עזרה בבחירה של מסלול מירוצים + מכוניות כמתנת יום-הולדת 18. ריכוז סרטונים בעמ' 30 - עמוד 16 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בבחירה של מסלול מירוצים + מכוניות כמתנת יום-הולדת 18. ריכוז סרטונים בעמ' 30


אוריפ

Recommended Posts

  • תגובות 313
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

גם זה רשום אבל הנה תשובה לכל אלה שישאלו בעתיד:

רק המקום עצמו על ה450 פאונד אבל צריך להביא בחשבון טיסה (כמה טיסה עולה לאנגליה? 500 דולר? משהו כזה?), אוכל (אנגליה יקרה בטירוף, קניתי 200 מ"ל שוופס ב1.75 פאונד שזה 14 וחצי שקל), לינה (גם פה אנגליה מטורפת, לילה אחד בB&B בעיירה ליד עלתה לנו 75 פאונד שזה כ620 ש"ח), הגעה למקום (אנחנו שכרנו מכונית, שזו האופצהי הכי טובה להגיע למקום, ב140 פאונד בערך ליומיים שזה כ1200 ש"ח) ועוד הוצאות נלוות.

כמה הגענו בסה"כ? אני מעריך שכ9K ש"ח.

והנה סקירה על המאזדה. אם תרצו שאני אמשיך בסגנון (בכלים הכבדים יורת יש הרבה יותר על מה לכתוב) תגידו. גם אם תרצו עוד קטגוריות רק ציינו. אתם צריכים מפרט טכני שאצרף לכל מכונית?

מאזדה RX8

אחת מההפתעות של היום. אני ציפיתי למכונית לא רעה שתשמש כפלטפורמה לימודית בכדי ללמוד את הבסיס הדרוש לנהיגה על המכוניות החזקות יותר בהמשך היום.

עיצוב: כבר כשהתיישבתי בתוך המכונית הופתעתי מרמת הגימור הגבוהה של פנים הרכב ועיצובו הפנימי. לוח המחוונים והדאש-בורד עובו טוב מאוד והקנו תחושה של יוקרתי.

נוחות: בהשוואה למכוניות אחרות המכונית הזו הייתה נוחה. מיקום ההגה היה לא רע ומרחק המושב מן ההגה היה טוב.

ביצועים: כשקיבלתי את המושכות הופתעתי מן העוצמה שהרכב הזה מפיק. אני זוכר את ההאצה בהתחלה. נדהמתי לראות מה יוצא מהמנוע הקטנטן (1.3 ליטר)...הבעיה היא שחוסר המומנט טיפה האפיל על החוויה אך זאת הרגשתי רק בדיעבד כשאר התיישבתי במכוניות עתירות המומנט אחר-כך. האצות הביניים היו לא רעות בכלל. במהירויות גבוהות יותר (110-140 קמ"ש) לקח לרכב קצת יותר זמן להתגבר על סגירת הפער אך התמודד עם זה בצורה טובה.

רעש מנוע: דווקא רעש די מוזר. מעיין רעש של הרבה אוויר שעובר. מעיין נשיפות חזקות ומהירות. אישית, לא אהבתי, אבל זה כנראה הרעש של מנוע וואנקל...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנה המשך הסקירות, הפעם המרצדס:

מרצדס SLK350

עיצוב:

מבחינת עיצוב חיצוני אין הרבה מה להגיד. לא רק שאת המכונית הזאת ניתן לראות על כבישי הארץ, אני בטוח שלכמה מכם יצא לראות אותה מקרוב (בין אם זה בתערוכה או חברים וכו'). בקצרה אכתוב כי העיצוב החיצוני מגמיד טיפה את המכונית ביחס למה שהיא באמת. היא נראת קטנה וחמודה אך מבפנים היא מרווחת מאוד. עיצוב האף F1 שלה נחמד אבל עד כמה שידוע לי הוא לא משמש כתעלת אוורור, הוא סתם בתור פרטי עיצובי. מבפנים יש את כל מה שאפשר לצפות ממרצדס. עור, עץ, קונסולה מרכזית עם מסך LCD ושלל כפתורים על הדש בורד ועל ההגה.

נוחות:

כמו שאמרתי קודם המכונית הזו הרבה יורת גדולה ממה שהיא נראת מבחוץ. פעם ראשונה אי פעם שאני זוכר שממש הייתי צריך לקרב את הכסא להגה כי הוא היה לי רחוק מידי (אפילו במכוניות סדאן כמו הLS430, לא יצא לי לקרב את הכסא). המושבים נוחים מאוד וכך גם מיקום ההגה ותצורת הישיבה הכוללת. היא גם לא מכונית שצריך "ליפול" לתוכה בכדי להכנס אליה.

ביצועים:

האמת שלא ממש התרכזתי בביצועים כי ניסיתי להסתגל למסלול וללמוד אותו. היא קצת יותר זריזה מהמאזדה, בעיקר בהאצות. ההגה שלה היה טיפה מת. זה כאילו שהוא לא היה ממ שמחובר לכביש, הרגשתי מעין ריפיון בהגה אבל זה לא הפריעה למכונית להגיב לכל סטייה קטנה שביצעתי עם ההגה.

רעש מנוע:

בידוד הרעשים במכונית הזאת מעולה. הקבינה הייתה שקטה מאוד יחסית למכונית האחרות וקצת הרסה את חווית רעש המנוע, אך אני בספק אם מישהו קונה מכונית כזאת לביצועים ולמרוצים היא יותר מכונית ספורט נוחה. זה לא שלא שמעו את המנוע אבל לא ייחסתי אליו חשיבות ולא מצאתי איזה שהוא מאפיין יוצא דופן. זה מנוע אטמוספרי לא כזה יעיל (77 כ"ס לליטר) אז אין בו צלילים גבוהים.

סיכום:

אני מאוד נהנתי מהמכונית הזו. כמו שציינתי זו מכונית שמתאימה ליום יום ולא לקחת אותה פעם בשבוע לנהיגה ספורטיבית (בארה"ב נהוג לקרוא לכך SUNDAY CAR). זאת מכונית שמשלבת בצורה טובה מאוד ביצועים של מכונית ספורט יחד עם נוחות של סדאן. מעניין איך גרסת הAMG שלה, אה?

מפרט טכני:

3496 סמ"ק, 272 כ"ס, 258 פאונד/רגל, 5.6 שניות ל96 קמ"ש, 250 קמ"ש מוגבלים אלקטרונית.

מעוניינים בסקירות על המשך המכוניות (פורשה, פרארי ולמבו)? אני מזכיר, על הגדולות יש לי הרבה יותר מה לכתוב אם אתם בכלל מעוניינים לקרוא זאת...

אשמח לתגובות/הערות/הצעות וכו'.

פה סקרתי את המאזדה:

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=165958.msg1528170#msg1528170

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורי,

האם כשאתה נוהג את הסיבובים שלך יש אתך מדריך?

האם המכוניות מוגבלות לביצועים מסוימים או שהם רגילות?

האם יש משהו שמונע ממך לסחוט את הרכב?

ובלי להעליב - מה מונע מנהג בן 18 (או כל גיל אחר בלי נסיון ספורטיבי) לקחת פררי/פורש/למבורגיני ולהתרסק אתה באחד מהסיבובים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מניח שיש לכל מכונית שם חתיכת ביטוח, ככה שהם לא ממש דואגים בקשר לזה. מה גם שהנהגים הצעירים מקבלים הדרכה לפני הנסיעה[אני חושב] ושיש במהלך הנסיעה מדריך מטעמם שיכול למנוע כמעט כל דבר שעלול לקרות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...