Milford Cubicle פורסם 2005 בדצמבר 26 Share פורסם 2005 בדצמבר 26 אז מה ?הסתדרו מצויין בלי זה מאז המצאת המכונית ועד עכשיו..אתה יכול לספר לי בבקשה על מקרה אחד, בודד, של תאונה שקרתה בישראל מהמצב שתיראת ?אפשר לספור את כמות התאונות האלה בשנה על יד אחת. זה בוודאי לא משהו ששווה חקיקה וקנסות. יש דברים הרבה יותר חמורים שהממשלה מתעלמת מהם. כאמור, כי הם כוללים הוצאת כסף במקום קבלת כסף..בדיוק כמו "פתרון הקסם" להוריד את המהירות המותרת.. פחות מהירות מותרת = יותר קנסות=>יותר כסף + יותר כיסוי תחת..אפשר בהחלט להציע את זה בתור תוספת מיגון לאנשים שדואגים לבריאות שלהם, במחיר מסובסד. ואנשים יקנו את זה בדיוק כמו שאנשים קונים רכבים עם ABS וכריות אוויר..אולי נוציא את כל הרכבים ללא 8 כריות אוויר לפחות מחוץ לחוק?אבל כאמור, זה לא סוד מה המטרה האמיתית של החוק הזה.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
_BooM_ פורסם 2005 בדצמבר 26 Share פורסם 2005 בדצמבר 26 אתה יכול לספר לי בבקשה על מקרה אחד, בודד, של תאונה שקרתה בישראל מהמצב שתיראת ?אפשר לספור את כמות התאונות האלה בשנה על יד אחת. זה בוודאי לא משהו ששווה חקיקה וקנסות. יש דברים הרבה יותר חמורים שהממשלה מתעלמת מהם. כאמור, כי הם כוללים הוצאת כסף במקום קבלת כסף..בדיוק כמו "פתרון הקסם" להוריד את המהירות המותרת.. פחות מהירות מותרת = יותר קנסות=>יותר כסף + יותר כיסוי תחת..על מקרה כמו שלך אפשר באמת להגיד שאתה מדבר שטויות! זה קודם כל. אתה קובע דברים, ומבדה נתונים על סמך השערות שטוטיות בלבד. חקיקות במדינת ישראל, לא עוברות סתם כך בהינף יד. הזלזול שלך בכלל, ובחיי אדם בפרט הוא פשוט מזוויע. תאונות קורות לאו דווקא מטיפשות, לפעמים גם מחוסר שימת לב ועוד אלף ואחד מקרים אחרים יוצאי דופן.הכתבה ב-Ynet:התקנה החדשה, פועל יוצא של אישור חוק אפוד זוהר בחודש יולי שעבר, נועדה לצמצם את מספר תאונות הדרכים בשולי הדרך. על-פי נתוני המשטרה, בכל שנה נהרגים כ-25-20 בני אדם בשולי הדרך, מרביתם בשעה שיצאו מהמכונית כדי לתקן תקלה או להתרענן. מדובר בכ-5% מכלל מקרי המוות בכבישי ישראל מדי שנה.בבקשה, אלו נתונים אמיתיים.כל תקנה שיכולה לעזור ולהועיל מבוכרת. גם להתחיל מקטן זה מצויין. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
AVL פורסם 2005 בדצמבר 26 Share פורסם 2005 בדצמבר 26 קיצר כמה אמור לעלות הדרעק הזה בערך? נדחוף אותו לבגא'ז וזהו, לא צריך עוד סיבה לקבל דו"חות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2005 בדצמבר 26 Share פורסם 2005 בדצמבר 26 נו, אמרת בעצמך - 5 אחוז.חוץ מזה, הנתונים האלה (הנמוכים בפני עצמם) לא אומרים כלום. כמות האנשים שנהרגו בשולי הדרך? נו, ו? זה יכול להיות גם במהלך היום, או כתוצאה מפגיעה ע"י נהג שיכור, ואינסוף דברים אחרים שלא קשורים לעובדה שהוא לא לבש חליפה זוהרת בחושך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Omerole פורסם 2005 בדצמבר 26 Share פורסם 2005 בדצמבר 26 סתם דרך אידיוטית לסחוט כסף עם דוחות,נו, אמרת בעצמך - 5 אחוז.חוץ מזה, הנתונים האלה (הנמוכים בפני עצמם) לא אומרים כלום. כמות האנשים שנהרגו בשולי הדרך? נו, ו? זה יכול להיות גם במהלך היום, או כתוצאה מפגיעה ע"י נהג שיכור, ואינסוף דברים אחרים שלא קשורים לעובדה שהוא לא לבש חליפה זוהרת בחושך.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TrYdEnT פורסם 2005 בדצמבר 26 Share פורסם 2005 בדצמבר 26 Milford Cubicle זה נכון שמי שיוצא בחושך לכביש בלי להזהר או לוודא שאחרים יכולים לראות אותו הוא דפוק ואשמתו שהוא נדרס אבל הבעיה היא שהדורס הוא זה שבסוף הולך לכלא ככה שהחוק הזה נראה לי יותר חוק לטובת הנהגים האחרים ולא רק בשביל להציל חיים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LiorP23 פורסם 2005 בדצמבר 26 Share פורסם 2005 בדצמבר 26 קיצר כמה אמור לעלות הדרעק הזה בערך? נדחוף אותו לבגא'ז וזהו, לא צריך עוד סיבה לקבל דו"חותאתה מודע לעובדה שזה לא עוזר שהוא בבגאז'?אתה אשכרה תצטרך לצאת מהאוטו וללכת עד לבגאז' בשביל להוציא אותו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
kookie פורסם 2005 בדצמבר 26 Share פורסם 2005 בדצמבר 26 אני אישית עם מילפורד. אני פשוט לא רואה כיצד זה הולך לעזור למישהו חוץ מלכיס של המדינה. כמו שאני רואה את זה יש שני דרכים שמישהו יפגע לאחר שהוא עצר בשולי הדרך, הראשונה היא שנהג המכונית הפוגעת יסטה לפחות כמטר לתוך השוליים (לא סביר, אלא אם הנהג שיכור ואז האפוד הזוהר לא ממש עוזר) והשניה היא שהאדם שעצר בצד יחליט שזה רעיון טוב לקפוץ לאמצע הכביש או ללכת ממש קרוב לגבולות נתיב התנועה - בשתי האופציות האפוד לא ממש הולך לעזור. אני לא מבין את החשיבה מאחורי הרעיון, אפשר לחשוב שברגע שאתה לובש אפוד אתה הופך להיות בלתי פגיע ואין צורך בזהירות. לא ממש, למעשה במקומות בהם השוליים צרים מכדי לעצור בהם עדיין אי אפשר יהיה לעצור ולצאת מהאוטו ובמקומות בהם השוליים רחבים דיה אין צורך באפוד מלכתחילה אלא רק בהתנהגות זהירה של הנהג. בכל אופן מה שאני אני מנסה לומר הוא, החוק מיותר ובמקומו צריך לדאוג לשוליים רחבים מספיק כך שלא יהיה צורך להסתכן כשעוצרים בצד. אפילו לא חובה שוליים לאורך כל הדרך, אפשר לעשות אי של שוליים כל קילומטר או משהו בסגנון, רק שיהיה מספיק רחב כדי להכיל אוטו ולאפשר לבן אדם לצאת מהאוטו מבלי להסתכן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
AVL פורסם 2005 בדצמבר 26 Share פורסם 2005 בדצמבר 26 אתה מודע לעובדה שזה לא עוזר שהוא בבגאז'?אתה אשכרה תצטרך לצאת מהאוטו וללכת עד לבגאז' בשביל להוציא אותואז מה אני אמור לעשות איתו? לשים אותו על המושב? איכס, ממש רכב בטחון .אני פשוט יצמד כמה שיותר לרכב עד הבגאז' במקרה הצורך ;Dבכל מקרה מה המחיר המומלץ לאפוד? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rk666 פורסם 2005 בדצמבר 26 מחבר Share פורסם 2005 בדצמבר 26 האפוד צריך להיות בתוך תא הנוסעים... זה כל הרעיון... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LiorP23 פורסם 2005 בדצמבר 26 Share פורסם 2005 בדצמבר 26 kookieאתה מודע לעובדה שברוב הכבישים בארץ יש שוליים ברוחב של אוטו וקצת?כולל בכביש 6 שבו אני מניח מספר הנפגעים גבוה משמעותית מאשר כבישים שכוחי אלKobayashiבשביל מה יש לך תא כפפות? בשביל כפפות? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
AVL פורסם 2005 בדצמבר 26 Share פורסם 2005 בדצמבר 26 תא הכפפות שלי מכיל בקושי ספר מנוע + מארז של דיסקים + פנל מערכת, אין לי שם מקום לדחוף מסטיקאבל זה לא עקרוני, אני כבר ימצא מקום , בכל מקרה אני עושה את זה מחוסר ברירה מוחלט, רק כי מחייבים אותילא הייתי קונה דבר כזה מרצוני החופשי, כמו שלא הייתי קונה מטף לאוטו למרות שיש מקרים של שריפות במנוע, יש גבול לכמה אפשר להיות אנאלי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LiorP23 פורסם 2005 בדצמבר 26 Share פורסם 2005 בדצמבר 26 כנ"ל פה שיהיה מקסימום יחשבו שאני במשא"ז ויוותרו לי על מהירות וכו' קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
se7en פורסם 2005 בדצמבר 27 Share פורסם 2005 בדצמבר 27 משטרת התנועה = מחלקת המימון של המשטרה בטח עשו איזו עיסקה עם יצרן אפודים. אין שום קשר בין כל התקנות, החוקים והאכיפה שלהם למניעת תאונות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
aleXtazi פורסם 2005 בדצמבר 27 Share פורסם 2005 בדצמבר 27 עדעתי על זה עוד לפני כמה חודשים.... דיברו על זה הרבה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.