עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. Started by IG,

    שלום לכולם. רציתי לשתף במיקרה שהיה לי במרכז השרות של פלאפון. לפני מספר שבועות חיפשתי לקנות מכשיר חדש ולהצתרף לתוכנית חדשה. עברתי את כל הספקים, קיבלתי הצעות, בד"כ חיכיתי כ-15 דקות והנציגים התנצלו בצורה מנומסת על הזמן שלי. כשהגעתי לפלאפון- עוד בזמן שהיתי לקוח שלהם, המתנתי יותר מ-40 דקות, ובמהלך הזמן הזה הייתי עד לקומבינות בקיצור תורים לחברי העובדים, גסות בתמיכת האחראי משמרת (כשאנשים העירו על זה שנכנסים לפניהם ודילגו על המספר שלהם די שלחו אותם לשבת על כיסא הפוך ולחכות בשקט לתור שלהם) ועוד. אחרי כ-40 דקות, ראיתי שבקצב הזה אני אחכה שם עוד שעתיים, אז קמת, הלכתי, והצתרפתי לחברה אחרת (והם טיפלו לי בניתוק מפלאפון). ואני מזכיר- באתי כדי לקנות מכשיר חדש ולחתום על עוד התחייבות, לא כד…

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. קניתי מדפסת יקרה מאוד של Xerox, לייזר, צבעונית ומשולבת. אחרי 5 חודשים המדפסת התחילה להתחמם והפסיקה לעבוד. המקום שממנו קניתי את המדפסת טוען שהתופים הלכו, כי השתמשתי בטונרים לא מקוריים (גם הם מכרו לי לא מקוריים, אבל הם טוענים ששלהם זה "פרימיום"). בקיצור, לטענתם תופים לא מכוסים באחריות כי זה מוצר מתכלה. תיקון יעלה 1200 ש"ח. יש בזה אמת?

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. קנית מחשב? אחלה. נתקלת בבעיות במוצר ויצרת קשר עם התמיכה של יצרנית המחשב (...HP, Dell, Lenovo)? יש לך ניסיון עם התמיכה? אנא, שתף וספר לנו מן הניסון שלך על חווית התמיכה שנתנו לך. נא לציין את שם היצרן והדגם של המחשב.

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. שלום! אני מחפש חנות זולה ואמינה בחו"ל לחלקים של אופניים עדיף באיביי תודה לעוזרים!!

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. היי אני רוצה לקנות מזגן לחדר החדר הוא ממ"ד (קירות בטון) נמצא במרכז הארץ יש בחדר חלון אחד לכיוון צפון מזרח פעולה שקטה ישומש רק לקירור (אם זה קריטי) חדר 12 מ"ר יופעיל 2-3 שעות רצוף מקסימום ואולי בלילה (אם זה קריטי אז לא בלילה) מה אתם אומרים על המזגן הזה http://www.tadiran-group.co.il/index.aspx?id=4340 רשום בתכונות שלו בסוף שהוא שקט מאוד ובכללי נראה זה מזגן שיתאים לי כדאי לקנות אותו?

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. Started by SPONER,

    אם אשלח שני חבילות דרך אמזון לישראל , אחת 71 השניה 68 (הסכומים כוללים משלוח ) כל מוצר במשלוח נפרד , האם כל עוד החבילות הגיעו מאותו ספק לאותו יעד במהלך 48 שעות ,המכס יאחד את סכום החבילות ואלשם מע"מ? נראה לי שראיתי איפה שהו שכתבו את זה , תודה

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. Started by amadey,

    הסיפור הוא כזה : לפני כשנה רכשתי את המסך DELL 2009WA , וכעט התחילו בעיות אייתו (לא קשור לתוכן הדיון). החלטתי לפנות לדל ישראל על מנת לממש אחריות ונתקלתי בשירות "יוצא דופן" (או שלא תלוי את מי שואלים). בפנייה הראשונה שלי - דל סירבו לתת לי שירות כי לא היה לי "מספר הזמנה" (מספר פנימי שלהם?), הסברתי להם שזאת הפנייה הראשונה שלי ושאין לי "מספר הזמנה" כי לא הזמנתי מהם כלום. הקראתי להם את כל פרטי המסך (חשבונית\כרטיס עם כל הפרטים)- וכלום, פשוט סירבו לתת לי שירות. לאחר צעקות על הנציג - שהקשר בינו לבין טכנולוגיה מקרי בהחלט, -העביר אותי "למוקד טכני" (טכנאי וחצי) וגם שם הייתי צריך לחזור על הכל שוב מהתחלה (בעיה של המסך + פרטים). נאמר לי שאני אקבל email שבו יהיה פירוט על סדר הפעולות שעלי …

