בעית קוד במשחקון, Help. - תכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעית קוד במשחקון, Help.


ZorD

Recommended Posts

שלום לכולם.

ובכן.. Long story short :

אני מריץ הקוד תחת visual Cpp ואני מקבל כמה שגיאות, לאחר ריפרוף קל צמצמתי את מספר השגיאות לשלוש.

מכאן והילך אנני יודע מה הוא רוצה ולמה.

כאן אנוכי מבקש את עזרתכם :)

להלן הקוד:

//Initialization
int c,h,z;
int freeze;
int num=8000;
int dum=300;
int zom=4;
int speed=1;
int panic;
int reg;
int zombie;
int wall;
int cop;
int dead;
int eat=0;
int boom=0;
int empty;
int wid=0;
int nuke=0;
int deadreg,deadmil,gunreg;
int dr;
int oddt=0;
int xt,yt;
int fm,fs,cm,cs;
int dm=0,ds=0;
human[] humans = new human[16000];

void setup()
{
BFont f;
f = loadFont("OCR-A.vlw.gz");
textFont(f, 14);

int x,y;
size(800,500);
reg=color(200,0,200);
cop=color(0,0,255);
deadreg=color(170,0,0);
empty=color(0,0,0);
panic=color(255,120,255);
zombie=color(0,255,0);
wall=color(50,50,60);
dead=color(40,120,40);
gunreg=color(0,255,255);
deadmil=color(0,0,170);
//noBackground();
boom=0;eat=0;nuke=0;
fill(color(0,0,0));
rect(0,0,width,height);
fill(wall);
rect(width-150,0,150,height);
fill(color(0,0,0));
rect(width-147,3,144,height-6);
wid=(width-150);
fill(wall);
stroke(color(0,0,0));
for (int i=0; i<200; i++)
{
rect((int)random(wid-70-1)+1, (int)random(height)+1,
(int)random(60)+10, (int)random(60)+10);
}
fill(color(0,0,0));
for (int i=0; i<30; i++)
{
rect((int)random(wid-35-1)+1, (int)random(height)+1,
(int)random(20)+20,(int)random(20)+20);

x=(int)random(wid-1)+1;
y=(int)random(height-1)+1;
}

x=(int)random(wid-1)+1;
y=(int)random(250-1)+1;

for(int i=0; i<num; i++)
{
humans[i] = new human();
while(get(x,y)!=color(0,0,0))
{
x=(int)random(wid-1)+1;
y=(int)random(height-1)+1;
}
humans[i].xp=x;
humans[i].yp=y;
humans[i].turn=(int)(random(4)+1);
humans[i].dr=(int)(random(8)+1);
humans[i].pan=0;
if(i<zom){humans[i].type=4; humans[i].odds=((int)random(4)+7);}
else
{
if((i-zom)<dum){humans[i].type=3; humans[i].odds=10;}
else {humans[i].type=1; humans[i].odds=((int)random(7)+1);}
}
scrib(humans[i].xp, humans[i].yp, humans[i].type, humans[i].pan);
}
fill(zombie);
text("Zombie Infection",width-138,22);
text("Simulation",width-114,38);
textSize(14);
text("Zombies:",width-136,100);
fill(reg);
text("Humans:",width-136,116);
fill(cop);
text("Military:",width-136,132);
fill(dead);
text("Dead:",width-136,148);
fill(color(0,255,0));
text("Score:", width-120,240);
fill(color(120,120,120));
text("(A)llow Guns",width-136,164);
fm=minute();
fs=second();
freeze=0;
}

