עבור לתוכן

AMD מתכננת הורדת מחירים משמעותית ל Athlon 64 כבר החו&#1491

Featured Replies

פורסם

OK

Table1_wa.jpg

משהו כאן נראה לי מזהההההה לא הגיוני

תנו מבט לאזור ה 3500-3800 ... מישהו מזהה קפיצה לא אנושית במחיר ?

  • תגובות 124
  • צפיות 9.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

It Dosnt Make Any Sense...

The Sempron 3600 Cost More Than Athlon//?

Something Wrong///

פורסם

מאיפו הטבלה הזו ???

משהו הפוך לחלוטין במחירים שלה ... גם כשהאטלון 3800X2 יצא הוא לא עלה 412 $ ועכשיו הוא עולה 300 ובקרוב ב"ה הוא יעלה 170...

פורסם

YNET

פורסם

איזה גנבה

לפי מחירון AMD נכון להיום 3800 X2 עולה 303$ גרסא רגילה

ובטבלה של YNET הוא עולה 412$

הפרש של 109 $=500 שקל הפרש מחול

פשוט גנבה

פורסם

YNET

הם מצב קשה לגמרי

פורסם

ניראה כאילו הם חישבו את המחיר הישראלי בדולרים...

412X4.5=1850...וזה המחיר של 3800X2 בארץ...

גם ה4400 יוצא דיי קרוב כ2900 שקל..

הFX62 יוצא דיי זול ביחס לארץ - 7500 שקל..

פורסם

אתה שם לב שכל הבנצ'מרקים זהים בכל האתרים, המממ... עוד פעם ריח של כסף :hat:

שים-לב:

1. סופר PI

2. משחקים: F.E.A.R, קוואק, דום ולפעמים FC.

3. סיינסמרק, 3D מארק, סנדרה.

4. קידודים בוידאו

עכשיו איפה פוטושופ, מאיה, אפטר-אפקט, מקס, ביצועים ב-64 ביט בויסטה א-י-פ-ה!!! למה אין :s05:

קח בחשבון שהאתרים שבודקים בפוטושופ, מאיה, אפטר אפקטס, 3DMax הם מעטים ובודדים בעולם

לגבי ויסטה ב-64 ביט, אני לא מכיר אתר שבודק ביצועים בתוכנה לא חוקית, וגם לא ידוע לי על אתרי חומרה שקיבלו באופן חוקי גירסה ממיקרוסופט

פורסם

לגבי ויסטה ב-64 ביט, אני לא מכיר אתר שבודק ביצועים בתוכנה לא חוקית, וגם לא ידוע לי על אתרי חומרה שקיבלו באופן חוקי גירסה ממיקרוסופט

למה לא חוקי?

כרגע אתה יכול להוריד את ויסטה 32 או 64 מהשרתים של מיקרוסופט!!!! והכל חוקי למשך שנה.

בכל מיקרה לא בודקים תהליכים ב-64 ביט כי 99% מהעולם לא משתמש בזה... אז הם יבדקו את זה רק בשביל ה-1% שזה כן משנה להם?

פורסם

למה לא חוקי?

כרגע אתה יכול להוריד את ויסטה 32 או 64 מהשרתים של מיקרוסופט!!!! והכל חוקי למשך שנה.

בכל מיקרה לא בודקים תהליכים ב-64 ביט כי 99% מהעולם לא משתמש בזה... אז הם יבדקו את זה רק בשביל ה-1% שזה כן משנה להם?

א. לא חייבים את ויסטה, אפשר לבדוק ביצועים על win xp64.

ב. לידיעתך... Maya, LW, Cinema 4D, SoftImage, Avid, Shak כבר עובדות על 64 ביט!

פורסם

ב. לידיעתך... Maya, LW, Cinema 4D, SoftImage, Avid, Shak כבר עובדות על 64 ביט!

יש לי שאלה אליך, אתה עובד ב-64 ביט?

פורסם

יש לי שאלה אליך, אתה עובד ב-64 ביט?

כן, בגלל ה-Cinema 4D.

אגב: גם בגרסת המק אני עובד ב-64 ביט, למרות שבמק לא כל המערכת כתובה עבור 64 ביט לעומת win xp64.

פורסם

בוא נניח ש-64 ביט זה משמעותי...

מי אמר שאינטל אמורים להיות גרועים בזה?

פורסם

כן, בגלל ה-Cinema 4D.

אגב: גם בגרסת המק אני עובד ב-64 ביט, למרות שבמק לא כל המערכת כתובה עבור 64 ביט לעומת win xp64.

למה "בגלל" ולא "בזכות"?, נשמע כאילו אם הייתה לך את האפשרות הייתה בוחר ב-32 ביט כי אין כמעט שום משחקים\תוכנות שעובות על 64 ביט.

אתה מיקרה מיוחד.

ואני מאמין שיש לך עוד מחשב\מערכת הפעלה בשביל 32 ביט, אבל מה שנוח לך אתה מספר.

ובכלל, אתה לא מדד לכלום, כל מה שאנשים עושים\חושבים אתה חושב\עושה אחרת... :lol:

פורסם

בוא נניח ש-64 ביט זה משמעותי...

מי אמר שאינטל אמורים להיות גרועים בזה?

כי AMD יצרו את K8 מראש, עבור מחשוב ב-64 ביט לעומת EM64T של אינטל.

הינה הסבר על ההבדלים בניהם...

There are a small number of differences between each instruction set. Compilers generally produce binaries that target both

AMD64 and EM64T, making the differences mainly of interest to compiler developers and operating system developers.

Early AMD64 processors lacked the CMPXCHG16B instruction, which is an extension of the CMPXCHG8B instruction present on most post-486 processors. Similar to CMPXCHG8B, CMPXCHG16B allows for atomic operations on 128-bit double quadword (or oword) data types. This is useful for high resolution counters that could be updated by multiple processors (or cores). Without CMPXCHG16B the only way to perform such an operation is by using a critical section.

Early Intel CPUs with EM64T lacked LAHF and SAHF instructions supported by AMD64 until introduction of Pentium 4 G1 step in December 2005. LAHF and SAHF are load/store instructions for status flags.

Early Intel CPUs with EM64T also lack the NX bit (No Execute bit) of the AMD64 architecture. The NX bit marks memory pages as non-executable, allowing protection against many types of malicious code.

SYSCALL and SYSRET are also only supported in IA-32e mode (not in compatibility mode) on EM64T. SYSENTER and SYSEXIT are supported in both modes.

Near branches with the 0x66 (operand size) prefix behave differently. One type of CPU clears only the top 32 bits, while the other type clears the top 48 bits.

EM64T's BSF and BSR instructions act differently when the source is 0 and the operand size is 32. The processor sets the zero flag and leaves the upper 32 bits of the destination undefined.

AMD64 supports 3DNow! instructions. This includes prefetch with the opcode 0x0F 0x0D and PREFETCHW, which are useful for hiding memory latency.

EM64T lacks the ability to save and restore a reduced (and thus faster) version of the floating-point state (involving the FXSAVE and FXRSTOR instructions).

EM64T lacks some model-specific registers that are considered architectural to AMD64. These include SYSCFG, TOP_MEM, and TOP_MEM2.

EM64T supports microcode update as in 32-bit mode.

EM64T's CPUID instruction is very vendor-specific, as is normal for x86-style processors.

The MONITOR and MWAIT instructions, used by operating systems to better deal with Hyper-threading, are only supported (and only useful) on EM64T.

AMD64 systems allow the use of the AGP aperture as an IO-MMU. Operating systems can take advantage of this to let normal PCI devices DMA to memory above 4 GB. EM64T systems require the use of bounce buffers, which are slower.

Originally EM64T hardware allowed access only to 236 bytes of memory, while AMD64 systems can handle up to 240 (planned expansion to 256) bytes. However, as of recent publications, EM64T now provides 240 bytes of memory access.

מקור:

http://en.wikipedia.org/wiki/EM64T

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים