תוכן _BooM_ - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

_BooM_

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    192
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי _BooM_

  1. עדכון לגבי WIN 7 להסתדרות המורים - כרגע נראה שהגירסה המוצעת תהיה WIN 7 ENTERPRISE ולא ULTIMATE. ההבדלים הם

    בצורת הרישוי (לא אמור לעניין את המשתמש) ובכך שבגירסת הENTERPRISE ניתן להתקין עד 4 מכונות וירטואליות עם אותו רישיון.

    כרגע עדיין לא ברור האם אפשר לשדרג ULTIMATE לWIN 7 ENTERPRISE (כנראה שלא).

    עדיין אין תשובה סופית וחד משמעית בעניין.

    יכול מאוד להיות שתופץ בסופו של דבר ה-Ultimate למורים, ענייני רשיון קצת אחרים.

  2. אני חושב שאם SKYPC היתה מכניסה סעיף בהסכם שלה עם הלקוח שאומר:

    האחריות על המוצר ניתנת למימוש רק על ידי הקונה עצמו

    כל זה היה נחסך מאיתנו :silly:

    אגב זה התקנון אם מישהו רוצה לעיין בו

    http://skypc.co.il/Page.asp?page=182

    לא חוקי. נקודה.

  3. וזה מה שמקומם ומעודד אנשים לא לקנות שם, לא מקרה בודד של חוסר שביעות רצון של לקוח או בעיה חד פעמית.

    זה העניין שהדיון התנפח פה מעבר, החנות טורחת ומגיבה בדיון, במקום שתביא את העניין הפעוט הזה על מקומו בשלום (בס"כ אף אחד לא שדד אותם או עשה משהו רע בכוונה) גם כדי להשקיט את העניין וגם כדי לצאת בסדר ויפה בעיני הלקוחות, הם בוחרים לעשות את זה בצורה לא מכובדת ביחס ללקוח, על שטות הם נוקטים בעמדה של "ראש בקיר" טיפשית ועושה להם רק רע.

    בשיחות מכירה רבות של החנות הפורום הזה צץ אם זה על ביקורת של רכיב חומרה כזה או אחר או ציוד הקיפי, בנוסף הרבה מאוד לקוחות נחשפים ורוכשים מהחנות דרך הפורום ומהמלצות, רכישת מע' מחשב שלמה דרך פורום "מפרטי מחשב". אז להפסיד יש להם, והרבה.

  4. חבל שהחנות בוחרת להגיב בצורה כזו. הרי מדובר בטעות של 700 שקלים, הטעות שנגרמה ע"י החנות. כפי שהחנות בעצמה מעידה מדובר בלקוח קבוע שרוכש בצורה נרחבת וכפי שאנחנו רואים פריטים די יקרים, האינטרס של כל חברה היא לשמר לקוח כזה ולהפסיד נכון לעכשיו את הסכום הזה, אבל ב-Long Run להחזיר את ההשקעה ולהרוויח בשת"פ פורה ומתמיד. חשיבה מאוד עסקית ומאוד לוגית.

    הצעד הנכון היה להודיע על כך ללקוח, לנסות להגיע לפשרה, במידה והוא לא מוכן/לא רואה לנכון, נעשתה טעות כלשהי והנזק יספג - פה לדעתי הייתה הטעות הראשונה וההתחלתית של החנות.

    ברגע שהעניין גולש לדפי פורום ומקבל חשיפה משמעותית, (הרבה מאוד מלקוחות החנות מגיעים דרך פורום זה) מן הראוי שהחנות תתנצל כלפי הלקוח שהוא צד ג' שכלל לא מעורב בעניין תוך דאגה לפתרון מהיר וכמחווה שירותית (אם דוגלים בשירות כדאי גם לבצעו) לוותר ל-OMD בטענה כזו או אחרת שמדובר בשורה התחתונה בפספוס של החנות ולפנים משורת הדין הוחלט להתחשב ולוותר על הסכום, להיות חכמים במקום להיות צודקים! - ופה הטעות השניה והקריטית ביותר של החנות, לא רק שהם גורמים לעצמם נזק רציני, להמשיך ולהתעקש לא יועיל במקרה הזה לאף אחד מהגורמים ורק לחנות יש מה להפסיד וחבל.

    אם הלקוח (קרי: Bug2000) דאג לומר בעת המסירה שהכרטיס לא נקנה ישירות על-ידו והוא יד שניה זה כנראה מספיק בשביל להבין (על פניו) שהלקוח לא צד בעניין של החנות מול OMD.

    לדעתי ההתהלות של החנות לא נכונה הן מהפן העסקי והן מהפן התדמיתי, זהו צעד לא חכם שכנראה יעלה ביוקר, הרבה יותר מהדרכים האלגנטיות שיכלו לפתור ולצאת מהמקרה בצורה יפה, כמו שאמרתי לפעמים צריך לדעת להיות חכם ולא צודק, זה משפט שמוביל שירות טוב ונכון.

    מספיק לראות התנהלות כזו התעקשות והתנגחות מיותרת לחלוטין שניתן היה לפתור בזריזות וזה מה שמקומם! כדי להכתים ולהביט במקום בעין לא יפה, וחבל.

  5. אני לא יודע אם התמזל מזלי, אבל מאז שעברתי ל-Vista אני משתמש ב-IE8 ומאוד מרוצה, עדיין לא חוויתי קריסה אחת (דבר שקורה לא פעם ב-FF) הגלישה והדפדפן פשוט מהירים מאוד והגלישה חלקה ביותר, עד כדי כך שעדיין לא התקנתי את ה-FF שוב.

    כנראה משהו מתחיל להסתדר ב- עם 7 והדפדפן החדש IE8, שהרבה אפילו לא מוכנים לנסות עקב האכזבה של דפדנים קודמים, ואפשר להבין.

  6. החזרים? התכוונת בתנאי שאתה מתחייב לדבר ב-200 ש"ח ו-מעלה או כל מני שטויות שכאלה?

    ההחזרים הם בד"כ החל מ-100 ש"ח. ובד"כ משתמשים עוברים את הסכום הזה ואף משלשים אותו. (אני מדבר רק על הסקטור הפרטי, לא נכנס ללקוחות עסקיים, חברות וכיוב' שמקבלים הטבות גדולות הרבה יותר)

    אגב זה מותנה ברמת שימוש, הווי אומר - כולל חבילות גלישה, כולל SMS, כולל שיחות, הורדות.. כמעט הכל נספר.

    החברה יכול לראות את זה כעידוד שימושים, אני רואה את זה כמכשיר חינם שניתן לי כי אני ממילא משתמש בסכומים האלה.

  7. מעבר לכך, ברכישת מכשיר מהחברה הסלולרית אתה זוכה להחזרים בד"כ מלאים כך יוצא שאתה לא משלם על המכשיר.

    שזה יתרון אדיר. והיום עם המבחר הדי גדול שיש לחברות, זו ממש לא פשרה לבחור באחד מהמכשירים המתקדמים שיש להם להציע.

    אייפון הוא מגניב והוא צעצוע שקשה להסתדר איתו בתור מכשיר סלולרי מגובש מנסיון ארוך, אם זה מבחינת השמע באפרכסת, הצלצול הבלתי נשמע, אם זה מבחינת העדינות, ההגבלות כגון ה- וכיוב'. מעבר לכך הוא לא נתמך ע"י אף חברה סלולרית וזה סיפור להחזיק מכשיר כה יקר וכה שברירי בלי ביטוח כשהחלפות המוצעות לטעמי מספקות הרבה יותר מכל הבחינות (החזרים, אחריות, ביטוח ותמורה!)

×
  • צור חדש...