עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. האם אפליקציית שיתוף התמונות והסרטונים הפופולרית תהיה זו שתביא את המציאות הרבודה על הקהל הרחב? לכתבה

  2. Started by NAND,

    שלום, אני מתלבט איזה טאבלט לרכוש עבור ילד בן שנתיים. שימוש של הטבלט יהיה בעיקר משחקים פשוטים וצפייה בסרטונים ביוטיוב. התקציב הוא 750 ש"ח פלוס מינוס. חשבתי על Asus ZenPad 10 Z301M מפלונטר: http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=Z301M-1B021A או על Samsung Galaxy Tab E SM-T560 מ KSP: https://ksp.co.il/?uin=38454 אני די חלוק בדעתי כיוון שה Tab E מגיע עם שנתיים אחריות, ומצד שני ה ZenPad מגיע עם נפח זיכרון של 32GB אשמח אם תוכלו לעזור לי להגיע להחלטה, ואשמח לשמוע אם יש אופציות אחרות שעדיפות בתקציב (ראיתי גם טאבלטים של Lenovo, אבל לא בטוח אם אחד שעדיף על פני שניהם) תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  3. אהלן, הדליק אותי המחשב הנל שיש בו גם מסך מגע וגם אפשרות לשליפת המסך כך שהוא יהיה טאבלט עם ווינדוס 8. התקציב שלי הוא 2000 שח וזה נכנס לי בול לתקציב http://ksp.co.il/?uin=23312 השימוש שלי זה 70% אינטרנט, סרטים, עבודה ו30% משחקים עכשיו ראיתי שאחד הדגמים של המחשב הנל (בעל מעבד z3740) מריץ באיכות נמוכה-טובה משחקים כמו Dayz, Call of duty, Gta iv וכו והמחשב שהבאתי פה הוא בעל מעבד יותר משודרג כך שאני מנחש שהם ירוצו אפילו יותר טוב ממה שראיתי ביוטיוב לדעתכם המחשב שווה את הכסף והוא יענה על דרישותיי? תודה מראש *חבר בעל ידע בתחום אמר שהמחשב לא יהיה מהיר לאורך זמן כי הוא חלש, האם זה נכון?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by chenrp,

    הנה עוד דבר שהN97 עושה:

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. דיווח חדש מצהיר כי היצרנית היפנית עתידה להצטרף לטרנד החם החדש של שוק המובייל, בהתבסס על יחידת תצוגה חדשה ומתקדמת של חברת JDI לכתבה

  6. יש לי תוכנת ניווט של sygic על הגלקסי 1 שלי ואני רוצה לשנות את הפקודות שהיא נותנת (כמו:"פנה שמאלה" "בעוד 300 מטר פנה ימינה" וכו') אני רוצה לעשות שהתוכנה תגיד עוד מילים כשהיא אומרת את הפקודה (למשל: "פנה שמאלה עכשיו"וכו') מישהו יכול להסביר לי איך עושים את זה? אולי מישהו יכול להביא לי תוכנה טובה שפותחת קבצי .pak ?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  7. לנובו ישראל השיקה היום את ספינות הדגל החדשות שלה - יוגה בוק, יוגה 910 ומיקס 510 לכתבה

  8. Started by gal,

    היי לכולם, ובכן אני קצת חדש בנושא הGPS ויש לי כמה שאלות:קיבלתי מתנה מההורים מכשיר GPS של HOLUX דגם GPSMILE 53 ונראה לי שיש בעיה איתו.קודם כל אמרו שהמכשיר מגיע עם תוכנת הניווט GPS2GO שאמורה להיות מותקנת על הזכרון הפנימי.הדלקתי את המכשיר וכאשר באתי ללחוץ על פונקציית הGPS קיבלתי הודעה שחסר קובץ התקנה EXE ,ובכלל נראה לי שלא התקינו את התוכנה בזכרון הפנימי של המכשיר.אני מפספס משהו? בכל אופן זה נקנה מערוץ הקניות ומחר אתקשר לברר מה פשר העניין ואבקש מכשיר חלופי.בלי קשר רציתי לדעת האם יש אפשרות להתקין תוכנת ניווט שונה על כרטיס חיצוני או שהמכשיר הזה הוא לא מכשיר כף יד אלא רק יעודי לGPS ולא ניתן להתקין ידנית תוכנת ניווט.אני מניח כמובן שאם רוכשים תוכנה כמו IGO על כרטיס חיצוני זה אמור …

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by cold fire,

    יש לי נגן גנרי אורגינל ועכשיו צצו הרבה בעיות אצלי(היה אצלי יותר משנה...) מצאתי sandisk e250 2GBב600 ש"ח חדש!!! ראיתי בכל חנויות מחירים 700-900 ש"ח האם שווה או שיש נגנים שהם יותר טובים ונותנים תמורה יותר טובה לכסף. ועוד שאלה בe250 אני יכול לראות סרטים או לא(אני לא מתכוון לmp4) השימושים שלי הם בעיקר לmp3 וכdisk on key לגבי הקיבולת בין 1-2GB לא פחות תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. דרישות - אמינות, נוחות, ריבוי אפליקציות, ומהירות ממשק, בעיקר עבודה משרדית (מיילים). תקציב - בסביבות ה-2000 ש"ח אבל אפשר לחרוג מעלה. לא צריך סלולרי מובנה

  11. Started by spz,

    אני מתלבט בין שתי הנגנים הללו. לD2 אין לי כסף. זן: http://www.amazon.com/Creative-Zen-MP3-Player-Black/dp/tech-data/B000UV4EU6/ref=de_a_smtd מיזו: http://www.amazon.com/MEIZU-Portable-Video-Music-Player/dp/tech-data/B000MCL62M/ref=de_a_smtd למען האמת הם די זהים חוץ מזה שהמסך של הזן יותר גדול ב0.1 אינץ ועם 16 מיליון צבעים (שזה הבדל די רציני, השאלה אם הוא נראה בכלל). אני גם צריך מכשיר אמין, כי אם אני קונה את הזן אני מביא אותו מחו"ל. בכל מקרה, איזה מכשיר עדיף? מבחינת סאונד, ניגון ווידאו וכו'... תודה מראש!

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by avicii962,

    אתמול נפל לי הנקסוס 4 מהכיס האחורי (היה חור ) קיצר נסדק סדק אלכסוני מצד ימין למעלה של הטלפון(ליד המצלמה) לבערך שליש מהמסך בצד שמאל..(מעל כפתור הגברה) קיצרר הבנתם אלכסון פינתי כזה.. המסך נדלק, הטאץ לא עובד.. נראה לכם שיש דרך לתקן רק את העניין עם הטאצ במעבדה?בלי להחליף את כל הצג LCD שתיקון כזה עולה 400 שקל? כי הסדק לא הכי רציני בואו נגיד שרוב הטלפונים של חברים שלי במצב יותר גרוע במחינת מסך אבל מסך מגע מתפקד..

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by _Daniel_,

    נמעך לי הצג של המינידיסק וגם מתחת לצג. אפשר לסדר דבר כזה או שזה יקר ולא שווה?? (יש לי תמונות אבל אני לא יודע איך לעלות אותם :s05:)

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. יום אחד בלבד נותר להשקה הגדולה של אפל לשנה הנוכחית - וברשת רבים כבר משוכנעים כי מצפים לנו להיטים שיוכלו לקרוא תיגר אפילו על היקפי המכירות של סמסונג לכתבה

  15. Started by zoyaniv,

    בינתיים היחידי שראיתי זה שיואמי פרו, שלא נמכר בארץ. יש משהו שכן נמכר בארץ? משהו מומלץ? הכוונה גם להטעין אותו וגם ממנו עם usb c יש לי מכשיר וואן פלוס 5

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by Freemee,

    שלום, אני מחפש נגן MP3 פשוט (בלי משחקים וכאלה - העיקר מוזיקה). אז מהניסיון שלי עם SANSA FUZE שהוא סביר מבחינתי, חשבתי ללכת על עוד אחד. עכשיו מגיע הקטע, הנגן הזה בא בגדלים של 2GB, 4GB, 8GB. ה2GB מאוד זול אבל הוא לא מספיק נפח. עכשיו הבנתי שאפשר להרחיב את הזכרון שלו על ידי כרטיס microsd. אז אם אני לוקח נגן של 2GB ומוסיף לו כרטיס של 16GB זה יוצא לי 18GB במחיר כולל של 270 ש"ח. לעומת זאת נגן רגיל של 8GB עולה 300 ש"ח (מחירים הכי זולים בזאפ). אם כך, מה הוא בעצם החסרון בלקחת עם כרטיס הרחבה או שאין חסרון? למה בכלל ללכת על הדגם של 8GB.. מה אתם אומרים עדיף יותר? האם יכולות להיות בעיות עם כרטיס הרחבה? ד"א, אם יש לכם נגן שווה ערך במחיר דומה אשמח לשמוע. תודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by Lyor,

    יש ברשותי מטען של אייפון 4 שקיבלתי עם המכשיר עוד שקניתי אותו, דגם A1300 ונראה שהוא סוף סוף החליט ללכת לעולמו. במקרה אבל גיליתי את העמוד הזה, שאומר שבכל נקודת יצוג של אפל הם מוכנים להחליף את המטען הזה בדגם A1400 בחינם וללא עלות נוספת. ככל הנראה בגלל שגילו אצלו בעיה בייצור או משהו. רציתי לשאול אם התהליך הזה עדיין אפשרי, ואני אוכל באמת לקבל מטען מקורי חלופי.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by Shasoosh,

    אני מחפש מכשיר בעלות סביב 1000 ש"ח. מיכוון שאייפון 4 עולה בערך 1600 ש"ח הברירה היחידה היא אנדרואיד. אם יד 2 לא בא בחשבון, מה הן האפשרויות העומדות בפניי? השימושים המרכזיים של הטלפון יהיו וואטסאפ ומצלמה לצלם את הנכדים.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by ariel007,

    ברשותי טאבלט נקסוס 7 2012. המכשיר עם אנדרואיד 4.4 קיטקט והוא ממש זוחל - אני חושב שזה בגלל שיש לו רק 1GB של ראם. זה יעזור במשהו אם אני אעשה לו Hard Reset כלומר החזרה להגדרות המפעל? אני פשוט לא רוצה לעשות את זה סתם ככה כי אחר כך אני אצטרך כמובן להתקין מחדש את כל האפליקציות, ואני לא רוצה לפרמט אותו ואז לגלות שאין שום שיפור. תודה לעונים

  20. חנות ה-Google Play של פלטפורמת האנדרואיד מסכמת עוד שנה עמוסה לכתבה

  21. Started by אבינר,

    חיפשתי באינטרנט ביקורות על המכשיר, ומצאתי רק 2.. למישהו יש את המכשיר והוא ממליץ עליו? איפה אני יכול למצוא ביקורת רצינית? כולם מתמקדים רק במצלמה, וזונחים את השאר..

  22. Started by ShahafH,

    חיפשתי בכמה חנויות באינטרנט לגבי הפלאפון הזה ושמתי לב שישנה אפשרות לבחירה של ארץ יצור המכשיר. יש אפשרות מהמזרח שזה ללא תוספת תשלום וייצור באירופה שזה תוספת של 230 שקלים. מה ההבדלים ולמה כזה תוספת במחיר? דוגמה לאתר: http://eline.co.il/aecommerce/c202/83596.php תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. שלום לכולם! יש לי נקסוס 1 ורשום על הסוללה שהיא 3.7V ויש לי מטען שהוא מתאם USB לחשמל שהוא 5V. האם שימוש במטען כזה (לה המטען המקורי של HTC) עלול לגרום נזק למכשיר? תודה

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by hezi508,

    שלום לכולם, קיבלתי במייל הצעה מאתר של קופונים לקנות טאבלט של חברת FLYTOUCH אני לא מכיר את החברה הזו, מישהו מכיר? אני מצרף לינק של הקופון עם כל הנתונים אשמח לשמוע את חוות דעתכם. http://www.konimtov.co.il/index.php/site/index/deal_id/52?utm_source=MailingList&utm_medium=email&utm_campaign=IPAD תודה מראש, חזי

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by fungiman,

    המכשיר שלי LG630 עבר תלאות רבות, אבל נראה שאתמול הגיעו מים עד נפש. המכשיר מוכן להדלק רק שהוא מחובר לחשמל, נורת הסוללה מהבהבת וברגע שמנתקים אותו מהמטען הוא כבה. אני חושש שהסוללה שבקה חיים. לפני שאני ניגש לתחנת שירות של פלאפון, יש למישהו מושג איפה מוכרים סוללות לטלפון הזה (לא מצאתי בחיפוש ברשת) בשביל שאני אוכל להשוות מחירים? מישהו יודע אם אני יכול לנייד מספר מפלאפון (יש לי מספר קליט) לתוכנית שכבר יש לי בסלקום (שאני לא משתמש בה כרגע) מבלי להתחייב מחדש?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים