עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. Started by ronbadu,

    שלום לכולם , אני נמצא כרגע בקורס MCITP במכללה מסוימת . לקראת המבחן הראשון שלנו ,642 ,אמרו לנו שדרך הלמידה ברובן ככולן של המכללות בארץ ,היא ללמוד את השאלות מהdumps בעל-פה ,וככה יוצא שבמבחן אתה לא באמת קורא את כל השאלה ומפעיל מחשבה ,אלא פשוט רואה שהשאלה מוכרת וככה גם התשובה מוכרת לך ,והם טוענים שככה זה בכל המכללות בארץ ועובד עם אחוזי הצלחה גבוהים . רציתי לבדוק עם אנשים שמכירים את הנושא האם זה נכון והגיוני ,והאם לא עדיף בכל זאת לעשות את השיטה השנייה . תודה מראש .

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by Nati.M,

    אהלן, שאלה לי בנוגע לבאג. מצאתי את עצמי עם חומרה חדשה למחשבים, עם פאדיחה קלה - עם כל מה שקניתי, שכחתי גוף קירור למעבד I5 6400, סוקט 1151. אני חייל ככה שהחג זה אחלה זמן בשבילי ליהנות מהמחשב החדש ואני ממש מנסה להשיג גוף קירור, ורציתי לדעת אם מישהו יודע להגיד לי האם באג מוכרים חומרה, והאם אצלהם ריאלי בכלל להשיג גוף קירור למעבד? ידוע לי פשוט שיש להם סניפים, בין היתר אחד שממש קרוב אליי בגן שמואל שעובד בשבתות ועד כמה שאני יודע גם בחגים. תודה לכל מי שיידע לעזור לי

  3. Started by Vman83,

    שלום, אני מחפש מזגן לחדר שינה (בגודל 12 מטר מרובע ) וככזה הוא חייב להיות מאוד שקט ,לרוב יופעל בלילה. יתר כן, אני מחפש את הדגם האמין והיעיל בתקציב שלי (העומד על כ3000 ש"ח) במצב האידיאלי ,בחדר תשרור טמפ' אחידה ללא "מכות" קור או חום. חשוב גם שלא יהיה יקר לתחזוקה . הייתי רוצה להתמקד בדגמים מובילים, כאלה שאמינותם מוכחת לאחר סבב בחנויות השונות, אוותר על טורנדו ומותגי מדבקה כמו מידאה\האייר. מה דעתכם על אלקטרה או סמסונג כחברות באופן כללי ? אשמח להמלצה על דגם ספציפי שיעשה עבודה טובה לאורך זמן . סוג של "טויוטה קורולה" בעולם המיזוג מצד אחד לא מלהיב (למשל לא תהיה שליטה אלחוטית או עיצוב מיוחד) ומצד שני יחזיק מעמד עם הגנה ליחידה הפנימית…

  4. Started by Zeev86,

    www.metav.co.il/מוצרים-משלימים-למחשב-c109

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  5. היי, אשמח לדעת מהו מחיר הוגן ל1080 לדעתכם יד שניה (EVGA ACX 3.0 אם זה משנה משהו)? ובכללי אשמח לדעת אם יש לכם טיפים איך אפשר להעריך דבר כזה. תודה!

  6. מיקרון חושפת את המחירים של כל משפחת כונני ה-SSD החדשה שלה, ונראה שהם תחרותיים כבר מהיום הראשון לכתבה

  7. הזמנתי מחשב מקצועי לעריכת וידאו מאייבורי ע"פ מפרט שבניתי בסכום של 6500 ש"ח ואמור לקבלו השבוע .שולמה מקדמה של 300 ש"ח .האם לפתוח את המחשב ולבדוק האם הרכיבים שהוזמנו אכן נמצאים ? מה בדבר שרות ואחריות, זו פעם ראשונה שאני קונה באייבורי נא לעזור שלא אפול עדיין לא מאוחר .תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. טאבלטים, קוראים אלקטרוניים ומזרימי מדיה, בעיקר מאמאזון עצמה אבל לא רק: ענקית הקמעונאות חושפת את הדילים המרכזיים שמצפים לנו בשבוע מכירות גדול לכתבה: http://hwzone.co.il/הארנקים-בכוננות-ספיגה-אלה-גם-מבצעי-ה-black-friday/

  9. Started by Googleness,

    עשיתי פרסום בפייסבוק למטרות ניסיון עבור העסק שלי. בקיצור נגמר השבוע ניסיון שילמתי והכל טוב ויפה. עכשיו ניגשתי למערכת להדפיס חשבונית משום שלא קיבלתי למייל ולפי ההוראות של פייסבוק ככה מקבלים את האישור. בפועל אני רואה שני עמודים, 1. עמוד לקוני עם טבלה שמפרט מאיפה שילמתי ועל מה - לא מצויין פרטי עסק או מספר חשבונית או כל דבר אחר. 2. עמוד הPDF להדפסה שאני מניח שזה החשבונית כולו מג'וברש ובלתי קריא לחלוטין. ניסיתי: - למצוא טלפון של פייסבוק בישראל - מנותק. - ליצור קשר מטופס באתר - אין אפשרות ולא קיים. - לפנות לעמוד של פייסבוק נציגות ישראל - לא קיים. - לפנות לקהילת התמיכה בעברית של פייסבוק - הטופס איננו תקין ולא עובד. אז איך אני מקבל מהם חשבונית מס תקינה על הפרסום למטרות דיווח לרשו…

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. כל הזמן שאני מתקשר הם אומרים שמנהל יחזור אלי,ואני לא רואה החזר מהם.(אלא אם כן אתם מחשיבים החזר של 10 ש"ח,שזו בדיחה) היום התחלתי לצעוק על הנציגה,והיא אמרה לי שעלי לחכות,ועוד שהשיחה מוקלטת. שלחתי פקס למשרד התקשורת,ועדיין לא קיבלתי מהם תשובה. יש לי חבילה טובה בסלקום,וזו הסיבה היחידה שאני נשאר אצלם. מה עושים? מישהו נתקל בבעיה זהה איתם ופתר אותה?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  11. Started by Daniel Phillips,

    היי חברים, אני מחפש ומחפש אבל משום מה בארץ עושים את זה קשה למצוא את המוצר הזה למרות שבאמזון יש מלא אופציות, מישהו יודע מאיפה ניתן לקנות? אני מחפש 91 או 99% כדי לעבוד על מכשירים אלקטרונים. אשמח לעצתכם

  12. א.ג.נ., ביום 16.11.2015 אישר בית המשפט המחוזי בתל אביב את הסדר הפשרה בתביעה הייצוגית שבנדון. עניינה של התביעה הייצוגית הוא בבקשה לפיצוי משתמשי ה-("PSN") PlayStation Networkבישראל, וזאת בגין טענות התובעים לנזקים אשר נגרמו להם לטענתם (טענות המוכחשת ע"י הנתבעות) עקב חדירה לא חוקית של גורמים אלמוניים למחשבי רשת ה-PSN, אשר בוצעה במהלך חודש אפריל 2011, ושבעקבותיה הושבתה רשת ה-PSN לתקופה של כחודש ימים. בהתאם להסדר הפשרה, כל אדם, תושב ישראל, שהחזיק בכל עת לפני 15.5.2011 חשבון PSN עם כתובת רשומה בישראל, זכאי להגיש דרישה (claim) לקבלת הטבת משחק אחת מתוך רשימה של משחקים. אדם שהחזיק ביותר מחשבון ראשי אחד או בחשבון משנה אחד או יותר ייחשב כמי שהחזיק בחשבון PSN א…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. האם ידוע מתי/אם בכלל ירדו המחירים בכל הקשור לחלקי מחשב וכו'? זה משגע אותי שהמחירים עולים כל הזמן. לפני מס' חודשים היה ניתן לקנות חלקים במחיר זול יותר במאות שקלים. (שמתי לב בעיקר למעבדים וכרטיסי המסך). מיותר לציין גם את הדיסקים הקשיחים... בקיצור.. יש צפי כזה? אני יודע שעוד מעט יוצאים למשל המעבדים החדשים של אינטל והכרטיסים החדשים של AMD, זה לא אמור להוזיל את החלקים מהגרסא הקודמת?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  14. שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים.. כמי שהזמין מאות מוצרים באיביי ואני אומר מאות...אני מתעסק עם תיקון אייפונים ומכירת אביזרים וכיסויים.... יצאתי חמור וברוב טיפשותי הזמנתי עכבר בחיפזון ולא שמתי לב למצבו(לא חדש) Manufacturer refurbished מישהו יכול להרגיע אותי ולהסביר לי מה המונח למרות שקראתי אחרי שהזמנתי שהמוצר לא יגיע באריזתו המקורית ויכול להיות עם סימני שימוש? סונוורתי מהמחיר ומכמות הרכישות של המוצר ולתומי חשבתי המחיר כזה זול והישראלים מנסים לעשות קופה עלי...חחחח..בבקשה שמישהו יעיף מבט ויתן איזו חוות דעת.

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. לא מזמן ההתחיבות של ההורים של אשתי נגמרה והם התחילו לשלם +140 שקל במקום איזה 60 או 70 (לא זוכר כמה). אז מתחיל פה תהליך מסובך של ללכת מכות עם אנשי המחירות. התקשרתי ביום שישי כי זה היום שאני אצלם לארוחת צהריים - לא שהם גרים רחוק אבל בימים אחרים אני עובד. הגעתי לנציג שירות (לא זוכר את סדר הגבר/אישה )מספר אחת העברנו את הטלפון להזדהות ולדבר איתם ומה הנציג עושה - "זה לא אצלי אני מעביר אותך". טוב פעם אחת - אולי הוא באמת לא מתעסק עם זה. עברתי לנציג השני ומעבירים טלפון מיד ליד ואז הנציג אומר רגע מה שאתה רוצה לעשות זה לא אצלי אני מעביר אותך . חשבתי - מה אני אשתגע פה. באותו זמן אני מתחיל למלא פרטים של קנית חשבון אינטרנט חדש באתר של CCC .... הגעתי לנציגה הפעם והיא אמרה לי שהיא …

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by Majal_Guy,

    אהלן, ביררתי ומצאתי שהמחיר של אוזניות LOGITECH G930 שהייתי מעוניין לרכוש כבר זמן מה ירד (כנראה בגלל הBLACK FRIDAY), אז נכנסתי לאמזון לקנות אותם. אני לא ממש בקי ברכישה דרך אמזון אבל הייתי בטוח שזה עניין די "סטרייטפורוורד", עשיתי Buy now with 1 click, הכנסתי פרטי אשראי וראיתי שההזמנה אושרה. עכשיו נכנסתי לYour orders ואני רואה שרשום לי ליד ההזמנה "Order Total: 138.28$". (בעוד שבמחיר המוצר רשום שזה עולה 69.99 דולר בלבד). למישהו יש מושג מה לעזאזל ההסבר לכל העסק? לא נראה לי הגיוני שמחיר שיפינג הוא כמעט זהה למחיר המוצר- 68.29 דולר. אז יש לי כמה שאלות: האם ניתן לבטל את ההזמנה? אם כן, יש לי איזו עמלת ביטול או משהו כזה? (ממה שראיתי שם לא רשום שום דבר כזה אבל אני שמתי לב שאמזון מצטי…

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. השאלה בכותרת, תודה מראש לעוזרים!

  18. לצד הצגה של דגמים חדשים ומסקרנים מאוד, המפתחת מצהירה כי המחירים שהפכו את מוצריה ללהיטים בעונת הקניות הגדולה בסוף השנה שעברה יהפכו למחירים הקבועים החדשים לכתבה

  19. Started by rivim,

    אני מחפשת לקנות טלויזית LED 42 אינצ' של LG ורוצה להשיג מחיר טוב. נראה לי שבאינטרנט אפשר למצוא מחירים יותר טובים מבחנות ואולי אפילו במבצעי הדיל היומי כמו אלה כאן http://www.21.tv/pch-8/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8_%D7%94%D7%99%D7%95%D7%9D אפשר להשיג מחיר עוד יותר אטרקטיבי. מישהו יודע אם מפרסמים שם גם טלויזיות בדיל היומי? יצא לי לראות כל מיני מוצרים אחרים לבית אבל לא דווקא מוצרים טכנולוגיים. יש טעם לחכות שאולי יהיה מבצע יומי או כבר לחפש בכללי בכל מיני אתרי השוואת מחירים ולהזמין איפה שמציעים את המחיר הכי זול?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by Bakke,

    שלום, אני מחפש לקנות ספר פיסי של BASH scripting למתחילים בהחלט. אני מתעסק עם לינוקס / BASH ביום יום אך הניסיון שלי עם תיכנות גם ברמה הבסיסית הוא אפסי. אין לי בעיה אם הספר לא מתורגם לעיברית. אני לא מעוניין בספר דיגיטלי. אם יש לכם מידע לגבי ספר כזה ואיפה ניתן לרכוש אותו אני אשמח (גם להזמין מחו'ל אין לי בעיה אבל אני מעדיף לקנות בארץ) תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  21. מישהו יכול לעזור לי להזמין כסא Aeron chair מחו"ל? עם כמה שאני אוהב את אמזון ואת איביי. אין אפשרות להזמין משם את הכסא לישראל. אני רוצה רק את הכסא הזה ויודע שהמחיר יכול להגיע גם ל4000 כולל משלוח. אשמח למביני עניין לעזרה בהזמנת הכסא. תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  22. Started by spektor,

    שלום אני מחובר ל 12mb ב hot ויש לי שאלה: אני רוצה לשדרג ל 100mb עד כמה אני יכול להוריד מחיר בhot או בבזק. ??? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  23. Started by Proww,

    אהלן. לפני כ-8 שנים התנתקתי מבזק בינלאומי (אינטרנט) בעקבות שירות לא הגון. עברנו לנטוויזן.. היום קיבלנו מכתב מבזק בינלאומי "חיוב לפני ניתוק" בו אנו צריכים לשלם כ-1400 שח חוב. יש להם זכות אחרי שמונה שנים לבקש? במיוחד שאנחנו לא מחוברים אליהם בשום צורה כלשהי?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. מעבד ראשון - i7 4790K (משומש אך תקין לגמרי) מעבד שני - i7 8087K Limited Edition (דור 8, מהדורה מוגבלת, חדש בקופסא) השאלה מהו לדעתכם המחיר שיהיה הוגן גם כלפי הקונה וגם כלפי המוכר.. מחיר נפרד לכל מעבד כמובן תודה

  25. Started by Gal Magen,

    שלום לכולם, שמח לחזור בכל תקופה ולהתייעץ כאן לגבי מחשב חדש אני מחפש מחשב נייד למשפחה בתפקוד משרדי הבנתי שיש בעיית תמיכה לווינדוס מסויים, אשמח לדעת על איזה מדובר מסך: 14-15 אינצ' רזולוצייה: עדיף מעל HD אם אפשר משקל: לא רלוונטי איחסון: 512GB מינימום זיכרון RAM: 16GB מינימום (עם אפשרות לשדרוג) כרטיס מסך: לא למשחקים, אינטרנט בעיקר מערכת הפעלה: ווינדוס 11 ומעלה (יש בעייה עם ווינדוס 11 מבחינת תמיכה? ) מעבד: I7 / I5 דור מעבד: אינני יודע מה הדור שקיים היום, חיבורים: USB TYPE-A חובה לפחות אחד TYPE-C אחד לפחות לחיבור עמדת עגינה עמדת עגינה - חובה אפשרות לחיבור מקשים מוארים: אם יש מה טוב שפה: עברית / אנגלית לחצני מספרים: לא חובה אחריות 3 שנים ומעלה חברה: עדיפות ללנובו ThinkPad …

דיונים חדשים בפורומים