// Main
void loop()
{
if (freeze==0){

if (speed>0) { delay(speed); }
for(int turns=1; turns<5; turns++){
stroke(empty);
fill(empty);
rect(width-65,90,55,60);
rect(width-70,220,65,25);
rect(width-136,190,46,15);
cs=second();
cm=minute();
if((cs)<fs){ds=60+cs-fs;} else {ds=(cs-fs);}
if(ds==0){if((cm)<fm){dm=60+cm-fm;} else {dm=cm-fm;}}
String time=dm+":"+nf(ds,2);
fill(zombie);
text(time,width-136,200);
h=0;c=0;z=0;dr=0;
for(int n=0; n<num;n++)
{
if (freeze==0)
{
if(humans[n].type==3){c=c+1;}
if(humans[n].type==1 || humans[n].type==2 || humans[n].type==6){h=h+1;}
if(humans[n].type==4){z=z+1;}
if(humans[n].type==5 && humans[n].pan==1){dr=dr+1;}
if(humans[n].type==1 || humans[n].type==3 || humans[n].type==6)
{
if(turns<3)
{
if(humans[n].turn==turns || humans[n].turn==(turns+2)){humans[n].action();}
}
if(turns>2)
{
if(humans[n].turn==turns || humans[n].turn==(turns-2)){humans[n].action();}
}
}
if(humans[n].type==2){humans[n].action();}
if(humans[n].type==4){humans[n].action();}
if(humans[n].type==4 && nuke>0 && ((int)random(100*z)==1))
{
humans[n].type=5;
nuke(humans[n].xp,humans[n].yp);}
if(humans[n].type==5 && (get(humans[n].xp, humans[n].yp)!=empty))
{
}
else
{
scrib(humans[n].xp, humans[n].yp , humans[n].type, humans[n].pan);
}
}
}
fill(zombie);
text(z,width-60,100);
fill(cop);
text(c,width-60,132);
fill(reg);
text(h,width-60,116);
fill(dead);
text(num-(z+c+h),width-60,148);}
fill(color(0,255,0));
text((int)(((-z*(100-eat*50))+(-dr*900)+((num-(z+c+h))*25)+(c/(oddt+1+(boom*5)))+(h*100))*1000/num),width-70,240);
if(z==0){endwin();}
if((h+c)==0){endlose();}
}
}
class human
{
int , yp, dr, type, pan, turn, odds;

void action()
{
int tx=xp;
int ty=yp;
if(pan>0)
{pan--;
if(type==2 && pan==0){type=1;}
}

int see=look();
if(see==0){move();}
if(see==1){dr=(int)random(8)+1;}
if(see==2){attack(xt, yt, dr, type, odds);dr=(int)random(8)+1;}
if(see==3){ int dj=0,du=0;
if(dr==1){dj=5; du=6;}
if(dr==2){dj=6; du=7;}
if(dr==3){dj=7; du=8;}
if(dr==4){dj=8; du=5;}
if(dr==5){dj=4; du=1;}
if(dr==6){dj=1; du=2;}
if(dr==7){dj=2; du=3;}
if(dr==8){dj=3; du=4;}
int dn=dr;{while (dr==dn || dr==dj || dr==du){dr=(int)random(8)+1;}}}
if(see==4){
int dt=0,dj=0,du=0;
if(dr==1){dt=3; dj=8; du=7;}
if(dr==2){dt=4; dj=5; du=8;}
if(dr==3){dt=1; dj=5; du=6;}
if(dr==4){dt=2; dj=6; du=7;}
if(dr==5){dt=7; dj=2; du=3;}
if(dr==6){dt=8; dj=3; du=4;}
if(dr==7){dt=5; dj=1; du=4;}
if(dr==8){dt=6; dj=1; du=2;}
int dn=dt;{while (dt==dn || dt==dj || dt==du){dt=(int)random(8)+1;}}
dr=dt;
}
set(tx,ty,empty);
if(see==5){}
}


void move()
{
mv(xp,yp,dr);
xp=xt;yp=yt;
if((type==1 || type==6) && ((int)random(4)+1)==1){dr=(int)random(8)+1;}
if(type==3 && ((int)random(4)+1)==1 && pan==0){dr=(int)random(8)+1;}
else{if(type==3 && pan<20 && ((int)random(4)+1)<3){dr=(int)random(8)+1;}}
if(type==4 && (int)(random(4)+1)<3 && pan==0){dr=(int)random(8)+1;}
}

int look()
{
mv(xp,yp,dr);
if(type==1)
{
if(get(xt,yt)==(zombie)){alert(xt,yt,dr,type); type=2; pan=30 ; return 2;}
if(get(xt,yt)==(panic)){type=2;pan=10;return 4;}
if(get(xt,yt)==(dead)){return 3;}
if(get(xt,yt)==reg || get(xt,yt)==cop){return 4;}
if(get(xt,yt)==(deadmil)){type=6; alert(xt,yt,dr,type);}
if(get(xt,yt)==wall || xt==0 || xt==wid || yt==0 || yt==height)
{
return 1;
}
for(int n=0; n<5;n++)
{
mv(xt,yt,dr);
if(get(xt,yt)==(zombie)){type=2;pan=30;return 3;}
if(get(xt,yt)==(panic)){type=2;pan=10; return 4;}
if(get(xt,yt)==(dead)){return 3;};
if(get(xt,yt)!=(empty)){n=5;}
}
}
if(type==2)
{
if(get(xt,yt)==(zombie)){alert(xt,yt,dr,type);pan=30;return 3;}
if(get(xt,yt)==(panic)){alert(xt,yt,dr,type);pan=10;if((int)random(2)+1==1){return 4;} else{return 5;}}
if(get(xt,yt)==(reg)){alert(xt,yt,dr,type); return 4;}
if(get(xt,yt)==(cop)){pan=0; return 1;}
if(get(xt,yt)==wall || xt==0 || xt==wid || yt==0 || yt==height)
{
return 1;
}
for(int n=0; n<5 ;n++)
{
mv(xt,yt,dr);
if(get(xt,yt)==(zombie)){pan=30; return 3;}
if(get(xt,yt)==(panic)){pan=10;}
if(get(xt,yt)==(cop)){type=1;pan=0;}
if(get(xt,yt)==(dead)){return 3;}
if(get(xt,yt)!=(empty)){n=5;}
}
}

if(type==3)
{
if(get(xt,yt)==(zombie)){alert(xt,yt,dr,type);return 2;}
if((get(xt,yt)==panic || get(xt,yt)==reg)){if(z>((int)(h/2))){return 4;}else{return 3;}}
if(get(xt,yt)==cop){return 4;}
if(get(xt,yt)==wall || xt==0 || xt==wid || yt==0 || yt==height)
{
return 1;
}

for(int n=0; n<5 ;n++)
{
mv(xt,yt,dr);
if(get(xt,yt)==(zombie) && boom==1){
attack(xt,yt,dr,type,odds);
pan=40; }else
{if(get(xt,yt)==(zombie)){pan=40;}}
if((get(xt,yt)==panic || get(xt,yt)==reg)){if(z>((int)(h/2))){return 4;}else{return 3;}}
if(get(xt,yt)==cop){return 4;}
if(get(xt,yt)!=(empty)){n=5;}
}
}
if(type==4)
{
if(get(xt,yt)==panic || get(xt,yt)==reg || get(xt,yt)==cop || get(xt,yt)==gunreg)
{
alert(xt,yt,dr,type);return 2;
}
if(get(xt,yt)==zombie && ((int)random(4)+1)==3)
{
return 3;
}
if(eat==1)
{
if(get(xt,yt)==(wall)){pan=0; return 2;}
if( xt==0 || xt==wid || yt==0 || yt==height){pan=0;return 1;}
if(get(xt,yt)==(dead) && ((int)random(4)+1)<3){return 3;}
}
else
{
if(get(xt,yt)==(dead) && ((int)random(4)+1)<4){return 3;}
if(get(xt,yt)==zombie || get(xt,yt)==wall || xt==0 || xt==wid || yt==0 || yt==height)
{
pan=0;
return 1;
}
}
for(int n=0; n<5 ;n++)
{
mv(xt,yt,dr);
if(get(xt,yt)==(reg) || get(xt,yt)==(cop) || get(xt,yt)==(panic) || get(xt,yt)==(gunreg)){pan=40;}
if(get(xt,yt)!=(empty)){n=5;}
}
}
if(type==6)
{
if(get(xt,yt)==(zombie)){alert(xt,yt,dr,type);return 2;}
if((get(xt,yt)==panic || get(xt,yt)==reg)){return 4;}
if(get(xt,yt)==cop){return 4;}
if(get(xt,yt)==wall || xt==0 || xt==wid || yt==0 || yt==height)
{
return 1;
}

for(int n=0; n<5 ;n++)
{
mv(xt,yt,dr);
if(get(xt,yt)==(zombie) && boom==1){
attack(xt,yt,dr,type,odds);
pan=40; }else
{if(get(xt,yt)==(zombie)){pan=40;}}
if((get(xt,yt)==panic || get(xt,yt)==reg)){return 4;}
if(get(xt,yt)==cop){return 4;}
if(get(xt,yt)!=(empty)){n=5;}
}
}

