כאבי ראש מטורפים, חר"פ לא נותן ג'..מה לעזאזל אני עושה? - עמוד 7 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כאבי ראש מטורפים, חר"פ לא נותן ג'..מה לעזאזל אני עושה?


liav12

Recommended Posts

ד"ר רק שתדע שאתה מתנשא בצורה מדהימה

מה זה סגמ"ת מתקדמת ??

המחקרים שלך והאחוזים שלך רק מאששים את הטענה שאתה תיהיה כמו כול רופא אחר בצה"ל

לא הולך לנהוג בצורה שונה

אז קח את הקלסרים ושים אותם בצד .

כי 1.לכאבים יש אקמול

2.לכאבים חזקים יש אופטלגין

3.ושממש כואב אז אורטופן

והרי כול השאר שטויות , נכון ?

מי צריך CT ו רנטגן זה קרינה וזה גם יקר .

וחייל שנלחם על המדינה יש הרבה אז טועים באחד מתקנים בשני , נכון ?

עובדה שבסוף אפשר לקבל כול בדיקה שאתה רוצה רק צריך לצעוק מספיק

( אני בתור אחד שסחב שנתיים בלט דיסק בצבא )

אופפ אני עצבני כמו שהרבה זמן לא הייתי

יש לך קושי הבנה בסיסי, אתה לא הבנת מילה ממה שכתבתי. תחזור ותקרא את מה שכתבתי. מה שניסיתי להסביר בצורה מפורטת זה שיש הרבה מאוד שלבים בבירור שעושים לפני שהולכים לתותחים הכבדים כמו CT. ושאי אפשר לשלוח את כולם ל-CT, גם באזרחות לא עושים את זה, והאצבע על ההדק של הכלי הזה רועדת תמיד. אתה יודע שקרינה מפחיתה IQ באופן לינארי לחשיפה? לא מדובר כאן רק על סיכוי ערטילאי לסרטן, יש כאן תוצאות ברורות ומיידיות לחשיפה.

על אחת כמה וכמה לא תרצה לשלוח אנשים לCT באוכלוסיה שאתה יודע מראש שיש בה מתחזים - הבדיקה תסב לאלו נזק משמעותי לחינם. CT עושים אחרי בירור מקיף שהעלה חשד. וציינתי בבירור שבירור ראשוני במקרה שתיארתי היה תקין, וגם שהקליניקה לא הייתה מתאימה לאבחנה.

אבל אתה כמובן, מעדיף להשתלח.

ולזה שאמר שאני כבר החלטתי שהחייל מתחזה, אתה שקרן עלוב עם סלקטיבי, תחזור לפוסט הראשון שלי בו כתבתי שיש מחלות מסוכנות בצעירים שצריך להיות ערים להם, כמו סרטני דם, אוסטאוסארקומות, מחלות אוטואימוניות, סמינומות וכו'. אני לא אמרתי שהחייל שיגיע אלי משקר. פשוט ציינתי את העובדה הנכונה לחלוטין שאי אפשר להתווכח עליה ושגם אתה אוששת אותה - רוב אלו שפונים לרופא בצבא מחפשים הקלות שירות. גימלים. אם הם היו באזרחות, הם היו נכנסים מתחת לפוך ומחכים לבוקר שלמחרת.

אנחנו לא מנסים לשחק אלוהים, אנחנו מנסים לנהל מרפאה עלובה באמצע שום מקום לבד ובלי תמיכה מאף אחד. והאחריות היא שלנו כי מפילים אותה עלינו וכי תמיד יהיה קל להאשים את הרופא כשהוא הסתמך על שיקול דעת שעם הכלים שהיו לו, אולי היה מוצדק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 131
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

המערכת .. רק לרופאים יש את הכח לשנות משהו אם התנאים שלהם כל כך גרועים, חיילים פשוטים לא רואים את זה לא מכירים את זה וזה גם לא צריך לעניין אותם

במקום להגיד "תאשימו את המערכת" תעשו משהו כדי לשנות אותה במקום להתבכיין

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תאמין לי שיש לי הבנה טיפה יותר מבסיסית אבל כשאתה מתאר חייל כשקרן מזויין , פה השיחה נגמרת .

תבין שאני הכרתי את הרופא שביידים שלו הוא לקח שני חיילי קבע , ואתה נשמע ממש כמוהוא

"מה הם רוצים ? גימלים? אני אתן אקמול ...."

וחוץ מזה אתה מצפה שחייל יבוא ויתלונן על זה שהתנאים גרועים

הוא לא לומד אתה כן

המערכת .. רק לרופאים יש את הכח לשנות משהו אם התנאים שלהם כל כך גרועים, חיילים פשוטים לא רואים את זה לא מכירים את זה וזה גם לא צריך לעניין אותם

במקום להגיד "תאשימו את המערכת" תעשו משהו כדי לשנות אותה במקום להתבכיין

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רוב אלו שפונים לרופא בצבא מחפשים הקלות שירות. גימלים. אם הם היו באזרחות, הם היו נכנסים מתחת לפוך ומחכים לבוקר שלמחרת.

OMG, איך רואים שאתה עתודאי ושבחיים לא היית בצבא, אפילו לא בתור ג'ובניק.

איך לעזאזל אתה משווה שכיבה מתחת לפוך ללו"ז רגיל בצבא (ובמיוחד בקרבי) ללא הקלות, שכן - מגיעות גם למישהו שסתם "כואב לו הראש" ?!?

אני כבר לא יודע אם סתם פשוט "נוח לך" מהמצב הזה, שבתור "רופא" בצבא אתה ממלא תפקיד של בובה אימפוטנטית, או שאתה פשוט בן אדם הזוי ותלוש מהמציאות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא צריך להשתפשף לדעתי

שבוע שבועיים שיעשה איזה אימון ויתייבש ויסבול משברי מאמץ,שפשפות ,יאבד נוזלים יקבל חום ( ומצטער שלא עולה עוד דברים - ה NOOB יוכל לעזור לנו - כי אני לא לומד רפואה)

ו...אז שיקבל אקמול ויגיד " מסכן הרופא אין לו תנאים איך הוא יכל לעזור המערכת דפוקה "

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתור מה? בתור סגן מושתן? רופאים עשו משהו דרך אגב. במחזור שהתגייס ב2004 היו 6 רופאים בכל הארץ. עתודאים פשוט לא נרשמים כי הצבא נתן להם חרא תנאים ושירות שהוא לא דומה בכלל למה שהובטח. אז צה"ל יצא במבצע קצין ודוקטור בערך בשנה שאני נרשמתי, מבצע הסברה רחב עם הבטחות לשיפור תנאים. זה עבד, בשנה שלי נרשמו 60. הצבא שיפר תנאי העסקה לרופאים באופן משמעותי והפחית בכך שחיקה, אבל זה רק חצי פתרון. הצבא היום גם משאיר עתודאים כמומחים לאחר תום שירות החובה והקבע שלהם. כביכול אמור לשפר את הרפואה הצבאית - בתאכלס כמו שציינתי, אותם רופאים מקבלים 2 פלאפלים והופכים למנהלים אדמיניסטרטיביים ומפסיקים לראות חולים.

כל זה לא מעניין ולא צריך לעניין את החייל החולה, ולרגע לא אמרתי שזה צריך. רק ניסיתי לתת לכם את נקודת המבט של הרופא הצבאי הזוטר.

המהפכה לא תבוא מנותני השירות, הם מטבעם יכולים לשפר רק את התנאים של עצמם, או לשפר את תנאי השירות במיקרוקוסמוס שבו הם משרתים, בתוך מגבלות המערכת (כלומר, לתת את הטיפול הכי טוב שהם יכולים על אף החרא שמטיח ברפואה צה"ל), וזה ממש לא הרבה, אבל זאת התחלה.

מאיפה לדעתי תבוא המהפכה? ממקבלי השירות. אתם יודעים שאנשי קבע מקבלים שירותים רפואיים טובים בהרבה מהסדירים? הרפואה שלהם יותר טובה משרותי כללית מושלם. הם מקבלים הכל כולל ויאגרה. למה? כי הם עמדו על שלהם.

