הרבל לייף - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הרבל לייף


k22

Recommended Posts

HERBALLIFE זה יותר מסתם תזונה. זאת פירמידה גדולה שמטרתה להרוויח כסף. אלה שיושבים בפסגת הפירמידה מרוויחים את רוב הכסף על חשבון אלה שיושבים בבסיסה. אני לא בטוח האם יש תועלת פיזיולוגית בצריכת מוצריהם, אבל במקומך הייתי מתרחק מהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מתכוון להיכנס לפירמדה ואני לא מתכוון להיות מפיץ

השאלה שלי היא אם המוצרים טובים לשימוש http://www.herbalife.co.il/products/?pid=21&sid=6&did=1

בעיקר המוצר הזה

ואם לא המוצר הזה אז איך אפשר בארוחת בוקר לאכול את כל הויטמנים החלבונים הסיבים התזונתים ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרבל לייף זאת חברה שהמטרה שלה היא לגייס אנשים מהשורה כעובדים אצלה, אשר שכרם נקבע כפונקציה של מספר האנשים שהם בתורם הצליחו לגייס. הגיוס עובד באמצעות שיווק מסיבי, אשר לא מתבסס על טיב המוצר, אלא על האפשרות להרוויח סכומי כסף גדולים באמצעות גיוס אנשים נוספים שיעבדו גם הם כמגייסים.

בדרך זו החברה לא צריכה להתמודד כשווה מול שווה אל מול תוספי תזונה מתחרים, קרי: להשקיע באיכות המוצר שלה, להוכיח את יעילותו או להשקיע בשיפורו.

בלי שום קשר - אין שום הוכחה שתוספי תזונה טובים לבריאות. אני לא יודע למה אתה רוצה לאכול בארוחת בוקר "את כל הויטמנים, החלבונים והסיבים התזונתיים". מי אמר שזה נחוץ? מי אמר שזה תורם לבריאות? למה בארוחת בוקר? למה במרוכז? מי שאוכל את "כל" הויטמנים והסיבים התזונתיים והחלבונים" בארוחת בוקר בריא יותר ממי שאוכל בארוחת בוקר חביתה עם פרוסת לחם שיפון עם גבינה לבנה, מלפפון ועגבנייה פרוסות ותה ירוק?

עצתי לך: כל מה שאתה אוכל במהלך היום חשוב. לא רק ארוחת בוקר. אם אתה רוצה לאכול בצורה בריאה תצמצם למינימום אכילת חטיפים, ג'אנק-פוד, אוכל מלוח ואוכל רווי שומן. תאכל הרבה פירות וירקות ותשתה הרבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פעם לפני כמעט 10 שנים כשהייתי הולך לבית ספר, עשינו 800 ש"ח על 8 כדורי הרבלייף. ישבתי עם חבר בפארק, ופתאום נגשו עלינו 3 חברה והתעניינו איפה אפשר להשיג אקסטזי. חבר שלי לא היה דפוק וישר קלט קומבינה. הם אמרו לנו שהם רוצים 5 אקסטות, נתנו לנו 500 ש"ח ואחרי 20 דקות חבר שלי חזר עם 5 כדורים, אבל זה היו כדורי הרבלייף של אמא שלו ולא אקסטזי. מה שהכי הזוי בכל הסיפור זה שיום אחרי זה פגשנו אותם שוב, והם רצו עוד 5 כדורים (כנראה קיבלו דלקה מהרבלייף ;D ). למזלנו הרע לאמא של חבר נשאר רק 3, אז דחפנו להם אותם ב 300 ש"ח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"ארוחת בוקר חביתה עם פרוסת לחם שיפון עם גבינה לבנה, מלפפון ועגבנייה פרוסות ותה ירוק"

אחלה תודה עזרתם לי מאוד בדקתי ברשת ואני מתכוון לשתות סמודי ירוק

תודה לעונים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...