עודכן: [22:03 28-07-2006] - פרוייקט המחשב החדש של שמוליק / AlderaaN - קריאה מהנה - עמוד 6 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עודכן: [22:03 28-07-2006] - פרוייקט המחשב החדש של שמוליק / AlderaaN - קריאה מהנה


AlderaaN

Recommended Posts

  • תגובות 223
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

ערב טוב לכולם, הצלחתי להקדים את הצפי, ולהנאתכם הבאתי משני משחקים מבוקשים כאן בדיון:

F.E.A.R ו- 2

תודה ל- nimrodh ול- 3DGud על המילים היפות הערב! תודה לכולכם.


נתחיל בהגדרות שבהן השתמשתי ובהן אני משחק ב- F.E.A.R וב- 2::

** מעבד: 2400MHz.

** מעבד: 2400MHz.

** זכרונות: 2.5-3-3-5-1T-8Trc-12Trfc-256Idle @ 480MHz 1:1 @ 2.75v

** ליבות כרטיסי המסך: 492MHz, זכרונות כרטיסי המסך: 1330MHz (כפי שפורסם בעדכון האחרון - ללא Delta וללא 3D Throttling)

** דרייברים לכרטיסי המסך: ForceWare v81.95 WHQL מתאריך 22 לנובמבר 2005.

כמו כן אלו הן ההגדרות שהשתמשתי בהן במאפיינים של כרטיס(י) המסך, עם הסברים למי שרוצה:

הגדרות החלקת שינון: x4 Anti Aliasing - שני המשחקים האלו קורעים את הכרטיסים ב- x8-SLIAA לטעמי.

סינון אנאיזוטרופי: x16 או בשמן המלא - x16 Anisotropic Filtering

ביצועי המערכת: איכות

פרופיל הצבעים: לא זמין

סנכרון אנכי: בבקרת היישום (לא משתמש בזה, ובמשחקים שתומכים בזה אני מבטל את האופציה מהמשחק)

כפה מפות MIP: ללא (טוב רק למשחקים ישנים שאין להם תמיכה ישירה בהחלקת טקסטורות)

הצמדת מרקמים תואמת: מופעל (מושבת=פחות איכות, אבל יכול לפתור בעיות במשחקים מבוססי OpenGL)

גבול ההרחבה: מושבת

האצה באמצעות חומרה: צג יחיד (אינו קשור למצב , רק במידה ומותקן כרטיס מסך אחד)

מיטוב תלת-ליניארי: מושבת (מופעל=ביצועים על פני איכות)

מיטוב אנאיזוטרופי לסינון מפות MIP: מושבת (מופעל=ביצועים על פני איכות)

מיטוב דגימה אנאיזוטרופי: מושבת (מופעל=ביצועים על פני איכות)

החלקת שינון באמצעות תיקון גאמה: מושבת (פונקציה שפעילה רק בסדרת כרטיסי 7800 אבל ב- ForceWare 81.95 זה מבוטל)

החלקת שינון באמצעות תיקון גאמה: דגימת-יתר = SuperSampling (פונקציה שפעילה רק בסדרת כרטיסי 7800)

מאגר משולש: מושבת (יש לשים ב- "מופעל" במידה וערך ה- "סנכרון אנכי" מופעל גם הוא)

מצב הפקת תמונה באמצעות מספר יחידות משולבות לעיבוד גרפי: הפקת תמונה באמצעות מספר יחידות משולבות לעיבוד גרפי המחוברות באמצעות ממשק SLI

מקדם שלילי של רמת הפירוט (LOD): הצמד (במידה וסימנתם בהגדרת "סינון אנאיזוטרופי" את הערך "תמיד מופעל" אז ביחרו ב- "הצמד". במידה ואין אתם משתמשים כלל בפונקציית "סינון אנאיזוטרופי" אז ביחרו בערך "אפשר")

נ.ב. גם אם תראו בתמונות של הגדרות המשחקים את ערכי ה- Anti Aliasing ב- Off

או Anisotropic Filtering/Texture Filter(i)ng ב- Off/Bilinear - זכרו שאין זה משנה, כיוון שהדרייברים שהזכרתי לעיל כבר עושים את כל העבודה (בדיוק כמו ב- BF2)

כול הקרדיט למידע על כל פונקציה במאפייני כרטיסי המסך, נלקח ממדריך ה- ForceWare המדהים שקיים באתר הזה:

http://www.tweakguides.com/NVFORCE_1.html


להזכירכם: כדי לראות את התמונות בגודלן המלא בחלק מהמחשבים - לחצו על אחד מה- Thumbnails, המתינו עד לטעינת התמונה בשלמותה בדף שיפתח, ואז לחצו על התמונה קליק-שמאלי פעם אחת, או יותר עד שהתמונה תהיה בגודלה הטבעי.

F.E.A.R

//נהנתי מהשעה וחצי הראשונות ששיחקתי בו היום - מפחיד מאוד לדעתי, לעיתים אף יותר מ- Doom3.

שני מסכי הגדרות הגרפיקה, שעליהן רץ המשחק:

fearsettingsa4of.th.jpg

fearsettingsb6ka.th.jpg

למי שרוצה לראות מה המערכת מסוגלת בכל הגדרות שלעיל, הנה התוצאות של כל המידע של ההגדרות כשהוא מיושם ב- Benchmark הפנימי של F.E.A.R , אלו התוצאות ב- x4 AA:

feartestx4aa8ob.th.jpg

ואלו התוצאות ב- x8- AA:

feartestx8sliaa9eb.th.jpg

ולמשחק עצמו:

feara3xr.th.jpg

fearb8de.th.jpg

fearc3hi.th.jpg

feard1wc.th.jpg

feare1as.th.jpg

fearf2vj.th.jpg

Call Of Duty 2

שני מסכי הגדרות הגרפיקה, שעליהן רץ המשחק:

cod2settingsa1cs.th.jpg

cod2settingsb4mq.th.jpg

ולמשחק עצמו:

cod2a2cd.th.jpg

cod2b1et.th.jpg

cod2c6up.th.jpg

cod2d9cd.th.jpg

cod2e8sx.th.jpg

המשך ערב טוב לכולכם

שמוליק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא FEAR לא עולה...

תודה על התמונות... :-*

אבל למה 1024*768?? אם אתה יכול בלי מאמץ 1200*1600...

בא לי לראות את FEAR על הגדרות ה MAX AA*4 AF*16

ורזולוציה 1200*1600  :xyxthumbs:

עריכה:

זהו אכשיו עובדות!! ;) אבל מה רזולוציה נמוכה? מה אתה חושב שלא יעבוד לך??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא FEAR לא עולה...

תודה על התמונות... :-*

אבל למה 1024*768?? אם אתה יכול בלי מאמץ 1200*1600...

בא לי לראות את FEAR על הגדרות ה MAX AA*4 AF*16

ורזולוציה 1200*1600  :xyxthumbs:

היי 3DGud,

הכול כרגע עובד, הייתה עוד תקלה עם ImageShack והחשבון שלי.

לגבי ההגדרות, רשמתי שלטעמי כבר ב- 1024x768 ב- x8-SLI AA מרגישים איך המערכת נקרעת ב- F.E.A.R וב- 2. לכן באלו  ירדתי ל- x4 AA.

AF לא השתנה ועדין עומד על x16 כמו שציינתי.

אני יכול עכשיו לעלות בהגדרות אלו ל- 1600x1200 אבל ממש אין צורך לטעמי.

אני כבר לא רואה שום הבדל בזמן משחק בהגדרות האלו.

ב- Screenshots אני תמיד רואה הבדל בין 1024x768 @ x4 AA לבין 1600x1200 @ x4 AA, אפילו עם כל ההגדרות שפרטתי למעלה..  ::)

אבל במשחק שרץ לך על המסך ביותר מ- 50-60FPS בהגדרות שלמעלה (והם רצים ככה כמו שהראיתי לכם למעלה בתמונות מ- F.E.A.R), אתה כבר לא עסוק בכמה חד המעקה הזה, או הגג הזה - סמוך עלי  :jump:

ותודה ל Mor Abergel, elias, idank ול- RegMan על ההשתתפות הערב!

שמוליק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התמונות :xyxthumbs:

ומתי הOCZ צריכים להגיע..מחר?

בדקתי את זה עכשיו, החברים עם ה- נוחתים רק מחר אחרי 17:00 או 18:00..

אני אגיע אליהם בשישי-שבת לקחת אותם (תאמין לי שאם לא הייתי "שם", הייתי נפגש עם החברים בנתב"ג ומוציא להם את הזכרונות מהתיק אבל זה לא יפה.. :screwy:)

שמוליק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד דיון איכותי שפשוט כיף לקרוא, כן ירבו דיונים כאלו בפורומים.

AlderaaN - דבר ראשון: תתחדש על המערכת החדשה!

בהחלט מערכת מרשימה מאוד ואיכותית.

דבר שני: רציתי לשאול, כאשר העברת לפילטרים מקסימליים/רזולוציה של 1200X1600

והמשחקים פעלו על 23FPS בממוצע(לפי מה שאמרת באחד הפוסטים)

האם השינוי היה ממש מהותי בשבילך? כי אתה בטח כבר התרגלת לשחק ב-60FPS+, אז אני מניח ש-23 פריימים

לשנייה זה די משמעותי בשבילך(?)

ואולי פיספסתי את זה באחד הפוסטים, אך אתה מתכוון לקנות מסך חדש, או להישאר עם המאג?(אני מניח שכן, אם כן - אז איזה?)

שוב - תתחדש, בהחלט מערכת מעולה לגיימרים רציניים :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...