צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
אני בתשתית של בזק עם מהירות TOP 100. יש לי כרגע חשבון ב-014 ובהוטנט. עם 014 היו לי בעיות DNS. כרגע נראה לי שהוטנט עובד יותר טוב. עדיין גם בהוטנט היו בעיות בסנכרון השעון במחשבים שלי אז אני כרגע משתמשת בשרתי ה-DNS של גוגל וזה פתר את הבעיה. השאלה שלי, עם מי כדאי להישאר, עם הוטנט או עם 014? קשה מאוד להתנתק מ-014, אחרי שרציתי להתנתק מהם בפעם האחרונה הם הורידו לי את המחיר ל-30 ש"ח ושכנעו אותי להישאר אבל אם יש איתם בעיות אז לא שווה להישאר איתם. בכל מקרה הם מאוד מקשים עליי להתנתק מהם אבל אם נראה לכם שעדיף להישאר עם הוטנט, אז אני אעזוב את 014. מה דעתכם? מי עדיפה מבין השתיים? תודה מראש לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, לפני קצת יותר משנה חברתי קנתה מחנות RSM בתל אביב מחשב נייד (בשביל לימודים). שילמנו במיוחד עוד כמה מאות שקלים (בין 400 ל-500, לא זוכר בדיוק) בשביל להרחיב את אחריות היבואן משנה לשלוש שנים, בשביל שלוות הנפש שלנו. במהלך השנה האחרונה, נאלצנו למסור את המחשב לתיקון במסגרת האחריות חמש פעמים, בהן החליפו לנו את הכונן הקשיח פעמיים ותיקנו את המסך שלוש פעמים. ראוי לציין שכל פעם, הבעיות שהיו במסך החלו זמן קצר אחרי שהמחשב חזר מתיקון בפעם הראשונה. המחשב, כמובן, הוא בשימוש סטנדרטי של סטודנטית, ולא עשינו בו שום דבר יוצא דופן שיכול לגרום לו נזק. אחרי הפעם האחרונה שהמחשב חזר מתיקון (לפני מספר חודשים) לא עבר זמן רב עד שהמסך שוב עשה בעיות. הבעיות היו בדיוק אותן בעיות שהיו בשתי הפעמ…
-
- 14 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
מה המחיר הזול ביותר שלקוחות חדשים בבזק בינלאומי מקבלים על 12MB, 15MB ו30MB?
-
- 2 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
היי חבר'ה שאני רוצה לפרסם מוצר באיביי אני רוצה לפרסם בלי האפשרות "bids" ושאני מפרסם מחיר רגיל הוא מבקש ממני גם מכירה פומבית איך אפשר למכור בלי האפשרות הזאת? תודה
-
- 2 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
הזמנתי כבל MHL מחנות באנגליה כולל משלוח רגיל חינם. חיכיתי חודש+ והחבילה לא הגיעה. החבר'ה מהחנות שלחו לי עוד חבילה והפעם בדואר רשום(ללא חיוב נוסף). סתם מסקרן אותי לאן לעזאזל נעלמה החבילה הראשונה? נפל לים? הגיע בכלל לארץ? נגנב מהדואר? נגנב לי מהתיבה?(בית קרקע פרטי בשכונה שקטה מאוד ככה שהגניבה נראה לי הכי פחות חשוד). זה ממש מעצבן, סתם חיכיתי חודש וחצי בשביל שישלחו לי עוד חבילה שגם לה לוקח מעל לשבועיים להגיע. עצוב. יש לציין שהם רצו 8 פאונד נוספים על המשלוח השני(דואר רשום), קצת פילפל ישראלי והמשלוח בחינם. מדובר בחנות הזאת http://www.decrescent.com/ בכל אופן, אחלה שירות מצידם.
-
- 10 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
רכשתי לפני שנה וחצי מחשב ASUS באתר של שניידר, המחשב הגיע עם אחריות לשלוש שנים של IBM. לפני כשבועיים המחשב "מת", נדיר שאני נתקל בבעית מחשב שאיני יודע לפתור, אבל פה הייתי אובד עיצות. התקשרתי לשירות, מהר מאוד הם הבינו שהבעיה לא פתירה בטלפון, והגיע שליח הביתה לקחת את המחשב ! כעבור שבועיים - לאחר שאבחנו תקלה שדורשת חלק מחו"ל, והחלק מתעכב - הציעו ושלחו מחשב חדש במקום ! אני די המום ממהירות השרות, שליח שהגיע פעמיים הביתה, והתוצאה - מחשב חדש. (למזלי לא היה משהו קריטי על הדיסק של המחשב). חייב לציין אותם פה לשבח.
-
- 8 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
ל NAS ביתי של לפחות 4 דיסקים, יש מעוניינים?
-
- 6 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
מה אתם אומרים ? פורסמו כמה כתבות באתר גלובס וYnet http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000902417 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4486984,00.html לצערי קניתי טאבלט T100 לפני שקראתי את כל אלה וכבר מהקופסא היית בעיה של חיבור המקלדת לטאבלט עצמו - כל הזמן מתנתק. המחשב נמצא אצלם כבר שבוע וחצי אבל משיחות איתם נראה דפוס פעולה דומה לזה שמצויין בכתבה.מבטיחים לחזור ולא חוזרים, המעבדה (סרב פרו) זורקת אחריות על אסוס עצמה ואילו אסוס על המעבדה.כאוס רציני קיים ואף אחד לא מטפל בביזיון הזה. חברת אסוס מפעילה מוקד טכני שמופעל על ידי חברת שידורית ולא על ידי מעקד יעודי שלה. יש לכם אולי דרך להשיג את פרטי החברה כמו ח.פ ואיש קשר על מנת להגיש תביעה ? מה אתם אומרים על זה ?
-
- 0 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני וגיסי מחפשים לקנות שני מחשבים למשחקים עד3K כל אחד. נשמע משימה פשוטה? כנראה שלא. (ללא הארדיסק ) הגענו לחנות אייבורי, חיכינו בתור 20 ד' והגענו לנציג. כבר הרגשה מזלזלת, מה אתם רוצים? הסברנו דרישות, חלק מהמפרט היה לוח H61 וכ.מסך GTX630... אני יש פתחתי עיניים ואמרתי איך יכול ליהיות?! 630 למחשב למשחקים?! למה? .. ההסבר - כי זה מה שנכנס בתקציב! אני דרשתי כמובן להכניס לפחות GTX650! המוכר התחיל לצחוק ולהגיד לי שזה כרטיס מעל 1300-1400 שקל דרשתי שיבדוק.. אומר לי נכון צודק, יש לך.. עכשיו לוח H77.. מפתאום זה לא נכנס בלה בלה בלה.. אה אוקיי יש לך. בין היתר נכנסו משפטים של "תקנה אל תקנה לא מאיכפת לי" בקיצור חוסר מקצועיות הלכנו. נסענו לKSP לבדוק הצעת מחיר - כמות האנשים שהייתה …
-
- 11 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
יש מצב שניו אגג בכוונה מפציצים מחירים ללקוחות ישראלים כדי שלא יקנו? https://www.newegg.com/global/il-en/zotac-geforce-rtx-3080-zt-a30800d-10p/p/N82E16814500502 הכרטיס הזה עולה 740 דולר אם מסתכלים דרך האתר האמריקאי (2400 שקל) אבל 3400 שקל אם מסתכלים דרך האתר הישראלי. WTF?? למה ההפרש הקיצוני הזה? בנוסף יש עוד כל מיני דוגמאות של כרטיסים שבכלל לא מופיעים באתר הישראלי (אסוס לדוגמא) יכול להיות שהם מעדיפים שהכרטיסים לא יצאו מארצות הברית? (ניו אגג היו ידועים בהתעקשות שלהם למכור אך ורק ללקוחות אמריקאים עם כרטיס אשראי אמריקאי. רק לא מזמן הם התחילו לשלוח למדינות אחרות...)
-
- 14 תגובות
- 2.2k צפיות
- 1 follower
-
-
רציתי לשאול אם יש חנות בארץ שמוכרת, אני יודע שיש בחנויות נייקי משם קניתי את הזוג הנוכחי אבל אין שם מבחר ומה שיש לרוב מעפן. הכוונה שלי אם יש חנות עם מבחר ממש אני בעיקר מחפש את הדגמים 1 ו-3 למי שמכיר. אני מחפש חנות באיזור השרון (אני גר בחדרה)
-
- 0 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מתכוון להזמין מוצר ספורט (חליפת צלילה) מאתר בריטי. האתר מוכן לשלוח את המוצר לארץ בחינם. עלות המוצר 200 לירות סטרלינג, בסביבות 1200 שקלים. השאלה שלי היא האם שהמוצר מגיע לארץ יכולים לחייב אותי בעוד תשלומים? הרי חברת השילוח שלהם שולחת את המוצר בחינם ... אין לי כל-כך מושג האם ישנן עלויות נוספות ואשמח לשמוע וללמוד טרם הזמנתי. תודה רבה
-
- 7 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני לא מחפש לקנות מוצרים בקטגוריה מסויימת. אני מחפש לקנות מוצרים לפחות ב-3 קטגוריות ככה, שאוכל לקבל הנחות למוצרים בקטגוריות אלו. למשל יש לי 5 מוצרים מקטגורית "טיפוח אישי", 3 מוצרים בקטגורית "אלקטרוניקה", ו-2 מוצרים בקטגוריית "כלי עבודה". במצב מושלם הייתי רוצה לקבל הנחות לרוב המוצרים ב-3 קטגוריות ולממש מועד מבצע למשלוח ים אצל Buy2USsa אבל איך אפשר לתזמן מועד קנייה ככה בשביל להצליח בזה? משלוח בנ''ל זה דבר לא כל כך הכרחי אבל קנייה באמזון כן הכרחי אז הייתי רוצה לשמוע מכם אם יש לכם טיפים ומידע שימושי בשביל לבצע הזמנה בזמן מוצלח מבלי לעמוד על המשמר כל יום ולבדוק כל מוצר אם יש עליו הנחה כי זמן שלי מוגבל. אם הייתי מחכה לבלאק פריידי עד דצמבר, אני לא בטוח הייתי מקבל מוצרים בהנחה מק…
-
- 0 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום לכולם(: היום התקשרתי לנטויז'ן כדי להתנתק מהם (יש לי 12 מגה) כי א. אני משלם יקר וקיבלתי הצעה הרבה יותר טובה, ב. אני ממילא לא מרוצה מהאינטרנט שלהם בעיקר בגלל מהירות גלישה לא מספקת, בטח שלא לשרתים כמו ראפידשר וטורנטים. אבל זה לא משנה... קודם התקשרתי למספר חינם שלהם (1800), ענו לי תוך 2 שניות. ביקשתי שיעבירו אותי, הנציגה אמרה שאין לה את האופציה. לא מאמין לה, אבל ניחא. ניתקתי והתקשרתי בשעה 17:00 לשירות לקוחות. כעבור משהו כמו 7-8 דק' ענתה לי בחורה נחמדה, שמעה את מה שיש לי להגיד, נתנה לי מספר פנייה והעבירה אותי לשימור לקוחות. ב17:17 דקות, כלומר אחרי 17 דקות שיחה/המתנה, מישהו בצד השני הרים את השפורפרת, חיכה משהו כמו 15 שניות, וניתק. טעויות קורות. אני בחור רגוע. נשמתי עמו…
-
- 14 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
היי, לאחרונה שקלתי לקנות מסך נוסף, נכנסתי לZAP וחיפשתי מסך של DELL, והגעתי לעמוד הזה: http://www.notebookclub.co.il/products/notebooks_by_model/zap/op-rd09-5658.htm כמו שאתם יכולים לראות, הוא עולה 800 ש"ח בעמוד הזה. אחר כך נכנסתי לאותה החנות, אבל חיפשתי את המסך ידנית דרך הקטגוריות, העמוד שמצאתי הוא זה: http://www.notebookclub.co.il/products/%ee%e1%f6%f2%20dell%20day/mt-dell-u2312hm.htm פה המחיר הוא 1030 ש"ח. מה קורה פה? האם זה סתם ניסיון עלוב לסחוט כסף מלקוחות שלא שמים לב או שזו טעות תמימה? תודה ויום טוב!
-
- 5 תגובות
- 2.2k צפיות
- 1 follower
-
-
-
- 3 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=/2/1822815 נא להיות קשובים - 20 ליטר לא הולכים ברגל היום (יותר נוסעים במכונית )
-
- 8 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום אני חייב להעביר זוג נעליים מתל אביב לכרמיאל שבצפון עד ליום שלישי ורצוי מאוד שלפני יום שלישי בדקתי כיצד אפשר לעשות משלוח ב-UPS ולא הסדרתי עם האתר שלהם ניסיתי דרך דואר שליחים אבל אני לא מוצא את האפשרות לעשות משלוח של צרכן רגיל ולא של עסק. מישהו יודע כיצד אני יוכל לבצע את העברת הנעליים בהקדם האפשרי וכיצד אפשר ולעשות משלוח עם שליח של דואר ישראל לאדם פרטי? תודה!!!
-
- 2 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום אני מעוניין לקנות טלפון הזה http://hwzone.co.il/tcl-m3g-סמארטפון-סיני-תחרותי-מבית-טוב/ תודה
-
- 6 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
כמה בתור לקוח קיים אני יכול לקבל על תשתית בלבד לבזק(כיום משלם 96.5)
-
- 8 תגובות
- 2.1k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם , ברצוני לקנות כרטיס לכידה מטלוויזה מחו"ל ... לפי מה שאני יודע אם אזמין דרך האינטרנט אני אצטרך לשלם מע"ם ומס קנייה ( המחיר בערך 200 $ ) ... יש לי חבר שעובד בחו"ל ומגיע ארצה בקרוב , האם יש אפשרות שאזמין משהו וארשום את הכתובת שלו בכדי שיביא את זה איתו ? האם הוא יצטרך לשלם מע"ם ומס קנייה כשיגיע ארצה ? אם אני מזמין משהו מאמזון גרמניה לכתובת באנגליה למשל, האם חוץ מה "shipping " אצטרך לשלם מעם ומס קנייה או מכס כשהמוצר יגיע לאנגליה ?
-
- 0 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום, קניתי לאחרונה טלפון בהנחה של 50% מאתר הרשמי של החברה בארה"ב לכתובת מקומית שסופקה על ידי usa.buy2.co.il. קיבלתי מכתב על תשלום מיסים על פי המחיר המלא מ- usa.buy2.co.il. יצרתי איתם קשר וצירפתי את הקבלה אני ממתין לתשובה... במקרה והייתי מזמין אותו ישירות לישראל, האם המכס שאני משלם יכול להקבע על ידי המחיר ששילתי בפועל, כלומר אחרי הנחה? או שהוא נקבע על פי המחיר המלא בלבד? (יש לי חשבונית מקורית של היצרן, PayPal וכמובן חברת האשראי) בתודה מראש, אלון.
-
- 5 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
-
במה צריך להתחשב כאשר מזמינים חלקי מחשב\מחשב שלם בנוי מאמזון? המחיר הנמוך מפתה, מאולם לא יצא לי לממש אחריות בחלקים שהגיעו אלי סגורים בקופסא אך מה באמת ניתן לעשות במקרה של בעיה? מה דעתכם בנושא, שווה את החיסכון?
-
- 2 תגובות
- 2.1k צפיות
-


