיל להגיד לי אם אני יודע איך נכנסים לאפשרויות של הרשת וכו', אז אני פאקינג אומר לו כןןןןןן אני יודעעעע אני לא אידיוט תן לי להיכנס בשקט,

הבנאדם סתם ת'פה ולא הצליח לעזור לי בקיצור :S

אחרי 3-4 שעות ניסיתי שוב להתחבר וזה עבד :|

אז אנא מכם תומכים, אל תחשבו שכולם אידיוטים שלא יודעים איפה כפתור ההדלקה של המחשב :S במקרה אני ידוע קצת יותר מזה ::)

----

מקרה זה קרה לפני כחודשיים פחות או יותר.

פורסם

מקרה שקרה - אני לא מצליח להתחבר לאינטרנט. מתקשר לספקית(או לבזק לא זוכר) שואל אותם בלה בלה אם יש להם בעיה. התמיכה ענתה לי שלא ואין סיכויי שדבר כזה יקרה. טוב, בודקים כמה דברים במחשב, ומגלים שכל ההגדרות טובות. נציג השירות שולח אותי לבזק(או לספקית לא זוכר) וגם שם הכל טוב. אני מתקשר שוב לספקית(או לבזק) והמענה אומר: "יש לנו בעייה באיזור זה וזה".

זה מעצבן!

פורסם

העיקר להגיד שהבעיה במחשב של הלקוח ::)

פורסם

העיקר להגיד שהבעיה במחשב של הלקוח ::)

כמו ש kiddny stone אמר לי פעם:

99.9% מהמקרים זה בעיה עם הלקוח.

פורסם

אני מאמין שחברי הפורום הם יותר מ0.01% מכלל אזרחי ישראל.

ואני מאמין שחברי הפורום יודעים כיצד לתחזק את המחשב שלהם, אני לפחות יודע.

פורסם

ברור...

אבל הכוונה הייתה מכל הלקוחות שמתקשרים, אז 99.9% הבעיה תיהיה אצל הלקוח

פורסם
  • מחבר

לספקית אין בעיות "באזור" - זה תשתית - כלומר בזק במקרה שלך.

דבר שני, זה מאוד תלוי בתומך שמדבר איתך, ו 99% מהלקוחות שמדברים איתם, אין להם מושג

אם אתה מבין, פשוט תזרום עם התומך - הוא יזרום איתך לפי רמת הידע שלך (שוב, אם הוא בן אדם נורמלי ולא רובוט, אני תמיד זורם עם אנשים שמבינים)

וב 99% מהמקרים הבעיה היא מחשב / תשתית (בעיות התחברות ומייל וכו')

אם זה "תקוע" לך כמו שאמרת, רוב הסיכויים שמשהו מפריע לך להתחבר, תסתכל על המודם, תאתחל מחשב, מודם, תראה מה המצב של כ.הרשת וכו' - אתה אומר שאתה מבין, לא ?

אנשים שמבינים - לא מתקשרים לספקית (מתקשרים לתשתית, במידה וזאת בעיית תשתית ואין מה לעשות כמובן)

זה לא FLAMES , זה פשוט נכון...

אני לא מצאתי את עצמי זקוק לתמיכה טכנית מהספקית שלי - בחיים. (והספקית שלי היא לא הספקית שאני עובד בה, לצורך העניין)

אני לא בא להתנשא ולהגיד ש"כל משתמשי הקצה לא מבינים שום דבר"

זה לא התפקיד של הרבה מאוד אנשים, להבין כל מיני דברים, וזכותו של כל אחד להתקשר לתמיכה על מנת לקבל הגדרות ולשאול שאלות ולפתור בעיות,

בגבולות הנתמך כמובן.

זה שזה לא התפקיד שלכם, לא אומר שאתם לא יודעים ולא מבינים, ויש מלא אנשים שכן מבינים וכן מתקשרים לתמיכה, בשביל לוודא דברים מולנו - וסבבה לגמרי, זאת העבודה שלנו, וכמו שאתה רואה היא מצחיקה ונחמדה וטוב לנו (רק שהמשכורת על הפנים)

זה לא שאין תקלות בספקית, אבל באמת - באמת באמת - זה סופר נדיר !

(שוב, אני מדבר על תקלות חיבור, לא על פינגים ומהירות לחו"ל - בזה יש בעיות לפעמים, בכל ספקית)

אישית אני משתדל (לא בפלצנות, בחיי) לתת בכל שיחה חווית שירות, ותמיכה מקצועית כמה שאפשר, תמיד משתדל ללמוד ולהתפתח, ולהתאים את עצמי למי שמדבר איתי, מבחינת דיבור ורמה טכנית.

