שיחזור הרד דיסק (דחוף!!!!!!! בבקשה.!!!) - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שיחזור הרד דיסק (דחוף!!!!!!! בבקשה.!!!)


bazuka

Recommended Posts

יש לי במחשב שני הרד דיסקים. אחד 6.4 ואחד 30 ג'יגה. ה6.4 היה מפוצל לשתי מחיצות וה 30 שלם. לארונה פירמטטי במטרה לעבור מערכת הפעלה וכבר בדרך עשיתי fdiisk כדי לאחד את ה 6.4 למחיצה אחת. כנראה שהיה בלאגן והחלפתי את ההרד דיסקים כי אחר כך כשפירמטתי אותו מחדש הסתבר שפירמטתי את ההרד דיסק של ה-30 ג'יגה. הכול הלך לי. חומר חשוב. כל המסמכים שלי. הכול!!!

אני חייב לשחזר את זה. ומהר. ואת הפירמוט עשיתי format c:/u כך של ניתן לעשות unformat.

אני צריך עזרה בדחיפות ואני ממש אובד עצות. זה ממש חשוב לי. חצי מהחיים שלי היו על המחשב. כל התמונות שלי. כל המסמכיםץ המכתבים שכתבתי.

אם יש למישהו דרך לעזור לי או יכול להפנות אותי למישהו שיכול לעזור אנא שילחו לי אי מייל אם אפשר כי אני לא יודע מתי אבדוק פה את הפורום.

tlccksww@zahav.net.il

תודה רבה!

תומר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא כל כך הבנתי אם שינית את ה partitions של הדיסק הקטן או הגדול ? בכל מקרה המצב הוא כזה.

אם עשית פורמט (בלי קשר ל /U וכל זה...אפשר לשחזר) אם שינית מבנה מחיצות כלומר עשית משהו ל 30 ג'יגה מבחינת partitions תשכח מכל החומר גם מריה הבתולה לא תשחזר אותו.

אם זה רק פורמט...פתח דפי זהב...מחשבים...שיחזור מידע...יש כמה וכמה חברות בתל אביב שעושות את זה ב 99% הצלחה...אבל זה עולה חמודי ועולה הרבה...תחשוב פעמיים לפני (בד"כ משתמשות בזה חברות ש 5 שנים של עבודה, חשבוניות מס ומסמכים הלכו להן מהשרת).

אם אתה לא מוצא בדפי זהב, פנה אליי בפרטי ואני אמליץ לך..בכל מקרה לא נראה לי שיש מסמך וורד או תמונה ששווים כל כך הרבה כסף (אלא אם כן הייתה לך תמונה סרוקה של הטופס הזוכה בטוטו או משהו כזה).

HAMOODIT

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח PrototypE.rev.3

זה שם התוכנה EasyRecovery Professional . היא תוכל לשחזר לך מידע בסבירות של 97 אחוז . מה שכן , תצטרך להשיג עוד דיסק של 30 גיגהבייט לפחות כדי שכל המידע שישוחזר יועתק עליו . בהצלחה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מהנסיון שלי, easy recovery לא שווה הרבה. אם היא לא עובדת גם בשבילך, אני ממליץ לך לנסות את GetDataBack (יש גרסת fat ו- ntfs), ו-r-studio אם אתה משתמש ב-ntfs. התוכנות האלה מעולות והצליחו לשחזר לי חומר שהמון תוכנות אחרות לא הצליחו.

מה שכן, אתה חייב להזהר שלא להשתמש בדיסק ממנו אתה רוצה לשחזר. זה אומר לא לכתוב עליו כלום, אפילו לא להתקין עליו דוס! את השחזור אתה חייב לעשות לדיסק אחר.

בהצלחה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם החומר באמת חשוב ברמה של עסקים וכאלה

הכי טוב לפנות לחברה שעושה שיחזורים בארץ יש אם אני לא טועה שתיים כאלו

אחת זה מיצי

שנייה זה תיקתק

מראש תדע שהן לוקחות הרבה כסף...

מקווה שעזרתי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עובד ב 2000

אבל לפני שהדיסק נמחק הייתי ב 98.

אז אין לי מושג אם אני ב ntfs. איך אני יכול לדעת?

אם היית ב-98 כשהדיסק נמחק, אז בטוח שעבדת עם fat/fat32. אני ממליץ בחום על GetDataBack for FAT.

שיהיה לך בהצלחה!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...