צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
בס"ד שלום, הזמנתי משלוח מאיביי, אך עדיין הוא לא בא, הסתכלתי ב-track ונראה שהיו נסיונות שליחה (פה בארץ) זה קוד המשלוח: CF010883892US מה אני אמור לעשות עכשיו? תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
לאחרונה ראיתי באתר של גולן טלקום שהם מציעים חבילת הכל כלול לשנה ב59 ש"ח ועל כל קו נוסף עוד 10 ש"ח. יש פה איזשהו קאץ'? הכוונה היא האם הקווים הנוספים הם עם סימים נפרדים? מבחינת הנפח גלישה כל הקווים משתמשים באותו נפח? אם מישהו מבין בזה אני אשמח לשמוע מה זה אומר ה"קו נוסף" הזה...
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
לפני שבועיים ביום שני (ב-13 באוגוסט) הזמנתי מחנות מסויימת בארץ (אני אזכיר את שמה אם יהיה צורך) גלקסי S2. לפי האתר שלהם המוצר אמור להגיע בדואר רשום תוך 5 ימי עסקים. ביום שלישי שבוע אח"כ (ביום העסקים השישי מאז ההזמנה) זה עוד לא הגיע. שיצרתי איתם קשר הם התנצלו והבטיחו לשלוח את זה תוך יומיים עם UPS ולהוסיף מגן מסך כפיצוי. יומיים עברו, וכלום. המספר הראשון שפניתי אליו טען שהגעתי לסניף הלא נכון אבל בכל זאת אמר שהוא ינסה לברר, ולא חזר מאז. מספר שני טען שהוא רק מקבל תלונות אבל לא מטפל בהם. היום (ראשון) ששוב דיברתי איתם הם הבטיחו לשלוח עם UPS תוך 24 שעות ולשלוך באימייל עד סוף היום מספר מעקב, נכון לעכשו שום אימייל לא הגיע. את זה ששירות לקוחות מופתי אין פה, כבר הבנתי. השאלה שלי היא מ…
-
- 8 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
לפני כמה זמן קניתי מחשב מRSM בעקבות המלצות שקראתי על החנות פה בפורום. (הייתה איזו בעיה בהזמנה, המחשב הגיע עם חצי זיכרון, אבל בסוף, לאחר דין ודברים מתישים, החנות הסכימה לשלוח את הזיכרון בתוספת פיצוי קטן על הזמן שלקח לכל העסק להגיע.. כך שיצאתי עם חווית קניה לא מי-יודע-מה, אבל פסדר..) לאחרונה, המחשב הזה החל לעשות בעיות. עכשיו כשמדליקים אותו - המסך פשוט עובר לStandby, ולא רואים כלום. המחשב עובד, אבל לא משדר אות למסך. או יותר נכון - משדר למסך, אבל לא מה שהוא צריך. השאלה שלי - אני מאמין שהבעיה קשורה ללוח אם (אין כרטיס מסך, הוא מובנה). בדקתי באתר ויש להם 3 שנים אחריות על הלוח-אם הזה. מה הדרך הכי טובה להעביר להם את המחשב? אני גר בירושלים, והסניף הראשי שלהם נראה לי בכלל בכפר-סבא. …
-
- 5 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
http://www.ebay.com/itm/WESTERN-DIGITAL-MY-PASSPORT-ESSENTIAL-SE-1-TB-EXTERNAL-HDD-Brand-New-/251044169771?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a7366082b איפה הקאצ'? *סליחה, כנראה שכדאי להעביר לאמצעי אחסון
-
- 12 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שאלה דחופה ומטרידה לחברים כאן... האם שני ארגזים בנפח של 150x100x120 כל אחד עדיפים בגודל או בנפח על ארגז בודד במידות של 200x140x200...? לא מצליח להבין...תודה
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום יש לי בחדר טלפון אלחוטי של Panasonic, ואני חייב לציין שפנסוניק של היום זה לא מה שהיה פעם. השימוש בו לא נוח, ואני מעוניין לקנות משהו אחר, של יצרן אחר, ומחפש המלצה על משהו טוב. אז אם למישהו יש טלפון אלחוטי שהוא מרוצה ממנו, אודה לכם אם תוכלו להגיד.. תודה רבה card
-
- 7 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
😡זה הסיפור. נכנסתי למעבדת מחשבים RSM באזור התעשייה בכפר סבא לתקן את הלפטופ כי הסוללה לא היתה נטענת.אציין שיכולתי לעבוד עם המחשב רק עם כבל. לאחר שהסברתי להם,אמרו שצריך לפתוח את המחשב,לאחר שבוע שלא שמעתי מהם התקשרתי ונאמר לי שזו בעיה של הסוללה וצריך להחליף אותה.ביקשו 400 שח ביקשתי שלא להחליף אם ניתן לרכוש סוללה באיביי ב150 שח. הגעתי הביתה מנסה להדליק את המחשב,מסך שחור מולי והמחשב לא מתפקד.חזרתי שוב,מיכאל בעל החנות אומר לי להשאיר ושיבדקו.מחכה שבוע שבועיים ואין קשר ממנו,מתקשרת לשאול עונה שעדיין לא הספיק היום או מחר אסדר ואחזור אלייך.חולפים עוד שבועיים ועוד שלושה ועוד חודשיים כשבכל שיחת טלפון מספר סיפור ומבטיח לחזור.אז כמובן שלא חזר כמו תמיד ,סליחה חוץ מפעם אחת שהבין שהייתי אמ…
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
איך עובד אחרון בדיוק? נניח מחיר מלא הוא 2000 ש"ח וניתן להגיש הצעת מחיר החל מ-1700 ש"ח. האם הגשת 1730 ש"ח יזכה אותי אם אני לבד שהגיש? מה אם הגישו עוד שני אנשים?
-
- 0 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
היי, קניתי אתמול מזגן עילי 1 כ"ס לחדר שינה שלי (11 מ"ר). מההתחלה הוא הוציא כזה ריח לא הכי טוב, כמו של כימיקלים. הריח הוא בעיקר בטמפ' גבוהות (מעל 25), אך בכל טמפ' הוא מופיע. התקשרתי לטכנאי שהתקין והוא אמר לי שזה ריח של פלסטיק כי זה היה בקופסת קרטון באחסנה ותוך כמה ימים מקס' שבוע זה אמור לחלוף. אך עדיין זה נראה לי מוזר ולא כיף לי עם הריח הזה. מה זה יכול להיות? מה אני עושה? אני לא יכול להחזיר מזגן אחרי שהוא כבר הותקן... אני צריך לקנות מזגן חדש ולשלם מההתחלה 2500 שקל? אני פשוט לא יודע מה לעשות. אני לא כל כך סומך על הטכנאי, הוא נראה לא הכי אמין. שללתי כמה דברים: הצינור ניקוז לא בתוך ביוב או משהו כזה (יש כאלו שט…
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אין זכר לאתר שלהם ברשת, וברשותי דברים שקניתי אצלם ולפי איך שזה נראה אין איפה לממש את האחריות. תודה רועי
-
- 6 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אהלן חברים אז כמו שידוע לרובנו יום שישי הקרוב זה הבלאק פריידי.. רציתי לבקש ממכם אם תוכלו לעזור לי במציאת אתרים לקניית נעליים ? (כשאני שואל מאיפה אני מתכוון לאתר אמין ושיצא משתלם לקנות ממנו מאשר בארץ)
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
כיום כל הספקים נותנים את אותם רוחבי הפס בעליות זהות לחלוטין (לדוגמא 10M ב 30 ש"ח). במי לבחור? בספק גדול כמו בזק בינלאומי (מה בכלל היתרונות של הPOWER NGN אם יש בכלל) או בספק קטן כמו CCC, או נטויז'ן, אורנג, סמייל 012 וכולי. לא מצאתי השוואה עדכנית מבחינת איכויות הגלישה והבנתי שיש הבדלים בין הספקים השונים. יש נושא של חסימות, או הורדה/צפיה בעייתית בסרטים אצל חלק מהספקים. דיברתי עם מספר ספקים וכל נציג מספר לי סיפורים כמה הם טובים והאחרים גרועים. אודה להמלצה מניסיונכם על ספק , או הפניה לסקרים/חוות דעת אם קיימים.
-
- 5 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
אבא של חבר נוסע לסין וצריך לקנות לעצמו מחשב נייד(בסיסי ביותר) האם מישהו יודע איפה כדאי לקנות והאם בכלל זה כדאי? תודה רבה לעונים.
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני מעוניין למכור את המחשב שלי, הוא בן שנה ושמור ממש טוב מפרט מחשב מעבד: Intel Core I7 4790 3.6Ghz 8MB L3 Cache S1150 קירור מעבד: Arctic Freezer i30 לוח אם: Asus H97-Plus זיכרון ראם: G.SKILL Ripjaws-X 2X8GB DDR3 1600Mhz DDR3 כרטיס מסך: Gigabyte GTX970 G1 Gaming SuperOverclocked 4GB DDR5 כונן קשיח: Western Digital Cavilar Blue 1TB כונן SSD: Samsung 850 EVO Series 250GB ספק כוח: Seasonic G650 – 650W Modular מארז: CoolerMaster CM Storm Scout 2 Window ציוד היקפי מסך: LG 23MP75HM 5MS IPS רמקולים: MicroLab Solo C7
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
חשבתי להזמין מחו"ל עדשות מגע. עוד לא החלטתי איזה בדיוק אבל נגיד אני הולך על אלה: http://www.bestpricecontacts.com/displaylens.asp?LensID=308 לוקח את ה - $29.05 ל- 8 קופסאות זה 232.4. לפי האתר שלהם זה מחיר המשלוח לחו"ל: USPS International First-Class Mail: $14.95. Estimated Delivery in: 14-21 days (depending on customs). אני לא מבין גדול ובחיים לא עשיתי הזמנה לארץ מחו"ל אבל אם ניקח את המחיר שרשמו ונוסיף למחיר המוצר זה 247.35$ מחיר סופי? או שיש עוד עלויות שצריך לחשב? אם כן זה מחיר נמוך בחצי מהמחיר הכי זול שמצאתי בארץ. תודה רבה לעוזרים.
-
- 6 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום, חיפוש בפורום הראה תוצאות מעורבות על welcom/tms. ממה שראיתי גם היו החלפות ידיים על החנות הזאת. אז לאור ההחלפות והתוצאות המעורבות, האם למישהו יש ניסיון עם החנות wellcom בשנה האחרונה? כמובן שבניסיון אני מתכוון לחוויית שרות, חוויית קנייה פחות חשובה לי. תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום מאוד מתקשה למצוא בארץ מארז HTPC מלבד שני דגמים, אחד ישן [https://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=NSK2480B ויש לו קצת עניינים לא מושלמים..], ואחד בגודל של מארז ATX. מה שחשוב כאן זה הגובה. גג 15 ס"מ. מישהו\י יודע\ת?? תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
- 2 followers
-
-
שלום. לאומי קארד הודיעו על סיומו של מפעל הנקודות - אחת מהשיטות הדביליות ביותר שנוצרו אי פעם, לדעתי. אבל בכל זאת, כרגע ברשותי (וברשות הורי) נקודות. השאלה היא האם ניתן לנצל אותן בצורה יעילה כלשהי - כלומר, ללא הכרח להוציא מאות שקלים בשביל לקבל הנחה זעומה על מוצר שבכלל לא רצית מלכתחילה. אשמח לדעת אם למישהו יש הצעות. תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מה הדרך הזולה ביותר לשלוח לארץ מקלדת מאנגליה? מדובר במקדלת קצת כבדה מהרגיל (סוג של מקלדת מכנית). תודה רבה!
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
רציתי לדעת אם יש אנשים שרכשו מוצרים דרך השירות BUY2USA ויכולים לתת המלצות לגבי השירות שלהם? בנוסף, חשבתי לרכוש כרטיס מסך דרך אמאזון בשימוש דרך BUY2USA ורציתי לדעת, במידה וקורה משהו לכרטיס מי נותן אחריות?
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יש לי התלבטות האם כדאי לקנות את הקונסולה הזו האם משהו יודע פרטים עליה מעבר למה שכתוב פה באתר לגבי הרזולוציה וכו, תודה
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
קודם כל אני מאוד מבסוט מהם מבחינת גלישה,אחלה שירות ואחלה אינטרנט. עכשיו לבעיה - כבר שנה + שאני משלם על האנטרנט (10 מגה) 41 שקל, בחשבונית רשום אפילו את הפירוט 30 שקל החבילה,ועוד 11 שקל שירותים כמו תמיכה ועוד משהו שאני לא זוכר אפילו..מיותר לגמרי. באותה שיחה שסגרתי איתם על המחיר הזה אמרו לי שאני ישלם 41 שקל ואקבל 2 שירותים בחינם. עכשיו התקשרתי כדי לשפר עמדות,ניסיתי להפטר מהשירותים המיותרים האלה,וכשכולם מצליחים להוציא 100 מגה ב30 שקל אני עדיין תקוע עם ה41. עכשיו סגרתי על 15 מגה 42 שקל. אמרתי לו שאני מודע לכך שאני משלם על שירותים שאני לא צריך,וביקשתי שהוא יסיר אותם,אך הוא אמר שהוא לא יכול וזה "מובנה" בחבילה..הוא הוסיף ואמר שאין לו מחיר יותר טוב לעשות לי.. מה אני עושה? איך כולם…
-
- 14 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אהלן קניתי בSKYPC לפני שנה ב800 שקל הגה למחשב LOGITECH DRIVING FORCE GT יש לו אחריות לשנתיים והוא התקלקל עכשיו הדבר היחיד שחשבתי זה לפנות ליבואן מעתק. לוג'יטק הרשמיים בחו"ל אומרים שהם כבר לא מספיק אחריות לישראל אז הם לא מוכנים לעזור לי. מה עוד אני יכול לעשות אם מעתק לא יחזרו אליי? ??? ???
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-