יש תומכים שכן ויש תומכים שלא, מה לעשות...

יש גם תומכים שבחיים לא נגעו בחיים שלהם במחשב, ומדברים שטויות בלי סוף, גם בספקית וגם בתשתית.

תקרא, תקרא את הלינק שנתתי קודם בפוסט השלישי, לת'רד בתפוז על איך לדבר עם תומך טכני :lol:

כל הספורי תמיכה האלה הם לא על אנשים שיש להם ידע ומתקשרים לתמיכה- הכי כיף לדבר עם כאלה, השיחה זורמת, הכל טס

הסיפורים הם על מקרים מצחיקים, שלרוב קורים עם אנשים שאין להם כ"כ ידע בעולם הזה, ומה לעשות שחלק מהם מצחיקים לאללה.

(וזה נקרא לוח בקרה)

וכן, זה נכון, חברי הפורום הזה (אני מקווה) רובם מבינים עניין ואפשר לדבר איתם ולהסביר להם בקלות דברים שקשה להסביר ללקוחות שרק אתמול קנו מחשב ונורא מפחדים ממנו.

לא עליהם סיפורי התמיכה

וכשיש בן אדם שמבין על הקו, ומראה לי שהוא מבין - הוא מקבל טיפול אפקטיבי ומהיר יותר, בהתאם לרמה הטכנית שלו.

לא חסרים גם לקוחות שמתקשרים, שתיאורטית יודעים הרבה יותר טוב מכל תומך, ועדיין זקוקים למישהו שנמצא במערכת בשביל לדעת פרטים.

בכל מקרה, בוא נשאיר את הת'רד הזה לסיפורים מצחיקים, ולא לויכוחים, טוב ?

פורסם

כן כן גם אני תומך...

והבעיה העיקרית שלי זה עבודה בלילה...

עברתי דירה לפני חודש והשעות שינה שלי עדיין לא התאפסו...

עקב 5 משמרות בשבוע זה לא נראה לי יקרה...

אז קרו לי מקרים כאלה (זה קצת מחוץ לעבודה אבל משפיע...)

ניסיתי להעביר את האשראי שלי בשעון נוכחות 5 פעמים עד שמישהי משירות לקוחות שעמדה לידי הסתכלה עלי כמו מפגר אמרה לי...

אני תמיד לוחץ במעלית על הקומה שאני נמצא בה עכשיו...ומתפלא למה לוקח לי 10 דקות להגיע לקומה שלי...

טוב זה היה לשבור את הקרח...

מקרה שקרה עם תומך בשפה זרה(לא אנגלית)...אנחנו מנסים להגדיר חייגן...אני מנסה להסביר לו איפה המקלדת...15 דקות העברתי לו את כל התיאורים ולא הצלחנו

עד שהגיע תומך שמדבר את השפה הנ"ל ואמר לי מה להגיד לו...אמרתי לו את המילה והוא אומר לי...אהההההההההההה KEYBOARD...

-------------------------

לא מבין למה לאנשים אין מוטיבציה לחפש אייקונים

כאילו הם מתרכזים בפיקסל מסוים במסך וכל דבר שמבקשים מהם צריך לשלוח לו עדכון על גבי ה-GPS שלו...

לא מבין למה אנשים קוראים לי חמודי או שחושבים שאני בחורה...

לא מבין למה אסור לי לבצע עבודות שאנשים מציעים לי לקוחות עסקיים...

לא מבין למה שהלקוח הכי עצבני המערכת תפעל הכי לאט...

לא מבין למה שהלקוח הכי חמוד/ה ונחמד אליך הבעיה תמיד במקום אחר...

לא מבין למה שגרירות פיליפינים לא שולחת את העובדים ללמוד אנגלית...

לא מבין למה אנשים לא מבינים שלא נורא שכרטיס רשת זה לא נורא שישרף כי זה עולה גג 50 ש"ח

לא מבין למה אנשים חושבים שבשביל 20 ש"ח שהם משלמים לאינטרנט הם צריכים שנעזור להם לעשות אקטיוויציה לווינדוס...

-------------------------------------------------------

לכמה מכם קרה שהם פשוט התחילו לחלום חלום באמצע אתחול של WIN98 עם 100 אחוז שימוש ב-CPU בשעה 2:35...התעוררו שאמרו ללקוח שאין מכונית למטה...

לכמה מכם קרה שזקן בן 82 מתקשר...מתעצבן שאתם מדברים במהירות נורמלית וטוחן להם את השכל לאט לאט ש(לא יודע לא הקשבתי פה) בסוף הבנתי שהוא צריך את מיקרוסופט לדעת כמה עולה ווינדוס חוקי...

אני עובד פה רק חודשיים...

