צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
לפני כחודש וחצי רכשתי רכיבי מחשב מהחנות RSM . בין הרכיבים היה כרטיס רשת אלחוטי. בסופו של דבר לא הזדקקתי אליו, וחיברתי את המחשב בחיבור חוטי דרך החיבור ללוח האם. בדיוק שבוע לאחר הרכישה החזרתי את כרטיס הרשת לחנות, וביקשתי זיכוי מלא. המוכר בחנות ניסה לזכות אותי דרך כרטיס האשראי, אבל לטענתו הוא אינו בקיא בתהליך הזיכוי, ושאני אזוכה תוך מספר ימים. לאחר מספר ימים התקשרתי ודיברתי עם מיכאל, שטען שאני אזוכה במיידי. לא זוכיתי, ולאחר כשבוע יצרתי שנית קשר עם מיכאל. הוא טען שהיתה לו בעיה עם הזיכוי, ושהוא ישלח את הכסף אליי. מאז אני בקשר איתו על בסיס של אחת לכמה ימים, ובכל פעם הוא מבטיח שהכסף כבר נשלח, או בדרך ואין שום התקדמות בנושא. בדיעבד, התברר לי גם מחבר שהיה לו מקרה דומה של חיוב כפו…
-
- 17 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
עשיתי את המבצע החדש שלהם עם הטלוויזיה 32av700, לא הכי טובה של טושיבה אבל יחסית שווה למחיר שקיבלתי טלפון 1000 דקות בחודש,אינטרנט 12 מגה,טלוויזיה עם 6 חבילות,3 ערוצי hd עם ממיר אחד hd ואחד magic+הטלוויזיה של טושיבה. כל זה 359ש"ח * 18 חודשים. הציעו לי את כל זה בלי הטלוויזיה ב329, אבל יוצא שאני קונה את הטלוויזיה ב540 שקל זה נראה לי שווה.... מה אומרים????
-
- 12 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
קניתי באוקטובר האחרון מכשיר HTC One X בחנות בר"ג, אחלה חנות קיבלתי מכשיר חדש לא פתוח קופסה סגורה הרמטית מכשיר מעולה עבד סבבה הכל היה טוב עד לפני חודש,המכשיר כנראה ריסט את עצמו במהלך הלילה(אולי עידכון או משו) ושמתי לב לתופעה מאוד מוזרה: כשאני נועל את המסך ומנסה לפתוח אותו שוב לוקח לו 6-7 שניות לעלות חזרה... אמרתי בסדר לא נורא אולי משו עם הגירסה(לא שיניתי רום אגב למתעניינים..)ומלבד זאת, המסך כל כמה זמן היה "נמתח" בקיצור, עשיתי איפוס למכשיר ו... אותה בעיהעברתי לא מזמן לאנגליה ואני חי פה כיום כמובן שHTC חברה מכובדת עם שם עולמי מתקנת מכשירים באחריות בכל העולם.. אז יצרתי קשר עם נציגה של HTC UK בשם אלינור, לה מסרתי את כל הפרטים של המכשיר כולל IMEI, סריאלי ותאריך רכישה והיא נתנה …
-
- 6 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
אלו הטאבלטים שמצאתי במחיר שמתאים לי מה שחשוב לי הוא: 1.שיהיו הפיצ'רים הרגילים שיש בכל טאבלט וסמארטפון (אם יש משהו שחסר הייתי שמח לדעת) 2.שיהיה חיבור אינטרנט אל חוטי 4G 3.שיהיה אפשר איך שהוא לחבר מקלדת (BLUETOOTH) 4.שיהיה אפשר להשתמש בעט 5.מסנן אור כחול (עדיף) אם יש משהו לא מוצלח כל כך ששמתם לב הייתי שמח לדעת ואם אחד מהם טוב יותר ומוצלח יותר גם הייתי שמח לדעת ומכל מקום, אם אתם יודעים על טאבלט באזור המחירים האלו (אפשר יותר קצת) שהם יותר טובים הייתי מאד שמח לדעת תודה רבה רבה רבה לעוזרים, מראש !!!!! https://he.aliexpress.com/item/4000829251199.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.3265cc11nlFH8T&s=p&ad_pvid=20200515035639397664668278656…
-
- 3 תגובות
- 2.9k צפיות
- 2 followers
-
-
[TABLE=width: 100%] [TR] [TD=colspan: 2] [/TD][/TR] [TR] [TD=colspan: 2]שלום לכם. ההורים שלי החליטו לשדרג את אחד הממירים שלהם לממיר HD, כי לאחרונה רכשו טלוויזיה חכמה (כלומר הם צריכים שישאר ממיר אחד רגיל ואחד חדש של HD). הם רוצים: ערוצי בסיס ערוצי הסרטים ערוצי הסדרות ערוצי החיים הטובים ערוצי רוסית אין צורך באפשרות ההקלטה ולא VOD. ביס אומרים שזה יעלה 250 ש"ח +120 ש"ח התקנה. האם זה מחיר טוב? תודה![/TD] [/TR] [/TABLE]
-
- 6 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
ראיתי באמזון את הדיסק הנ"ל בנפח 512 ג"ב במחיר של 1500 ש"ח כולל משלוח ומיסים המחיר בארץ הוא 1800 ש"ח עם אחריות של 10 שנים אמרתי ניקח את הסיכון והזמנתי. קיבלתי תוכנית קבלה משוערת של 14 יום והאמת הכל דפק למופת מקבלים עדכונים און ליין מהשטח. יצא מהמחסן להפצה, הגיע לישראל, עבר במכס, יצא מהמכס ובדרך אלי. גם הקדים והגיע תוך 10 ימים. הגיע שליח ומסר לי אותו בצורה מסודרת. על הדיסק עצמו אין מה להרחיב, בסה"כ עובד למופת, אם כי מאכזב בכך שלא מצליח להתעלות על קודמיו. ההפתעה הגיעה ממקום אחר פתאום אני מקבל הודעה שמחזירים לי כ-250 ש"ח עקב שינוי במיסים.. אין מילים
-
- 4 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
-
אהלן אתם מכירים איזה מכונת תספורת טובה במחיר שפוי? היה לי פעם PANASONIC 145H שבפעם האחרונה נמכרה ב150 ! בזאפ וכבר לא נמכרת שם יותר. יש איזה מכונה אחרת זולה שאתם ממליצים עליה - אבל איכותית כן.. מאוד חשוב שלא תהיה גדולה.
-
- 2 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
בס"ד שלום לכם יהודים יקרים. האם מישהו כאן כבר התנסה עם הטלוויזיה של סלקום? לאחרונה החלטתי שנמאס לי מהחברה שאני נמצא בה כרגע בגלל תקלה מתמשכת וחשבתי לנסות את סלקום, הבנתי שכל השרות מבוסס על תשתית האינטרנט, השאלה היא האם זה טוחן את האינטרנט או שזה לא מורגש יותר מידי? אשמח לשמוע חוות דעת שלכם.
-
- 1 תגובה
- 2.9k צפיות
-
-
שלום, רוב ההצעות של מפרטים שקיבלתי הם מחברת TMS ,פשוט זה פעם ראשונה שאני שומע עליהם , האם אפשר לקבל חוות דעת עליהם ? טובים ? מחליפים חלקים שצריך ( באחריות במקרה שלא תקין) ? תודה, TOM
-
- 11 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
שלום, אחרי שיחה עם שימור לקוחות נשארתי עם חבילה במחיר יותר טוב. היום ראיתי מבצע של היום של אינטרנט 100 מגה ב-79 ש"ח: מה הסיכוי שישדרגו אינטרנט מ-30 מגה ל-100 מגה? אני משלם 78 ש"ח על 30 מגה.
-
- 4 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
מי שזוכר את "ההצפות" באסיה שגרמו למחירי דיסקים קשיחים להרקיע שחקים, דבר שעוד נתגעגע אליו מבחינת ההתייקרות לעומת מה שקורה ויקרה למחירי החומרה בימינו. https://www.youtube.com/watch?v=s1yhppQd2is
-
- 0 תגובות
- 2.9k צפיות
- 2 followers
-
-
האם יש חבילת שימור במחיר זול יותר/עם יותר דקות מ-1000 דק' נייד/נייח ב-59 ש"ח. מעוניין בחבילות של 1500 דק' וללא הגבלה בלבד. אם תשתית אינטרנט עוזרת לקבל הצעה טובה יותר אפשר לקחת אותה בחשבון.
-
- 7 תגובות
- 2.9k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום חברים, אני מעוניין לקנות רדיאטור. אני מחפש רדיאטור שיחמם..אבל ממש יחמם. קניתי לפני שבוע רדיאטור של Morphy Richards, דגם SD11 עם 11 צלעות הוא בכלל לא משהו... בקושי בקושי חימם חדר קטן של 9 מטר. יש המלצה למישהו על רדיאטור שעושה עבודה טובה? אשמח להמלצות. תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 2.9k צפיות
-
-
אני כבר לא מאמינה באף אחד במדינה הזו נראה שכולם פה נוכלים נבלים תעבי בצע שרוצים רק את הכסף ועדיף כמה שיותר להרוויח ממנו. יש איזו דרך לדעת אם הרכיבים ששמים לי במחשב החדש חדשים ולא מחודשים\משומשים ? כמו שאם הוא לא חדש הם הוציאו את המדבקה מהרכיב או משהו?
-
- 28 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
זוהי ההודעה שקיבלתי מסטים היום בלילה 10 November 2011 Dear Steam Users and Steam Forum Users: Our Steam forums were defaced on the evening of Sunday, November 6. We began investigating and found that the intrusion goes beyond the Steam forums. We learned that intruders obtained access to a Steam database in addition to the forums. This database contained information including user names, hashed and salted passwords, game purchases, email addresses, billing addresses and encrypted credit card information. We do not have evidence that encrypted credit card numbers or personally identifying information were taken by the intruders, or that the protection on credit ca…
-
- 18 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
שלום הזמנתי דיבורית BT לפני כחודש וחצי אחרי כמה ימים הגיע אליי לתיבה טופס של דואר רשום ושהלכתי לסניף לקחת את החבילה גיליתי שהיא לא קיימת(אני בטוח ב 99% שזאת החבילה) חיכיתי עוד קצת והתחלתי לדבר עם המוכר ואמרתי לו שהחבילה נאבדה הוא שלח לי את הטופס הנ"ל למלא ולשלוח לו להמשך הטיפול http://www.sonicelectronix.com/forms/claims/usps_claim.pdf עכשיו כנראה שהחבילה הייתה כבר בסניף דואר ונעלמה משם או לא יודע מה קרה לה ובגלל זה אני מפחד לחתום על המסמך הזה הם יכולים להגיד שכן קיבלתי את החבילה למרות שלא(כי מפחיד אותי הקטע של הקנס)? האם אתם הייתם חותמים על המסמך הזה? ואם יש משהו אחר לעשות? תודה! נ.ב מספר החבילה yy075104918il מראה באתר של הדואר שאין נתונים על החבילה הזאת
-
- 13 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
שלום רב לכל הגולשים. לפני מספר ימים, רכשתי מחשב בעלות 7000 שח מחברת KSP, כעבור יומיים, הייתה תקלה בספק הכוח של המחשב. הספק התחיל להרעיש ולעשות בלאגן ( לא ספק בשתי שקל ). הלכתי ל KSP היקרים, ביקשתי להחליף את המוצר שעליו יש לי אחריות למשך 3 שנים ( שבאתר כתוב ל 5 שנים). http://ksp.co.il/?uin=9814 לאחר המתנה ארוכה של 4 שעות, קיבל אותי אחד הנציגים, הסברתי לו את הבעיה, והוא אמר שיבדוק את הנושא. וזה יקח עד 21 ימי עסקים. ואין ספק חלופי ( מה ש TMS כן נותנת ). ונתנו לי גם דוח חנייה ביציאה, קיצור, עשו לעצמכם טובה, אל תקנו שם. תודה רבה, והמשך יום נעים. בלי KSP כמובן.
-
- 4 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
שלום רב. מהחשבון שלי נרכשו הרבה אפליקציות קטנות ללא ידיעתי (והסכום שנצבר די אסטרונומי), והבנק מסרב לעזור בטענה שהעסקאות ממש קטנות (כל עסקה זה אפליקציה וכידוע לכם כל אפליקציה לא עולה הרבה). אז מכיוון שעם בנק אין מה לדבר, רציתי לדעת מה המדיניות של גוגל בדבר. האם יש טעם לפנות אליהם? תודה מראש לכל עזרה.
-
- 5 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
היי אנשים לרגל CyberPunk 2077 שיצא באפריל החלטתי לשרג את המחשב הזקן שלי והבנתי מכאן שהחברה שהכי כדאי לתמוך בה בארץ הם TMS אבל לצערי אין להם יותר מדיי סניפים בפריסה ארצית ככה שזה מטלה רצינית ללכת להתייעץ איתם. אשמח אם יש פה תותחים שיכולים לעזור לי להרכיב מחשב מבוסס AMD בתקציב של סביבות ה7-8 אלף. אני לא אוברקלוקר מעדיף לא להתעסק בדברים האלה יותר מידיי, פשוט מעדיף ריג חזק מלחתחילה. כמה הערות מראש: - אנחנו ב2019, אין מקום לHDD בריג איכותי 1TB SSD חובה. - אני לא צריך ולא רוצה RGB על כל מרכיב, זה מיותר ומפריע לישון בלילה. - כרטיס מסך הNAVI של AMD לעומת TURING של נוידיה??? יש למישהו אינפוט בנושא? - אני לא מבין דבר בפיתרונות קירור א…
-
- 12 תגובות
- 2.9k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם. רציתי לשאול האם מישהו יודע האם יהיו מבצעי חנוכה ב-KSP ואייבורי? אם אני לא טועה שנה שעברה היו מבצעים שנמשכו מבלק פרדי ועכשיו המבצעים באייבורי כבר נעלמו וב-KSP עוד ארבעה ימים.
-
- 3 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
מה אתם אומרים על - TMS נתניה יבואן רשמי אינטל / AMD ? / יבוא במקביל ? חנות אמינה ?
-
- 10 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
http://www.amazon.com/gp/product/B00KFAGCUM אחלה דיל לדעתי.. יוצא 268 ש"ח פחות מבפלונטר (שאצלהם הוא הכי נמוך שמצאתי). הדבר היחיד שמונע ממני לקנות את זה הוא עניין האחריות, SSD לא כאלה אמינים, והאם היבואן של CRUCIAL מכסה אחריות כאן בארץ מוצרים שנקנו בחו"ל?.. כי 268 שקל פה הם נטו בשביל האחריות.
-
- 6 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
חבר סיפר לי שאחיו הביא לו מארה"ב SAMSUNG GALAXY NEXUS I9250 ב400 דולר, מחיר אטרקטיבי למדי. כ1000 ש"ח פחות מהמחיר בארץ. חבר שלי מגיע מלוס אנג'לס בקרוב, מישהו מכיר חנויות באיזור?
-
- 2 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
לא מבין בתחום כלל. אבל יותר שאין מקרנים טובים בפחות מ1000. ובכל זאת, מחפש מקרן בתקציב 600-700, לא יותר. עדיפות למיני. איכות ביחס למחיר, הכי איכותי שאפשר למצוא במחיר הזה (יודע שזה לא הרבה). ראיתי קצת על אלו - https://www.azrieli.com/o/957eeaaa-11d9-4e5a-8722-ab66c66906f9?utm_source=zap&utm_medium=pricecomp&utm_campaign=957eeaaa-11d9-4e5a-8722-ab66c66906f9 https://clickbuy.co.il/מקרן-נייד-עוצמתי-דגם-x7-mini-1800-lumens-full-hd-1080p.html https://www.azrieli.com/o/957eeaaa-11d9-4e5a-8722-ab66c66906f9?utm_source=zap&utm_medium=pricecomp&utm_campaign=957eeaaa-11d9-4e5a-8722-ab66c66906f9 מה דעתכם? …
-
- 6 תגובות
- 2.9k צפיות
- 2 followers
-


