עבור לתוכן

אפוד זוהר בכל מכונית - תקנה חדשה לשנה החדשה - האם ידעתם?

Featured Replies

פורסם

אז מה ?

הסתדרו מצויין בלי זה מאז המצאת המכונית ועד עכשיו..

אתה יכול לספר לי בבקשה על מקרה אחד, בודד, של תאונה שקרתה בישראל מהמצב שתיראת ?

אפשר לספור את כמות התאונות האלה בשנה על יד אחת. זה בוודאי לא משהו ששווה חקיקה וקנסות. יש דברים הרבה יותר חמורים שהממשלה מתעלמת מהם. כאמור, כי הם כוללים הוצאת כסף במקום קבלת כסף..

בדיוק כמו "פתרון הקסם" להוריד את המהירות המותרת.. פחות מהירות מותרת = יותר קנסות=>יותר כסף + יותר כיסוי תחת..

אפשר בהחלט להציע את זה בתור תוספת מיגון לאנשים שדואגים לבריאות שלהם, במחיר מסובסד. ואנשים יקנו את זה בדיוק כמו שאנשים קונים רכבים עם ABS וכריות אוויר..

אולי נוציא את כל הרכבים ללא 8 כריות אוויר לפחות מחוץ לחוק?

אבל כאמור, זה לא סוד מה המטרה האמיתית של החוק הזה..

  • תגובות 140
  • צפיות 11.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

אתה יכול לספר לי בבקשה על מקרה אחד, בודד, של תאונה שקרתה בישראל מהמצב שתיראת ?

אפשר לספור את כמות התאונות האלה בשנה על יד אחת. זה בוודאי לא משהו ששווה חקיקה וקנסות. יש דברים הרבה יותר חמורים שהממשלה מתעלמת מהם. כאמור, כי הם כוללים הוצאת כסף במקום קבלת כסף..

בדיוק כמו "פתרון הקסם" להוריד את המהירות המותרת.. פחות מהירות מותרת = יותר קנסות=>יותר כסף + יותר כיסוי תחת..

על מקרה כמו שלך אפשר באמת להגיד שאתה מדבר שטויות! זה קודם כל.

אתה קובע דברים, ומבדה נתונים על סמך השערות שטוטיות בלבד. חקיקות במדינת ישראל, לא עוברות סתם כך בהינף יד. הזלזול שלך בכלל, ובחיי אדם בפרט הוא פשוט מזוויע. תאונות קורות לאו דווקא מטיפשות, לפעמים גם מחוסר שימת לב ועוד אלף ואחד מקרים אחרים יוצאי דופן.

הכתבה ב-Ynet:

התקנה החדשה, פועל יוצא של אישור חוק אפוד זוהר בחודש יולי שעבר, נועדה לצמצם את מספר תאונות הדרכים בשולי הדרך. על-פי נתוני המשטרה, בכל שנה נהרגים כ-25-20 בני אדם בשולי הדרך, מרביתם בשעה שיצאו מהמכונית כדי לתקן תקלה או להתרענן. מדובר בכ-5% מכלל מקרי המוות בכבישי ישראל מדי שנה.

בבקשה, אלו נתונים אמיתיים.

כל תקנה שיכולה לעזור ולהועיל מבוכרת. גם להתחיל מקטן זה מצויין.

פורסם

קיצר כמה אמור לעלות הדרעק הזה בערך? נדחוף אותו לבגא'ז וזהו, לא צריך עוד סיבה לקבל דו"חות

פורסם

נו, אמרת בעצמך - 5 אחוז.

חוץ מזה, הנתונים האלה (הנמוכים בפני עצמם) לא אומרים כלום. כמות האנשים שנהרגו בשולי הדרך? נו, ו? זה יכול להיות גם במהלך היום, או כתוצאה מפגיעה ע"י נהג שיכור, ואינסוף דברים אחרים שלא קשורים לעובדה שהוא לא לבש חליפה זוהרת בחושך.

פורסם

סתם דרך אידיוטית לסחוט כסף עם דוחות,

נו, אמרת בעצמך - 5 אחוז.

חוץ מזה, הנתונים האלה (הנמוכים בפני עצמם) לא אומרים כלום. כמות האנשים שנהרגו בשולי הדרך? נו, ו? זה יכול להיות גם במהלך היום, או כתוצאה מפגיעה ע"י נהג שיכור, ואינסוף דברים אחרים שלא קשורים לעובדה שהוא לא לבש חליפה זוהרת בחושך.

.

פורסם

Milford Cubicle

זה נכון שמי שיוצא בחושך לכביש בלי להזהר או לוודא שאחרים יכולים לראות אותו הוא דפוק ואשמתו שהוא נדרס אבל הבעיה היא שהדורס הוא זה שבסוף הולך לכלא ככה שהחוק הזה נראה לי יותר חוק לטובת הנהגים האחרים ולא רק בשביל להציל חיים

פורסם

קיצר כמה אמור לעלות הדרעק הזה בערך? נדחוף אותו לבגא'ז וזהו, לא צריך עוד סיבה לקבל דו"חות

אתה מודע לעובדה שזה לא עוזר שהוא בבגאז'?

אתה אשכרה תצטרך לצאת מהאוטו וללכת עד לבגאז' בשביל להוציא אותו

פורסם

אני אישית עם מילפורד. אני פשוט לא רואה כיצד זה הולך לעזור למישהו חוץ מלכיס של המדינה. כמו שאני רואה את זה יש שני דרכים שמישהו יפגע לאחר שהוא עצר בשולי הדרך, הראשונה היא שנהג המכונית הפוגעת יסטה לפחות כמטר לתוך השוליים (לא סביר, אלא אם הנהג שיכור ואז האפוד הזוהר לא ממש עוזר) והשניה היא שהאדם שעצר בצד יחליט שזה רעיון טוב לקפוץ לאמצע הכביש או ללכת ממש קרוב לגבולות נתיב התנועה - בשתי האופציות האפוד לא ממש הולך לעזור. אני לא מבין את החשיבה מאחורי הרעיון, אפשר לחשוב שברגע שאתה לובש אפוד אתה הופך להיות בלתי פגיע  ואין צורך בזהירות. לא ממש, למעשה במקומות בהם השוליים צרים מכדי לעצור בהם עדיין אי אפשר יהיה לעצור ולצאת מהאוטו ובמקומות בהם השוליים רחבים דיה אין צורך באפוד מלכתחילה אלא רק בהתנהגות זהירה של הנהג. בכל אופן מה שאני אני מנסה לומר הוא, החוק מיותר ובמקומו צריך לדאוג לשוליים רחבים מספיק כך שלא יהיה צורך להסתכן כשעוצרים בצד. אפילו לא חובה שוליים לאורך כל הדרך, אפשר לעשות אי של שוליים כל קילומטר או משהו בסגנון, רק שיהיה מספיק רחב כדי להכיל אוטו ולאפשר לבן אדם לצאת מהאוטו מבלי להסתכן.

פורסם

אתה מודע לעובדה שזה לא עוזר שהוא בבגאז'?

אתה אשכרה תצטרך לצאת מהאוטו וללכת עד לבגאז' בשביל להוציא אותו

אז מה אני אמור לעשות איתו? לשים אותו על המושב? איכס, ממש רכב בטחון .

אני פשוט יצמד כמה שיותר לרכב עד הבגאז' במקרה הצורך ;D

בכל מקרה מה המחיר המומלץ לאפוד?

פורסם
  • מחבר

האפוד צריך להיות בתוך תא הנוסעים... זה כל הרעיון...

פורסם

kookie

אתה מודע לעובדה שברוב הכבישים בארץ יש שוליים ברוחב של אוטו וקצת?

כולל בכביש 6 שבו אני מניח מספר הנפגעים גבוה משמעותית מאשר כבישים שכוחי אל

Kobayashi

בשביל מה יש לך תא כפפות? בשביל כפפות?

פורסם

תא הכפפות שלי מכיל בקושי ספר מנוע + מארז של דיסקים + פנל מערכת, אין לי שם מקום לדחוף מסטיק

אבל זה לא עקרוני, אני כבר ימצא מקום , בכל מקרה אני עושה את זה מחוסר ברירה מוחלט, רק כי מחייבים אותי

לא הייתי קונה דבר כזה מרצוני החופשי, כמו שלא הייתי קונה מטף לאוטו למרות שיש מקרים של שריפות במנוע, יש גבול לכמה אפשר להיות אנאלי

פורסם

כנ"ל פה

שיהיה

מקסימום יחשבו שאני במשא"ז ויוותרו לי על מהירות וכו' :yelclap:

פורסם

משטרת התנועה = מחלקת המימון של המשטרה  :bash:

בטח עשו איזו עיסקה עם יצרן אפודים. אין שום קשר בין כל התקנות, החוקים והאכיפה שלהם למניעת תאונות.

פורסם

עדעתי על זה עוד לפני כמה חודשים.... דיברו על זה הרבה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים