צריך חוות דעת ועזרה בנוגע להארד דיסק שלי - דחוף האחריות עומדת להיגמר - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך חוות דעת ועזרה בנוגע להארד דיסק שלי - דחוף האחריות עומדת להיגמר


idoyi

Recommended Posts

יש לי את המחשב כמעט שנה ויש לי הרגשה שההארדיסק שלי עומד למות או שיש בו בעיה ואני צריך להחליף אותו

(80 גיגה sata.)

פעם שנייה ביומיים שאני מתקין ואחרי כמה הפעלות שלו הוא לא עולה ואומר שחסר קובץ בסיסטם 32

1- אני רוצה לדעת אם הבעיה שהצגתי קשורה באמת להארד דיסק

2- אם יש תוכנה שיכולה לבדוק האם ההארדיסק תקין

בבקשה אני צריך תשובה דיי דחוף

תודה....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אממממ,

לא חושב שזאת בעיה בהארדיסק עצמו .

בשביל שזאת תיהיה בהארדיסק עצמו ,בד''כ ההארדיסק צריך להשמיע רעשים לפני שהוא מת ...

לפי דעתי זאת בעייה שיותר קשורה לדיסק של המערכת הפעלה שאתה מנסה להתקין . .

ויש תוכנה שיוכלה לבדוק אם הארדיסק שלך תקין[סורקת סיקרוטים פגומים] , אבל זה כבר יותר מורכב. . צריך לדעת איזה דגם הארדיסק בידיוק , לחפש באתר הרישמי וכו' וכו' . .

בכל מקרה, - אמרתי לך , בעייה בהארדיסק, ממש לא נראה לי . .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל יעזור אם תעלה את ההודעת שגיאה. דבר שני כדי לבדוק תקינות HD תכנס לאתר היצרן ותוריד משם תוכנה לבדיקה של הכונן. התוכנה כמעט תמיד תהיה bottable ולא תרוץ מ WIN. היא תגיד לך אם יש בעיה עם ה HD.

חוץ מהתוכנה של היצרן יש גם את התוכנה הזאת שאני מאד ממליץ

http://www.grc.com/sr/spinrite.htm

הלינק הבא הוא לדיסק איתחול לניטור בעיות. בין השאר יש עליו המון תוכנות לניטור בעיות בכונן הקשיח

http://www.ultimatebootcd.com/index.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הודעת השגיאה היא שחסר קובץ בסיסטם 32 וזה רשום בדוס הווינדוס בכלל לא עולה פעם אחרונה הוא רשם לי שחסר הקובץ ntkrnl

את התוכנות האלה אפשר להריץ בווינדוס???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את התוכנות לא מפעילים מווינדוס אלא מדיסק איתחול.

לדעתי יש לך וירוס. הקובץ שאמרת שייך לוירוס. הקרנל של המערכת נקרא ntoskrnl.

בלינק האחרון שנתתי יש גם אנטי וירוסים שאפשר להריץ ישירות מהדיסק. זה יכול לעזור לך (מומלץ לנסות לעדכן את ה IMAGE של הדיסק עם הגדרות הוירוסים הכי חדשות כי מה שיש שם לא מספיק מעודכן)

*תמיד מומלץ להעלות השגיאה בדיוק כמו שכתוב אצלך כדי שיוכלו לתת לך פתרונות יותר טובים

*הנה לינק לגרסא אחת של הוירוס:

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.cervivec.a@mm.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא זאת כבר בעיה אחרת. ;)

קודם כל לא יזיק לבדק את הכונן בדרך שרשמתי.

דבר שני כדי לתקן את הבעיה אתה צריך להעלות מדיסק ההתקנה של . מכאן יש שתי אופציות:

1. הדרך הישירה היא להיכנס ל recovery console בתחילת ההתקנה ולהעתיק את הקובץ ישירות מה CD

2. לנסות להמשיך עם ההתקנה ולבצע automatic recovery . שים לב לא להתחיל את ההתקנה בטעות! שים לב כל שלב מה שואלים. האופציה הזאת תופיעה אחרי השלב בהתקנה ששאולים אם אתה רוצה את האופציה הראשונה שהזכרתי. אני מזכיר את זה כי הרבה אנשים נוטים להתבלבל בין השניים.

אופציה 2 יותר קלה אבל היא תסיר כל עידכונים שאין על ה CD, זה לא נורא פשוט מריצים עידכון לווינדוס אחרי

אופציה 1 טיפה יותר מסובכת כי הקובץ נמצא במקום אחר בדיסקים עם service pack אחר.

מה לכתוב באופציה 1:

*דבר ראשון תנסה לכתוב

cd c:\windows\system32

copy "c:\windows\system32\driver cache\i386\ntoskrnl.exe"

* אם זה לא עובד אתה יכול לנסות

cd "c:\windows\driver cache\i386"

expand sp2.cab -F:ntoskrnl.exe c:\windows\system32

*דבר אחרון אפשר לחלץ את הקובץ מהדיסק של (ה SP שיש על הדיסק צריך להיות אותו דבר כמו זה שמותק על הווינדוס לדעתי)

cd "d:\i386"

expand sp2.cab -F:ntoskrnl.exe c:\windows\system32

כמה דגשים:

*כמובן הנתיבים של הווינדוס וה CD יכולים להשתנות

*SP2 צריך להיות מוחלף ב SP1 אם מותקן SP1

בהצלחה :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה רבה על ההשקעה אבל כבר פירמטטי ושמתי חדש

אמרתי שאם הבעיה תחזור זה בטח (היא כבר חזרה לי פעמיים) כבר בעיה של ההארדדיסק

אז רציתי דרך לבדוק אותו וזה נראה לי קצת מסובך כי אני לא כ"כ חזק בדוס

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...