עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. אז ככה אני מעביר לו 90 דולר ואני רוצה לדעת אם הוא אמר לי שאני אשלח לו 90 דולר הוא מתכוון לשליחה בפייפאל 90 דולר אבל בפועל הוא מודע שהוא יקבל פחות? או שיש אנשים שיש להם פייפאל אבל לא מודעים לזה? אני לא אשאל אותו כדי שלא יחליט שהוא רוצה 90 דולר ממני בבאלנס.. ואיך הכי טוב לשלם 90 דולר דרך פיייפאל מה עליי לדעת ? אני מודע לזה שיש שער המרה מפגר לפייפאל , ככה שאני אשלם יותר מ90 דולר אבל לא יודע בדיוק מהו ? ואני גם זוכר שאולי אפשר לעשות משהו שאני אשלם פחות על המרה כמו שבאמזון עדיף לשלם בשקלים וההמרה תיהיה של הבנק מאשר של אמזון .. איך הכי טוב לשלם דרך פייפאל בעניין ההמרה ? תודה..

    • 5 תגובות
    • 2k צפיות
  2. אני ואחי קנינו מהם מחשב אמאלה !!! אני מקווה שיגיע יפה ארוז ושכל הרכיבים חדשים תקינים אמאאאאא

    • 3 תגובות
    • 2k צפיות
  3. אהלן. נשברו לי כמה תריסים בחלון ואני רוצה להחליף אותם. האם חנויות שמתמחות בדבר יגידו לי להחליף את כל החלון או שיש חנויות שמוכרות חלקי תריסים? וכמה זה עולה? אני שואל כאן בפורום צרכנות כי אף פעם לא יצא לי להחליף רק חלק מהתריס של החלון ואני מקווה שזה לא שאלה הזויה (:

    • 3 תגובות
    • 2k צפיות
  4. Started by taltola,

    בתאריך ה-9.4.15 רכשתי מוצר בשווי 100 ש"ח (מצעים למיטה) דרך אפליקציה של חברה מסויימת בארץ. כבר באותו היום חוייבתי דרך כרטיס האשראי. בתנאי השימוש הבטיחו כי אוכל לאסוף את המוצר תוך 7 ימי עסקים. לאחר 17 ימים ללא שום תגובה מצידם יצרתי קשר ואז נאמר לי "סליחה, זה נפל בין הכסאות". הסבירו לי שבכלל אין את המוצר במלאי ואף אחד לא טרח לעדכן אותי על כך. שלחו לי תמונות לבחור מוצר אחר דומה. בחרתי מוצר דומה ושאלתי מתי אקבל אותו? נאמר לי שיעדכנו אותי "בשבוע הבא". לא עדכנו אותי בשבוע הבא, וגם לא בזה שאחריו. ב-14.5.15 שוב שלחתי מייל לראות מה קורה והיכן זה עומד. לא הגיבו לי כלל. ב-21.5.15 יצרו איתי קשר ואמרו שסוף סוף המוצר הגיע ואני יכול להגיע לאסוף אותו מהמחסן שלהם. נסעתי מחוץ לעי…

    • 7 תגובות
    • 2k צפיות
  5. טוב אז הנה הסיפור בקצרה: לפני יותר משנה הצטרפתי לבזק בתור לקוח עם באנדל של בזק + בזק בינ"ל. אם אני לא טועה המחיר היה 100 שקל (או קצת פחות) ל-15 מגה. לפני מספר חודשים הבאנדל נגמר, ועברתי למסלול של 100 שקל לבזק + 40 שקל לבזק בינ"ל - עבור אותה המהירות. לפני מספר ימים הסתכלתי קצת על מחירים ונדהמתי מהמחירים שלקוחות חדשים בבזק משלמים. לשם השוואה - בזק מציעה את התשתית שאני משלם עליה 100 שקל, ב-70 שקל למצטרף חדש. 018 מציעים עכשיו באנדל של 15 מגה ב-80 שקל(!). החלטתי לצאת לקרב. לאחר מספר טלפונים, גם לבזק בניסיון לקבל הורדה במחיר וגם לספקיות האינטרנט השונות (בתקווה שהן יכולות לעקוף את ההגבלה של בזק ללקוחות חדשים) החלטתי שנמאס לי, וביטלתי את קו האינטרנט שלי במטרה להפוך למצטרף חדש. ל…

  6. שלום, קניתי הארד דיסק לפני כשנה מעסק קטן, אך אינני עובד עימו יותר. והייתי רוצה להחליף את הכונן אשר מסוג WESTERN DIGITAL. שלחתי מייל לאחד המפיצים, הוא טוען שאינו יכול להחליף את הכונן ואאלץ לעשות זאת דרך העוסק שקניתי ממנו את הכונן. בתור, לקוח שפיטר את העוסק אינני מעוניין ליצור עימו קשר אך הייתי רוצה לקבל את האחריות שמגיעה לי ... מה עושים ? תודה מראש, עידן

    • 4 תגובות
    • 2k צפיות
  7. אני זוכר שפעם לא הייתה אפשרות לעשות קנייה באתר של KSP והיה אפשר רק להזמין לסניף קרוב בהשארת פרים אישיים. האם זה עדיין אפשר היום? בעמוד של הפריט שאני רוצה רשום "הרכישה בסניף בלבד" אבל לא אוכל לבוא בזמן של מבצע בפלאק פריידי. האם KSP עדיין נותים לשריין רכישה?

    • 1 תגובה
    • 2k צפיות
  8. Started by football,

    שלום לכולם , קניתי דרך האינטרנר כרטיס טלוויזיה hauppauge 1512 , המכשיר מגיע עם מטען שיש לו שני פינים שטוחים ( תקע אמריקאי ) רוצה לחבר את הכרטיס לחשמל האם מספיק לקנות מתאם כזה : http://www.daganm.co.il/rec/1139-%D7%9E%D7%AA%D7%90%D7%9D-%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C-%D7%9E%D7%A9%D7%A7%D7%A2-%D7%90%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%A7%D7%90%D7%99-%D7%9C%D7%AA%D7%A7%D7%A2-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99 האם יש צורך במשהו נוסף או שהמתאם מספיק ? חושש שאשרוף את המכשיר ...

    • 6 תגובות
    • 2k צפיות
  9. Started by tood24,

    היי, בנוסף למיסים יש עוד הוצאות חוקיות השילוח דואר רגיל לא עיי חב' שילוח? תודה

    • 4 תגובות
    • 2k צפיות
  10. הגיע לי חשבון. בדרך כלל אני משלם 120 שקלים לחודש כלול לי בתוכה חבילה של 1gb,משום מה חרגתי מזה(אין לי מושג למה,אבל נעזוב את התירוצים האלה והאשמות),והגיע לי חשבון של 450 שקל!,רק בגלל האינטרט. איך אני פונה לאורנג' ומבקש זיכוי על זה אם זה אפשרי בכלל?,אין לי התחייבות למסלול שלהם רק למכשיר,אני מעדיף לעזוב אותם וללכת לסלקום או פלאפון ולקחת את המסלול הכי בסיסי בלי אינטרט,ורק שיחות כמו המסלול של יותר בפלאפון. אגב,אין לי התחייבות שמה,רק על המכשיר ואני יכול לצאת מהחבילה שלהם מתי שאני רוצה. יש מה לעשות בנידון?

    • 10 תגובות
    • 2k צפיות
  11. היי, לפני מספר ימים קניתי כסא מחשב בצרעה תל אביב הכסא היה מורכב כבר ככה שלא הייתי צריך להרכיב בבית. עכשיו לאחר מספר ימים אני רוצה להחזיר את הכסא ולקבל את כספי בחזרה כי הכסא לא נוח לי וגורם לכאבי גב, החנות טוענת שאי אפשר להחזיר וזאת המדיניות שלהם שלא ניתן להחזיר, האם זה חוקי?מה אתם חושבים יש טעם לפנות לבית המשפט לתביעות קטנות? תודה

    • 22 תגובות
    • 2k צפיות
  12. שלום לכולם. כל מי שמכיר את חוק ניתוק הזיקה יודע שאפשרי לקנות מכשיר סלולרי ממקור פרטי ולקבל החזר מלא מחברות הסלולר בהתאם לתוכניות המתאימות למדרג המכשיר. במהלך השבוע האחרון שלושת חברות הסלולר החליטו להלחם בתופעה ושינו את כל התוכניות ואת מדרגת ההחזרים. מהיום כבר אין החזר מלא על המכשיר הסלולרי, גם לא למי שקונה אותו מהחברה עצמה. ההחזרים נעים כעת בין 20 ל-80 שקלים לכל סוגי המכשירים ומדרגת ההחזרים עלתה באופן דרסטי מ199 ל299! אם בעבר היינו מקבלים החזר לאייפון 4 על סך 100-120 שח, כעת ההחזר המקסימלי הינו 80 בחבילות שעלותן כ270-320 שקלים! נא לבדוק טוב טוב לפני קנייה חפוזה.

    • 8 תגובות
    • 2k צפיות
  13. Started by maxwell10,

    עשיתי בדיקות באמצעות speedtest.net לשרתים בחו"ל ומצאתי שהמהירות עומדת על 0.2Mbps כאשר אני משלם על רוחב פס של 2.5Mbps. התקשרתי לבזב"ל בבקשה שייקצו לי את הרוחב פס שמגיע לי, בדקנו את הפינגים שנמצאו תקינים אבל לטענתם הם לא יכולים להתחייב למהירות לשרתים בחו"ל, מבחינתם הם רק מתחייבים לרוחב פס בתוך הארץ ולפינגים תקינים בחו"ל (350ms). כשאמרתי להם שיקצו לי יותר רוחב פס נענתי בכך שכיוון שאין לי חייגן אז אני אפילו לא עובר דרך השרתים שלהם והמהירות שאני מקבל לא באחריותם (אז למה אני משלם להם?). קיבלתי הצעה לשדרג לחבילת גיימר בתוספת תשלום (איך לא?! הרי כל תיקון בתקלה מתחיל בהצעה לשידרוג) אבל גם במקרה של גיימר הם אינם מתחייבים למהירות לשרתים בחו"ל. האם אתם מכירים איזושהי דרך לקבל את הרוח…

  14. היי, רכשתי אוזניות BT במאה דולר באליאקספרס. בזמן השימוש יש קרינה חזקה ברמה שאיני יכולה להשתמש בהם. הסברתי למוכר וביקשתי להחזיר לו את המוצר על חשבוני תמורת החזר כספי. הוא לא התייחס ופתחתי מחלוקת באליאקספרס. המוכר רשם לאלי אקספרס שאינו מוכן לזכות אותי אולם במקביל רשם לי שיקבל את הצעתי לאחר שתסתיים המחלוקת רק שלא אגיד כלום לאליאקספרס. כשאליאקפרס התערב במחלוקת אליאקספרס טען כי עליי להציג הוכחה שיש קרינה מהאוזניות אחרת לא אקבל החזר. אוליי מישהו יכול לכוון אותי מה עושים? תודה !

  15. בניגוד לעבודה עם מספר גדול של חברות שילוח מקומיות במסגרת הזמנות מחו"ל, הזמנות ממוכרים מקומיים דרך אמאזון עתידות להיות כולן באחריות של החברה בבעלות הממשלתית לכתבה

  16. Started by Shasoosh,

    נכנסתי לאתר שלהם להתעניין במחירים וראיתי שעד ה 4.9 ישנה חנות אוטלט עם מבצעים לקראת שנת הלימודים. מישהו היה שם ויכול לומר אם המחירים הם יותר זולים ממה שרשום באתר? תודה

    • 0 תגובות
    • 2k צפיות
  17. קניתי לפני חודשיים מחשב חדש בעלות של 5500 ש"ח , הזמנתי את המחשב דרך האינטרנט הכל הגיעה ללא שום בעיות אבל עכשיו נזכרתי שלא שלחו לי שום קבלה/טופס אחריות . זה אומר שאם משהו מתקלקל לי עכשיו אז נדפקתי או שאני יכול להוכיח שקנתי מהם דרך חברת כרטיס אשראי למרות שאין לי קבלות וטופס אחריות ?

    • 7 תגובות
    • 2k צפיות
  18. ידוע לי על כ-4 סוגים שונים של מגני שקע GPT נגד ברקים וירידות ועבור דיון זה ספציפית עליתי תמונות של כל אחד שתראו בסוף המודעה. 4 הסוגים הידועים לי הם: מגן ציוד אלקטרוניקה מגן למזגן ולמקפיא מגן ספציפית למזגן מגן למדיח כילים ותנור האם פיספסתי משהו? אולי חסר מגן שקע לשואב אבק? אולי מסזר חום? רדיאטור? תכלס הבנתם את הנקודה שלי. למה מגוון כזה? מה יקרה אם להתאים מגן ציוד אלקטרוניקה למקפיא או מזגן?

    • 7 תגובות
    • 2k צפיות
  19. לא ידעתי באיזה פורום לכתוב את זה תשמעו לפני כמה ימים הזמנתי חלקים מtms החלקים שהוזמנו : מעבד זיכרון לוח אם גוף קירור למעבד הגיעו חלקים ומה אני מגלה: 1.הקירור עם כול התכולה שלו הגיע בלי קופסא פשוט הדביקו את כול התכולה שלו עם דבק מיוחד והצמידו אותו לקופסא של הלוח אם וככה עטפו את זה טוב טוב עם נילון בועות (פצפצים) 2.זיכרון + מעבד(tray) היו עטופים בנייר מגולגל של מדפסת היו יוכלים לשים אותם באיזה שהי קופסא ( רכיבים האלה יקרים ורגישים ) זה לא נשמע לי הגיוני לקבל חלקים בלי הקופסאות שלהם אני מרגיש שקניתי את זה בשוק ולא בחנות כול מי שהזמין חלקים מהם אתם קיבלתם עם קופסא והכול או שקיבלתם כמוני? מה אתם מציעים לי לעשות?

    • 10 תגובות
    • 2k צפיות
  20. אני מסתקרן לקנות את זה ולהתנתק מהכבלים, השאלה היא אם כדאי לקנות ובאיזה אופן, כי הבנתי שיש הרבה מקומות שעדיין אין קליטה טובה (או שנכון ל2011 יש קליטה בכל הארץ?) האם מומלץ לקנות את הממיר כחיבור USB למחשב, או בכלל כאנטנה למחשב או כממיר שלם לטלוויזיה? מה אתם אומרים? יש לכם ניסיון בקניית המוצרים של הDVB-T?

    • 1 תגובה
    • 2k צפיות
  21. הבנתי שיש ירידת מחירים לתשתית הוט ...אבל כאשר התקשרתי לא רצו לתת מחיר טוב יותר מ 60 לחודש ל 12MB .. אפשר לשאול כמה אתם משלמים ל12 מגה ? תודה

    • 5 תגובות
    • 2k צפיות
  22. Started by omertgm,

    שלום, אני מחפש סוללה חיצונית לטעון מצלמת GoPro חשוב לי קודם כל אמינות ולא להתעסק עם חיקויים ומוצרים עם איכות ירודה בנוסף לא צריך שתהיה גדולה מדי (בקיבול). 5000mA יספיקו מעל ומעבר. גם 3000 יהיה טוב. חשוב שתהיה כמה שיותר קלה\קומפקטית ו-אמינה! ראיתי מליוני סוגים באיביי. לא מעוניין להתעסק עם זבל ומוכן לשלם עבור זה ומצד שני מחפש לקנות מוצר טוב ולא מותג במחיר מופרך.

  23. Started by cxzvcxv,

    ב BF נסעתי ל IVORY לקנות כמה דברים ובניהם מקלדת אבל המלאי של המקלדת בחנות נגמר.. יכולתי לנסוע לחנות האחרונה שנשאר בה המלאי אבל היא הייתה רחוקה ממני (נסיעה של שעה)... אני כבר קניתי ב IVORY הרבה פעמים בעבר ככה שידעתי שהם חנות מאוד טובה ויש להם שירות מצוין ללקוחות (בניגוד לרשתות אחרות שכולנו יודעים את השירות שהן נותנות ללקוחות בלי לנקוב בשמות..) אז החלטתי לקנות את המקלדת דרך האינטרנט (באינטרנט המבצעים של ה BF לא היו תקפים המבצעים היו רק בחניות - אני לא מבין את ההיגיון של זה ואני מקווה שבשנה הבא המבצעים יהיו גם באינטרנט אבל כנראה שיש להם את השיקולים שלהם למהלך הזה) בכל מקרה אחרי ההזמנה שלחתי מייל לשירות לקוחות ותוך כמה דקות חזרו אלי ואמרו שאין שום בעיה ושאני אקבל זיכוי לכרטי…

    • 3 תגובות
    • 2k צפיות
  24. Started by Mpro,

    יש תוסף שהתקנתי והוא נותן מעקב על כל המחירים הקיימים בגירבסט ובעוד כמה אתרים, יש לי כזה גם לאמזון ושניהם מעולים למי שלא מכיר זה התוסף של גירבסט https://www.price-less.online/ זה לאמזון https://keepa.com/#! שניהם מומלצים

    • 2 תגובות
    • 2k צפיות
  25. Started by Born2Kill,

    אז כך. לפני כמה ימים עשיתי חבילת חיילים עם אינטרנט ב-ל-ת-י מ-ו-ג-ב-ל וקניתי את המוטורולה דפיי. היום אני רואה חיובים בנושא "SMS" (לא הבנתי איך זה קשור לזה אבל ניחא). התקשרתי לסלקום כדי לברר למה והם אומרים לי שזה חיוב על סרטונים שראיתי ביוטיוב. :screwy: אין כל איזכור לצפייה בתכני וידאו ותשלום בהתאם (אם מישהו ראה איזכור שישתף כאן קישור). מסתבר שהפרסומת שלהם שווה לתחת, עושים פרסומת עם שחר פאר ואומרים "...כדי שלא תופתעו" והפלא ופלא, אני הופתעתי! חוייבתי ב-20 ש"ח על כמה סירטונים בודדים שראיתי ביוטיוב. זה הזויי! אני בהמשך אתקשר אליהם שוב, ויבקש לקבל על זה זיכוי כל עוד אין איזכור לכך, כי כל אחד שעושה "אינטרנט ללא הגבלה" חושב שהוא יכול לגלוש כמה שהוא רוצה בכל סוג של מדיה…

    • 5 תגובות
    • 2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים