Infima Archiver - בדיחה גרועה או סכנה? - עמוד 3 - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Infima Archiver - בדיחה גרועה או סכנה?


maorc1981

Recommended Posts

שלום ל-LeM0n השתול...

כל מאמציך לנקות את שמה של החברה לא יועילו. יש עובדה אחת פשוטה: החברה הצהירה שהדחיסה היא ללא איבוד מידע ובדיקה מהירה גילתה שקובץ שדחסתי איבד 50% מתוכנו. אם איני טועה ההגדרה של "ללא איבוד מידע" הוא כאשר הקובץ המקורי זהה לקובץ שנדחס וחולץ ע"י תוכנת דחיסה זו או אחרת, לא?

כשדחסתי את אחד השירים שלי וחילצתי אותו חזרה הזדעזעתי מאיכות הקול המזוויעה: חלק גדול מהצלילים הגבוהים נעלם והעוצמה הכללית נחלשה. כמו כן, גודל הקובץ המקורי הוא 12.5MB והחדש הוא 6.26MB, לאן נעלמו 50% מהביטים???

כדי לעזור לך, הנה ההגדרה המדוייקת של דחיסה ללא איבוד מידע:

Lossless compression - Any method of data compression that guarantees the original data can be reconstructed exactly, bit-for-bit.

Lossy compression - Any method of data compression that reconstructs the original data approximately, rather than exactly.

מקור: http://www.w3.org/TR/PNG-Glossary.html

ובכן, ע"פ ההגדרה Infima מבצעת Lossy compression, כלומר דחיסה עם איבוד מידע. את הדחיסה הזו נוכל להקביל ל-, MP3PRO ואחרים אבל בהחלט לא ל-ZIP, RAR ודומיהם.

כנראה שלא הבנת מדוע הזעקה הגדולה. לא מקנאה ולא משום סיבה אחרת. כולנו פטריוטים ונשמח לשמוע שאכן חברה ישראלית היא זו שתביא את המהפך בעולם הדחיסה. יש פה טעות יסודית בהגדרת התוכנה ובדרך בה היא פועלת. מצד אחד, חלק מהקבצים חוזרים בדיוק לגודלם ולתוכנם המקורי ואילו אחרים מאבדים בדרך חצי מהתוכן. את כל זה עטפתם בקובץ אחד שמוצהר בגלוי שהוא Lossless. זהו שקר שיוביל לנפילתה של החברה ולפגיעה באמינותו של ענף ההיי-טק הישראלי!

ובקשר לממשק, אמנם התוכנה היא גרסת בטא ויש באגים, אבל הוצאתם תוכנה שאמורה להציג את הטכנולוגיה החדשנית שאתם כל-כך גאים בה. חיכיתם 8 שנים, חכו עוד קצת ותוציאו תוכנה שלא תבייש אתכם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 71
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אני מודה לך מאוד על המידע אבל אם היית קורא את תגובת החברה

שפורסמה פה באתר, זה היה עונה על חצי מהדברים שאמרת.

ואני מזכיר שוב, זו גירסאת בטא והיא נתונה לשינויים ונתונה

לביקורות הבונות של המשתמשים, וצריך לתת הזדמנות לתקן את הבאגים.

מי כמוכם יודע שלתקן באגים בתוכנת כאלה זה לא דקה ולא שתיים, אז תנו למי

שצריך לעבוד וישנו פיתרון לכל בעיה.

אגב, מי שלא הוריד גירסא חדשה מוזמן להוריד מהאתר.

ומי שלא מצליח לכווץ תחת ROOT כלשהו אז שינסה לכווץ אותו תחת תיקייה כלשהי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע, או שאתה מנסה לשחק אותה פוליטיקאי חלקלק, או שפשוט אין לך תשובה.

השתמשתי בגרסה 1.12, וכן קראתי את התגובה של החברה.

השאלה היא פשוטה, האם בגרסה המלאה והמתוקנת, הדחיסה תהיה ללא איבוד מידע? משמע קובץ שדחסתי חוזר להיות ב-ד-י-ו-ק כפי שהיה?

כמו שזה נראה לי התשובה היא לא ולכן Infima לא ניתנת להשוואה עם תוכנות דחיסה lossless אחרות, מכיוון שהן אינן מאבדות ולא ביט אחד.

יכול להיות שתוכלו להתחרות עם lame ודומיו, אבל בודאי לא עם winzip, winrar ואחרים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע אם הם הפרו זכויות וזה גם לא העניין.

לי מפריע שהם מוכרים שקרים וזה מוציא לנו (הישראלים) שם רע. תעשה חיפוש קטן בגוגל ותראה כמה כתבות כבר יש.

הם כרגע עסוקים בלנסות ולהוכיח שאנחנו סתם מקניטים אותם במקום להבין שאנחנו בעצם מנסים להציל אותם, את הלקוחות שלהם ואת השם הטוב של תעשיית ההיי-טק בישראל.

אז נמתין לתשובה שלהם ונראה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראו חבר'ה, אילולא הם היו שקרנים רמאים אז אולי באמת היתה עילה לתת להם צ'אנס. כלומר אני יודע שאני אישית (לפני אולי 8 שנים כאשר CD-R ריק היה עולה $6 ליחידה), הייתי משאיר את המחשב בלילה לדחוס את אותה תיקייה בעזרת כל תוכנות הדחיסה האיכותיות בשוק (בזמנו) כמה פעמים עם פרמטרים שונים (קובץ אצווה) כדי לחסוך 50 או 100 מגה מסכנים. כבר אז RAR היה המלך ברוב המקרים (אם קראת את כל המידע עליו ועבדת עם הפרמטרים הנכונים).

אז אולי הם ישבו ואגרו מידע סטטיסטי, אודות איזה תוכנת דחיסה עם איזה פרמטרים צריך להפעיל במקרה X Y Z כדי להפיק את התוצאה הכי טובה - זה יפה מאוד ומידע שימושי ביותר (שזה בדיוק מה שאתר MaximumCompression עושה, רק ללא GUI ידידותי), כל עוד אותו מידע לא מגיע אלינו בהסוואה של אלגוריתם דחיסה "בודד" ו"מקורי" שמגיע לאותן תוצאות. הוכח כבר מעל כל ספק שהם לא משתמשים בשום מקרה באלגוריתם דחיסה משלהם - הם קוראים לאלגוריתמים קיימים ומנסים להסוות את העובדה ע"י הצפנה, שסתם מאטה את העסק ללא שום תגמול (כי הסיסמה תמיד אותה סיסמה שלהם - אין תגמול של "בטיחות"). האלגוריתם היחיד שאולי יש להם זה משהו שמסמפל את החומר שרוצים לדחוס וכך יודע עם איזה אלגוריתמים אמיתיים יש לדחוס את החומר. למרות שגם בזה אני בספק גדול... עפ"י האיטיות זה דוחס עם כמה שיטות מקובלות ואז משווה בתוצאות מה הכי קטן והולך עליו... מה שעשיתי לפני 8 שנים בקובץ BAT דפוק...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב כיוון שאני רואה שאין עם מי לדבר, אז אני לא מתכוון להגיב על השטויות

והספקולציות הטיפישות שאנשים מעלים פה לאוויר, זה שכמה פה יודעים כמה מושגי

מחשב זה לא הופך את הדברים שלהם לחכמים ונכונים, אבל אין מה לעשות זה טבעם של הישראלים,

הם חושבים שהם יודעים הכל והם גאונים, אבל שכולם מבינים שטעו אף אחד לא יגיד שהוא טעה- וחבל,

כי כולם הולכים להודות בזה בסוף.

אתם תמישכו את הדיון המרתק שלכם, אנחנו ניפגש מתי שהתוכנה תושק.

ערב טוב וחג שמח!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

LeM0n^ היקר...

בינתיים, התגובות שלך נראות יותר כמו "זה לא אני התחלתי, זה הוא" מאשר תגובה עניינית ומספקת.

שאלתי פשוטה, האם הגרסה הסופית של Infima תספק דחיסה "ללא איבוד מידע"? כלומר lossless?

ואגב, גם אני מתכנת ובמקרה גם VB. למרות שאיני מומחה בטכנולוגיות דחיסה יצא לי לקרוא מספיק על הנושא ואף לכתוב תוכנית שעושה שימוש בדחיסת LZ78 (שהיא כידוע lossless).

אז עכשיו אולי תענה לעניין?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שלימון הזה מתחיל לעצבן אותי כנ"ל התגובות המאופקות של חלק מהאנשים פה שכנראה לא קראו את המידע של המומחים הגדולים מכולנו בנושא (שמוכיחות מעל כל שמץ של ספק שיש פה רמאות ברורה). מה שזה אומר שאני יוצא מהדיון הזה וגם אני שולח אימייל לידיעות עם לינקים מדוייקים לממצאים אודות השימוש בהצפנה ע"מ להסתיר את האלגוריתם האמיתי שבשימוש שזו הנקודה הקריטית שיש להתייחס אליה ולא שום דבר אחר. אתם שואלים כל הזמן lossy lossless כאשר המומחים כבר קבעו והוכיחו שה-infima בסה"כ משתמשת ב-lame 4.0 alpha. כלומר אין מה להתדיין עם לימון או כל אחד אחר שמייצג את Infima כי אין להם _שום_ דרך להפריך את ההוכחות המוצקות. במשפט שדה הם היו מזמן עומדים מול כיתת יורים...

אה עוד דבר, לימון. כי עיצבנת אותי אני עכשיו הולך לפתוח כמות מסויימת של אימיילים ייחודיים בסרבר מוגן - כתובתות שאין שום אפשרות שמישהו ינחש "אקראית". כל אימייל שיגיע לכתובות הללו הוא בשל דליפה מהאתר שלכם, במיוחד אם יגיע ליותר מכתובת אחת שאף אחד חוץ ממני לא יידע... תתחיל להתכונן לתביעה ייצוגית גם במידה ותצליחו לרמות איזה משקיע מטומטם (99% מהם ממש לא פראיירים אגב ויודעים טוב מאוד איפה שווה להשקיע ומאיפה מסריח הדג).

מועדים לשמחה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פיקצייה ידידי, גם אותי הוא מעצבן. מתחמק ולא עונה לעניין. הסיבה שאני לא מציין את עניין האלגוריתמים הוא שלא בדקתי את העניין. ציינתי רק דברים שראיתי בעצמי ולכן התגובות ה"מאופקות" שלי.

אבל, בכל זאת. כולנו אנשים שקולים ועלינו להשתמש בכל דרך חוקית (וחוקית בלבד) כדי לחשוף את האמת. אתמול שלחתי הודעה לאימייל האדום של YNET אך לא קיבלתי תשובה. אני מאמין שאם עוד אנשים ישלחו להם אז הם יתייחסו לעניין ברצינות הראויה.

אגב, שמתי לב שהם הוציאו גרסה חדשה, אני אבדוק אותה בקרוב ונראה אם אכן יש שיפור כמו שהם מבטיחים.

ותזכרו שסה"כ לכולנו מטרה משותפת, להפוך (או יש כאלה שאומרים להשאיר) את למובילה בתחום הטכנולוגי. אז אולי בזכות המלחמה שלנו אכן תיוולד התוכנה שתביא למהפך בתחום הדחיסה... ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סתם שאלה שקשורה לנושא הדחיסה תגידו איזו תוכנה נחשבת היום כבעלת יחס הדחיסה הגבוהה ביותר?

לגבי התוכנה הזו Infima קראתי עליה בYNET ולרגע התלהבתי חשבתי שאולי סוף סוף יש מוצר ישראלי ממש טוב אבל אז ראיתי בכמה מקומות שהתוכנה הזאת ממש בעייתית ונתקלתי גם בהודעה הזאת מזל שלא התקנתי אותה כי שמעתי שיש בעיות בהתקנה ובהסרה של התוכנה. :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...