אינטרנט זהב (012) Vs ברק (013) - עמוד 2 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אינטרנט זהב (012) Vs ברק (013)


Liran -

Recommended Posts

זאת תגובה דפוקה

תסביר למה אין לאף לקוח בארה"ב או באירופה כמעט בעיות פינגים ?

רק פה בישראל קיבינימט גם כן גנבים ואף פעם לא עוזרים ותאמין אפילו אם אני יבקש טכנאי מוסמך הוא לא יכול לעזור לי

למה הכל בישראל חייב להביות מסובך וקשה יש הרבה אנשים שיודעים לשמור על המחשב שלהם ועדין נותנים להם את העצות המפגרות האלה (SPY,VIRURSES ועוד)

וגם למרות שהסביר להם שפירמטתי וקניתי מחשב חדש!!!!!!!!!!!! הם עדין מביאים לי את "הבעיה" של הוירוסים והMALWARE

F-U-C-K T-H-E-M

חוץ מזה שהם רואים שהם לא יכולים לעזור לי הם אפילו לא שואלים אם להעביר אותי למישהו יותר מוסך בקושי רעיונות יש להם!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זאת תגובה דפוקה

תסביר למה אין לאף לקוח בארה"ב או באירופה כמעט בעיות פינגים ?

רק פה בישראל קיבינימט גם כן גנבים ואף פעם לא עוזרים ותאמין אפילו אם אני יבקש טכנאי מוסמך הוא לא יכול לעזור לי

למה הכל בישראל חייב להביות מסובך וקשה יש הרבה אנשים שיודעים לשמור על המחשב שלהם ועדין נותנים להם את העצות המפגרות האלה (SPY,VIRURSES ועוד)

וגם למרות שהסביר להם שפירמטתי וקניתי מחשב חדש!!!!!!!!!!!! הם עדין מביאים לי את "הבעיה" של הוירוסים והMALWARE

F-U-C-K  T-H-E-M

חוץ מזה שהם רואים שהם לא יכולים לעזור לי הם אפילו לא שואלים אם להעביר אותי למישהו יותר מוסך בקושי רעיונות יש להם!!

זה שיש לך מחשב חדש ופירמטת.... לא מחייב בוודאות שהמחשב שלך נקי מווירוסים. אני אסביר:

אני לא מזמן פירמטתי את המחשב... התקנתי מערכת הפעלה, וכו'... הדבר הראשון שעושים בהתקנה מחדש של המחשב זה...מורידים את כל העדכוני אבטחה/דרייברים/אנטיוירוסים וכו'... יוצא שהמחשב מחובר לאינטרנט בערך עשר דקות ללא שום הגנה....(עוד במידה ואכן אתה רץ ישר להוריד מהאינטרנט תוכנות אבטחה)- אני איגד לך מנסיון שלי אישי לא כמישהו שעובד בחברה זו או אחרת- בעשר דקות שהייתי מחובר עם מחשב נקי לגמרי- הוא הזדהם ב12 SPYWAR ונדבק ב3 וירוסים.... - כך ששיקולך שזה מחשב חדש ומפורמט הוא לאו דווא נכון כי בגלל זה יכול להיות שבזמן המועט שלקח לך להוריד לו את כל תוספי האבטחה הוא הוצף בחרא האינטרנטי.

לגביי פינגים ושאר השיט... וואלה העולם היה יכול להיות טוב בהרבה אם היו משננים דברים (כמו לדוגמא להעלות את הUPLOADF המזעזע...) אבל מה לעשות ככה הולך שוק התקשורת הישראלי... בצורה דפוקה.

לגביי איזו חברה עדיף.. לדעתי זה כמו שאשאל אותך איזה בנק עדיף לאומי או הפועלים, שניהם חרא ושניהם יגנבו ממך כסף.

וכשאתה מתקשר לשרות לקוחות- גם שם וגם שם אתה יכול ליפול על נציג סבבה שמבין לעומת נציג מטומטם שלא יודע כלום מהחיים שלו ומקריא לך מה לעשות מהדף כשהוא בעצמו לא מבין מה הוא מקריא. אין תוצאה גורפת באיזו ספקית עדיפה- אני יכול להגיד לך בוודאות שיש אנשים מבסוטים מ013 ויש אנשים ששונאים אותם בדם, כנ"ל גם לגביי זהב או קווי זהב או HOT או YES או פלאפון או (הבנת את הרעיון...) - תנסה- תראה אם יצא לך טוב, סבבה, לא יצא לך טוב- תלמד להבא ללכת לחברה אחרת.

ולגבי איך הדברים מתנהלים בארה"ב זה לא בגלל ששם האנשים יותר נחמדים וזה לא בגלל ששם לבעלי החברות אכפת יותר מהצרכנים- אלה אותם שיקולים של כסף בדיוק כמו כאן- רק ששם המשכורות יותר גבוהות, לכן רף הכניסה לחברה הוא יותר גבוה, שרות לקוחות שם זה לא עבודה לסטודנטים אלא עבודה במשרה מלאה לכל דבר- לכן הגם העובדים מתיחסים ברצינות יתרה לעבודה. כאן בן אדם שלמד משמונה בבוקר עד ארבע, הולך אח"כ לעבודה עד שתיים שעשרה בלילה לענות לטלפונים, ויקבל על זה משכורת של כלום כסף, וואלה אל תצפה ממנו להרים עולמות בשבילך. ואני לא אומר שזה טובס- זה מסריח לגמרי ולא תקין- אבל ככה זה עובד, כי האוכלוסיה שונה, המערכת שונה , הכל שונה כאן.

ועוד דבר למה בארה"ב וואלה הלקוח הוא קודש קודשים- כי הלקוחות שם - מחזיקים את החברות בביצים. לא פעם ולא פעמיים עשו חרם צרכנים שהביא הפסדים עצומים לחברות, אז חלילה שהלקוח לא יהיה מרוצה.

וכאן? בדיחה. לפני חודש היה חרם על הסלולריים... שתבינו- איזה נזק כלכלי מטורף זה יכל לעשות לחברות הסלולר ... ומה? 90 אחוז מהישראלים המשיכו לדבר, אז אם הייתי בעל חברת תקשורת בטח שהייתי יורק ללקוח בפנים כי אני יודע שהוא ימשיך לשלם כמו טמבל, הוא יצעק יקלל ויתרתח אבל ימשיך לשלם כמו טמבל, ואם לא, אז שיילך- לא חסר טמבלים אחרים שישלמו. בגלל זה הלקוח בישראל אין לו כוח- כי וואלה אנחנו מתנהגים ככה. זה הכל מעין מעגל כזה- בצורה מסוימת החברות מתנהגות לפי הלקוח- בסופו של דבר החברה רוצה להרוויח כסף ואם הלקוח נותן שהחברה תדרוך עליו- זה בעיה שלו, והלקוחות בישראל טמבלים, נותנים שידרכו עליהם, הולכים כמו עיוורים במבצעים של "תתחבר לX קבל מצלמה" והטמבל רץ ומתחבר, ומתחייב לשנתייםפ בלי לשים לב בכלל ואם רק היה מחשב את המחירים ... וואלה היה קולט שאת המתנה לא קיבל במתנה אלא רכש בססכום מלא..

החברות חרא... אבל זה לא באשמתן- כי אלה לא ארגוני סעד, המטרה שלהן להרוויח כסף, האשמה כאן היא עלינו... הלקוחות שנותנים לחברה לדרוך עלינו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האינטרנט איטי ? על כמה אתה מוריד בבדיקה ? 180kb ? סבבה, זה רק הדפדפן שלך ובאמת צריך לנקות קאש וזמניים ו SPY כי מהירות שמספיקה לגלישה היא גם 20 קב"ש, ואתה מקבל פי 9 מזה.

אתה מוריד על 40 קב"ש כשאתה מחובר ? אבל בתשתית בלבד אתה מוריד על 180 ? אז ואללה אחי, יש לך וירוסים ותפרמט.

או שפאקינג תסגור את האימיול לפני שאתה עושה בדיקת מהירות הורדה..

הפינגים גבוהים ? ואללה, אין לי מה לעשות בקשר לזה ובחיים לא יהיה לי

כולם מתחברים אלינו, וכולם מנותבים לחו"ל גדרך השרתים שלנו

חלק בצורה כזו, וחלק בצורה אחרת

לא התומך הטכני הוא זה ששולט על זה, וזה די אקראי אני מאמין.

לרוב באמת פינגים גבוהים זה בעיה במחשב או בכ.רשת או SPY או וירוס !

איך לבדוק ? תתחבר לספק אחר עם שם משתמש וססמא של חבר שלך, שמחובר לספק ההוא (על אותה תשתית כמובן, ומחשב)

עזוב אותי באמשך!

מה זה החרטה הזה?

אני באופן אישי שללתי באופן חד משמעי בעיה בצד שלי, ע"י התקנה מחדש כולל SP2, פיירוול ואנטיוירוס עוד לפני ההתחברות הראשונית.

על איזה SPY אתה מבלב ת'שכלל???

רוקנתי CACHE ו-COOKIES סתם ליתר בטחון, ואל תתחכם, כל טכנאי מתחיל יודע שצריך לעשות את זה במקרים שכאלה.

לא עבד אימיול, ובלי שום תוכנה שתכביד על הגלישה ואפילו ניסיתי לסגור את הפיירוול לראות אם אולי הוא גורם לבעיות לך תדע, וכלום, נאדה!!!

אני פותר בעבודה בעיות במחשבים עם גלישה בעייתית על ימין ועל שמאל בגלל SPY וירוסים וכל החרא הזה, אבל המחשב הכי טוב שבעולם לא עומד בפני ספק גרוע!

גם באוניב' לדוגמה, ברגע שיש להם בעיה בשרתים או בציוד תקשורת, אז כל הרוחב פס שבעולם לא יעזור, הגלישה איטית, מנסיון!

עברתי לברק על אותה תשתית, אותו מודם, אותם כבלים, כרטיס וללא התקנה מחדש או שינוי הגדרות.

אפילו החייגן מבוסס על אותו חייגן שהיה מותאם לפני כן לאינטרנט זהב והתאמתי אותו לברק.

פתאום אפשר לגלוש כמו בני אדם!

אין דפים רקים ולא צריך לעשות REFRESH שלום פעמים.

אתה פותח אתר והוא מופיע בזריזות, כאילו הוא חיכה רק לך שתעלה אותו.

אז על מה אתה מקשקש תגיד לי???

לפתוח הת'רד, אני אומר, לך על ברק, חבל על העצבים והכסף שלך.

התמיכה לא להיט אצל שתיהן, אבל לפחות אצל ברק תזדקק לה הרבה פחות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי הבחור שאמר :

תסביר למה אין לאף לקוח בארה"ב או באירופה כמעט בעיות פינגים ?

פשוט מאוד ידידי, השרתים של רוב המשחקים שאתה משחק בהם, ממוקמים באמת באירופה ובארה"ב...

עזוב אותי באמשך!

מה זה החרטה הזה?

....

אז על מה אתה מקשקש תגיד לי???

תשמע, בעקרון אתה צודק בקשר לגלישה איטית - בהסתייגות עצומה, ואני אסביר את ההודעה הקודמת שלי :

אני דיברתי מתוך נסיון עם ברק 013, וכתומך בנטויז'ן

מבחינת מהירות - בשניהן אין בעיות.

שמעתי גם מחברים וגם מקרובי משפחה על ספקיות שונות (בלי שמות) שהמהירות בהן לא בסדר

ובאמת עשינו מבחן, יצרנו חייגן נפרד לכל חברה, וניסינו עם שמות משתמש בחברות שונות, זה היה שונה (איטי) בספקיות האלה.

מדובר על רוחב פס כמובן וחלוקה למשתמשים וזמני עומס.

בנטויז'ן אף פעם לא קרה לי כתומך שהיה מצב של עומס ולכן לקוחות גולשים לאט (אני עובד שם שנה)

לכן כשאני תומך ואני נתקל בלקוח שיש לו גלישה איטית, הבעיה היא או אצלו במחשב או בתשתית שלו (ועושים בדיקה פשוטה בשביל לפסול את זה או לאשש)

כמו כן, יש כמה מחשבי בדיקה, שמחוברים רגיל, דרך תשתיות רגילות והם נמצאים אצלנו, ותמיד יש עליהם בדיקת מהירות , יודעים מתי יש בעיה ומתי אין, וכמעט שאין.

בברק, בתור לקוח, מעולם לא נתקלתי במצב כזה גם כן (הם פשוט יותר זולים מנטויז'ן, אין מה לומר, רק בגלל זה אני אצלהם)

(אגב, שירות לקוחות/מכירות גם בברק הוא מחריד וגם בנטויז'ן, אנשים לא יודעים מהחיים שלהם,

אבל אני באמת מסכים עם העובדה שזה תלוי בבן אדם הספציפי שמדבר איתך

יש נציגי מכירות שיגידו לך שבתמיכה יעזרו לך להגדיר רשת ביתית ולפרמט את המחשב של אחיך בטלפון

לא כי הם משקרים, אלא כי באמת אין להם מושג מהחיים שלהם

ואז הם מתקשרים לתמיכה ואני צריך לאכזב אותם, ש-וואלה, לך לטכנאי פרטי)

בהנחה וכל הלקוחות היו כמוך עם מחשבים מפורמטים, וידע מספיק, אני מאמין שאף אחד לא היה טוען שיש להם וירוס או SPY במחשב.

אך מכיוון שכל לקוח שני טוען שהוא טכנאי מחשבים, אך למרות זאת לא יודע אם יש לו W98 או WXP וששואלים אותו איזה מודם זה הוא עונה WOW (שגעון !)

אז זה הפתרון הגורף.

אישית, לא פירמטתי או התקנתי מחדש - שנתיים וחצי !!

אין לי ולא היה ליאנטי וירוס (אני מאלה שמאמינים בזה שלסימנטק ומקאפי יש 2000 תאלינדים מתחת לאדמה שכותבים וירוסים כל היום, ומי שיש לו אנטי וירוס חשוף יותר)

אין לי פירוול חוץ מזה של הXP-SP2 , ועד שהיה לי SP2 לא היה לי אפילו פירוול על החייגן.

ואללה, והאינטרנט שלי לא איטי, ולא היה איטי (במהירות שמספקים בארץ, הכוונה היא שאני מקבל מה שאני אמור לקבל לפי החוזה)

נתקלתי כתומך , לא פעם ולא פעמיים, בלקוח שיש לו ידע, וכרגע פירמט, אבל ואללה, נכנס לו וירוס מרשת הכבלים בשניה שהמודם חובר למחשב

מה לעשות ?

אתה רואה בן אדם שעכשיו פירמט, עם פינג של 4000MS, לא מותקן אפילו כרטיס מסך, מסכן רצה להוריד דרייבר מעודכן מהרשת.

אתה נכנס איתו לדוס, מריץ netstat ורואה תהליכים במצב syn_sent , ואללה אחי, וירוס... כזה שמפיץ את עצמו במייל דרך השרת שהוא יצר מהמחשב שלך.

אז מה ? הבעיה תמיד בספקית ?

הנקודה התחתונה, היא שהאינטרנט איטי לרוב האנשים, ברוב הזמן, באמת בגלל SPY ווירוס ושאר מזיקין.

וכן, לנקות cash עוזר מאוד, אלה באמת דברים שכל תומך עושה עם כל לקוח, כי באמת זה מה שעוזר לרוב הלקוחות.

לא שאני בא להצדיק את החברות שמחזיקות את האינטרנט ה"מהיר" בארץ בחיתוליו, חס ושלום

גם אני בעד שיפור תשתיות ושיפור מהירות ושיפור פינגים, ומה לא..

לXXX שגר ב XXX, ויודע לגלוש לוואלה ולהכנס למדור שהוא/היא רוצה ולקבל מייל וזהו, זה כל האינטרנט שלהם,

הם אלה שהמהירות שלהם איטית בגלל SPY וכו'

והם הרוב.

והם גם הרוב שמתקשר לתמיכה.

יש אימיילים מוכנים מראש עם הסברים על מה זה SPY והמלצות על SPYBOT/ADWARE/MS בשביל להפטר מהם

יש אפילו סרטוני הדרכה !! בפלאש !! שנעשו בשביל האנשים האלה , הם הרוב המוחץ שמתקשר לתמיכה.

http://help.netvision.net.il/

http://cables2.netvision.net.il/media/media2.html

אנשים כמוך וכמוני, שיש להם זיקה לנושאים כאלה, יתקשרו אולי פעם אחת לתמיכה של הספק שלהם - בהתחברות הראשונית.

וגם זה בספק.

אנשים שיש להם קצת שכל לא יוציאו כסף על שיחה לתמיכה בשביל לשאול "מה השרת SMTP שלכם ?" , הם יחפשו את זה באינטרנט לבד..

(כל מידע על שרתים ושירותים שאתה צריך, יש באתרים של הספקיות הגדולות, או לחילופין בפורומים שונים וכמובן בגוגל)

למשל

http://help.netvision.net.il/Article/?ArticleID=82925&sid=62

http://www.netguru.co.il/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=37&mode=mode=thread&order=0&thold=0

http://www.netguru.co.il/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=49

הסיבות היחידות שאני אי פעם התקשרתי לתמיכה

1. - שכחתי את הססמא שלי והייתי צריך שיאפסו לי אותה.

2. - כששידרגתי בברק מ750 ל-1.5 , נציגת שירות הלקוחות המפגרת שדיברה איתי, העבירה אותי ל ADSL כששידרגה לי.

אז לא יכולתי להתחבר - 691 , ישר הרמתי טלפון ושאלתי אם אני מוגדר על כבלים או ADSL, ולקח להם שעתיים לסדר את זה..

(כשזה קורה בנטויז'ן, וזה קורה, גם שם יש כמה נציגות שירות מטומטמות, אז אם הלקוח שזה קרה לו נופל עלי,

ישר אני בשיחת ועידה לשירות לקוחות מסביר להם מה לעשות והם עושים, נפתר תוך דקה).

סה"כ התמיכה קיימת בגדול בשביל לעזור לאתר בעיות במחשב/הגדרות של הלקוח ולעזור בהגדרות מייל.

אם יש בעיה בספק, הספק (בתקווה) יטפל בה.

כתומך, אישית, אני מעדיף לעשות את העבודה שלי באופן מקצועי כמה שאפשר

אני בודק הכל, ואני אדיב ללקוחות שלא יודעים לאיית @INetvision , אני אפילו מאיית להם את זה בעברית על המקלדת..

אם אני נתקל בבעיה שאני לא יודע את הפתרון עבורה, אני חוקר/שואל ומוצא אותו.

כמובן בגבולות הנתמך, אני לא יכול לעזור לאנשים לקנפג את המסנג'ר שלהם או לעזור להם להבין למה הוינדוז לא עולה.

אם יש לך משהו להגיד אחרי כל זה, אני אשמח לשמוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השרתים שאני משחק בהם רק בישראל בעיקרון אני עם 012 ואין לי כמעט בעיות פינג רק מידי פעם אבל הבעיה העיקרית היא שבאמצע המשחק פשוט נתקע הפינגים נתקעים יש לי עמודה של FPS ועמודה של PING ויש לי שורה של IN ושורה של OUT במתי שזה נתקע פשוט נתקע ל10 שניות בערך ורק השורה של הIN נתקעת ואז אני רואה כאילו הכל חוזר למה שהיה מקודם

בדקתי עם התמיכה עשינו trace לאיזה שרת משחק ולא היה בעיות בכלל בדקנו פינג לwalla.co.il והפינגים היו טובים

חוץ מזה קורה לי לפעמיים בקבצים גדולים שאני מוריד המהירות יורדת זה פשוט משגע ואין לי איזה דרך למצוא ניסיתי עוד מלא דברים כמו

לאפס את הלוג כמו שאמרת וגם לעשות ריסט למודם דרך הtelnet 10.0.0.138 (של מודמי אלקטל) וזה לא עזר

אני לא רואה אצלי בעיה כי כבר קניתי מחשב חדש יש לי מודם טוב (alcatel speedtouch 510) ופירמטתי ככה שהכל הולך לכיוון אחד וזה לא רק אצלי יש עוד כמה כאלה

דרך אגב עכשיו בדקתי netstat -e וראיתי בשורה של הErrors 3 בעמודה של Sent משהו מאוד מוזר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע Kidney_stonE, נכון שה-SPYWARE זה מכת מדינה.

אבל החברות האלה מתחבאות אחרי התירוץ הזה כדי לכסות על השירות הגרוע שהן נותנות, אני לא מדבר על התמיכה אלא על השירות עצמו.

וזה מה שמעצבן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...