בעיה רצינית בנושא ריצודים - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה רצינית בנושא ריצודים


MATANN

Recommended Posts

אהלן,רק לספר לכם שאני חובב תעופה ובזמני הפנוי אני טס בFS 2004 ובזמן האחרון יש לי בעיה,אני לא יודע אם היא חומרה או תוכנה:

אני כותב לכם עכשיו בעיה רצינית מאוד שהתחילה בחודש האחרון...

פתאום אני שם לב,שלמשל אני עומד בסיאטל בחנייה עם ססנה 172 וישר כשאני מתחיל להריץ מנועים ישר כל הטקסטורות מתחילות לרצד באופן מאוד מוזר.. כל הטקסטורות אם אני מסתכל ימינה או שמאלה או ישר... וגם שכאשר אני בוחר מטוס בסימולטור למשל את הססנה אז כבר רואים שהרישום שלו לדוגמא:4x-xxx מרצד.. בטח כולכם תגידו,שאני צריך להביא את המחשב למעבדה וכך באמת היה הלכתי למעבדה,שם בדקו את המחשב מכף רגל ועד ראש,וכמובן שהכל בסדר בו כולל,לוח אם,ספק,מעבד,כ.מסך,ואז אחד האנשים הציע,שאני יתקין את הסימולטור על מחשב אחר חדש לחלוטין,כמושבן שהתקנו ושם גם גילינו שיש בעיה של ריצודיים!,אגב מי ש יגיד,בטח בעיה בדרייבר של הכרטיס מסך.. זה גם לא נכון מפני שהכרטיס מסך במחשב ש התקנו עליו היה ראדאון 9800 פרו עם אחרונים... בכל מיקרה זה לא עזר,הלכתי וקניתי שוב את הפליט סימולטור מכספי מתנות יומולדת וישר באתי הבייתה והתקנתי.. ושוב זה קרה ,בקיצור,החלטתי למחוק את המחשב,ופשוט העפתי את כל המחשב,התקנתי מחדש מכף רגל ועד ראש בלי שום גיבוי,ישר לאחר שסיימתי להתקין את הווינדווז,התקנתי את הסימולטור.. וכן זה שוב קורה! ואני פשוט מתוסכל ולא יודע מה לעשות..

כן הורדתי את העידכון של הסימולטור,וגם חבר שלי מהפורום AVIV לא אביב גלעדי... גם מספר שי שלו את הבעיה,ואז התחלתי לחשוב ונזכרתי שלפני חודש הביאו לי הארד דיסק חדש,MAXTOR 120 GB SATA,ולאחר כמה ימים זה התחיל לרצד.. בלי שום קשר אני ניתקתי את ההארד דיסק הישן והתקנתי את הווינדווז על החדש MAXTOR 120 GB,וזה שוב קורה.. כרגע הקצה חוט היחיד שלי הוא לנתק את ההארד דיסק החדש ולחבר את החדש ושוב לפרמט.. אנא מי שיכול לעזור אנא שירשום תגובה.

המון תודה לעוזרים!

חשוב לציין שקנית רק היום מסך חדש MAG 19 אינץ CRT.

וזה קורה בשני המסכים,וגם היום פירקתי את ה6800 והרכבתי את הראדאון 9600 XT עם כל הדרייברים ושוב זה ממש לא עוזר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...