שוב, תגידו בצדק כמובן שמה חפ"ש יכול לעשות כדי לשפר את השירות הרפואי שהוא מקבל? כמעט כלום לבדו. הוא גם לא יכול לעשות כלום כל עוד הוא במערכת. אבל כבר קמו קבוצות של לוביסטים, קבוצות של הורים, שהציקו יומם וליל לחברי כנסת, לחברי וועדת חוץ ובטחון, והזיזו מהלכים גדולים בהרבה מרפורמה ברפואה הצבאית.

ארבע אמהות למשל.

המהפכה לא תבוא מהרופאים, הם באמת כמו שצינתם, אימפוטנטים אל מול חר"פ. המהפכה תבוא ממכם.

אבל אתם לוקחים חלקי משפטים שלי ומעוותים אותם כך שזה מוציא אותי מפלצת, ובזה נגמר הדיון, נמאס לי (כמו שאמרתי שאם החייל היה באזרחות, הוא היה נכנס מתחת לפוך. ברור שהוא לא באזרחות, אז הוא לא יכול לעשות את זה. זה עדיין לא אומר שהוא הולך למות, אינעל ראבאק. אז מה עשית? לקחת את זה לפסים אישיים והפכת את זה לזה שאני צעיר פעור שלא ראה מימיו, שזה גם דרך אגב, לא נכון).

ודרך אגב, רק שתדעו, עתודאים לרפואה עושים טירונות (לפחות בתקופתי) רובאי 03, קורס חובשים קרביים, וקק"צ במגמת תומכי לחימה בה"ד 1 בעודם בתקופת הלימודים בזמן החופשות.

אז אני כבר הספקתי לטעום מהצבא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ושאלה עוד יותר רפואית :

בא לך מישהו עם התקף , תדחוף לו אקמול ?

הרופאים בצבא הם ביזיון חד וחלק , גועל נפש , ועוד לחשוב שהם דואגים לחיילים ...

אני לא עשיתי , כי איזה רופא מטונף לא ידע מה יש לי ולא רצה לקחת את הסיכון שהצבא המזוהם הזה יצטרך להתעסק איתי . איזו הקטנת ראש . גועל נפש .

כולם שם דואגים לתחת של עצמם , לא ממש אכפת להם משום חייל , מאף אחד , והם עוד רופאים שלמדו והחליטו לעזור לאנשים ...

הלוואי ויפלו בעצמם על אחד כזה , ויראו איך לא להתנהג .

בושה וחרפה .

והכי עצוב , שהם עוד דואגים לאלה שדואגים לביטחון המדינה .

הייתי מעמיד את רוב הרופאים הצבאים בפני כיתת יורים .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תקרא את התגובה השניה שלי. זאת התייחסות רצינית שהייתי מצפה. אתה צריך להבין שזה מה שהייתי עושה בקהילה אחרי לקיחת אנמנזה ובדיקה גופנית טובה. שני אלו בלבד לוקחים כחצי שעה. אם לרופא יש 50 חולים במסדר, כשיש לו עוד חרא של ברה"ץ (המממ צריך ללכת לבדוק שהחובש באמת ריסס נגד זבובים את הפחים היום!!) להתעסק איתו אחר כך, אתה חושב שיש לו זמן לעשות את זה?

נגיד ומדובר ברופא צעיר וחסר ניסיון שבאמת עושה את זה, וגם נותן 2 גימלים. נגיד והחייל מתחזה. הוא חוזר לחבר'ה שלו, שמח וטוב לב, ומספר באיזה קלות הוא הצליח לזיין לרופא את השכל ולהוציא גימלים. אותו רופא למחרת שילש את המסדר חולים שלו מ50 חולים ל150 חולים. אתה באמת חושב שהוא יתחיל לחלק גימלים?

שים לב אפילו לתלונה העיקרית של האומלל שפתח את הת'רד הזה! הוא לא רוצה שיטפלו בו, שימצאו לו פתרון לבעיה, הוא רוצה גימלים!! זה בפאקינג כותרת!

שוב, תאשימו את חר"פ, הם יצרו את הסיטואציה. אתם יכולים לא לרחם על הרופאים, אבל זאת המציאות.

שמע, תאורטית אני יודע שכל בדיקה מקיפה לוקחת חצי שעה, ולחלק ג' מחמת הספק אי אפשר, אבל אני מדבר על זה שיש רופאים שלא עושים את הבדיקות המינימאליות (לחץ דם או בדיקת דם...) ושרואים שיש קצת חום, נותנים אקמול ולא בודקים מה הסיבה לחום. נכון, יש 1001 סיבות לחום, אבל אני מצפה שלפחות את הסיבות השכיחות ביותר, ואלה ששהכי סביר שיהיו לי ישללו.

דודה שלי ניורולוגית, מגיעים אליה חיילים לבדיקות (בבית החולים... רמב"ם) והיא סיפרה לי שהם מגיעים אליה עם דברים באמת חמורים, אבל רק אחרי שתיזזו אותם בין 20 רופאים, ש19 מהם רשמו אקמול בלי לבצע את הבדיקות המינימאליות שנדרשות עבור הסימפטומים והתלונות שהחייל מגיע איתם.

אני לא מפקפק ביכולות המקצועיות של הרופאים, אני מוחה על צורת העבודה הלא מקצועית. יש הבדל.

וחברה, תרגעו, הבנאדם פה מרצונו החופשי, והתשובות שהוא נותן יכולות לעזור להרבה חיילים\ חיילים לעתיד... רק תורידו טונים, הוא לא עשה לכם שום דבר רע...

אגב, זה לא סגמ"ת, זה ככה אצל רוב העתודאים.. לא אוהבים זיוני שכל של אהבלים שמנסים לקפוץ מעל לפופיק ולהראות שהם יודעים הכול כמו הבנאדם עם החצי+ תואר... (ואל תתחילו לרדת עלי גם עכשו... לא יעזור..)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התגובה של dr noob גרמה לי להבין שמתי שאני יהיה באמת חולה לא יהיה שם אף גורם צבאי בשבילי אז מתי שאני באמת ממש לא מרגיש טוב אני הולך ישר לבית חולים אזרחי בלי לשים זין על הצבא ועל הטופס 119 הזה כי הבריאות שלי זה הדבר הכי חשוב בשבילי ואני לא מתכוון שהצבא ישחק לי גם בזה.

מסכים איתך ב 100%

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה לדוקטור שהצתרף לדיון ואכן, כולנו מכירים את התופעה המנצנצת מקרוב ומגנים אותה ומבינים היטב שאנשים כאלו גורמים לרופאים לראות בכלל החיילים מתחזים. אבל באמת, כשאני באתי לרופא אחרי שהקאתי אחרי כל ארוחה והשתעלתי עם דם וכאב לי לנשום והוא נפנף אותי, האם גם הוא חשב שאני מנצנצת? וואלה, עפו לי נצנצים מכל החורים, כאלו אדומים עם ליחה ומוגלע! כל הבסיס ברח ממני חשבו שיש לי שחפת! ואולי באמת היתה לי, לעולם לא נדע (אלא אם נעשה הדמיה ונראה מה זה השאיר מהריאות שלי...).

זאת הנקודה, שנצנץ, כשהוא עושה הצגה לרופא הוא לא הורג אף אחד - אבל רופא שלא לוקח פציינט ברצינות הוא רוצח בפוטנציה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זאת הנקודה, שנצנץ, כשהוא עושה הצגה לרופא הוא לא הורג אף אחד - אבל רופא שלא לוקח פציינט ברצינות הוא רוצח בפוטנציה.

יפה אמרת, לא יכולתי לנסח את זה יותר טוב :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשנצנץ עושה הצגה לרופא, הוא גורם לרופא לפקפק באמינות החולה הבא שמחכה בתור. את לא חושבת שזה סוג של נזק?

ואתה ממשיך להצדיק את כול הדיון הזה.

אני רק מקווה שלא ייפול חייל מסכן בידיים שלך.

:s07:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...