עמדתי לחטוף. - עמוד 6 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עמדתי לחטוף.

kinggil

פעם בכיתה ה' כשנסעתי על אופניים לת"א עם חבר שלי, הגענו כבר כמעט עד לת"א היינו באמצע של האיילון ועשינו

הפסקה קצרה מתחת לגשר. פתאום מהפסים של הרכבת אנחנו קולטים שני ערבים, היינו דיי תמימים אז, אז נשארנו

והתחלנו לשתות ולאכול קצת. אחד בן 16 והשני 14 (גבוהים מאיתנו בראש או שתיים) אחד מבקש מחבר שלי "סיבוב"

והשני תוקע לי את הכידון. חבר שלי מסובב את האופניים וטס משם (איזה חבר :\). אז השני מגיע אלי (שוב אני לבד עם שני

ערבים באמצע של האיילון, כש"החבר" כבר נמצא הרחק באופק) אז השני מגיע מאחורה, פותח לי את התרמיל, מוציא מפתח

שבדי ופנימית, (וכל הזמן הם מדברים בערבית אחד עם השני). אז התחלתי לאיים עליהם שלחבר שלי יש פלאפון והוא ייתקשר

למשטרה עכשיו וחבל להם על הזמן (באמת נגמרה הסוללה עוד כשהיינו באמצע) (הם ראו שיש לו פלאפון אבל משום מה לא נגעו בו\לא הפסיקו. פלאפון Mango למי שזוכר).

בקיצור, אחד (הקטן) נשאר איתי, בזמן שהשני התחיל לחצות את פסי הרכבת בחזרה. השני בא לקרוא לו או משהו ואז קפצתי על האופניים

והבאתי כזה ספרינט ועוד כשהוא רודף אחריי. בקיצור השגתי את החבר בערך ליד חיריה כשאני צועק לו עצור בערך כבר כמה קילומטרים.

הוא היה בשוק כזה :\ ואמר שהוא היה דברך להזעיק עזרה (יא רייט) לא יודע מקרה לו, אבל לא הייתי רוצה לשרת איתו בקרבי :-\.

בדרך פגשתי בבן של חבר משפחה שכן גנבו לו את האופניים (שני הערבים) והוא נאלץ ללכת מהאיילון לראשון *ברגל*.

אז מה למדנו היום ? אם שודדים אותך ועוד מישהו, אל תנטוש אותו לא משנה עד כמה אתה מפחד כי הוא ככל הנראה מפחד יותר ונמצא ביותר סכנה.

ולקח לחיים: .Choose your friends wisely

איזה חבר יש לך... :screwy:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

• תגובות 171
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

בד"כ הם יגידו לך שהם יטפלו בזה ואז הם יגידו לך מיצטערים התיק מסגר מחוסר ראיות..

Word!!! I had some mean fight at my last year at school with a guy two heads taller than me. I complained and the fuckers did the same. Not only, some officer from the "mihlak ha noar" sent me a letter to come at a certain day and a certain hour.. I come and nobody there, just his cocksucking pkida of about 19 y/o sitting there popping balloons with her bubble gum. She tells me he's out and he's not going to be over today and she doesn't give a flying fuck if I need to see him and no she will not re-scadual.

ACAB- ALL COPPERS ARE BASTARDS!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Oh gods, and people still dare to ask me why did I go to Germany...

The town I'm living in is pretty quiet and boring and rarely anything happends here. A week ago I missed the bus and I was going about 3-4km from the center of town to my neighourhood at 3-4 o'colock in the morning and absolutely happened. The most similar thing that ever happened, not to me but still, was at this "Rathaus Platz" which is a square near the city hall where bunch of teenagers, mostly punks and metalheads are sitting and drinking beer. I got there friday night and got off the bus and seen some friend of mine and he told me that 3 Turks came (well, they're the local version to the Israeli Ars. I swear, first time I seen them I was sure those were Israeli Arsim) and simply kicked some guy in the head and ran off and then the Ambulance came, and then the Police. The Police here are a bunch of Gestapo bastards who do to keep the people safe, they're just looking arround for kids with green hair to confescate their beer and let them sit in arrest for a night for no reason or beat them up.

In Petah-Tiqva where I lived for the past 11 years it's absolutely foul as well. At night there are always Arsim or Arabs sitting on every goddamn bench like pegions and pick on the passing by. Normaly I ignore or tell them to piss off, happened so far, but one night I was waiting for a taxi on the corner of the street and some homeless old bastard whacked me for no reason. I didn't see it comming even, I though he's going to ask for some change or something so I was a bit confused and he then ran off 'cause he seen some guy comming near and shouting.

The streets are no longer safe, criminals are hanging 'round the streets like in their own living room, doing whatever in the hell they want and the police is doing what? Scratching their balls on junktions, that's what!

Fellas, join the National Guard, don't trust the "Boys in Blue" to watch you over when you sleep at night because they won't!

חחח אז אני רואה שגרמנייה שקטה יותר מישראל...האמת חלום שלי לגור שם..בקשר לאנטישמיוט\גזענות היא בכל העולם לא זה משנה אם ירביצו לך בגלל שאתה רוסי , מרוקאי או יהודי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע זה תלוי איפה אתה גר. אם היית גר באיזה מושבכמו שVitnir גרה בגרמניה רוב הסיכויים שזה לא היה קורה.

אבל אם תלך ברחוב בלילה במקום לא מרכזי במניכן אז ברור שיקרה משהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יותר מדי אקשן - פשע ראית... באמת, החיים הם לא סרט. במקרה כזה אין פשוט משהו אחר לעשות, תרביץ להם? הם יותר ממך. כמה שאתה חזק, אתה תפסיד. וגם יש סיכון לשליפת סכינים. תברח? רוב הסיכויים שגם כאן אתה לא תצליח, הם יותר ממך, וסביר להניח שיש שם מישהו שיותר מהיר ממך.

אני מדבר על מקרים שכבר אין מה לעשות ואתה נאלץ לריב. הזכרת את מעגל האימה וההתנקמויות נכון? צודק, זאת הבעיה הכי גדולה ובד"כ להם יש יותר מידע עליך מאשר עליהם ואז אם במקרה ועשית משהו הם יסתובבו באזור שבמקרה הכנסת להם עד שימצאו אותך. חלק מהכוח שלהם זה שהם יודעים שאותם לא ימצאו ולכן עושים את מה שהזכרתי למעלה. זה לא סרט אקשן זה עובד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע זה תלוי איפה אתה גר. אם היית גר באיזה מושבכמו שVitnir גרה בגרמניה רוב הסיכויים שזה לא היה קורה.

אבל אם תלך ברחוב בלילה במקום לא מרכזי במניכן אז ברור שיקרה משהו.

I don't live in a Moshav, I live in a city the size of Petah-Tiqva or something like that but the center of town is as active and crowded as Tel-Aviv or Haifa. I just live in a neighourhood, a suburb of this city. The city is called "Augsburg", it has a website, in English as well, and surprizingly - you will find absolutely no antisemites here, as a matter of fact, there's an "Israeli Culture Center" just a minute from the central bus/train station. I was surprized and couldn't belive it 'cause Israel has no culture, haha, and if those bastards don't sell Fallafel - they can go fuck themselves and their boring center.

Also, there are many half-Jews here, about 8 to 10 precent of the population is... Russian.

Nazis? What nazis? The last nazi is rolling in a wheelchair and drinks through a straw now after a friend of mine taken care of him about 7 years ago (and sat in prison for 7 years for it) who's a... half Jewesh punk the size of a large refrigirator.

There's a chance I'll be moving to Munich and to be honest - I don't want to. There are tonns of Turks in there and I heard rumours of nazis. Naturaly, bigger cities will have a higher crime rate and immigrants and minorities add to it. But then if you don't walk alone at night and use public transportation, it should be fine. One good thing - nobody here wants your bicycle. EVERYONE already got like 2-3 pairs. Another good thing - if you're a Skinhead like myself, few will dare to touch you because Skins are like zits - you pop one - 10 more show up. :hat:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חלק מהאנשים פה אמרו ששרירים יעזרו לכם ובתור בחור שרירי זה בולשיט אני גר בעיר שקטה אבל עובד בכל מיני מקומות ושיש עבודה ביפו אני פוחד

ואני פוחד בצדק כי אני יכול ליתמודד אים בן אדם אחד אפילו שנים אבל לא אים חבורות של אנשים וביפו יש הרבה חבורות וחוץ מיזה יש לי הרגשה שאים

תיתן מכות למישהו שם כל יפו תעלה אליך אז ביפו אני והעובדים האחרים תמיד עובדים צמודים כי אנחנו יודעים על הגנבות והאלימות שם ועל זה שהמישטרה

מטומטמת

אני די בטוח שהיו נותנים לי מכות וגונבים לי כלים במיקרה שהיתי לבד למרות הנפח שלי אפילו B A מיצוות לעינין לא היה שורד ביפו לבד :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כאלה עוד אין בארץ שלנו.

THAT is where you're WRONG! There are skins from California to Croatia, from Jerusalem to Japan. And do me a favour - please, don't belive EVERYTHING you read in the papers or see on the TV. See, sometimes the media using "sexy" words like "Satan's cult" or "Skinheads" to label anyone who's doing wrong, ending up confusing the public, or staining the name of one of Britain's greatest Youth Cults and making every goddamn nazi/hoodloom think he's a Skin.

The problem is not nazi skinheads - the problem is nazis who THINK they are skinheads. :bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ערבים אתה חושב שזה ממש מעניין אותם, אימא שלהם לא אכפת לה בכלל מהם.

ורק על הפרצופים שלהם ראיתי שהם פירחחים.

ואני עובר מדרכה והם פשוט לא נתנו לי ללכת פשוט כך, עד כדיי שרצתי כמו מטורף.

יום גרוע.

זה כבר קצת בולשיט. אמרתי שאני גר ליד שכונה של ערבים- אתה מוצא איפה זה שתקף אותך גר, מלשין לאבא שלו ואבא שלו מפוצץ אותו במכות. הם חופשי תוקעים שם מכות לילדים שלהם, גם אם הוא לא עשה שומדבר ותגיד לאבא שלו דבר אחד רע שהוא עשה לך הוא ייתקע לא מכות שגם אם אתה במרחק 5 רחובות תשמע אותו צועק מכאבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

• צור חדש...