LSPMASTER

פורסם

העיקר להגיד שהבעיה במחשב של הלקוח ::)

זה לא העיקר, אבל זה 99% מהמקרים, מלבד תקלות איזוריות כמובן.

אבל אז יגידו לך! "תקלה איזורית".

גם קצת להבין...זה לא שבתקלה איזורית שולחים לך SMS

לפלאפון!

לוקח זמן לעלות על זה...ויש ת'נודניקים ששנייה אין אינטרנט, יש מתקשרים..."אין לי אינטרנט!".

ואז הם עושים את הריסט למחשב שהתקליט המתנה אצלנו אומר להם לעשות, עד שהם מגיעים

אליי, הם כבר באמצע משחק רשת, אבל העיקר להציק :)

"אני משלם לכם כסף!" - אה! זה אתה שמשלם?!

איזה מזל ש'תה חי!

תראה אדוני, כשאנחנו מבצעים הסרה והתקנה לכ. רשת, זה באחריותך--"מה באחריותי? גם בעיה אצלכם וגם באחריותי?"

"אני מבין שפתרת לי את הבעיה, אבל אני כבר שנתיים בלי אינטרנט" - מופיע לי שלפני התקלה

היית מחובר והתקלה התחילה לפני שבוע - "תן לי את המנהל שלך, אני רוצה פיצויים".

אגב...הייתי רוצה לפצות לקוח שלא גלש 4 ימים :)

אני הייתי בכיף מגיע אליו עד הבית עם 5 שקל ביד בתוך מעטפה, באמת.

(כמובן שאני מדבר על חבילות של 1.5MB ומטה, מעל זה, כבר באמת יקר מעט).

וואי, הת'רד הזה הוא כמו פסיכותרפיה בשבילי :)

תודה KS! :xyxthumbs:

פורסם

זה לא העיקר, אבל זה 99% מהמקרים, מלבד תקלות איזוריות כמובן.

אבל אז יגידו לך! "תקלה איזורית".

גם קצת להבין...זה לא שבתקלה איזורית שולחים לך SMS

לפלאפון!

לוקח זמן לעלות על זה...ויש ת'נודניקים ששנייה אין אינטרנט, יש מתקשרים..."אין לי אינטרנט!".

ואז הם עושים את הריסט למחשב שהתקליט המתנה אצלנו אומר להם לעשות, עד שהם מגיעים

אליי, הם כבר באמצע משחק רשת, אבל העיקר להציק :)

"אני משלם לכם כסף!" - אה! זה אתה שמשלם?!

איזה מזל ש'תה חי!

תראה אדוני, כשאנחנו מבצעים הסרה והתקנה לכ. רשת, זה באחריותך--"מה באחריותי? גם בעיה אצלכם וגם באחריותי?"

"אני מבין שפתרת לי את הבעיה, אבל אני כבר שנתיים בלי אינטרנט" - מופיע לי שלפני התקלה

היית מחובר והתקלה התחילה לפני שבוע - "תן לי את המנהל שלך, אני רוצה פיצויים".

אגב...הייתי רוצה לפצות לקוח שלא גלש 4 ימים :)

אני הייתי בכיף מגיע אליו עד הבית עם 5 שקל ביד בתוך מעטפה, באמת.

(כמובן שאני מדבר על חבילות של 1.5MB ומטה, מעל זה, כבר באמת יקר מעט).וואי, הת'רד הזה הוא כמו פסיכותרפיה בשבילי :)

תודה KS! :xyxthumbs:

:lol: :lol: :lol:

פורסם

אני יכול לכתוב 30 עמודים בתרד כזה רק מדברים שקרו לי אז אני יכתוב אחד כל פעם-

בשיחה עם גברת זקנה וחביבה, ניסיתי לברר מה השם משתמש שלה (שזה בערך מקביל לקושי של ללמוד סינית בשעה), ניסיתי לברר לפי הכתובת מייל, ושאלתי אותה מה הכתובת אימייל שלה, התשובה הייתה (בהקראה איטית- אות אות..)-

נ ו ר י ת שבעים וחמש שטרונגול נטוויז'ן נקודה נט נקודה איי אל.... (חברת האינטרנט שונתה מטעמיים שונים :))

דבר נוסף, לפני כמה שנים,

אישה מתקשרת ואומרת שיש לה בעיית התחברות, שאלתי אותה אם יש לה מודם רגיל או ADSL או כבלים, היא לא הבינה ושאלה מה זה מודם "רגיל", אמרתי לה- "מודם אנאלוגי, חיבור קווי דרך הקו טלפוןי". היא חשבה ואמרה- "כן, כן מה שאמרת עכשיו- מודם אנאלי"

זהו בינתיים :jump:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים