צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
טוב אז בעקבות פרסומות שראיתי ב YouTube בזק פתחה במבצא חדש של מאה מגה אינטרנט ב 100 ש"ח בלבד למשך שנה שלמה בבזק בין לאומי לא נשארו אדישים ופתחו גם הם במבצע של 100 מגה ב 60 ש"ח למשך שנה קצת קשה להאמין אבל זה באמת כך 100MB במחיר של 160 ש"ח בחודש ברוכים הבאים ל VDSL המבצע שלהם בטח לא יהיה להרבה זמן אז מי שרוצה להשתדרג עכשיו זה הזמן..
-
- 5 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
-
-
- 7 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
הוא אמר שאין לו זמן להסתובב, אז מה שארצה אצטרך להזמין למקום שבו הוא יהיה. יש המלצות מה כדאי לקנות?
-
- 12 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
https://www.lastprice.co.il/%EE%E2%EF-%E1%F8%F7%E9%ED-GPT/GPT-PA~IS3~01SD מה אתם אומרים? שווה?
-
- 2 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אוקיי הכנסתי לאתר שלהם את הקישור לשלט אוניברסלי לוג'יטק הרמוני 350 שהיה במבצע טוב.. הכל טוב ויפה אבל לאחר כמה שבועות אני בודק עם המתווך הזה והם אומרים לי שזה בכלל היה חסר במלאי... בזמן ההזמנה זה לא היה חסר... בכל מקרה זה תיסכל אותי וממליץ לכם לחשוב פעמיים לפני שימוש בשירות
-
- 6 תגובות
- 2.1k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום מישהו יודע מתי המוצר יהיה זמין לקנייה בארץ ?
-
- 0 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
בחנות TMS עלה הכונן המדובר בבוקר 715 ש"ח ובערב הוא כבר עולה 776 ש"ח ..... מלחמה ? היבואן נעשה גרידי ? היצרן ? כל התשובות נכונות ?
-
- 3 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
היי האם מישהו קנה דרך האתר של בא לי אקספרס? חבר שלי ראה שם נעליים מגניבות ורצינו לדעת אם למישהו היה ניסיון עם האתר הזה... תודה מראש על העזרה מיכל-לי
-
- 4 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
היי, אני גר ברחובות.. אסע עד יפו.. קונה במשקל, כרגע כולם מוכרים ב 200 שקל לקילו. מישהו מכיר מקום שמוכר בפחות? תודה.
-
- 1 תגובה
- 2.1k צפיות
-
-
איזה דגם מומלץ ? תודה,
-
- 4 תגובות
- 2.1k צפיות
- 1 follower
-
-
http://www.xblade.co.il/?utm_source=NRG&utm_medium=HP-cfx&utm_campaign=NRG_HP_cfx
-
- 4 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום רב. במרץ לפני כשלוש חודשים קניתי מחנות Gamestation סניף ראשון לציון קונסולה PS4 ומשחק Killzone. קודם כל - קראו את הביקורת שלי בZAP כדי להבין את כל הסיפור: http://www.zap.co.il/clientcard.aspx?siteid=1927 (ביקורת מתאריך 22.6.14 על שם ולדימיר) בקצרה: 1. המחיר שהופיע בZAP ובאתר שלהם היה מחיר שקרי. 2. מכרו לי KILLZONE בשפה זרה - איזור LATIN AMERICA לאחר שZAP קיבלו את התלונה שלי, הם שלחו אותה לחנות. נציג החנות מיהר ליצור איתי קשר. לא רק שהוא דיבר בזלזול כאילו אני אשם בכל הסיפור, אלא גם שיקר, והנה הציטוט מהמייל: "המשחק דגם אמריקאי מולטי ריג׳ין" לאחר שצילמתי עם הטלפון את עטיפת המשחק והבאתי לו קישור לאתר הרשמי שמוכיח שהמשחק שהם מכרו לי הוא מאיזור LATIN AMERICA, לא שמעתי…
-
- 1 תגובה
- 2.1k צפיות
-
-
כותרת טכנאי ביקש 400 ש"ח כדאי ? תודה
-
- 4 תגובות
- 2.1k צפיות
- 1 follower
-
-
והמזגן שלי החליט להתקלקל.. מחפש טכנאי לזמן הקרוב,אזור המרכז, למזגן של LG (לא מישהו חאפר)
-
- 2 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
טוב חברים בואו נפתח דיון צרכנות סתמי וכיפי כזה. מה המוצר הכי מוצלח ששווה כל שקל שקניתם לאחרונה? איזה מוצר אתם מתחרטים שקניתם? אני אתחיל : מוצר טוב : אני ממש מבסוט על הסמארטפון Moto G 2014 שקניתי לא מזמן, אני חושב שזה הסמארטפון שנותן הכי הרבה תמורת הכי מעט כסף, הטלפון שלי עובד חלק ואפילו לא נתקע פעם אחת בזמן שמכשירי דגל של חברים שלי מבין סמסונג, אפל וLG בקושי זזים מרוב לאגים. פשוט סמארטפון מושלם. מוצר רע : לאחרונה נרשמתי לחדר כושר אז מיהרתי ללכת לקנות אוזניות שנכנסות לתוך האוזן, אז קניתי Audio technica ck323m. האוזניות לדעתי ממש אבל ממש גרועות, ואני אומר את זה בתור אחד שיש לו ATH M50, כנראה שזה מה שקורה שסומכים על מותג ספציפי בלי לבדוק ביקורות באינטרנט קודם. [h=1][/h]
-
- 2 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
היי. רכשתי מכשיר סמארטפון לפני כחודש בשלוש אלף שקל. חשבתי לעצמי, מכשיר יקר, מה יכול להשתבש. לאחר שלוש שבועות המסך הפסיק להציג תצוגה. וכאן כל סיפורי האימה שסיפרו על גבי הפורום על KSP התממשו. בסניף לא רצו לדבר איתי, שלחו אותי הישר ליבואן. ששלח אותי הישר לאיזו מעבדה נידחת שאספה את המכשיר ושלחה למעבדה. לאחר שבוע התקשרתי וענו לי "עדיין לא יודעים מה לעשות עם המכשיר שלך, נחזור אליך כשנדע". לא באותן המלים, אבל זה בערך מה שאמרו לי. עם בירור סטטוס המכשיר במעבדה גיליתי גם שבמקום שנתיים אחריות, נתנו לי שנה ו-10 חודשים. כלומר, האחריות שלי מצויינת אצל היבואן עד אוגוסט 2018 כשקניתי את המכשיר מ-KSP לפני חודש, באוקטובר. מפחיד אותי גם שאיך שהמעבדה שלהם נראית, עלולי…
-
- 5 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום קניתי את המחשב הנייד הבא: https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=998186 הוא לא מתאים לצרכים שלי כמו שקיוויתי, ואני צריך למכור אותו. הוא נקנה ב-5500 ש"ח. כמה לדעתכם הוא שווה היום? פרטי המחשב: Lenovo Legion Y530-15ICH 81FV00KHIV מעבד: Intel Core I7-8750H זכרון: 16GB 2X8GB DDR4 2666 אחסון: 1TB(5400/rpm) +128G M.2 PCIE 2242 מעבד גרפי: NVIDIA GTX 1050 TI 4GB GDDR5 תודה!
-
- 2 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אני עוד 3 שבועות טס לחופשת סקי, וכרגע אני חושב לקנות משקפת סקי מאנגליה שתשלח דרך ROYAL MAIL. השאלה היא - תוך כמה זמן בד"כ מגיע דואר מאנגליה בצורה הזו? יש סיכוי שזה לא יספיק להגיע תוך 3 שבועות בדיוק לדעתכם ?( טס ב21.1 - ב20.1 בלילה יוצא כבר לכיוון נתב"ג) תודה.
-
- 3 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
ליבואן ח.י אין חלק שהוא חייב להחזיק במלאי לפי חוק: https://www.gov.il/he/pages/cpfta_after_sales_service אין לו את החלק במלאי ואין צפי הספקה. ולא הציע שום חלופה. מה אפשר לעשות במצב כזה?
-
- 1 תגובה
- 2.1k צפיות
- 1 follower
-
-
איזה כבל AUX כדאי לקנות לאוזניות? זה שקניתי באייבורי התקלקל תוך כמה ימים. קניתי ב-15 שקל באייבורי כבל אוזניות והם אמרו שזה לא כמו באיביי וזה לא יתקלקל לי. בפועל הפלסטיקים עפו תוך כמה ימים והמגעים נקרעו. הייתי היום באייבורי המלך שאול והם אמרו שהם לא יחליפו לי אותו. אמרתי להם שאני יכול להראות אפילו את הקבלה אבל לא הסכימו לכלום. עכשיו. אחרי כל זה ברצוני לשאול איזה כבל טוב אני יכול לקנות שלא יתקלקל אחרי יום וחצי. תודה.
-
- 6 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
ראשית הסיפור בקצרה. אני מתקן מחשבים בשכונה שלי בהכנסה מהצד. פנה אליי זקן נחמד מהבניין ממול שרצה לחבר את המחשב שלו למסך הLCD שנמצא בחדר העבודה. לכרטיס המסך יציאת RGB אחת שמחוברת למסך המחשב. הצעתי לו 3 אופציות: מפצל RGB, כרטיס מסך חדש, כרטיס מסך משומש. הוא בחר במשומש ובצדק. חבל להשקיע הרבה כסף בנושא, מפצל RGB עולה יותר, ומכאן פניתי ללוח המכירות של הפורום. יצרתי קשר עם מוכר כרגע אני עוד לא מפרסם פרטים אישיים כי אני נותן לזה עוד צ'אנס. הוא אמר שהכרטיס עובד, שהוא עובד בחנות מחשבים והכרטיס פורק ממחשב שעבר שדרוג לא מזמן, על הדרך ניסה להציע לי דגם אחר קצת יותר טוב עם יציאת HDMI מובנת בקצת יותר כסף, בחרתי לא לקחת אותו יש לי מתאם בבית שלא בשימוש אני אתן אותו לאותו זקן בחינם אם צריך…
-
- 13 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
מבקש ליבדוק היענות לרכישה קבוצתית למארז Cooler Master Storm Trooper / Cooler Master Haf X http://www.coolermaster.com/product.php?product_id=6653 http://www.coolermaster.co.uk/product.php?product_id=6757
-
- 2 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום רב, אשמח לביקורות על החנות, משלוח, שירות - במידה ומישהו נדרש לממש אחריות על קנייה כלשהי. מבחינת מחירים הם אטרקטביים כולם מקובעים על KSP אבל אני אשיתי בחיים שלי לא קניתי מהם והייתי מרוצה מאוד מחניות אחרות שרכשתי מהם מוצרים, אני תמיד מחפש מי שינתן לי המחיר הזול ביותר לאותה אמינות. תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 2.1k צפיות
- 1 follower
-
-


