כמה זמן אתם הולכים למכון כושר ? כמה פעמים בשבוע ? וכמה זמן כול ביקור ? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כמה זמן אתם הולכים למכון כושר ? כמה פעמים בשבוע ? וכמה זמן כול ביקור ?


ExploiT

Recommended Posts

אני ואחי הקטן הולכים לקראת השנה החדשה להרשם למכון

אז רציתי לדעת לפי מה שהבנתי הולכים 2-3 פעמים בשבוע

כול פעם שעה וחצי ככה

האם צריך יותר \ פחות

יש לי חבר שהולך כול יום לשעתיים

ויש כאלה שהולכים פעם בשבוע לשעה

מה אתם חושבים ?

ספרו כמה פעמים אתם הולכים ולכמה זמן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 92
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

תאוריה:

יום כן יום לא, שעה - שעה וחצי (לא כולל ריצה)

בפועל:

כמעט שלא הולך, בגלל שהיתי מאוד עסוק בהתחלה צופים אחרי זה סתם חופש קצת ועכשיו שוב צופים,

אז אם אין אני הולך.

בכל מקרה,

אי אפשר לעבוד יומים רצוף משקולות - אפשר לפצל תוכנית ואז לבוא יומים כן,

אבל זה סתם אני חושב.

כמו כן,

זה תלוי כמה אתה עושה אירובי (ריצה, אופנים) - את זה מותר כל יום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מכון בבית זה נחשב? ;D

אם כן, זה לא מכון מכון, יש כמה מכשירים.......אני לא מתאמן הרבה, רק כשמתחשק לי.......אבל אני נראה כמו אחד שמתאמן שעתיים כל יום, ורץ כל יום איזה 3 קילומטר אז זה גם נחשב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מכון בבית זה נחשב? ;D

אם כן, זה לא מכון מכון, יש כמה מכשירים.......אני לא מתאמן הרבה, רק כשמתחשק לי.......אבל אני נראה כמו אחד שמתאמן שעתיים כל יום, ורץ כל יום איזה 3 קילומטר אז זה גם נחשב

כי אתה הגבר... ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב אז אימון בחדר למתחילים יהיה פעמיים בשבוע כשכל אימון עורך כשעה ולא יותר משום שאחרי שעה הגוף מתחיל לפרק את השרירים כדי לספק אנרגיה.

מומלץ ששני הימים האלו יהיו רחוקים אחד מהשני בייחוד משום שהגוף, השרירים, צריכים מנוחה רבה לאחר כל אימון כדי לבנות את עצמם מחדש.

במידה ואינך רוצה לשפר רק את המסה של השרירים ואת המשקל שהם יכולים להפעיל אז אני ממליץ על אימון אירובי. אימון משקולות נקרא אנ-אירובי.

באימון אנ-אירובי אתה בעצם משפר יותר את הכושר ופחות מתמקד בשרירים והאימונים המתאימים הם - ריצה, שחייה וכדומה וכן מומלץ גם בספורט זה לא לעסוק יותר מידי ובשחייה חשוב שתהיה הדרכה צמודה של ממש של אדם בעל מקצוע.

אישית אני מתאמן 3 פעמים בשבוע במכון בהרמת משקולות ודחיקה ועוד 3 פעמים בשבוע כשחיין בנבחרת שחייה. כל אימון בחדר , כפי שציינתי, לא יעלה על שעה וכמובן שיום לפני אנ-אירובי ואחרי אנ-אירובי אני מתאמן בשחייה וכך בעצם אפשר ליצור את האימון האולטימטיבי של אימון עם משקולות ואימון שחייה של 2.5 קילומטר כל אימון שעורך גם הוא שעה.

רשמתי לך פה הסבר למתחילים. ד"א, חשוב להקפיד על תזונה לפני ואחרי האימון וכמו כן, הקפד רווח של שעה או יותר מהאכילה לאימון. לפני האימון יותר חשוב לאכול פחמימות מורכבות ואחרי האימון חשוב יותר לאכול חלבונים אך כל עניין התזונה יוסבר לך ע"י מדריכי הכושר.

אני לא ממליץ לך להתלהב בהתחלה ולהתחיל להרים המון משקולות. אפילו שאתה יכול, אסור לך להעמיס ככה על עצמך ועל השרירים וזה בתוקף גם על אימונים אירוביים שאסור, אבל אסור להפעיל עומס רב על הלב באימונים הראשונים, הלב הוא גם כן שריר בעצמו!

מקווה שעזרתי ואם יהיו לך עוד שאלות אתה מוזמן לשאול.

עריכה :

למי שלוקח ספורט ברצינות ולא סתם מחפף - ספורט זה לא עסק קל וזה גם מסוכן. אפילו שחייה שאמור להיות הספורט הכי פחות מזיק אך לטווח ארוך אם לא שוחים נכון הנזק יהיה ענק ואני ראיתי מקרים. גם כן התמדה ושילוב עם תזונה נכונה וסבלות רק ישפרו ואל תצפה לראות שינויים בגוף שלך לא בחודש הראשון, לא בחודש השני או השלישי אלא הרבה אחרי וטוב שאתה מתחיל עכשיו בשביל שלחופש הבא יהיה לך מה להראות :-)

נ.ב.

חדר זה מגיל ואם אחיך עדיין לא סיים את התפתחות שלו אני מציע שלא יבוא איתך כי זה לא הכי בריא בגיל כזה שמתפתחים וגובהים להרים משקולות [זה מפעיל יותר מידי לחץ על עמוד השדרה]אבל בקשר לפעילות אירובית - כמה שיותר מוקדם יותר טוב! אישית אני התחלתי לשחות בחוץ לארץ בגיל 3 אפילו פחות.

כשאתה נכנס לחדר כושר פנה אל אחד המדריכים ותגיד לו שאתה ואחיך במידה ויצטרף - חדשים וצריכים שיסביר לכם איך להתחיל. אני לא יודע מה הולך שם בחדר כושר שאתה תרשם אליו אבל כנראה שגם שם עובדים לפי תכניות A AB ו ABC

A - פעמיים עד שלוש  כשכל אימון הוא אימון מלא לפי תכנית האימונים וזה עורך כשעה

AB - תכנית אימונים שמפוצלת ל2 כלומר, אפשר לבוא פעמיים ברצף בגלל שכל חצי אימון עובד על קבוצת שרירים שונה אז אין בעיה של המנוחה. אפשר לבוא 4 פעמים אבל יותר בגיל כזה לא מומלץ

ABC - תכנית שמחולקת ל 3 חלקים והיא רק לאנשים שעובדים המון המון זמן בחדר כושר שאז כבר מותר לבוא 6 פעמים בשבוע אבל אלה כבר או אנשים ממש מתקדמים שהם --לא-- בגיל או בסביבות הגיל שלך או שהם אנשים בני 40 ככה והם מפחידים ומוזרים שמרימים משקלים של 35 כל יד ועושים רעשים של כריש בזמן שחונקים אותו - מומלץ להתרחק!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא כל כך עושה ...

אני רוצה להירשם למכון, אבל זה יקר, ואני בגיל כרגע שבמילא זה לא עוזר... אז אולי שנה הבאה...

בעקרון בימי ביס אני מתאמן כמעט כל יום כדורעף איזה שעה לפעמים יותר.

אבל לא רואים את זה על הכרס בירה שלי. :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הפקתי את המנוי לחודש בגלל עבודה אבל בכלל אני כבר הולך לחדר בסביבות שנה וחצי 4 פעמים בשבוע שעה וחצי כל אימון בממוצע.

מתחילים מתאמים בקבוצה ניפרדת לפחות אצלינו בחדר מתכיל מוגדר כ אחד שמתחת ל גיל 16 (14-16) מעל גיל 16 מתחילים יכולים ללכת גם 3 פעמים ב שבוע.

אני שוקל 55 קילו (אתם בטח חושבים לעצמכם "פחחחח שחויף") אני לוחץ חזה 80 קילו. אני יחסיץ נמוך אבל זה מבאס את התחת כשין כמה מה לאמן והכל שרירים..אני שוקל לקהות אבקת חלבון בשביל לעלות את המסה..יש לי עיקף יד 38-37...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה ממש מצחיק!

היקף יד 38 ס"מ? אתה יודע מה זה? רק לאנשים המבוגרים שמתאמנים כמה שנים יש מעל זה... נראה לי מדדו לך את ההיקף את הגוף אם כבר... ושלא נדבר על זה שאתה ממש אבל ממש רזה!!!

ודחיקת חזה במכשיר זה רק למתחילים, לאחר מכן עוברים למשקולות ואם אתה תחשוב רק לומר שאתה מרים 80 בחזה במשקולות אז אתה תצחיק אותי יותר כי לא נראה לי שיש מישהו שמסוגל לעשות את זה, לפחות לא אדם בעל אורך חיים נורמאלים.

כמובן חשוב לציין שאם אתה היית עובד במכון כאדם רציני לא היית מתייחס לחזה בכלליות משום שדחיקת החזה לא מתמקדת בחזה עליו אמצעי או תחתון כמקומות נפרדים וזה לא טוב... אני יודע טוב מאוד מה זה לדחוק 80 במכשיר ואני בטוח שאם באמת היית מסוגל לזה לא היית צריך לדאוג כ"כ לנפח שלך.

גם אתה משוויץ בזה שאתה כ"כ שרירי שאם היית שרירי ולא היית סתם חטוב [חטוב זה עניין של אחוזי שומן, במשקל ובגובה שלך אני מניח שיש לך 9 אחוזי שומן ובגלל זה אתה מאמין שאתה שרירי] היית שוקל 10-20 קילו ואלא אם כן אתה לא איזה גמדון בגובה 130 אני מצטער אבל אני חייב לקטול אותך פה כי אני שונא שוויצרים ויותר מזה אני שונא שקרנים.

ד"א, היקף יד של 38 יעלה לך את משקל כל יד ב4 קילו או יותר... אלא אם כן עקצה אותך דבורה או משהו...

נ.ב.

פעם הבאה אם אתה לא סגור בקשר לשגיאות כתיב שלך, כנס לWORD לבדיקה קצרה. אני לא מנסה להתנשא או משהו פשוט קצת מעצבן לקרא הודעות ככה ובמקרה שלך גם קצת קשה להבין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בן 16 ושוקל בערך 50 קילו

ובפעם האחרונה שבדקתי את הגובה שלי בערך לפני חודש וחצי זה היה 1.67

אני רזה מדי?

לא שאני יכול לעשות משהו בנידון כי החילוף חומרים בגוף שלי מהיר מדי ולא משנה כמה אני יאכל אני ישאר אותו דבר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...