AMD Athlon 64 X2 3800+ Review - עמוד 4 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

AMD Athlon 64 X2 3800+ Review


shklak

Recommended Posts

  • תגובות 100
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

לא ממש

מה אתה צריך כשאתה משחק?

או ICQ ?

ותאמין לי מעבד 1 מספיק כדי להחזיק גם skype + + icq

+ משחק

לפחות אצלי ( xp2500 )

גם רוב המשחקים עכשיו הם משחקי אז הרוב לא מפעיל Emule בזמן שהוא משחק WOW או BF2

וגם אם emule+bittorent פועלים בכייף אפשרי לשחק כל משחק

כמובן כל עוד זה לא doom3 אם איזה 5200

:lol:

נגיד מ AMDxp 2500 ומעלה

וכל המעבדים ברמה הזאת + כרטיס טוב 6600 ומעלה

יריצו משחקים גם אם תוכנות ברקע.

ממש לא רע

אני לפעמים משאיר כל מיני תוכנות דולקות ונכנס ל שחק WAR3 או PES4

בPES4 בדרך כלל אני משאיר את תוכנות ההורדה דולקות ואין טיפה פגיעה בביצועים

והכרטיס שלי הוא ti4200

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי מה שהבנתי, אם הכפול ליבה שלAMD יהיה בסטייל של אז עדיף בהרבה לקחת אחת במהירות גבוהה יותר, כי הוא גם יריץ את כל היישומים טוב יותר וגם אף אחד לא צריך בנתיים יכולת MULTITASK גבוהה יותר. גם בעוד זמן שמכירי כפולי הליבה ירדו זה לא יהיה כדאי... וחוץ מזה-איך כבר אפשר לתכנת משחקים שינצלו את שני הליבות?! מה ,כאילו... בינתיים שאני נאבק להציל את הבסיס שלי בWAR3 , אני יוכל לדרוס אנשים בGTA בחצי השני במסך??? :lol: ;D :smile1: :

הקיצר למחשב הקרוב שלי אני יחכה למעבד חזק יותר ולא כפול ליבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי מה שהבנתי, אם הכפול ליבה שלAMD יהיה בסטייל של אז עדיף בהרבה לקחת אחת במהירות גבוהה יותר, כי הוא גם יריץ את כל היישומים טוב יותר וגם אף אחד לא צריך בנתיים יכולת MULTITASK גבוהה יותר. גם בעוד זמן שמכירי כפולי הליבה ירדו זה לא יהיה כדאי... וחוץ מזה-איך כבר אפשר לתכנת משחקים שינצלו את שני הליבות?! מה ,כאילו... בינתיים שאני נאבק להציל את הבסיס שלי בWAR3 , אני יוכל לדרוס אנשים בGTA בחצי השני במסך??? :lol: ;D :smile1: :

הקיצר למחשב הקרוב שלי אני יחכה למעבד חזק יותר ולא כפול ליבה

שוב, הסיבה שעוברים ל DUAL , הוא בעיקר, קורח המציאות... אם תשים לב מחירי המעבדים לא יורדים בהרבה כמו פעם, מגמה של כמה שנים.. וגם מסיבות טכנולוגיות של העלאת MHZ וגם מסיבות של שיווק ורווחים, הרבה יותר משתלם לחברות המעבדים בטווח הרחוק להציא DUAL , שאז הם לא צריכים בהכרח להעלות את המהירות בקצב רצחני כמו פעם, אלה פשוט לפצל את העומס לשתי שונים, דבר שיגביר את הביצועים באופן קצת שונה, אבל יותר פשוט / זול...

לגבי איך ינצלו את הטכנולוגיה, אל תדאג, תשאיר את זה למוחות של פורצי הדרך בתחום מנועי המשחקים לנצל זאת, אני בטוח שהם כבר חושבים על זה הרבה זמן וב UNREAL החדש, ומשחקים שיצאו אחרי, כבר נדע... אם אתה רוצה לקבל רעיונות, הפנתי לכתבה מעניינת לגבי האופציות מקודם (כמו שינוי המנוע הפיסיקלי לגמרי, פעולה שנעשית ב CPU) וכו'...

http://www.tomshardware.com/business/20050708/

ותפוחים קיבל BAN ? כמה מוזר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה הכוונה שתהיה מקורית ? יש לך רעיונות ברי יישום ? תשלח להם, אולי יקחו אותך לעבודה :)

בכל מקרה, אל תדאג, גם אם שתיהם תומכים ב 64ביט ובכפולי , לשתיהם עדיין יש הבדלים בביצועים ותוכל לראות אותם ב BENCHMARKS וזה מפעט זה שבפועל הבניה הפנימית של המעבדים שונים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל משחק בעצם שיצא לXBOX 360 בעצם כתוב לשתי ליבות (או במקרה של האקסבוקס ,3), שאלה אם הגרסאות שלהן למחשב יהיו גם כתובות לכפול .

חוצמזה, גם משחק שלא בנוי לכפול יכו להעזר בכפול , אני לשמשל הולך לפתוח שרת של BF2 ברגע שאני אקבל את המעבד ולארח 64 איש בזמן שאני משחק איתם בלי לאגים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה ברור שהמחשב והמשחק ינצלו את הליבה השניה כי יש אינדיקציה אבל זה לא ינצל אותו במאה אחוז אם זה לא חלק מההגדרותש ל המשחק ואם המשחק מוגדר לנצל אותו ובנוי עליו אז עדיך לי הלשקיע במעבד של FX נגיד להחליף אליו או פשוט לקחת כפול ליבה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב הדוגמא של הקונסולות,

גם סוני וגם מיקרוסופט יוצאות עם קונסולות חדשות,

שרוב כח העיבוד בנוי בשבל משחקים,

השקיעו המון במעבדים שלהן ושתיהן באות עם כפולי , במקרה של מיקרוסופט 3 ליבות ושל סוני 7 ליבות.

מה שאפשר להסיק מזה שהחברות הגדולות מהמרות שעדיף להן בשבל משחקים כמה ליבות,

זה לא משנה מה יותר יעיל בתאוריה,

שתי החברות קובעות עובדות בשטח וכנראה שבגלל שכל המשחקים לקונסולות האלו יכתבו לכמה ליבות נראה גם במחשבים עוד חצי שנה - שנה משחקים שיתמכו בכפלי .

בקשר ליעילות ישנם ספקות,

גם עם התכנות הכי טוב מאוד קשה להוציא עוד 50% ביצועים,

האפשרות הכי טובה זה לחקות את איך שהכרטיס הגראפי והמעבד עובדים יחד, כל אחד משהוא שונה,

במקרה של כפול ליבות שמעבד אחד יהיה אחראי לאינטלגנציה המלאכותית, התפאורה (ציפורים מטיילות על המדרכה), נעלמים ראנדומליים, אפקטים של סביבה.

והשני לפיזיקה, לעבוד עם המעבד הגראפי, בקרת ירי וכל הדברים הנותרים.

כלומר,

הרבה יותר פשוט ליצור קטגורויות לעיבוד לכל מעבד מאשר לקחת עבודה אחת ולפצל אותה לפי איזה מעבד פחות עמוס ואז לחבר בין שניהם.

דווקא במשחקים יש לזה פוטנצאייל יותר כבד מתוכנות אחרות בגלל קטוגוריות מובהקות וגדולות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בעצם מבין ממך שאתה ממליץ לי על FX ולא על DOUL כמו 4800 או 4400

למשחקים זה עכשיו יותר טוב אבל למשל בעתיד הקרוב כאשר יהיו מנועים אשר ינצלו את כפילות הליבות אז הכפולים יעברו אותו וחוץ מזה שיש שימושים נוספים למחשב חוץ ממשחקים ואני לא מאמין שיש יותר מאלף אנשים בעולם שכל מה שהבם עושים זה רק לשחק

ולמי ששאל תפוחים זה פאנבוי של AMD

ולי יש שאלה : כשנתנו לו את הבאן אמרו שזה לשבועיים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...