אלברט אינשטיין...מדהים... - עמוד 25 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אלברט אינשטיין...מדהים...


airborn-i

Recommended Posts

חקרו את הנושא הפסיכולוגים הגדולים בעולם ונמצא שישנם 8 מיליון איש שעברו את את 'חוויית' המוות קליני, אלו רק אנשים שסיפרו, הפסיכולוגים טוענים שיש הרבה שנרתעים מלספר, סעוד מה שהם לא יודעים שיש המון אנשים כמוהם.

סבתא של חבר שלי עברה מוות קליני והיא ראתה אור בוהק ובקצה היא ראתה יישות מסויימת, היא אמרה שהיא שמעה את הקול של אמא שלה ז"ל שאומרת לה שעדיין לא הגיע זמנה.

מוות קליני לא מהווה הוכחה לחיים לאחר המוות.

כל הסיפורים שאנשים מספרים על חוויות חוץ-גופיות ומשיכה לאור לבן בוהק מהווים נסיון של המוח האנושי להשלים מידע חסר מהזמן בו האדם היה נתון במוות קליני, על מנת להגן על התודעה האנושית מפני החווייה הטראומטית. שברי התמונות והאור הלבן הבוהק הם תוצר עיבוד המידע החסר בשברירי שנייה, כתוצאה מההלם שהמוח עבר.

אני לא מאמין שהמוח יכול להגיע לכאלו רמות של דימיון

אתה כנראה אדם מאוד חסר דמיון.

וכבר סיפרתי את הסיפור על הכימאי העיוור שעבר מוות קליני, אם זה לא 'מספיק' לכם אז כנראה שרק מתמטיקה יבשה תעשה את העבודה, אז מה תגידו על צפנים בתנ"ך שהסיכוי שהם יהיו(לא צופן אחד, מספר צפנים, למשל לקחו את כל שמות גדולי ביהדות ואת שמות מקום מגוריהם ובדקו את הצופן בתנ"ך, נמצא שכל אדם היה במקביל לייחוס המתאים לו, לדוג': רבי שלמה יצחקי-רש"י, הגר"א-הגאון מוילנא, מלבד כך בכל טקסט של כל אדם נמצא גם מקום מגוריו, שם משפחתו והספרים המפורסמים שכתב, עכשיו בוא תגיד לי שזה "מקרי", מלבד הדוגמא הקטנה הזאת יש אינספור דוגמאות שמתעדכנות לגבי מחקר צפני התנ"ך שנוסה גם ע"י גדול הפיזיקאים- ניוטון שלא מצא שום צופן מסיבה פשוטה- הוא לא חיפש בשפת הקודש, כל דוגמא מראה יחס של אינסוף אפסים לעומת אחד, אז אל תבוא ותמרח אותי עם התשובה שלך "כל סיכוי הוא סיכוי" אז אם כך אני אומר "כל סיכוי קלוש הוא קלוש".

קודם כל, את התנ"ך כתבו בני אדם.

שנית כל, התנ"ך הוא ספר רחב כרס שמכיל מספר רב מאוד של מלים ומשפטים ללא הקשר.

כאשר קוראים את התנ"ך, ניתן למצוא בו בדיעבד כל דבר שתחפש.

אני בטוח שאם תנסה, אז בטח גם תצליח למצוא בתנ"ך את צירופי המלים "אלוהים לא קיים", "אלוהים שווה שקר" ו"אלוהים זה המתיחה הכי גדולה בהיסטוריה".

התנ"ך הוא מקור הסטורי בלתי מהימן במקרה הטוב ושקרי לגמרי במקרה הרע, אז אל תיתן לי הוכחות מהתנ"ך. תן לי הוכחות אמיתיות שלא ניתן להפריך.

המדע לא סותר בשום פנים ואופן את תיאוריית "המפץ הגדול" "ויאמר אלוקים ויהי אור, והי אור" הנה ה"מפץ" שלך, לך תוכיח שממצב של תוהו ובוהו- ממצב של אפס מוחלט יווצר פיצוץ, לזה אני קורא סיכוי קלוש.

הפיצוץ של ה"מפץ הגדול" לא נוצר מאפס מוחלט.

לפני ה"מפץ הגדול", היקום כולו היה דחוס בנקודה קטנה בחלל (בערך בגודל של מאדים, כמדומני). הלחץ האדיר בתוך הנקודה הזו גרם בשלב מסויים ל"מפץ הגדול" שיצר את היקום.

אין שום צורך באלוהים שייצור את ה"מפץ הגדול".

ה"מפץ הגדול" נוצר באופן טבעי כתוצאה מלחצים פיסיקטליים אדירים.

חבל לך על הזמן, רק כשאתה מזכיר את המילה "אבולוציה" אתה עושה לצמך בושות, המדענים מתחילים לנוע בכיוון של תפיסת מחשבה שמתרחקת מאבולוציה, לא מזמן נמצאו דברים התואמים בין זן מסויים של ציפורים ל ממצאי ה"דינוזאורים".

ואני בא ואומר, תוכיח את תורת האבולוציה... כמובן שלא תוכל לעשות זאת כי מי שהגה ופיתח את הרעיון והתיאוריה הזאת היה בעצמו בספק גדול אם היא נכונה, הוא מציין בסוף כתביו שקיימת אפשרות גדולה שהוא טועה, היות ובאותו זמן  לא היו כלים מספיק מפותחים לחקירה ארכיאולוגית, ולכן הוא ציין שייתכן שבעתיד יהיו סימנים שמראים דימיון בין כל היצורים החיים, בתקווה שהעולם נוצר ממיקרוב או חיידק אחד שממנו כביכול נתפתחה כל האנושות...

האבולוציה כבר לא תופסת, זאת תיאוריה שהולכת ודועכת עם הזמן, עד שיגיע קיצה ומה אז תגיד, תמציא לי עוד תיאוריה שמוכיחה שישנו סיכוי קלוש שקיים אלוקים.

:kopfpatsch:

איפה אתה חי? :nixweiss:

אני לא יודע אם לצחוק או לבכות לנוכח השטויות האלה. :s07:

מי האדיוט שסיפר לך שתורת האבולוציה לא תופסת? :s05:

ברור שאני יכול להוכיח את תיאוריית האבולוציה. בכל רחבי העולם יש  ממצאים ארכיאולוגיים שתומכים ומאשררים את תיאוריית האבולוצייה.

אם תרצה, אני אפילו יכול לשרטט לך עץ אבולוציוני שמוביל מהקופים ועד לאדם המודרני.

התיאורייה שהולכת ודועכת עם הזמן היא תיאוריית האלוהים.

אלוקים ייצר בריות מושלמות יותר מהאדם, יש מלאכים, יש שרפים, אופנים, קדשים ועוד מיני חיות קודש, הנשמה של האדם היא מושלמת, אבל לה הוא ברא גוף עם מגבלות ולו הוא נתן בחירה ולכן אין כל סיבה שהוא יברא את האדם בן אלמוות.

הבחירה היא הגורם המרכזי בעולם שלנו

מדובר בסיפורי אגדות.

איזה הוכחות יש לך לקיומם של אותם מלאכים, שרפים ושאר שטויות, מלבד כך שזה כתוב בתנ"ך?

איזו הוכחה יש לך לקיומה של נשמה או נפש? אל תסביר לי שוב פעם על חוויות חוץ-גופיות בזמן מוות קליני, מכיוון שכבר שללתי את ההסבר שלך בצורה הגיונית ומנומקת היטב.

דרך אגב, לא הפרכת אף לא אחת מההוכחות שלי לאי-קיומו של אלוהים.

[move]בפעם המאה אלף - תשתמש בכפתור העריכה, ואל תשלח שתי הודעות רצופות![/move]

כי במקום להסתבך בתיאוריות מטופשות אפשר ללמוד את הזוהר הקדוש או ללמוד מדברי חז"ל שידעו אסטרונומיה מצויין, מדעים, מתמטיקה, פיזיקה, כימיה וכל דבר שתבחר,

כפי שאמרת הכל כתוב, אבל כשאפשר להתעלם מהעובדות ולחשוב על התיאוריה לבד, לזכות בפס נובל ולגנוב את התהילה אז זה למה ללמוד... :-\

אלה הם דיבורים של אדם טיפש.

המדע זה תיאוריות מטופשות, אבל אלוהים זה עובדה. :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 429
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

עזוב אותך פחמן 14, זה מדויק רק עד 30 אלף שנה

אתה יודע כמה שיטות תיארוך שונות יש? כל כך הרבה סוגים שונים של איזוטופים, כל כך הרבה סוגים של דעיכה קבועה יש בטבע שאפשר למדוד על פיה,

אני רוצה הסבר כללי על איך כל הדברים מצבעים על זה שהעולם בן הרבה יותר מ6000 (ובלי שטויות על עצים וכאלה העולם בין 16 מיליארד בערך לפי המדענים, וזה לא רק ממדידות על כדור הארץ, מדדו גם את הירח וגם את מאדים וגם קרינה קוסמית ככה שרק אם המבול קרה בכל היקום זה אפילו קרוב להסביר משהו)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מזה משנה העיקר שיסבירו את זמן קיום העולם

את דנבר(הדינוזאור האחרון :smile1:) ואל תגידו לי תננים גדולים כי זה ממש לא משכנע(בייחוד בגלל שהיו גם דינוזאורים מעופפים ורבים מהם שבכלל היו צמחוניים)

הדת פשוט עוצרת את הקדמה(ע"ע גלילאו וכדור הארץ שטוח והשמש סבה סביבו)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

]

לפני ה"מפץ הגדול", היקום כולו היה דחוס בנקודה קטנה בחלל (בערך בגודל של מאדים, כמדומני). הלחץ האדיר בתוך הנקודה הזו גרם בשלב מסויים ל"מפץ הגדול" שיצר את היקום.

אין שום צורך באלוהים שייצור את ה"מפץ הגדול".

ה"מפץ הגדול" נוצר באופן טבעי כתוצאה מלחצים פיסיקטליים אדירים.

:kopfpatsch:

א. גודל הנקודה היה כגודל אפונה או כדור גולף, לא כגודל מאדים, והלחץ לא היה "אדיר", אלא הוא מוגדר כ"אינסופי".

ב.עדיין, ולמורות שאני אתאיסט, יש מקום לשאלה - "מאין הגיע כל החומר לתוך הנקודה הקטנה הזאת?"  "מאין הוא נוצר?".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המדע הולך אחורה, הוא מסביר למה קרן האור הגיע מהנקודה א לב ואז למה קרה מה שגרם לאר להגיע מא לב ואז למה קרה מה שגרם למשהו לקרות שיגרום וכן הלאה, מה יקרה כשיגיעו למקור ולא ימצאו בו את אלוהים? אני חושב שזה עיקר הפחד של הדת מהמדע, וזו אחת הסיבות שיוצאים נגד האבולוציה (שדרך אגב מתקיימת בחיידקים, ומתקיימת בצמחים)

המדע הולך אחורה אבל כפי שהרבה מאוד מדענים יודעים לכל הטבע יש גבול שבו ניתן לשאול מדוע הטבע מתנהג על פי מודל אחד ולא אחר. לגביי הייחס בין דת למדע, ולגורם האנושי התייחסתי אליהן מספיק פעמים, אני רק אומר שהמדע הוא זה שמבסס תיאולוגיה על פי ראיות שיוכולות להשתנות תוך כדיי החקירה. לגביי זה שאבולוצייה מתרחשת בחידקים - זו לא אבולוצייה, אפילו המסורת היהודית מתייחסת לכך שלא שבני-אדם לא חלו עד יעקב על פי אותו סימוך מדעי כפי העקרון של "אין חדש תחת השמש" שעל-פיו בבריאה אין חדש. אותה "אבולוצייה" נופלת בהגדרה של "רבולוצייה" (Revolution) - שינויי של משהו קיים (כמו בדוגמא של בני-האדם שהפכו לקופים), האבולוצייה לא פותרת מעבר בין זנים, מינים, זאת ותופעות רבות בטבע בכלל מופיעות בגמרא ובמסורת, חלקן התגלו רק בשנים האחרונות (יישנם הרבה לינקים לאתרים בנושאים אלו בפוסטים קודמים), כאשר תופעות רבות של שינויים של ייצורים חיים בהתאם לסביבה מופיע במרוקות היהודים (כמו למשל הצורה שבה ההשפעה יעקוב השפיע על הכבשים שייולדו נקדים).
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחחח "כמה זנים של קופים שדומים לבני אדם" :lol: :lol: :lol:

גדול!!!!!

נסה 96% מהחומר הגנטי זהה :xyxthumbs:

האבולוציה דווקא כן מסבירה איך עובר חומר אנאורגני ליצור חיי

מולקולות של פחמן נקשרות זו לזו בצורות שונות(להזכירך כמה מולקולות יש ביקום על כל מליארדי שנותיו) עד שנוצרה מולקולה שיודעת להתחבר לעוד אטומים ולשכפל את עצמה(ה-DNA) משם ועד החיידקים צמחים וכו, זה כבר תהליך בלתי נמנע

אגב מה לגבי פחמן 14

הדת לא ממש עונה על זה

לגביי הנתון שהזכרתי על הזנים של הקופים שדומים לבניי-אדם: מי שמכיר אצ התחום של תאור מוצא האדם יודע שמספר הזנים של הקופים שמייוחסים על פי אותה תאורייה לבני-אדם שהם זנים ממש הוא מעט מאוד, רוב הזנים של הקופים באותו אילן שהתאוריה מציירת הם ממצאים בודדים, לעתים גולגלות לא שלמות, לא זנים שלמים - זאת הפרכה של אילן התפתחותי שהתאורייה מציירת כפי שתואר בהרחבה בספר Icons of Evolution: Science or Myth? Why Much of What We Teach About Evolution is Wrong, ובהרבה מאמרים נוספים.

לגביי הנתון של 96% מהחומר גנטי זהה: זה כמו להציג נתון שמעבד מסויים יש בו 500,000 טרנזיסטורים ולומר שזה המון (מי שיודע זה לא הרבה), מה שחשוב זה מה המשמעות של הנתון - כיצד המע' הנדונה בנוייה, הנתון הזה לא אומר כלום! זה בכלל לא סותר את התורה: בתורה בתחילת ספר בראשית עולם החי כפי שהוא מופיע בתאור הבריאה מופיע באותו הסדר שכל ביולוג מסכים איתו שהוא מהרמה ההתפתחותית הכי פשוטה להכי מורכבת! לומר שזה תהליך בלתי נמנע זה פישוט של הביולוגיה, זו אותה סתירה כמו כל מעבר בין מינים שונים מבחינה הסתברותית (בנקודה הזאת, שוב, התורה מספקת מידע שלא רק מיישב סתירה כביחול בין המדע לתורה, אלא התורה מספקת תשובה לשאלה שאף מדען שמאמין באבולוציה אין לו השערה לגביה - איך היה מעבר בין הדינוזאורים ליונקים וכדומה, הדינוזאורים על פי המדרש הם "התנינים הגדולים" שלא הוכנסו לתיבה ונספו בקטסטרופה בקנה מידה עולמי (נשמע מוכר?...) ).

בניגוד לטענה שהצגת שיש הסבר למעבר מחומר דומם ל-DNA, אין הסבר, גם לא בנסויים מבוקרים הוכח שיכול להיווצר מבנה מורכב כמו RNA (פשוט יותר מDNA).

לגביי פחמן 14 יש מספיק מחקרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, לא באתי להמציא מחדש את המדע, אני בסך הכל מציג דברים שנאמרו על ידי מדענים, שבגלל הסיבות שציינתי הם לא נחלת הכלל.

הכל נמצא בספרים של מדענים, מי שמעוניין לחקור מוזמן ללמוד:

כל ספריי Dr. Gerald Schroeder - מציג תאורייה שמשלבת מה שידוע מהמדע המודרני עם פרושים של התורה

Icons of Evolution: Science or Myth? Why Much of What We Teach About Evolution is Wrong

by Jonathan Wells

Not by Chance: Shattering the Modern Theory of Evolution

"סוד המבול" - ד"ר הדסה מלמד

"בראשית ברא" - פרופ' נתן אביעזר

"מפגשים בין יהדות מדע וטכנולוגייה" - הרב פרופ' קושלבסקי אברהם

http://www.variation1.com/ ועוד הרבה אתרים (גוגל).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז מה תגידו על צפנים בתנ"ך שהסיכוי שהם יהיו(לא צופן אחד, מספר צפנים, למשל לקחו את כל שמות גדולי ביהדות ואת שמות מקום מגוריהם ובדקו את הצופן בתנ"ך, נמצא שכל אדם היה במקביל לייחוס המתאים לו, לדוג': רבי שלמה יצחקי-רש"י, הגר"א-הגאון מוילנא, מלבד כך בכל טקסט של כל אדם נמצא גם מקום מגוריו, שם משפחתו והספרים המפורסמים שכתב, עכשיו בוא תגיד לי שזה "מקרי", מלבד הדוגמא הקטנה הזאת יש אינספור דוגמאות שמתעדכנות לגבי מחקר צפני התנ"ך שנוסה גם ע"י גדול הפיזיקאים- ניוטון שלא מצא שום צופן מסיבה פשוטה- הוא לא חיפש בשפת הקודש, כל דוגמא מראה יחס של אינסוף אפסים לעומת אחד, אז אל תבוא ותמרח אותי עם התשובה שלך "כל סיכוי הוא סיכוי" אז אם כך אני אומר "כל סיכוי קלוש הוא קלוש".

ו

ואני מצאתי ישו צדק אז?

וגם מצאתי תורה שקר (או שזה היה תנך שקר אני כבר לא זוכר...)

ואלה דברים שאני מצאתי שם... לא קראתי באיזה אתר על איזה מישהו שמצא משהו....

ועד כמה שאני זוכר הם די שינו "קלות" שמות של רבנים :)

ודרך אגב כמו שאמרו כאן כל ספר מספיק ארוך יביא לך תוצאות דומות... כמעט כל דבר אתה יכול למצוא כל עוד הספר מספיק ארוך...

נ.ב. להגיד לך תאמת כבר שנה לא שמעתי על זה... נוסטלגיה ממש.... אפילו באתרים של מחזירים בתשובה למינהם ראיתי פחות ופחות יחוסיים לנושא הזה.....

חבל לך על הזמן, רק כשאתה מזכיר את המילה "אבולוציה" אתה עושה לצמך בושות, המדענים מתחילים לנוע בכיוון של תפיסת מחשבה שמתרחקת מאבולוציה, לא מזמן נמצאו דברים התואמים בין זן מסויים של ציפורים ל ממצאי ה"דינוזאורים".

ואני בא ואומר, תוכיח את תורת האבולוציה... כמובן שלא תוכל לעשות זאת כי מי שהגה ופיתח את הרעיון והתיאוריה הזאת היה בעצמו בספק גדול אם היא נכונה, הוא מציין בסוף כתביו שקיימת אפשרות גדולה שהוא טועה, היות ובאותו זמן לא היו כלים מספיק מפותחים לחקירה ארכיאולוגית, ולכן הוא ציין שייתכן שבעתיד יהיו סימנים שמראים דימיון בין כל היצורים החיים, בתקווה שהעולם נוצר ממיקרוב או חיידק אחד שממנו כביכול נתפתחה כל האנושות...

האבולוציה כבר לא תופסת, זאת תיאוריה שהולכת ודועכת עם הזמן, עד שיגיע קיצה ומה אז תגיד, תמציא לי עוד תיאוריה שמוכיחה שישנו סיכוי קלוש שקיים אלוקים.

מי אמר לך את השטות הזאת? איפה האבלוציה לא תופסת? באפגניסטן? באירן? אצל הבית של הרב שלך?

ואולי תתפלא אבל ההבדל הגנטי בין כל בעלי החיים (והאדם) הוא קטן מאוד... אחוזים בודדים... ודרך אגב אתה יודע איזה חיה המערכת החיסונית שלה היא הכי קרובה למערכת החיסונית של האדם? חזיר... (לא משהו חשוב כל כך רק משהו שמעניין לדעת...)

1. לגביי הטיעון לכך שגם סיכויי קטן לא שולל היווצרות חיים: הטענה האבולוציונית לעומת הטענה הבריאתנית: על פי מידע שהמדע עצמו מספק על הטבע שהוא חוקר אין שום אפשרות להיווצרות חיים מקרית, אין שום הסבר (לא תאוריה!) להיווצרות חיים בהתפתחות הדרגתית, אין שום שלבי-ביניים של יצורים חיים בשלבי התפתחות המוקדמים שלהם (ישנם כמה זנים בודדים של קופים שדומים לאדם, אבל הם לא סותרים את היהדות, המסורת היהודית מכילה מידע על כך שבכמה תקופות לפניי המבול ובזמן אחד לאחריו נרבו קופים דומים לאדם מסיבות שונות), אין שום הסבר בתאוריה לכל הגורמים הסביבתיים שדרושים להתקיימות חיים כמו אטמוספירה, חמצן, אוזון, זוית ומסלול כדור הארץ במע' השמש, שכבות שבולעות קרינה מזיקה, ועוד ועוד, כולל עקביות של התנאים הסביבתיים בכדור הארץ במשך מאות מיליוני שנים כך שעד שהמוטציות המיוחלות ייתרחשו הסביבה לא תהרוס אותם... את הסיבות לכך שאבולוצייה היא הקונצנזוס הסברתי כבר מקודם (שוב, האבולוציה התפתחה בזמן של התפתחות מדעית וטכנולוגית שגרמה לאדם לראות בעצמו כבעל יכולת לשלוט על הטבע - גאווה) וזה שהיא העמדה הרשמית מבחינת המוסד המדעי לא הופכת אותה למציאות. בתשובה שלך יש התייחסות לאבולוצייה כעובדה - על פי הטעונים שהבאתי, ששוב, הם נאמרו על ידי מדענים ששללו אותה, לא תיאולוגים, והיא בגדר השערה שהמקור שלה היא אקסיומה מוטעית - זה כמו לומר שאם הממצאים מוכיחים אחרת הם לא נכונים! לעומת זאת אין בתורה שום פילוסופיה ושום דבר שהוא לא בחוש, אפילו קיום של עולם הבא והמשכיות הנפש לא מופיעה בתורה (על פי רש"י יש רמזים לכך בתורה), רק בתורה שבעל פה, וזאת משום שהתורה לא מדברת על דברים שהם מחוץ למה שמוחשי! אבולוצייה מצריכה הרבה אמונה... למעשה על פי פרופסור סר פרד הול שחישב יחד עם חנדרה ויקארמאסינג את ההסתברות להיווצרות חיים מקרית הגיעו ל- 10 בחזקת 40,000 כנגד אחד... לסיכום: אני לא מסכים אם ההנחה שהיתה אבולוצייה.

מה זה אין הסבר? על מה קישקשת לפני רגע? האבלוציה היא ההסבר להתפתחות הדרגתית... היווצרות חיים היא בכלל חלק אחר במדע שלא קשור לאבלוציה... ואיזה שלבי ביניים אתה רוצה לראות? זה די פשוט... הכל הוא שלב ביניים כל מאובן ומאובן הוא שלב ביניים גם אתה שלב ביניים וכל חיה שאתה רואה בחוץ היא שלב ביניים אין שלב סופי ושלב התחלתי (טוב יש התחלתי) כל הזמן אתה נמצא באמצע של ההתפתחות שלך...

ולא צריך הסבר למה התנאים מתאימים... הם מתאימים כי הם מתאימים אם הם לא היו מתאימים לא היו כאן חיים אבל בכוכב אחר היו חיים... ואם התנאים לא היו מתאימים לחיים אז לא היית שואל למה אין כאן תנאים מתאימים כי אתה חי בגלל שהתנאים מתאימים... אם התנאים לא היו מתאימים אז היו יכולים לקרות שני דברים... אחד אתה לא היית חי בגלל שהתנאים לא מתאימים ולא היו כאן חיים... האפשרות השניה היא שאתה היית מתאים לתנאים כאן (זאת אומרת אם היה כאן 10 אחוז חמצן אתה היית צריך 10 אחוז חמצן בגלל שאם היית צריך 30 אחוז חמצן אז לא היית חי...) ואז עוד פעם היית שואל למה התנאים מתאימים?

או בקיצור...

התנאים בכדור הארץ לא מתאימים לבני האדם בני האדם מתאימים לתנאים בכדור הארץ...

עריכה: (אוויר נולד או איל שלא קוראים לך... אתה רואה איך השתמשתי בכפתור העריכה? אני מבטיח לך שזה לא כאב... תנסה להשתמש בזה...)

ולפני שתתחילו לקשקש על זה שהאבלוציה היא "תאוריה" ולא עובדה.... אז במדע הכל זה תאוריות... זה תמיד יהיה תאוריה לא משנה כמה הוכחות יהיו לזה... כשמדען אומר תאוריה הוא לא מתכוון לתאוריה שאתה מתכוון אליה זה שני פירושים שונים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Glass Moon

כל הטענות שלך בדבר כך שהמדע מבסס תיאוריות מדעיות כל אקסיומות שלא ניתן להסביר לוקות בחסר גדול, עקב העובדה שאתה פשוט  לא מבין במדע. אם תלמד מדעים, אז תבין שלמדע יש הסבר לכל התיאוריות והעובדות שאתה טוען שאין להן הסבר.

תורת הכאוס שוללת חיזוי מדוייק של כל מערכת קיימת.

קרן אור לא צריכה שאלוהים יגיד לה מה המרחק הקצר ביותר בין נקודה לנקודה, כדי לדעת באיזה מסלול לבחור. קרן אור נעה לפי חוקי הטבע.

תיאוריית התפתחות חיים מקרית היא לא אמונה, אלא תיאורייה מוסברת היטב.

האבולוציה היא לא אקסיומה, אלא מוכח עם עדויות שניתן לבחון בשטח.

קיימים הרבה שלבי-ביניים של יצורים חיים (ראה: איי הגאלאפאגוס).

בנוסף לקופים דמויי-אדם שחיים בטבע, כמו האוראנג-אוטאנג, קיימים שרידים של קופי-אדם ודמויי-אדם שמתארים בבירור בצורה הדרגתית את התפתחות האדם מהקוף.

קיימים הסברים מלאים לכל הגורמים הסביבתיים שדרושים לקיום חיים.

יש הסבר מלא לאטמוספירה, חמצן, אוזון, זוית ומסלול כדור-הארץ במערכת השמש, שכבות באטמוספירה שבולעות קרינה מזיקה, ועוד.

שרידים אבולוציוניים שנמצאו בחפירות ארכיאולוגיות הופכים את תיאוריית האבולוציה לעובדה שלא ניתנת לערעור.

אבולוציה לא מצריכה אמונה. ניתן לראות את נכונותה של האבולוציה בשתי עיניים ולמשש אותה בשתי ידיים.

ההסתברות להיווצרות חיים מקרית היא אמנם נמוכה. אולם, בהתחשב בגיל היקום ובמספר העצום של כוכבי הלכת ביקום, ההסתברות הזו סבירה בהחלט.

מספר כוכבי הלכת ביקום הוא לא השערה, אלא מספר שניתן למדידה באמצעות טלסקופים.

האבולוציה לא צריכה להוכיח שיש חיים על כדור הארץ. חיים על כדור הארץ הם עובדה, ותיאוריית האבולוציה מסבירה אותם היטב.

קיום חיים על כוכבי לכת אחרים אפשרית בהחלט, במיוחד אם נקבל את האפשרות שחיים זרים יכולים להיות שונים לגמרי מהמוכר לנו ואף לא מבוססים על פחמן.

המסורת היהודית לא מכילה שום מידע שאדם לא יכול להגיע אליו בכוחות עצמו, מבלי שה"בורא" יגלה לו אותו.

מעמד הר סיני הוא אגדה שלא היתה ולא נבראה. אין שום תיעוד הסטורי או ארכיאולוגי מלבד התנ"ך לקיום מעמד הר סיני.

האבולוציה מתקיימת בחיידקים, ולא רק בחיידקים. כל הזמן מתגלים זנים חדשים לגמרי של צמחים ובעלי חיים שחלקם התפתחו רק לאחרונה.

האבולוציה מתארת בפירוט כיצד זן אחד מתפתח לזן אחר.

דרך אגב, בני אדם וקופים הם לא שני זנים שונים. שניהם משתייכים לאותו זן - פרימאטים.

הדינוזאורים לא נכחדו במבול הגדול, אלא כתוצאה של פגיעת אסטרואיד גדול בכדור הארץ. בכלל, הדינוזאורים נכחדו מליוני שנים לפני התפתחות האדם.

קיים הסבר להתפתחות חומר אורגני מחומר א-אורגני. זה שאתה לא יודע מה ההסבר, לא אומר שההסבר לא קיים.

[move]Glass Moon, גם לך צריך להעיר לערוך את התגובות באמצעות כפתור העריכה ולא לשלוח כמה הודעות ברצף? שלוש הודעות רצופות! אתה לא חדש בפורום.[/move]

TeaTime

ההסבר להבדלים בין התאריכים השונים הנמדדים ע"י המדע לאלה שמתוארים בתנ"ך מאוד פשוט - אלוהים ברא את היקום בצורה כזו שהוא יראה הרבה יותר עתיק יומין מכפי שהוא באמת, והוא אף שתל ממצאים ארכיאולוגיים המוכיחים את תיאוריית האבולוציה כדי לבלבל את האדם ולתעתע בו, וזאת כדי לבחון את אמונתו. :smile1:

Guy King

אני חושב שגודל הנקודה היה הרבה יותר גדול מאפונה או כדור גולף, אבל זה לא ממש משנה.

כל החומר הזה לא הגיע לתוך הנקודה הקטנה הזאת. הוא פשוט היה קיים בצורה זו. אין צורך בשום גורם שייצור אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכי קרוע פה היה עמודים 19-20  פחחחחחח  :lol:       .  עכשיו כל המאמינים והמדענים,  אתם צריכים לעשות משו ממשי שיקדם אותכם לכיוון מסויים. תשכילו מהתוצאות מה שבא לכם.  תתחילו לעשות סיאנסים.  עם אנשים במעגל  או על מפה עם אותיות ואיזה שהו כלי שהכח יזיז לכיוון האותיות בעזרתכם, ולכיוון המילים כן ולא.  תראו שאפילו כשהכח יוצר קשר אתה לא יודע אם להאמין על מה שהוא עונה או לא.   

סתם דוגמא ממני - הלכתי לפייה  או מה המילה מנוגדת למכשפה. היא שאלה מה אתה צריך לשמחת חיים, אמרתי 300 שח. היתי בן 10 או 12. הלכתי ללוטו גירדתי 3 כרטיסים אקראים לגמרי  שסכומם הסתכם ל 300 שח.  זה דבר כל כך בלתי אפשרי לפי הסתברות\ סיכוים. הקיצר זה אפילו יותר בלתי אפשרי מאשר לזכות בכרטיס 1 ב 10.000 שח

ואיך חיים יכולים להווצר מיצור חד תאים, עדיין לא קלטתי.   ומה עם כל הדמויי בן אדם שבין הדמויי בן אדם, כי יש 6 או 7 קפיצות, אז איפה בדיוק המעבר החלק. יש חורים באיבולוציה.

והמפץ הגדול נשמע מופרך, בכלל למה אתם מתווכחים עליו כשזאת רק תאוריה מוזרה, איזה מערכת מתפוצצת ואז חלקיה (גלקסיות) מתרחקות אחד מהשניה ואז מתקרבות 1 לשניה ואז עוד אינסוף שום כלום, ועוד פעם מפץ גדול.

קראתי שעה וחצי מעמוד 15.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Guy King

אני חושב שגודל הנקודה היה הרבה יותר גדול מאפונה או כדור גולף, אבל זה לא ממש משנה.

כל החומר הזה לא הגיע לתוך הנקודה הקטנה הזאת. הוא פשוט היה קיים בצורה זו. אין צורך בשום גורם שייצור אותו.

אבל אז, איך אלוהים שונה מכך? הרי גם על אלוהים ניתן להגיד שהוא היה קיים בצורה הזאת, ואין צורך בבורא שיצור אותו.

החומר היה קיים בצורה הזאת? בסדר. אבל "בן כמה" היה החומר כשהוא התפרץ? בן אליפית השנייה? בן מיליארד שנה? החומר היה ניצחי? החומר "נוצר" אליפית שנייה לפני המפץ הגדול? ד"א, לזמן לא הייתה משמעות לפני המפץ הגדול. עוד שאלות שיכולות להתעורר מכך - איזה חומרים היו בתוך הכדור הזה שהתפוצץ? פחמן? מימן? חנקן? כל החומרים שיש היום ביקום? מה היו ריכוזיהם? למה אלו היו הריכוזים ולא אחרים? בקיצור - אין תשובות מספקות בנתיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל אז, איך אלוהים שונה מכך?   הרי גם על אלוהים ניתן להגיד שהוא היה קיים בצורה הזאת, ואין צורך בבורא שיצור אותו.     

החומר היה קיים בצורה הזאת?  בסדר.     אבל "בן כמה" היה החומר כשהוא התפרץ?  בן אליפית השנייה?  בן מיליארד שנה?  החומר היה ניצחי? החומר "נוצר" אליפית שנייה לפני המפץ הגדול?  ד"א, לזמן לא הייתה משמעות לפני המפץ הגדול.      עוד שאלות שיכולות להתעורר מכך - איזה חומרים היו בתוך הכדור הזה שהתפוצץ? פחמן? מימן? חנקן? כל החומרים שיש היום ביקום?  מה היו ריכוזיהם?  למה אלו היו הריכוזים ולא אחרים?     בקיצור - אין תשובות מספקות בנתיים.

ידוע שהיקום קיים, וניתן להסביר באופן מדעי את קיומו והיווצרותו. אין צורך בקיומו של אלוהים, מאחר וקיומו מהווה כפילות מיותרת, שכן היקום יכול להיווצר ולהתקיים ללא אלוהים. לפיכך, תער אוקאם שולל את קיומו של אלוהים.

כפי שכתבת, לזמן לא היתה משמעות לפני "המפץ הגדול". לפני "המפץ הגדול", הזמן לא היה קיים כלל.

אותה נקודה היתה קיימת, וב"מפץ הגדול" היקום נוצר והזמן החל.

החומר באותה נקודה היה מורכב ממסה ואנרגיה עצומים שלא אפשרו את קיומם של אטומים.

בעת "המפץ הגדול", הדבר היחיד שהיה קיים זה פלאזמה לוהטת.

10-43 שניות לאחר "המפץ הגדול" - חלקיקי חומר ואנטי-חומר ביחס של אחד למיליארד לטובת החומר.

לאחר שהיקום התקרר לטמפרטורה של 1027 מעלות צלזיוס, נוצרו חלקיקי פוטונים, נויטרינו, אלקטרונים וקוארקים (חלקיקים המשתייכים למשפחת הבאריונים).

לאחר שהיקום התקרר לטמפרטורה של 1013 מעלות צלזיוס, נוצרו פרוטונים וניוטרונים (חלקיקים מורכבים המשתייכים למשפחת ההדרונים).

עד הנקודה הזו עברה בסה"כ שנייה אחת מרגע היווצרות היקום ב"מפץ הגדול".

לאחר שלוש דקות, כאשר הטמפרטורה של היקום ירדה ל-10,000 מעלות צלזיוס, אלקטרונים התחברו עם פרוטונים וניוטרונים ויצרו אטומי דיטוריום (איזוטופ של מימן). אטומי הדיטוריום קיבלו ניוטרון נוסף והפכו לאטומי טריטיום (איזוטופ של מימן). אטומי הטריטיום קיבלו פרוטון נוסף והפכו לאטומי הליום.

ביקום קיים אטום הליום אחד על כל עשרה אטומים של מימן.

הפרוטונים החופשיים שנותרו קיבלו אלקטרון והפכו לאטומי מימן.

ברגע זה נוצר אור.

לאחר 300,000 שנה, הטמפרטורה של היקום צנחה ל-200- מעלות צלזיוס, כוח המשיכה גרם למימן והליום להתנגש וליצור ענקי גזים שהפכו לגלקסיות.

לאחר מליארד שנה, הטמפרטורה של היקום הגיעה ל-270- מעלות צלזיוס, הכוכבים הראשונים מתו בסופרנובות, וזרקו לחלל אלמנטים כבדים שבסופו של דבר יצרו כוכבים חדשים ופלנטות.

אני מקווה שזה הסבר מספק. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על ההסבר, אבל הוא לא מספיק :). יש עוד כמה שאלות שנותרו: איך נוצרו החומרים האחרים (ליתיום, פחמן, צורן..) אם בהתחלה היו רק מימן והליום? חומרים כאלו לא נוצרים מעצמם, ולמיטב הבנתי לחץ או חום לא יכול לייצור חומרים חדשים מחומרים קיימים, אלא רק רדיואקטיביות (ואז החומר שנוצר הוא רדיו אקטיבי, וגם חייב להיות מתחת לחומר הקיים או שווה לו במספר הפרוטונים). עוד שאלה - למה הפרוטונים, הפוטונים והאלקטרונים נוצרו? ממה הם נוצרו? מהריק? עוד שאלה - במיליונית השניה הראשונה שהכדור הקטן התפוצץ, ושלא היו פוטונים, אלקטרונים, ניטרונים, פרוטונים, קווארקים וכו'.. מה כן היה? אם כל החומרים האלו לא היו, איזה סוג של חומר כן היה? איזה סוג של חומר התפוצץ ברגע הזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל:

!!gang מטיפים yo

תגידו, ביחד עם האמונה ביהוה מגיע גם דחף בלתי נשלט לדאבל פוסט?

הבחורצ'יק למעלה דוחף אותכם לפרוס הודעות על כמה פוסטים?

להתייחס לכל תגובה בפוסט נפרד זאת אחת מהמצוות?

airborn-i, glass moon, scriewy - יש לכם מה להוסיף? תשתמשו בעריכה. נמאס לראות 3 פוסטים רצופים של אותו אדם!

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על ההסבר, אבל הוא לא מספיק  :).    יש עוד כמה שאלות שנותרו:  איך נוצרו החומרים האחרים (ליתיום, פחמן, צורן..) אם בהתחלה היו רק מימן והליום?  חומרים כאלו לא נוצרים מעצמם, ולמיטב הבנתי לחץ או חום לא יכול לייצור חומרים חדשים מחומרים קיימים, אלא רק רדיואקטיביות (ואז החומר שנוצר הוא רדיו אקטיבי, וגם חייב להיות מתחת לחומר הקיים או שווה לו במספר הפרוטונים).      עוד שאלה - למה הפרוטונים, הפוטונים והאלקטרונים נוצרו?  ממה הם נוצרו?  מהריק?     עוד שאלה - במיליונית השניה הראשונה שהכדור הקטן התפוצץ, ושלא היו פוטונים, אלקטרונים, ניטרונים, פרוטונים, קווארקים וכו'.. מה כן היה?  אם כל החומרים האלו לא היו, איזה סוג של חומר כן היה?  איזה סוג של חומר התפוצץ ברגע הזה? 

מה לא ברור? :nixweiss:

אני חושב שעניתי לך על כל השאלות.

אם תקרא בעיון את התגובה שלי למעלה, אני בטוח שתמצא תשובות לכל השאלות שלך.

אני אנסה להסביר שוב פעם.

החומר שהתפוצץ היה מורכב ממסה אדירה ודחוסה עד כדי כך שקיומם של אטומים לא היה אפשרי.

בנקודת האפס של "המפץ הגדול" הדבר היחיד שהיה קיים זה פלאזמה לוהטת.

ככל שהפלאזמה הלוהטת התקררה תוך כדי התפשטות היקום, הטמפרטורה אפשרה לפלאזמה להפוך לחלקיקי חומר ואנטי-חומר, ובהמשך לבאריונים והדרונים.

כאשר אני אומר שהטמפרטורה של היקום ירדה, עדיין מדובר בטמפרטורה קיצונית שלא ניתנת לתפיסה.

הטמפרטורה היתה כ"כ עצומה, שליקום לקח 300,000 שנה להתקרר לטמפרטורה של 200- מעלות צלזיוס. ורק לאחר מליארד שנה, הטמפרטורה של היקום הגיעה ל-270- מעלות צלזיוס.

פרוטונים ונויטרונים נוצרו רק כאשר הטמפרטורה של היקום ירדה ל-1013 מעלות צלזיוס. מדובר ב-10 עם 13 אפסים. לשם השוואה, הטמפרטורה של ליבת השמש היא רק 15 מליון מעלות צלזיוס (15 עם 6 אפסים).

הכוכבים הראשונים שנוצרו היו מורכבים ממימן והליום בלבד. לא היו קיימים עדיין אטומים יותר כבדים.

כאשר הכוכבים הראשונים מתו בהתפוצצות של סופרנובה, נוצרו אטומים יותר כבדים המהווים את אבני הבניין של הכוכבים והפלנטות החדשים שנוצרו (כולל החומר ממנו אנחנו מורכבים).

במידה ותשקיע מספיק אנרגיה, תוכל להפוך אטומים של ברזל לאטומים של זהב, ללא כל רדיואקטיביות. הסיבה לכך שלא את זה בפועל היא שהתהליך דורש כמות אנרגיה כ"כ אדירה, כך שהדבר לא משתלם מבחינה כלכלית.

כמות האנרגיה שמשתחררת בפיצוץ סופרנובה מספיק חזקה כדי לדחוס אטומים של מימן והליום, ולהפוך אותם לאטומים של פחמן, ברזל, נחושת, כספית, זהב, עופרת, וכן הלאה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...