עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. אז ככה, הצטרפתי לתכנית של בזב"ל של ספק+תשתית במסגרת השוק הסיטונאי לפני כחצי שנה. על פניו, מקבלים תשתית של בזק לכל דבר, וספק של בזב"ל כמובן, כל זה במחיר יחסית משתלם (80 או 85 ש"ח ל-40 מגה נדמה לי, כולל ראוטר). לפני כן הייתי בחבילה של בזק ובזב"ל נפרדות, באותה מהירות. עד לפני כחודשיים, החבילה החדשה הרגישה זהה לחבילה הקודמת של בזק+בזב"ל בנפרד. ואז(!), התחילו לי בעיות נוראיות באינטרנט של ניתוקים פתאומיים של הקו, כלומר החיבור היה פשוט קורס. זה קרה המוני פעמים ביום (ואני סטודנט בתקופת מבחנים שצריך לפחות תעבורה מינימלית לשרתים של האוניברסיטה), וברנדומליות מוחלטת. כלקוח מאוד ותיק (אף פעם לא הייתי לקוח של הוט, אז לקוח של כל החיים), החזקתי בדעה שבזק ובזב"ל הן חברות מאוד …

    • 3 תגובות
    • 2.9k צפיות
  2. היי, רכשתי כעת אוזניות אלחוטיות בסכום של 211$ כולל משלוח לפני מיסים. לפי חישוב של אמזון המיסים יהוו 72$ נוספים. לפי מה שבדקתי באתר רשות המיסים לגבי אוזניות אלחוטיות בסכום הזה יש רק מע"מ של 17%, מה שאומר מיסים של 35$. האם יש משהו אחר שלא לקחתי בחשבון או שצפוי לי החזר בוודאות? תודה רבה לעוזרים, זאב.

  3. Started by koren akun,

    אני עומד לקנות טלפון חדש ומתלבט מה עדיף לקנות, גלקסי נוט 9 ביבוא מקביל או גלקסי נוט 8 ביבוא רשמי ההבדל בסוללב ממש עושה הרבה הבדל ואני לא יודע מה להחליט (היבוא מקביל כולל עדכוני FOTA ועברית מלאה על פי החנות)

  4. אני מחפש טיסות זולות ליוון/קפריסין בחודש-חודשים הקרובים. מישהו יכול להמליץ על אתר אמין ומקיף בו אפשר לאתר טיסות זולות, מבצעים או מחירי הרגע האחרון ליעדים אלה? אם אפשר משהו עם RSS או התראות מחיר - מה טוב. תודה! נ.ב: הכוונה לטיסות בלבד, ללא לינה/רכב. דילים משולבים זה בסדר אבל חייבת להיות אפשרות למצוא גם טיסות בלבד. על הדרך, אם מישהו כאן מכיר מקומות לינה טובים למשפחה (3 ילדות) ולא יקרים ליד הים באיזורים האלה אשמח לשמוע. עדיף APARTMENT עם מטבחון ואיזה מרפסת קטנה, לא משהו פלצני או מפונפן אבל נוח, נקי ומרווח.

    • 23 תגובות
    • 2.9k צפיות
  5. שלום, אני שוקל לשלוח כמה הזמנות דרך משלוח אחד מאוחד אצל שיפיטו כי היו לי כמה דברים אצלהם באחסון כבר. מחוויות של אנשים שראיתי בפורום זה, רוב אנשים שלחו במשלוח אוויר חסכוני - Air Economy יש כאלה ששלחו בשילוח אוויר מהיר? שיפיטו לא לוקחים כסף על עמילות ושחרור ממכס. - מכיוון שבשילוח חסכוני לרוב הכל עבר בסדר איך היה שירות של שיפיטו בשילוח אוויר מהיר? - אם נתקעתם בבדיקה ע"י מוכס איך זה עבר בסוף? - כמה שילמת ולמי שילמתם על שיחרור? קראתי כתבה על קניות בארה"ב ובתגובות מישהו כתב שחברות שילוח כמו USHOPS ו-DEALTAS גובהות עמלת עמילות ושחרור מכס אבל לרוב חבילות לא נאצרות. אז נוצרת שאלה מה קורה עם עמלה שמשלמים להם? …

    • 0 תגובות
    • 2.9k צפיות
  6. שלום, אני מחפש ראטור שיהיה מספיק חזק שיכול לחדור תקרה אחת. בקומה למטה כבר אשים AP\EXTENDER. התקציב הוא 1500 תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 2.9k צפיות
  7. Started by Ashand,

    שלום רכשתי מחשב לחבר והשירות שלהם גרוע וכך גם המחשב,החבר רוצה לבטל עיסקה האם אפשר לבטל עיסקה למרות שהמחשב כבר בנוי ושומש קצת? יש חוק חדש כזה לא??

    • 19 תגובות
    • 2.9k צפיות
  8. Started by ran_cohen,

    סתם חיפשתי בגוגל "The most powerful computer" והגעתי לדף הזה, ששם יש את "Maingear F131 X99 Super Stock" בכמעט 8000 דולר (משהו כמו 30,000 שקל). לשעשוע הפרטי שלי, הרכבתי מחשב כמעט זהה בKSP, ששם הוא עלה 11,000 שקל, כלומר כמעט שליש. ההבדל היחיד בין המחשב שלי למחשב שלהם זה שבשלי יש מהירות של 3GHz למעבד, ובשלהם יש 4.4. זה מצדיק הבדל של 20,000 שקל?

    • 1 תגובה
    • 2.9k צפיות
  9. Started by natee,

    קניתי מוצר ב800 דולר בערך. איביי. שילמתי דרך פיפל, כמובן. בדקתי כמה הם גבו, יצא לי שהם השתמשו בשער דולר של.. 4.07 ש"ח!! השער היציג היה משו כמו 3.95. דיברתי איתם, והנציגה שלהם אמרה שיכלתי לבחור לשלם בדולרים, ואז הבנק שלי היה לוקח ממני את העמלת המרה. מישהו יודע מה יוצא יותר זול?

  10. Started by jeremymann47,

    אתר שגיליתי לאחרונה. לא יצא לי לבדוק אותו לעומק, אבל הוא נראה לי רציני. האתר משווה מחירים של כל הסופרים הגדולים, ולפי הבנתי מעדכן כל הזמן מחירים בשיטת crowdsourcing (אנשים מעדכנים את האתר במבצעים שהם נתקלו בהם באמצעות הסלולרי בזמן הקניות). לא ניסיתי, אבל נראה לי שהמערכת תומכת גם בשליחת התראות במייל על ירידת מחירים של מוצר מסוים. Pricez - השוואת מחירי סופרים

  11. Started by Tilien,

    היי, אני מעוניין לקנות את הOneplus 5 גרסת ה64 גיגה. יש לי כמה אפשרויות אשמח לקבל את דעתכם אפשרות ראשונה זה לקנות ביבוא מקביל ב1900 שקלים, העניין שהבנתי שמקבלים את המכשיר בלי מטען מקורי ועם קופסה פתוחה,לא הבנתי למה זה ככה אבל זה בהחלט מוריד מהכדאיות אפשרות שניה זה ביבוא רשמי אבל המחיר קופץ ל2600 שזה כבר לא ממש משתלם אפשרות אחרונה זה דרך אתרים כדוגמת Gearbest שעם מכס והכל זה יצא כמעט כמו ביבוא מקביל.. פחות האחריות אבל לפחות יש מטען מקורי... על מה אתם ממליצים? מה הסיפור של יבוא מקביל? למה זה מגיע בלי המטען?

  12. Started by al74,

    מדובר בקונסולה ללא הקינקט. מחיר סוף. http://ilshipping.com/?p=307

  13. עם כל הקידמה והטכנולוגיה אין אין באמת יכולת לדעת איפה חבילה נמצאת ואולי גם טווח זמן (אפילו אם זה ברמה של שבועות) עד שהיא תגיע ממקום אחר בעולם ? מתי זה אמור להיות כבר טווח זמן לא תקין... בדואר ישראל כמובן שרשום "החבילה נשלחה ממדינה X בתאריך Y" וזהו (כמה זמן לוקח לשלוח אותה, יום, שבוע, חודש, שנה ?) בדואר בחו"ל רשום כתובת של מחסן ליד שדה תעופה.

    • 3 תגובות
    • 2.9k צפיות
  14. היי האם יש כאן למישהו ניסיון עם החנות הזאת? עריכה: יש למישהו ניסיון עם באג בתקופה האחרונה? האם הם מחייבים ישר על עסקה באתר? רשום שאפשר לבקש עסקה טלפונית אבל לא מצאתי סימון כזה (רשמתי בהערות). קיבלתי מייל ונראה שהם כבר הוציאו הזמנה (אני שונא לרכוש באתרי אינטרנט ישראלים).

  15. Started by Peter Rabbit,

    יש למישהו נסיון מוצלח עם חברת שילוח מסויימת לרכישת מוצר מאמזון שלא נשלח לארץ באופן רגיל?

  16. Started by yakirsh4,

    יש ברשותי סט של lego mindstorms nxt 2.0 עם כל מיני תוספים שלא מגיעים בחבילה המקורית ושמתי לב שבארץ יש רק חנות אחת שמוכרת ואין אף אחד ביד שתיים שמוכר את זה ככה שאני מניח שבארץ למכור את זה לא ילך לי חשבתי למכור את זה באיבי ויש לי כמה שאלות 1.אם יש בעיה לשלוח את זה לחול כי זה חשמלי? 2.אם אני מוכר מוצר באיבי לאן מגיע הכסף? לארנק בPP או ישירות לכרטיס אשראי שרשום בPP? כי אני משתמש בויזה נטען שאי אפשר להכניס אליה כסף ככה שאני חייב שזה יגיע לארנץ של PP ואם זה מגיע לארנק איך אפשר לנוציא את זה משם חוץ מלקנות מוצרים? אפשר להכניס כרטיס אשראי רגיל ולהעביר אליו את הכסף?

    • 16 תגובות
    • 2.9k צפיות
  17. האם אני אמור לשלם לו על כך שבא להרכיב את המכונה ?(ננאמר לי בחנות שהמכונה נשארת בקרטון עד שיבוא טכנאי ) לא כתוב בהזמנה לגבי זה, וגם במרכז השירות שהזמנתי את הטכנאי לא נאמר לי כלום בנושא זה.

    • 3 תגובות
    • 2.9k צפיות
  18. http://www.aliexpress.com/store/product/Free-shipping-Top-selling-Nike-Run-free-5-0-running-shoes-women-shoes-sneaker-sports-shoes/1188387_1739274445.html

  19. קניתי מסך של דל אתמול ולפני שקניתי התקשרתי לשלושה חנויות, שהתלבטתי ביניהם, על מנת לברר את סוגיית האחריות. (בכל השלושה מדובר על אותו מסך) בשלושת החנויות נאמר לי שאם יש לי בעיה עם המוצר עלי לפנות ישירות ליבואן ושהטיפול הוא באחריותם. אז שאלתי את אחד המוכרים - בעצם אתם רק חוליה מקשרת ביני ליבואן ושמרגע ביצוע התשלום וקבלת המוצר אין לי שום קשר אליכם יותר. והוא ענה, בלי לגמגם, שכן. בדיוק כך. לי זה נראה פשוט אבסורד.. אם זה המצב למה אני צריך את החנות? זה לא שאני עושה קנייה גדולה או מרכיב מחשב שמורכב מחלקים שונים שמיובאים על ידי יבואנים שונים. מדובר על מוצר אחד (ויחסית יקר, כ2400 ש"ח) שהחנות פשוט גוזרת את הקופון שלה ובעצם מתנערת ממני. הרי זה לא יראה הגיוני לאף אחד אם אני אגש מחר לה…

    • 7 תגובות
    • 2.9k צפיות
  20. Started by KobyC92,

    היי.. רציתי לשתף אתכם בחוויות הקנייה שלי בחנות TMS. ביום שישי האחרון התחלתי תהליך קנייה של מחשב עבור חבר. הרכבנו את המפרט באתר החברה, לאחר מכן הבחנו ששכחנו להכניס את כרטיס המסך למפרט. שלחנו להם הודעה בווטסאפ(מאוד נוח) ונאמר לנו שאין בעיה, הנציג ייצור איתנו קשר.. ביום ראשון הנציג יצר קשר עם חבר שלי, והודיע לו שהכרטיס מסך יהיה רק ב12 לחודש (מאוד לגיטימי) ושהכונן הקשיח הוא refurbished. העניין איתו שהוא היה כונן קשיח במבצע blackfriday. והיה רשום בתיאור שלו "pull" אני לא הכרתי שזה מה שזה אומר. בכל אופן, הוא ביקש להתייעץ ולחזור אליהם. בשלב הזה התחיל העינוי. התקשרנו אליהם ונאמר לנו שהנציג הספציפי שקיבל את ההזמנה לא זמין ורק הוא יכול לטפל בה.…

  21. היי, רציתי לדעת מה לרשום כשמזמינים חבילה שעולה מעל 50 דולר מחו"ל? פשוט שכחתי. computer handle או משהו בסיגנון. בקיצר מה להגיד למוכר שירשום? אני מתכוון להזמין את הקינדל מ EBAY. תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 2.9k צפיות
  22. Started by ekroni,

    קניתי משהו מאייבי ושלחתי הודעה למוכר שאני רוצה לבטל את העסקה והוא הסכים אבל הוא אמר שהוא יחזיר לי את הכסף רק אחריי שאני אלחץ agree לאישור הביטול עסקה. והודעה מאייבי אומרת לאשר ביטל עסקה רק אם עוד לא שילמתי או שכבר החזירו לי את הכסף אז מה לעשות ? אם אני מאשר את בטיול העסקה והוא לא מחזיר לי את הכסף אז אייבי יחזירו לי את הכסף או פייפאל או המוכר ?

    • 24 תגובות
    • 2.9k צפיות
  23. http://www.sabrepc.com/geforce-gtx-650-graphic-card-1023375076.html?utm_source=SFDC%2FOrder&utm_campaign=2a926f5680-GTX650_FireSale_0115151_14_2015&utm_medium=email&utm_term=0_2e661b4ce3-2a926f5680-420019397 אולי יש כאן אנשים שירצו לקנות, בדקתי ונדמה לי שהמשלוח חינמי (לא בטוח, אבל ככה יצא במחיר הסופי), וניתן לשלם ישירות לאתר. נראה לי זה יתאים מאוד למי שרוצה מחשב עם יכולות גיימיניג בסיסיות-בינוניות ב-200 שקל (לצורך השוואה, באמזון הוא עולה 90$). הקוד הזה הוא למימוש המשלוח בחינם: PR735BL

    • 6 תגובות
    • 2.9k צפיות
  24. אהלן.... אני מתכוון לרכוש את גלקסי S2 באחת החנויות שלעיל... למישהו יש ניסיון ישיר או עקיף עם החנויות? אני מחפש בעדיפות ראשונה חנות אמינה עם אחריות טובה... מוכן לשלם עוד כמה מאות שקלים הפרש בשביל לקבל שירות אמין... תודה לעונים...

    • 4 תגובות
    • 2.8k צפיות
  25. שלום, אני רוצה לקנות את החלקים למחשב שלי בימים הקרובים. את רובם אני הולך לקנות מאייבורי כי יש להם סניף טוב באשדוד ועד כמה שהצלחתי להבין הם לא עושים כמות אדירה של בעיות עם אחריות. הבעיה היא שאין להם את הכרטיס מסך שאני רוצה (980TI או Gigabyte G1 Gaiming או EVGA ACX SC+) ואני צריך לקנות אותו במקום אחר. באופן עקרונים לKSP יש את הכרטיס אבל אני שמעתי עליהם סיפורים רעים ואני לא רוצה לקנות את החלק הכי יקר של המחשב במקום שיעשה בעיות עם האחריות. האם יש רשתות או חנויות טובות אחרות באשדוד, רחובות או ראשון (או כל עיר אחרת באזור הכללי הזה)?

    • 10 תגובות
    • 2.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים