עבור לתוכן

עודכן: [22:03 28-07-2006] - פרוייקט המחשב החדש של שמוליק / AlderaaN - קריאה מהנה

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

סליחה חברה, יש תקלה עם ImageShack.us

העדכון של 20:21 29-11-2005 הפך ל- 20:36 29-11-2005, עוד פוסט אחד וחצי בהמשך  ;)

  • תגובות 223
  • צפיות 57.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

אחלה של דיון  :xyxthumbs:

אני נהנה לקרוא אותו כל פעם מחדש  ;)  :D אני פשוט מתלהב מהמחשב שלך  :xyxthumbs:

(אהבתי את ה"מפרט מחשב"...מעבד תמלילים ;D :yelclap: )

פורסם
  • מחבר

ערב טוב לכולם, הצלחתי להקדים את הצפי, ולהנאתכם הבאתי תמונות משני משחקים מבוקשים כאן בדיון:

F.E.A.R ו- Call Of Duty 2

תודה ל- nimrodh ול- 3DGud על המילים היפות הערב! תודה לכולכם.


נתחיל בהגדרות שבהן השתמשתי ובהן אני משחק ב- F.E.A.R וב- Call Of Duty 2::

** מעבד: 2400MHz.

** מעבד: 2400MHz.

** זכרונות: 2.5-3-3-5-1T-8Trc-12Trfc-256Idle @ 480MHz DDR 1:1 @ 2.75v

** ליבות כרטיסי המסך: 492MHz, זכרונות כרטיסי המסך: 1330MHz (כפי שפורסם בעדכון האחרון - ללא Delta וללא 3D Throttling)

** דרייברים לכרטיסי המסך: nVidia ForceWare v81.95 WHQL מתאריך 22 לנובמבר 2005.

כמו כן אלו הן ההגדרות שהשתמשתי בהן במאפיינים של כרטיס(י) המסך, עם הסברים למי שרוצה:

הגדרות החלקת שינון: x4 Anti Aliasing - שני המשחקים האלו קורעים את הכרטיסים ב- x8-SLIAA לטעמי.

סינון אנאיזוטרופי: x16 או בשמן המלא - x16 Anisotropic Filtering

ביצועי המערכת: איכות

פרופיל הצבעים: לא זמין

סנכרון אנכי: בבקרת היישום (לא משתמש בזה, ובמשחקים שתומכים בזה אני מבטל את האופציה מהמשחק)

כפה מפות MIP: ללא (טוב רק למשחקים ישנים שאין להם תמיכה ישירה בהחלקת טקסטורות)

הצמדת מרקמים תואמת: מופעל (מושבת=פחות איכות, אבל יכול לפתור בעיות במשחקים מבוססי OpenGL)

גבול ההרחבה: מושבת

האצה באמצעות חומרה: צג יחיד (אינו קשור למצב SLI, רק במידה ומותקן כרטיס מסך אחד)

מיטוב תלת-ליניארי: מושבת (מופעל=ביצועים על פני איכות)

מיטוב אנאיזוטרופי לסינון מפות MIP: מושבת (מופעל=ביצועים על פני איכות)

מיטוב דגימה אנאיזוטרופי: מושבת (מופעל=ביצועים על פני איכות)

החלקת שינון באמצעות תיקון גאמה: מושבת (פונקציה שפעילה רק בסדרת כרטיסי 7800 אבל ב- ForceWare 81.95 זה מבוטל)

החלקת שינון באמצעות תיקון גאמה: דגימת-יתר = SuperSampling (פונקציה שפעילה רק בסדרת כרטיסי 7800)

מאגר משולש: מושבת (יש לשים ב- "מופעל" במידה וערך ה- "סנכרון אנכי" מופעל גם הוא)

מצב הפקת תמונה באמצעות מספר יחידות משולבות לעיבוד גרפי: הפקת תמונה באמצעות מספר יחידות משולבות לעיבוד גרפי המחוברות באמצעות ממשק SLI

מקדם שלילי של רמת הפירוט (LOD): הצמד (במידה וסימנתם בהגדרת "סינון אנאיזוטרופי" את הערך "תמיד מופעל" אז ביחרו ב- "הצמד". במידה ואין אתם משתמשים כלל בפונקציית "סינון אנאיזוטרופי" אז ביחרו בערך "אפשר")

נ.ב. גם אם תראו בתמונות של הגדרות המשחקים את ערכי ה- Anti Aliasing ב- Off

או Anisotropic Filtering/Texture Filter(i)ng ב- Off/Bilinear - זכרו שאין זה משנה, כיוון שהדרייברים שהזכרתי לעיל כבר עושים את כל העבודה (בדיוק כמו ב- BF2)

כול הקרדיט למידע על כל פונקציה במאפייני כרטיסי המסך, נלקח ממדריך ה- nVidia ForceWare המדהים שקיים באתר הזה:

http://www.tweakguides.com/NVFORCE_1.html


להזכירכם: כדי לראות את התמונות בגודלן המלא בחלק מהמחשבים - לחצו על אחד מה- Thumbnails, המתינו עד לטעינת התמונה בשלמותה בדף שיפתח, ואז לחצו על התמונה קליק-שמאלי פעם אחת, או יותר עד שהתמונה תהיה בגודלה הטבעי.

F.E.A.R

//נהנתי מהשעה וחצי הראשונות ששיחקתי בו היום - מפחיד מאוד לדעתי, לעיתים אף יותר מ- Doom3.

שני מסכי הגדרות הגרפיקה, שעליהן רץ המשחק:

fearsettingsa4of.th.jpg

fearsettingsb6ka.th.jpg

למי שרוצה לראות מה המערכת מסוגלת בכל הגדרות שלעיל, הנה התוצאות של כל המידע של ההגדרות כשהוא מיושם ב- Benchmark הפנימי של F.E.A.R , אלו התוצאות ב- x4 AA:

feartestx4aa8ob.th.jpg

ואלו התוצאות ב- x8-SLI AA:

feartestx8sliaa9eb.th.jpg

ולמשחק עצמו:

feara3xr.th.jpg

fearb8de.th.jpg

fearc3hi.th.jpg

feard1wc.th.jpg

feare1as.th.jpg

fearf2vj.th.jpg

Call Of Duty 2

שני מסכי הגדרות הגרפיקה, שעליהן רץ המשחק:

cod2settingsa1cs.th.jpg

cod2settingsb4mq.th.jpg

ולמשחק עצמו:

cod2a2cd.th.jpg

cod2b1et.th.jpg

cod2c6up.th.jpg

cod2d9cd.th.jpg

cod2e8sx.th.jpg

המשך ערב טוב לכולכם

שמוליק.

פורסם

דווקא FEAR לא עולה...

תודה על התמונות... :-*

אבל למה 1024*768?? אם אתה יכול בלי מאמץ 1200*1600...

בא לי לראות את FEAR על הגדרות ה MAX AA*4 AF*16

ורזולוציה 1200*1600  :xyxthumbs:

עריכה:

זהו אכשיו עובדות!! ;) אבל מה רזולוציה נמוכה? מה אתה חושב שלא יעבוד לך??

פורסם

כל התמונות של FEAR לא עובדות - עכשיו כן עובד :nixweiss::smile1:

חוץ מזה: אחלה של גרפיקה, תהנה (נראה לי שמהמחשב אתה בכל מקרה תהנה  :lol:)

:xyxthumbs::yelclap:

פורסם

יפה :xyxthumbs:

אבל התמונות של FEAR עובדות :(

פורסם

קודם כל  :xyxthumbs: על המחשב!!

והגרפיקה של COD2 פשוט מדהימה!(העשן והאבק בביניין בתמונה האחרונה...WOW)

אני לא אומר שום דבר על FEAR  :cool2:

פורסם

אני גם רוצההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה :'(

פורסם
  • מחבר

דווקא FEAR לא עולה...

תודה על התמונות... :-*

אבל למה 1024*768?? אם אתה יכול בלי מאמץ 1200*1600...

בא לי לראות את FEAR על הגדרות ה MAX AA*4 AF*16

ורזולוציה 1200*1600  :xyxthumbs:

היי 3DGud,

הכול כרגע עובד, הייתה עוד תקלה עם ImageShack והחשבון שלי.

לגבי ההגדרות, רשמתי שלטעמי כבר ב- 1024x768 ב- x8-SLI AA מרגישים איך המערכת נקרעת ב- F.E.A.R וב- Call Of Duty 2. לכן באלו  ירדתי ל- x4 AA.

AF לא השתנה ועדין עומד על x16 כמו שציינתי.

אני יכול עכשיו לעלות בהגדרות אלו ל- 1600x1200 אבל ממש אין צורך לטעמי.

אני כבר לא רואה שום הבדל בזמן משחק בהגדרות האלו.

ב- Screenshots אני תמיד רואה הבדל בין 1024x768 @ x4 AA לבין 1600x1200 @ x4 AA, אפילו עם כל ההגדרות שפרטתי למעלה..  ::)

אבל במשחק שרץ לך על המסך ביותר מ- 50-60FPS בהגדרות שלמעלה (והם רצים ככה כמו שהראיתי לכם למעלה בתמונות מ- F.E.A.R), אתה כבר לא עסוק בכמה חד המעקה הזה, או הגג הזה - סמוך עלי  :jump:

ותודה ל Mor Abergel, elias, idank ול- RegMan על ההשתתפות הערב!

שמוליק.

פורסם

תודה על התמונות :xyxthumbs:

ומתי הOCZ צריכים להגיע..מחר?

פורסם
  • מחבר

תודה על התמונות :xyxthumbs:

ומתי הOCZ צריכים להגיע..מחר?

בדקתי את זה עכשיו, החברים עם ה- OCZ נוחתים רק מחר אחרי 17:00 או 18:00..

אני אגיע אליהם בשישי-שבת לקחת אותם (תאמין לי שאם לא הייתי "שם", הייתי נפגש עם החברים בנתב"ג ומוציא להם את הזכרונות מהתיק אבל זה לא יפה.. :screwy:)

שמוליק

פורסם

עוד דיון איכותי שפשוט כיף לקרוא, כן ירבו דיונים כאלו בפורומים.

AlderaaN - דבר ראשון: תתחדש על המערכת החדשה!

בהחלט מערכת מרשימה מאוד ואיכותית.

דבר שני: רציתי לשאול, כאשר העברת לפילטרים מקסימליים/רזולוציה של 1200X1600

והמשחקים פעלו על 23FPS בממוצע(לפי מה שאמרת באחד הפוסטים)

האם השינוי היה ממש מהותי בשבילך? כי אתה בטח כבר התרגלת לשחק ב-60FPS+, אז אני מניח ש-23 פריימים

לשנייה זה די משמעותי בשבילך(?)

ואולי פיספסתי את זה באחד הפוסטים, אך אתה מתכוון לקנות מסך חדש, או להישאר עם המאג?(אני מניח שכן, אם כן - אז איזה?)

שוב - תתחדש, בהחלט מערכת מעולה לגיימרים רציניים :xyxthumbs:

פורסם

כן בקשר למסך...

אם אתה משחק והכל יענו גיימר...עדיף CRT על LCD לא ?

פורסם

כן בקשר למסך...

אם אתה משחק והכל יענו גיימר...עדיף CRT על LCD לא ?

אני קונה עוד כמה ימים מסך חדש, רוב הפעילות שלי היא משחקים... ועדיין, אני אקח LCD.

פורסם

זה לא מחשב זה מפלצת!!!

אחי תתחדש מחשב ממש ממש תותח...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים