מה זה AA MODE ו AF MODE ? - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה זה AA MODE ו AF MODE ?


kobibo

Recommended Posts

מהן האופציות האלו שאני רואה ב ATI TOOL ? למה משמשת כל אופציה ? מה כדאי להגדיר בכל אופציה ? והאם שינוי האופציות האלו יכולות להזיק לכרטיס באיזשהי צורה ? ( כמו עליית הטמפ' של הכרטיס )

הכרטיס שלי GTO2 עם O.C ל XTPE .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ם המשחק כבד וחדש אז כמובן תהיה האטה ואתה לא תוכל לשים על AA4X נגיד זה תלוי במשחק... נגיד תראה משחקים ישנים תשים AA8X ותראה איזה יפה זה בלי שבירות ותשים AF16X ותראה שהכל נקי ולא מרוח זה הקטע!! תהנה אחי אם הכרטיס שיש לך שהוא במהירות של XTPE אתה יכול לעבוד חופשי על AA4X ונגיד AF8X ככה לכמה חודשים קדימה בליה בעיה מקסימום תרגיש שזה שמשחק מאט לך תוריד את זה ל-AA2X או AF4X ככה מבין? :silly:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התשובה,

תגיד אני משחק עכשיו ברזולוציה 1280X960 כדאי למרות הרזולוציה הזאת להפעיל פילטרים ? או כדאי להוריד רזולוציה ...נגיד ל 800X600 ולעלות פילטרים ?

או שאין קשר ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ם המשחק כבד וחדש אז כמובן תהיה האטה ואתה לא תוכל לשים על AA4X נגיד זה תלוי במשחק... נגיד תראה משחקים ישנים תשים AA8X ותראה איזה יפה זה בלי שבירות ותשים AF16X ותראה שהכל נקי ולא מרוח זה הקטע!! תהנה אחי אם הכרטיס שיש לך שהוא במהירות של XTPE אתה יכול לעבוד חופשי על AA4X ונגיד AF8X ככה לכמה חודשים קדימה בליה בעיה מקסימום תרגיש שזה שמשחק מאט לך תוריד את זה ל-AA2X או AF4X ככה מבין?  :silly:

ב AF יש שתי אופציות : Bilinear ו Trilinear מה ההבדל בניהם ואיפה לשים את ה X8 AF ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...