return 0;
}
}

void alert(int x, int y, int dir, int tp)
{
int dt=0,r=0;
for(int t=0; t<num; t++)
{
if(humans[t].xp==x && humans[t].yp==y){r=t;t=num;}
}
if((tp==1 || tp==2) && (humans[r].type==1 || humans[r].type==2)){}
else{
if(dir==1){dt=3;}
if(dir==2){dt=4;}
if(dir==3){dt=1;}
if(dir==4){dt=2;}
if(dir==5){dt=7;}
if(dir==6){dt=8;}
if(dir==7){dt=5;}
if(dir==8){dt=6;}
dir=dt;
}
if((tp==2) && (humans[r].type==1 || humans[r].type==2)){humans[r].type=2;humans[r].pan=5;}
if(tp==6){humans[r].pan=1;}
humans[r].dr=dir;
}

void attack(int x, int y, int dir, int tp, int od)
{
int r=0;
for(int t=0; t<num; t++)
{
if(humans[t].xp==x && humans[t].yp==y){r=t;t=num;}
}
if(tp==2 || tp==6)
{
if((int)(random(10)+1)<od)
{
humans[r].type=5;
humans[r].pan=0;
set(humans[r].xp,humans[r].yp,dead);
}
}
if(tp==3)
{
if((int)(random(10)+1)<(od+oddt))
{
humans[r].type=5;
humans[r].pan=0;
set(humans[r].xp,humans[r].yp,dead);
}
}
if(tp==4)
{
if(eat==1 && get(xt,yt)==wall)
{
set(xt,yt,empty);
}
if(humans[r].type==3 && ((int)random(4)+1)<2)
{
humans[r].type=4;
}
else if(humans[r].type==1 || humans[r].type==6);
{
humans[r].type=4;
}
}
}


void scrib(int x, int y, int tp, int pn)
{
if(tp==0){}
else{
if(tp==1){set(x,y,reg);}
if(tp==2){set(x,y,panic);}
if(tp==3){set(x,y,cop);}
if(tp==4){set(x,y,zombie);}
if(tp==5 && pn==1){set(x,y,deadreg);}
if(tp==5 && pn==0){set(x,y,dead);}
if(tp==5 && pn==2){set(x,y,deadmil);}}
if(tp==6){set(x,y,gunreg);}
}

void mv(int x, int y, int dr)
{
if(dr==1){y--;}
if(dr==2){x++;}
if(dr==3){y++;}
if(dr==4){x--;}
if(dr==5){x--;y--;}
if(dr==6){x++;y--;}
if(dr==7){x++;y++;}
if(dr==8){x--;y++;}
xt=x;
yt=y;
}

void nuke(int x, int y)
{
ellipseMode(CENTER_DIAMETER);
int mx=x+(int)random(7)-(int)random(7);
int my=y+(int)random(7)-(int)random(7);
int rad=(int)random(12)+12;
while((mx+rad)>(wid-2)){mx=mx-1;}
while((mx-rad)<0){mx=mx+1;}
while((my+rad)>(height-2)){my=my-1;}
while((my-rad)<0){my=my+1;}
fill(empty);
stroke(color(122,61,0));
ellipse(mx,my,rad*2,rad*2);
for(int i=0;i<num;i++)
{
int dx=humans[i].xp-mx;
int dy=humans[i].yp-my;
int diff=(dx*dx)+(dy*dy);
if(diff<(rad*rad))
{ if(humans[i].type==5 || humans[i].type==0){humans[i].type=0;set(humans[i].xp,humans[i].xp,empty);}
else{
if(humans[i].type!=4){humans[i].pan=1;}
if(humans[i].type==3){humans[i].pan=2;}
humans[i].type=5;}
}
}
}

void endlose()
{
textSize(50);
fill(zombie);
text("GAME OVER",60,57);
freeze=1;
}

