Elder Scrolls IV: Oblivion - הדיון הראשי - עמוד 158 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Elder Scrolls IV: Oblivion - הדיון הראשי


The_overclocker

איזה סקילים של לחימה עדיף לבחו ב-OBLIVION???  

1983 הצבעות

  1. 1. איזה סקילים של לחימה עדיף לבחו ב-OBLIVION???

    • destruction + conjuration
    • blade + block + heavy armor
    • blunt ( גרזנים ונבוטים ) + block + heavy armor


Recommended Posts

  • תגובות 2.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אכפת לך להרחיב יותר? הרבה זמן לא נגעתי במשחק ועכשיו אני מתכנן לחזור אליו (עשיתי דמות Breton Apprentice Mage) ועכשיו אחרי כל המוד שהתקנתי (טקסטורות 4096*4096 ו LOD) אני בטוח אהנה :P

קודם כל, כשבונים קוסם, הכי חשוב זה לשים לב לכמות ה Spell Points שתהיה לו. בהתחלה זה לא כל כך מורגש, אבל בשלבים מאוחרים של המשחק Spell points יהיו המגבלה הכי גדולה שלך. השילובים הטובים ביותר לכך מהקל אל הכבד:

Breton + The Mage - השילוב הכי "זהיר" וגם הכי חלש מבחינת SP . חסרונות: SP יחסית נמוך (לקוסמים that is). יתרונות: עמידות גבוהה לקסמים (יתרון משמעותי).

Breton + The apprentice - שילוב קצת יותר חזק ודי סולידי . העמידות לקסם של הבטון מבטלת את הפגיעות של ה Apprentice.חסרונות: אין ממש. יתרונות: כמות יפה של SP. לקסמים ברמות הגבוהות ביותר זה לא תמיד מספיק.

Breton + The Attronach - זה השילוב העמיד ביותר לקסמים, ואחד החזקים מבחינת SP, והמועדף עלי. . חסרונות: SP לא מתמלאות לבד במנוחה. יתרונות: עמידות לקסמים, ספיגת קסמים, המון SP.

High Elf + The Mage - שילוב קצת מיותר כיוון שהתוצאה דומה ל Breton + The Apprentice אבל אתה פגיע לקסם. חסרונות: פגיע לקסמים. יתרונות: כמות יפה של SP.

High Elf + The Apprentice - מניסיון שילוב קשה מאוד למשחק. חסרונות: פגיע מאוד לקסמים. יתרונות: כמות ה SP הגבוהה ביותר שניתן להשיג מבלי לקחת Attronach.

High Elf + The Attronach - השילוב העוצמתי ביותר מבחינת SP. וגם הקשה ביותר למשחק. יתרונות: הכי הרבה SP שאפשר להשיג באובליויון ללא עזרת חפצי קסם וכו', ספיגת קסמים. חסרונות: פגיע לקסמים, SP לא מתמלאות מעצמן בזמן מנוחה.

קצת הסברים על היתרונות והחסרונות:

1. ה Magic resistance של הברטונים עושה נפלאות בקרבות מול קוסמים אחרים או מפלצות שיורות קסם (IMP , Daredra וכו'). למעשה הברטונים לא צריכים לדאוג מלחטוף קסם יותר מאשר מכות רגילות (ורוב הזמן אפילו פחות)

2. מצד השני של המטבע, הרגישות לקסם של High Elf וה Apprentice , הופכת קרבות קסם לבעייתיים במיוחד, גם נשקים קסומים עם Destruction Magic בעייתיים באותה מידה. למי שלוקח גם High Elf וגם Apprentice , כדאי מאוד להשתדל לא להיפגע כלל מקסמים כיוון שהוא יהרג מהם מאוד בקלות.

3. The Attronach הוא סימן קצת מוזר כיוון שהוא משנה את הצורה שבה הקוסם משחק את המשחק. רוב הקוסמים פשוט נחים כדי למלא SP מחדש, אבל ה Attronach יכול לעשות אחד משני דברים - לספוג SP מקסמים המופעלים עליו, או לשתות שיקוי/להשתמש באביזר שממלא SP. בתכונה הראשונה יש גם יתרון - הוא מקבל 50% יכולת ספיגת קסמים. בשילוב עם ה Resistence של הברטון, לקוסם כזה ממש לא איכפת שיורים עליו קסמים - להיפך, הוא נהנה מזה ;D

הבעייה הגדולה עם ה Attronach היא כמובן איך למלא כל הזמן את ה SP מחדש. הסתמכות על שיקויים שאתה מוצא או קונה לא מספיק טובה. אחת הדרכים היא לפתח את ה Alchemy שלך ולייצר שיקויים אלה בעצמך. זה יעבוד בשלבים יותר מתקדמים של המשחק אך בהתחלה זה עדיין לא מספיק. למזלנו העולם באובליוויון מלא ב Ayleid Ruins שניתן למצוא בהם די בקלות את ה Welkynd Stones שממלאות קסם עד למקסימום. Attronach טוב תמיד ידאג להחזיק עליו מלאי מספק של אבנים כאלה... מניסיון זה די פותר את הבעייה, לפחות עד שתוכל לייצר שיקויים לבד.

טוב זה רק על בחירת הגזע והסימן חחחחח..... אם תרצה אני ארחיב עוד על בחירת SKILLS.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תכונות ו Skills.

