צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
התקשרתי לכמה חנויות מחשבים היום מכיוון שאני מתעניין במארז של ZALMAN ולהפתעתי נאמר לי שהיבואן של זלמן בארץ פשט רגל לפני כשבוע ולכן יש מחסור במוצרים ושזהו אינו רעיון טוב לקנות עכשיו מפאת עניין האחריות. פתחתי את הנושא מכיוון שהייתי רוצה לשמוע ממישהו שמודע לעניין ויכול להרחיב ולאמת את הנושא ואם צפויה כניסה בקרוב של יבואן אחר במקום.
-
- 3 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום, אודה אם תוכלו להקדיש מס' דקות למילוי השאלון. https://docs.google.com/forms/d/1cB7durDC6hh0JioofbxiaSLhtMfJRdvw21cTOgfNwZw/viewform?usp=send_form השאלון אנונימי ומטרותיו אקדמיות. תודה
-
- 0 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
קיבלתי חבילה שנשלחה בפעם הראשונה מ-shipito ומסתבר שהם מדביקים את הצהרת המכס שממלאים אצלם על האריזה החיצונית, וכתוב בה את מחיר המוצר שהצהרתם. מה שמדאיג אותי עכשיו זה שיש לי עוד חבילה מהם בדרך והצהרתי שם על הסכום המלא שהינו יותר מ-75$. אז השאלה שלי היא האם בטוח שאצטרך לשלם את המע"מ או יש סיכוי טוב שעדיין יחמוק?
-
- 4 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
טוב, את הנושא ציינתי לעיל, אז אלה הנקודות: 1. שתתחן כל סוג בשר שדוחפים בתוכה. אני לא אומר עצמות (ואם יש מכונות כאלה אז זה מצויין), אך העיקר שזה תתחן את הגידים הלבנים שסותמים את כל הפתח ומכריחים כל פעם להפסיק ולפרק את המכונה כדי לחלץ את זה. 2. קלה להרכבה ולפירוק. 3. נוחה לשטיפה ולייבוש. 4. עמידה בפני העומסים, שלא תתפרק לנו תוך חודשיים. יעשו איתה שימוש רב. 5. שלא תתפוס יותר מדי מקום על השיש, אך זה לא קריטי.. מה תמליצו? תודה
-
- 5 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
עז ככה קראתי כתבה ב ynet שסלקום סוגרים את הרשת הישנה שלהם ואני בתור לקוח עם קו וטלפון פעיל לא יודע מה לעשות. עם יש מישהו שמכיר את הנושא טוב יותר ממני מוזמן להגיב. תודה חברה
-
- 8 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אני בחופשת סימסטר, ויש לי מעט זמן פנוי. החלטתי להשקיע טיפה כדי להוזיל את מחיר האינטרנט שאני משלם. שילמתי 89 שקלים לבזק על תשתית, ו29 שקלים לבזק בינלאומי על ספק של 40 מגה שניהם. ניתנה לי גם הטבה של חודשיים חינם על הספק, והעיסקה כללה גם ציוד. למה לא הלכתי פשוט לאקספון? אני לא רוצה לשלם כמעט 400 שקלים על ציוד במיוחד שאני עוזב את הדירה בעוד שנה, ואני גר עם שותפים שזה אומר שצריך להחליט מה עושים עם הציוד בסוף השנה. טוב התחלתי כרגיל בשיחה לבזק. ביקשתי להוריד את המחיר. נאמר לי ש-"אי אפשר, זה הכי זול שיש לנו. אנחנו יכולים להציע לך באנדל ב114 שקלים". לי זה לא הספיק אז הם אמרו לי לדבר עם בזק בינלאומי ולנסות לקבל הנחות אצלם. אוקיי למה לא באמת? התקשרתי לבזק בינלאומי ענתה לי טלפנית נחמ…
-
- 5 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום, מפאת הגיל, אני מחפש מכונת תספורת טובה ע"מ לספר את ראשי אחת לשבוע- שבועיים קצוץ (0.3 ומטה) אודה אם תמליצו לי על אחת אמינה. תודה.
-
- 9 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום לאחרונה קניתי מ-ksp את כרטיס הרשת : TL-WN8200ND. הכרטיס הפסיק לעבוד אחרי שבועים וחצי(אולי קצת יותר),כול זמן שעבד ,הוא עבד בצורה מקרטעת ובקושי קלט ואם קלט היו ניתוקים כול 15 שעה ככה. עכשיו המכשיר שבק חיים לחלוטין!! הלכתי היום ל-ksp כפר סבא. עכשיו אני מבקש מהנציג לממש את האחריות שלי, והוא אומר לי שאני אלך ואתקשר ליבואן,תפקיד שהוא אמור לבצע(לפי דעתי) שכן הוא זה שיצר קשר עם היבואן מכתחילה וקנה ממנו את הרכיב הזה. בכול אופן אף אחד לא היה במעבדות של Benda (אחריות של מוצרי TP-LINK). אשמח לעצות איך להתנהל מול ksp שלא ינסו לנפף אותי סתם ככה והאם אני זכאי למוצר חלופי במידה וזה ישב אצלהם במעבדה.
-
- 13 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אני הייתי מנוי אצלם על 1.5mb גלישה, אבל מאז שעשינו טריפל של הוט (יותר משנה, אפילו שנתיים) שכולל 7mb תשתית, המהירות גלישה שלי בפועל השתנתה אוטומטית משום מה ל-5mb בלי לשנות בכלל את המהירות גלישה אצל בזק.ועכשיו, לפני כשלושה שבועות בזק נזכרו להתקשר לאבא שלי ואמרו שכל שנה צריך להעלות את המחיר או משהו כזה והזכירו לו שהוא מנוי על מגה וחצי גלישה, לכן הציעו לו "לשדרג" ל-5mb בתוספת של רק 10 שקלים בחודש, כלומר 40 שח במקום 30. והוא בתמימותו הסכים לעניין כי זה נשמע לו סביר, אבל אני ידעתי כבר שהמהירות גלישה שלי בפועל היתה כבר לפני כן על 5mb. מה שיצא זה שעכשיו אנחנו סתם משלמים 10 שקל יותר בחודש על אותה מהירות שכבר היתה לפני כן. (וזאת, כאשר אנשים משלמים על נפחים גדולים יותר מחיר נמוך מזה…
-
- 6 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
ראיתי כמה נושאים דומים, אבל הם כל כך ישנים שהם ממש לא היו לי לעזר. כרגע אני בבזק בינלאומי בחבילת 10 מגה ומשלם 49 בחודש. ניסיתי להוריד אותם במחיר וזה פשוט לא הצליח, לא משנה איזו טקטיקה ניסיתי. זה המחיר ללקוח ותיק, ומסתבר שהם עומדים עליו. בקרוב אמור להתחיל השדרוג ל-15 מגה בתשתית (או שכבר הגיע, אמרו שאדע לפי החשבונית), אז אמרתי אם כבר בירורים על מעבר, אז נבדוק כבר על ה-15 מגה. האמת שלא ביררתי מחיר בבזק בינלאומי, אבל פעם אחרונה שאני זוכר זה היה 99 בחודש. החלטתי להציץ קצת בכמהזה על ספקיות אחרות וכמובן שזול יותר. אלה המחירים (כולם ל-15 מגה): ב-012 המחיר 40, בנטוויז'ן 30, ב-018 20, בטריפל סי 29.5 בממוצע לחודש לשנה (4 חודשים ראשונים 18.9 ולאחר מכן 34.9). הייתי רוצה לשמוע חוות דעת…
-
- 13 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום האם יש אתר שמשווה את המהירויות המעשיות שספקי האינטרנט בארץ נותנים, מבחינת KB/s, Latency, ודברים כאלה? אני מעוניין לבחור ספק, וכיוון שיש בערך 6 אפשרויות, אני לא יודע איך לבחור.. תודה card
-
- 11 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אוטוטו מגיע הרגע, חודשיים מקסימום. התענייתי רבות בכל מיני סוגי עגלות ראיתי והתרשמתי. אני מחפש עגלת תאומים שמאפשרת לשים תינוק מגיל לידה . לא מעוניין להוסיף לעגלה סלקל או מיטה. עגלה שהופכת מטיולון למיטה. בנוסף מחפש סלקל אטרקטיבי לאוטן עד 13 קילו במחיר שפוי וראלי. כמובן שאקנה 2 סלקלים
-
- 4 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
ב-10 לחודש (לפני 11 יום) שלחתי דרך My Hot באתר את טופס הבקשה לשדרוג מהירות הגלישה מ-12Mb ל-30Mb, אולם מהירות הגלישה עדיין לא השתנתה ועדיין עומדת על 12Mb לפי בדיקת-המהירות באתר HOT, זאת למרות שלאחר שליחת הטופס באתר נכתב שהשידרוג יתבצע עד 4 ימי עסקים. נציגי השירות בפייסבוק מתרצים את העיכוב בעומס. מאז שבוע שעבר הם מבטיחים שהשידרוג יתבצע "לכל המאוחר ביום חמישי", לכל המאוחר ביום ראשון", וכך מושכים זמן. הכל מתועד בפייסבוק. כשהתקשרתי לשירות הלקוחות שלהם, הנציגה בדקה את העניין, ולאחר מספר דקות של המתנה ובדיקה, היא אמרה ביוזמתה שהיא מעבירה את הטיפול למנהל שלה ואין לה מושג מתי השדרוג יתבצע. היא גם הבטיחה להתקשר היום (שישי) ולעדכן אותי אם צפוי עוד עיכוב, מה שכמובן עדיין לא קרה. א…
-
- 7 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אל תשאלו כמה בעיות בזק עושים לי.. בהתחלה קניתי מ012 את ה 100 מגה שלהם, והיה צריך לחכות לטכנאי מסכן שבוע! כדאי שיבוא ויפתח לי את התשתית פה... באים לפה לפתוח את התשתית אומרים הכל בסדר והם לא עשו כלום זה עדיין לא עובד לי, אחר כך עוד פעם חיכיתי 40 דקות ל 012 שיענו לי ואמרו שישלחו מישהו לבדוק (יום למחרת כמובן לא באותו היום) ואחר כך "יתקשרו" אליי לבדוק אם הכל בסדר, וכמובן שלא התקשרו בסופו של יום, והוא אפילו לא טרח לעלות לדירה שלי!! אני סתם חיכיתי 3 שעות אבל למזלי אח שלי ראה אותו למטה וגם כן אמר "הכל תקין" וכמובן שזה לא תקין, בקיצור ולעניין כוס אמא של בזק ושל 012 ביחד, אין לי מילים כמה גרוע החברות פה בארץ.. מה אתם אומרים? דרך אגב למי שמעוניין לדעת מה המשך הסיפור התקשרתי ל012 היו…
-
- 3 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
רכישה של מוצרים גדולים וכבדים הופכת למשתלמת יותר בחנות הענק המקוונת לכתבה
-
- 13 תגובות
- 2.4k צפיות
- 2 followers
-
-
לפני כמה שנים כשגרנו באירופה קנינו מכשיר שנקרא slingbox אותו חיברנו לממיר בארץ (של yes) ויכולנו לצפות דרך שידורי אינטרנט את כל התכנים בחבילת היס שהיתה לנו. הבעיה היחידה היתה שאם האנטרנט לא עבד כמו שצריך לא ניתן היה להגיע לאיכות צפייה טובה.עכשיו אנחנו צריכים לחזור שוב לאירופה ורציתי לשאול האם מישהו מכיר אופציה נוספת באיכות צפייה טובה, תפעול פשוט וללא יותר מידי תקלות? (אגב המכשיר נקנה בבאג בנתב"ג)
-
- 0 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
לדעתי חסר להם גיוון בעיקר בתחום המארזים, קירורים למעבדים וזכרונות. כמעט כל המארזים הם של חברות מעפנות ואלה של החברות הטובות הם הדגמים היקרים שלהם ולא הבינוניים שמשתלמים יותר. איפה כל ה-ANTEC, COOLER MASTER, NZXT? שמתי לב גם שהורידו הרבה מהמבצעים שהיו פעם למשל על הספקי כוח של סיסוניק, או באנדלים של מארזים טובים עם ספקי כוח מחברות טובות ולא כמו ג'יגבייט, ריידמקס וכו'.. עוד מישהו חושב כמוני או שאני סתם בכיין?
-
- 16 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
האם ניתן לבצע קניות בNewegg ולבצע משלוח עם shipito או חברה אחרת לארץ?
-
- 3 תגובות
- 2.4k צפיות
- 1 follower
-
-
אף פעם לא יצא לי להזמין מוצרי אלקטורניקה\ גדולים\שבירים מהאינרטנט ורציתי לשאול לגבי זה, נגיד אנימזמין מ newegg כרטיס מסך או SSD או משהו רגיש, אני מקבל את החבילה בדואר רשום\שליח עד הבית? עם הביצועים של דואר ישראל מה הסיכוי שהמוצר יגיע אליי פגום?
-
- 1 תגובה
- 2.4k צפיות
-
-
האם בבזק? בהוט? כדאי לקנות ראוטר עצמיאת (ואם כן איזה), או דרך אחד המבצעים? אני מעוניין באינטרנט במהירות הכי נמוכה שמציעים כיום, אם איני טועה - 5 מגה. תודה!
-
- 3 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום חברים אשמח אם תוכלו לענות לי על מספר שאלות בנוגע לאקספון : עד היום הייתי עם ספקית טריפל c בחבילת 40מב אומנם שלמתי יקר כ-140שח כל חודש אך מעולם לא חוויתי ניתוק או בעיית הורדה ז"א על 40MB קבלתי 4mbps בהורדה נטו. השאלה היא מי שעבר ל-018 יכול לומר לי האם וכאשר אקח את חבילת ה-100mb שהיא 41~100 (41 כמינימום) אקבל כמינימום הורדה של 4mbps? שאלתי את הנציג הטכני שלהם והוא לא ידע לענות לי על זה. שאלה אחרונה - איך השירות שלהם בעת תקלה?
-
- 4 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
http://www.officedepot.co.il/specialLinks.do;jsessionid=0000j30WwwNQC_iXzuDRzkEfSV3:12bbi68k5?id=furniture אפשר לקנות כסאות מעולים בשווי 800+- (המטריקס של ווקסמן מעולה!) וזה יוצא 600 שקל לכסא. אם משהו מירושלים ומעוניין , שיצור איתי קשר.
-
- 7 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת מאיזה מחיר אני אמור לשלם מכס על מוצר וגם רציתי לדעת האם אני יכול להקדים זמן של משלוח הכוונה שלי נגיד במקום 40 ימי עסקים ולפחות ואם כו כמה כסף צריך להוסיף למשלוח כזה ? תודה לעוזרים
-
- 18 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
היי חבריה, היי אנשים, ביום 26/08/14 רכשנו סט סירי נירוסטה 12 חלקים(סירי שריפה וחריכה יותר מדויק) מהספק BUYTHEWAY.CO.IL' לאחר כ-10 ימים קבלנו את הסירים אפילו ציינו שהסירים אמנם דקים אך אין לנו טענות ,שמרנו את הסירים לחג ראש השנה. וכאשר בישלנו בהם מרק עוף ,הסיר נחרך וטעם של שרוף במרק אשר כמובן נזרק לפח ,ניסינו סיר שני וחיממנו רק חיממנו גרגירי חומוס וכנ"ל הסיר נחרך הן בצדדים והן בתחתית .בפנייתינו לספק BUYTHEWAY התעלם ממני בטענה שאיני יודע לבשל.שרות לקוחות של וואלה גם הוא מתעלם ומסתתר אחר הטענה שחלפו 14 יום וכי הסירים היו בשימוש. באם לא אשתמש איך אדע שהסירים פגומים ולא שווים אגורה שחוקה?יתרה מכך בתגובת הלקוחות המופיעה באתר וואלה לגבי הסירים הללו 30% לא מרוצים ולחלקם טענות…
-
- 6 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
דוד שלי מחזיק במטען נייד לפלאפון של 5600MAH לפי החישוב שלי שכל טעינה שלו בפועל מחזיקה חצי יום וזה כמו X4 סוללות של גלקסי 1 בערך.. יוצא יומיים סוללה וזה בדיוק מה שזה מחזיק לו .. עלה לי בסהכ 60 שקל באיביי.. עכשיו אני מתלבט אם לקנות את זה : http://www.ebay.com/itm/171015182099?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 זה חרטה או שזה באמת ייתן לי כזאת עוצמה של סוללה? .. ואפילו רק חצי מזה נשמע לי טוב אבל זה נשמע קצת הזוי ורציתי לברר קודם
-
- 13 תגובות
- 2.4k צפיות
-