void endwin()
{
textSize(40);
fill(reg);
text("A Winner Is YOU!",25,55);
textSize(25);
fill(color(255,0,0));
text("Winner's Don't Do DRUGS!",40,115);
freeze=1;
}
// Keys
void keyPressed()
{
if(key == 's' || key == 'S')
{
speed=speed+5;
if (speed>2000) { speed=0; }
}
if(key == 'n' || key == 'N')
{
if(nuke==0) {nuke=2;}
else {nuke=0;}
}
if(key == 'r' || key == 'R')
{
speed=0;
}
if(key == 'a' || key == 'A')
{
if (boom == 0) { boom = 1; fill(color(0,0,255));}
else { boom = 0; fill(color(120,120,120));}
text("(A)llow Guns",width-136,164);
}
if(key == 'e' || key == 'E')
{
if (eat == 1) { eat = 0; }
else { eat = 1; }
}
if(key == 'g' || key == 'G')
{
if (zombie==color(155,155,155))
{ zombie=color(0,255,0); }
else
{ zombie=color(155,155,155); }
fill(zombie);
text("Zombies:",width-136,100);
}
if(key == 'c' || key == 'C')
{
if (cop==color(0,0,255))
{cop=color(255,0,0); }
else
if (cop==color(255,0,0))
{cop=color(255,255,0);}
else{
if (cop==color(255,255,0))
{cop=color(0,0,255);}}
fill(cop);
text("Military:",width-136,132);
}
if((key == 'o' || key == 'O') && oddt < 11) { oddt += 1; key='z'; }
if((key == 'i' || key == 'I') && oddt > 0) { oddt -= 1; key='z'; }
if(key == '+' && num < 16000) { num += 100; key='z'; }
if(key == '-' && num > 100) { num -= 100; key='z'; }
if(key == ']' && dum < num) { dum += 10; key='z'; }
if(key == '[' && dum > 0) { dum -= 10; key='z'; }
if(key == 'd' || key == 'D')
{
num=1000;
dum=300;
oddt=0;
freeze=1;
setup();
}
if(key == 'z' || key == 'Z')
{
freeze=1;
setup();
}
return 0
}

תודה מראש :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראשית, תודה על היחס.

שנית, מצטער על החוסר מידע שהצגתי. בוודאי שאוכל לפרט.

אלא הם השגיאות שהקומפיילר מציג:

--------------------Configuration: winimage - Win32 Debug--------------------
Compiling...
winimage.cpp
C:\Documents and Settings\cTk\My Documents\Good Stuff\Hacking\Books\New & good stuff\Debug\winimage.cpp(25) : error C2146: syntax error : missing ';' before identifier 'humans'
C:\Documents and Settings\cTk\My Documents\Good Stuff\Hacking\Books\New & good stuff\Debug\winimage.cpp(25) : error C2501: 'human' : missing storage-class or type specifiers
C:\Documents and Settings\cTk\My Documents\Good Stuff\Hacking\Books\New & good stuff\Debug\winimage.cpp(25) : fatal error C1004: unexpected end of file found
Error executing cl.exe.

winimage.obj - 3 error(s), 0 warning(s)

ובקשר למשחקון, בעיקרון יהיו על המסך ריבועים בשני צבעים אשר בסופו של דבר צבע אחד ישלוט, והצבע האחר יעלם. (אך מספר הריבועים ישאר שווה)

אם ישנם עוד שאלות אשמח לענות עליהם.

:xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום Boomerang, תודה על היחס.

תוכל לפרט קצת יותר בבקשה?

ניסיתי להגדיר אותו בכמה דרכים, אך זה רק מעלה את מספר ה Errors לצערי :-\

האם תוכל לכתוב פיתרון לבעיה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מגדיר CLAS של HUMAN

ואתה משתמש בו כמערך ולא כטיפס

תנסה להחליף את זה

human[] humans = new human[16000];

בזה

human humans [16000];

זה בעצם הגדרה של מערך בן 16000 תאים שכל תא שלו הוא מטיפוס HUMAN

לזה התכוונתה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הממ, האמת - רק פירשתי לך את ההודעה של הקומפיילר, לא אני ולא הוא שמנו לב שה- class מוגדר יותר מאוחר.

הקומפיילר עובר על הקובץ לפי הסדר. ההגדרה של human צריכה להיות לפני שאתה משתמש בו.

אני לא בטוח שהשורה שרשמת

human[] humans = new human[16000];

היא חוקית ב- C++. אתה יכול לעשות מה ש- bigfoot הציע.

או שבמקום human[] תכתוב human*, אבל אני לא משוכנע שאתה יכול לאתחל ככה משתנה סטטי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכם.

big foot, ניסיתי את מה שהצעתה, אך לצערי המצב הוא אותו מצב, הקומפיילר כותב את אותם ה- Errorים.

Boomerang, ניסיתי גם בדרכך, אך שוב לצערי זה לא עבד.

רק נוספו עוד Errorים :smile1:

אשמח לעוד הצעות מכם.

אם יש צורך בעוד מידע על קוד התוכנית, אנא שאלו.

תודה על הייחסותכם! :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגדיר את הCLAS של HUMAN לפני השורה ששיניתה

אולי זה יעזור

בדיוק. אי אפשר להתייחס למשהו לפני שאתה מגדיר אותו.

או שתגדיר את human לפני הגדרת המערך, או שפשוט לפני הגדרת המערך תוסיף את השורה

class human;

חוץ מזה, לא נהוג (יכול להיות שאפילו אסור) לעשות new בגלובלי. עדיף לעשות אותו בתוך ה-main.

בכלל, לא נהוג להשתמש במשתנים גלובליים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום.

אחרי ששניתי את השורה מעויינת לפי הצורה בה ביג פוט הציג, הקופיילר זרק בפני את הארורים הבאים:

--------------------Configuration: winimage - Win32 Debug--------------------
Compiling...
winimage.cpp
C:\Documents and Settings\cTk\My Documents\Good Stuff\Hacking\Books\New & good stuff\Debug\winimage.cpp(25) : error C2146: syntax error : missing ';' before identifier 'humans'
C:\Documents and Settings\cTk\My Documents\Good Stuff\Hacking\Books\New & good stuff\Debug\winimage.cpp(25) : error C2501: 'human' : missing storage-class or type specifiers
C:\Documents and Settings\cTk\My Documents\Good Stuff\Hacking\Books\New & good stuff\Debug\winimage.cpp(25) : fatal error C1004: unexpected end of file found
Error executing cl.exe.

winimage.obj - 3 error(s), 0 warning(s)

לאחר מכן ניסיתי את הצעתו של שניצל, להוסיף ;class human לפני השורה העויינת אך זה העלה את מספר הארורים ל-105, מסיבה לא ברורה..

לאחר כמה זמן של ריפרוף הגעתי להחלטה הגורלית וניסיתי את הדבר הבא:

int human humans [16000];

הסיבה לא הייתה ברורה.. אני מניח שהייתי סקרן.. אבל למרבה הפתעתי מספר הארורים צומצם ל-2 בלבד.

מנקודה זו והילך, אני לגמרי הפסקתי להבין את מהות העיניינים בעסק הזה..

הינה הארורים:

--------------------Configuration: winimage - Win32 Debug--------------------
Compiling...
winimage.cpp
C:\Documents and Settings\cTk\My Documents\Good Stuff\Hacking\Books\New & good stuff\Debug\winimage.cpp(25) : error C2146: syntax error : missing ';' before identifier 'humans'
C:\Documents and Settings\cTk\My Documents\Good Stuff\Hacking\Books\New & good stuff\Debug\winimage.cpp(25) : fatal error C1004: unexpected end of file found
Error executing cl.exe.

winimage.obj - 2 error(s), 0 warning(s)

מישהו יכול להסביר לי מי נגד מי כאן?

אשמח להצעות נוספות! :xyxthumbs:

אני כבר הפסקתי להריח את הפיתרון :smile1:

Thank You :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע, הקוד שלך ממש אבל ממש לא מסודר.

זה הקובץ היחיד שלך?

איפה כל ה-include-ים? איפה ה-main?

בינתיים שמתי לב לבאג אחד, דרך אגב - בסוף הגדרה של קלאס חייב לבוא ;

כלומר


class human {
// code
};

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ZoRD, אני זורק ניחוש די פרוע, אז אל תיפגע אם זה לא נכון.

יש סיכוי שאתה נמנה על אסכולת ה- copy/paste?

ושהעתקת כמה קבצים מתוך איזושהי דוגמא לקובץ אחד?

בסדר הלא נכון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...