כל סוג דמות מתאפיין ב 2 דרכים:

1. 2 major attributes (הדמות מקבלת +5 נקודות בשניהם)

2. 7 major skills (הדמות מתחילה עם רמה של 25 בכולם + בונוסים של גזע, אם קיימים)

Skills, attributes ו level קשורים אחד לשני באופן הבא: כל התקדמות של 10 נק' סה"כ ב major skills מעלה את הדמות בדרגה, כל התקדמות של 2 נק' ב skill כלשהו (לא משנה major או לא) מעלה את התכונה השולטת של הדמות בנקודה כאשר עולים דרגה, עד למקסימום של 5 נק' לדרגה. כל פעם שעולים דרגה, ניתן לבחור ב 3 תכונות להעלות.

לדוגמה: אם אני לוחם, וקיבלתי 4 נק' ב blade, ו - 4 נקודות ב blunt (שניהם strength) אני אוכל להוסיף 4 נק' ל strength כשאני אעלה דרגה 4+4 = 8 / 2 = 4.

זה לא משנה אם ה Skill הוא major או לא - כל skill שתעלה ייתן לך את אותו מספר נקודות לתכונות.

מכיוון שבאובליויון האויבים שתפגוש מתחזקים ככל שדרגתך גבוהה יותר, כדאי להוציא את המקסימום מכל דרגה לפני שמתקדמים, כלומר: לנסות ולהעלות בכל דרגה +5 בשלוש תכונות (או לפחות להתקרב לזה.

תאר לעצמך דמות המשפרת רק את ה major skills שלה. דמות כזו תעלה דרגות מהר, אבל בכל דרגה תקבל מקסימום 5 נק' סה"כ לכל התכונות, בעוד שדמות המשפרת skills שאינן major , יכולה לקבל מקסימום 15 נק' לתכונות שלה בכל דרגה.

לכן כדאי לבנות דמויות המנצלות גם skills שאינן major . לדוג' - אם אתה לוחם, אל תיקח גם blade וגם blunt בתור major (למרות שזה מפתה). קח אחת מהן major ואת השנייה תפתח עם הזמן.

אם אתה קוסם, אל תיקח destruction ו restoration , אלא רק אחת מהן (כנראה destruction) ואת השנייה תפתח עם הזמן. אם אתה גנב, אל תיקח sneak וגם security וכו'. הבנת את הרעיון.

אף פעם אל תיקח athletics ו acrobatics בתור major , כי הן עולות באופן די קבוע וגם קל מאוד להעלות אותן (פשוט לרוץ ולקפוץ ולשחות)

לקוסמים מומלץ מאוד להשאיר את alchemy בתור minor כיוון שזה skill שקל מאוד לפתח והוא מקור מצויין להעלות איתו intelligence

המטרה היא למצות כל דרגה לפני שעולים. דמות שתעלה דרגות מהר מדי תישאר חלשה ותתקשה להתמודד מול הרמה העולה של הקושי במשחק.

נסה לזכור כמה נק' skills עלית לפני שאתה "סוגר" את הדרגה (כלומר: משלים 10 נק' major). תשלים את ה minor skills שצריך כדי לקבל מקסימום נק' לתכונה. לדוג' : במהלך שיטוט במבוך כלשהו קיבלת 3 נק' ב heavy armor ו 4 נק' block . שתיהן מושפעות ע" ומשפיעות על endurance . אם תעלה דרגה עכשיו תוכל להעלות endurance ב 3 נק' (3+4 = 7, 7/2 = 3 מעוגל למטה). לעומת זאת, אם תעלה Armorer ב 3 נק' לפני שתעלה דרגה תוכל להעלות endurance ב 5 נק' (3+4+3 = 10, 10/2 = 5.)

שים לב שברגע שעלית 10 נק' major וקיבלת הודעה שאתה צריך לנוח כדי להעלות דרגה, skills שתשפר יחשבו רק לדרגה הבאה ולא לזו שעכשיו.

זהו בינתיים.... אם יש לך שאלות לגבי skill ספציפי, מה עדיף וכו' תשאל...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מקווה שהוא יהיה מפותח יותר עם דברים יותר מגניבים כמו למשל שאם אני מתגנב אז יש בבניין דלת אחורית או משהו או חלון ולא המנוע הצפוי מראש האחרון שלהם שמרוב שהוא צפוי מראש כבר בפולאאוט 3 ידעתי מאיפה יבואו אויבים, איך הם יתנהגו ואיפה הכניסות ויציאות של כל דבר

ושתהיה מערכת קרב מהירה כזאת כמו של dark messiah עם פינישים וכל זה

יענו רצים למישהו פף פף בום ואז כזה פיניש, יותר טוב מהמוד ההוא שכן מאפשר, משהו טבעי

שיחזירו את הAI שביטלו שנותן למשחק להיות רנדומלי ביותר ושיעשו את הטיול ביער כחוויה ולא כ"היי הייתי פה אני שוב עובר פה"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העלילה שלו כל כך חרא שאני לא יודע להסביר אותה בעצמי כי לא התעמקתי

זה בסך הכל משחק עם שלבים כמו HALF-LIFE 2 על המנוע שלו

UBI גם בזבזו אותו לחלוטין בזה שלא שחררו SDK לסינגל ולא איפשרי מפות ומודים של שחקנים

הדבר היחיד שכיף בו זה להרביץ עם החרב זה הכל, באובליביון המערכת התקפה זה להרביץ בום בום זהו

בדארק מסייח נותנים לך לחתוך וזה ואז בום ושילד באש וכל מיני דברים ואובליביון זה מערכת מקובעת כזאת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...