  8. Started by ksamsam,

    אני רוצה לקנות netstick לגלישה באירופה ב 2 ארצות שונות (דנמרק ונורבגיה). האם netstick pre-paid מקומי יש לו יתרונות על גבי netstick שאני קונה בארץ? כשאני אומר יתרונות אני מתכוון לחיוב פר MB תעבורה. האם אני נמנע מ roaming אם אני קונה netstick מקומי? אם התשובה לשאלות שלי היא חיובית, האם מישהו יכול לכוון אותי לרשתות חנויות שאפשר למצוא , למשל, בשדות תעופה. תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  9. הזמנתי מוצר aliexpress והוא הגיע פגום, האם המוכר יכול לדרוש ממני להחזיר אותו ואז הוא יחזיר את הכסף? תודה

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. המיזם הנודע ממשיך לפנק אותנו בחבילות משחקים שאולי לא הכרתם וטרם התנסיתם בהם, במחירים שקשה לסרב להם כפי שכבר סיפרנו לכם, מיזם ה-Humble Bundle שמאפשר לכם לשלם כמה שתרצו בעבור משחקים נבחרים פעיל עתה יותר מאי פעם, ובמקביל לחבילת משחקי 'מלחמת הכוכבים'שעדיין זמינה לרכישה מוצעת כרגע חבילה נוספת – של משחקי אינדי בולטים ומסקרנים. צרכנים שיבחרו לשלם דולר בודד ומעלה בעבור חבילת ה-Humble Jumbo Bundle 6 הטרייה יזכו לגישה לשלושה כותרים: משחק הפעולה-פלטפורמה הצנוע Oceanhorn: Monsters of Uncharted Seas, משחק האסטרטגיה-תפקידים Shadowrun Chronicles: Boston Lockdown שהושק בשנת 2015, ומשחק האסטרטגיה בתורות שלוקח הרבה השראה מסדרת XCOM המפורסמת – Warmachine Tactics (יחד עם חבילת DLC …

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. היום הופתעתי לגלות שגם בבנקים מתנהגים כאחרון ספקיות האינטרנט ואם אתה סוגר איתם על תנאים מסויימים, הבנק יכול לשים תאריך יעד של שנה (למרות שהוא לא חייב להגיד לך את זה) ולהפסיק אותם. גם חברות הפנסיה ושות' כנ"ל. פשוט מעצבן שהיום לכל מי שאתה נותן את כספך אתה צריך לשים תזכורות מפה עד הודעה חדשה מתי בדיוק כל דבר נגמר. אני סתם רושם את זה פה כדי שאנשים לא יופתעו ויחשבו שאם אתה סוגר על תנאים בבנק אז יש לך את התנאים לעד.

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  12. Started by Zeev86,

    אני פונה לספק ומבקש מהם לקבל את החבילה של ספק+תשתית. האם אני צריך ליצור קשר עם התשתית כדי לעדכן את המחיר? או שספק כבר דואג לעדכן את כל הפרטים?

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. Started by Shasoosh,

    שלום, ראתי עכשיו דיון בפורום לגבי בחור שרכש כרטיס מסך מאחת חנויות המחשבים בארץ וקיבל את המוצר פתוח. הדיון נעול אך עדיין "בער" בי הצורך להגיב לגבי העניין ובכלל לגבי התגובות שנכתבו שם. למי שלא קרא את הדיון אסכם את זה בכך שבחור הזמין כרטיס מסך, הכרטיס הגיע בדואר שליחים והאריזה של הכרטיס היתה פתוחה. התגובות המרכזיות בדיון היו, בכיינות, קטנויות ועוד. אני לא מצדיק את אותו בחור ולא מעניינים אותי שאר הפרטים של אותו עסקה. (מה הוא אמר, מה הם אמרו, עברה חצי שנה וכו') מה שמפריע לי זה הקלות דעת שבה התייחסו לנושא. אם כרגע הוצאתי מכיסי סכום נכבד של כסף אני "מתבכיין" אם אני רוצה מוצר חדש? אם קניתי רכב חדש יד ראשונה לא אני זה שצריך לקרוע את הניילון מהמושבים? באותו דיון מנהלי הפורום הציגו…

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. אהלן כולם, הצטרפתי לאחרונה לאקספון בתור תשתית וספק... המהירות הורדה סבירה אבל הפינגים במשחקים כל כך גרועים... אומנם ב LOL זה מראה 80 אבל יש תקיעות נוראיות במשחק .. וגם ב HOTS .. מישהו ניסה פה את 014 בתור תשתית וספק? אני מחפש פינגים נמוכים אבל לא רוצה לשלם 130 שקל לבזק + ספק.

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. יש למישהו המלצה לסלולרי סמארט בסביבות 1000 ש"ח לשימוש עסקי עדיפות לקרינה נמוכה, מסך ברור שרואים גם בשמש. דיבור באיכות גבוהה כולל המיקרופון. דפדפן טוב ומכשיר לא גדול פיזית. תודה

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. מפעילת מותג אורנג\' היא הראשונה שמשלבת בין חבילת סלולר לחבילת רשת ביתית הכולל ספק ותשתית במסגרת רפורמת השוק הסיטונאי, אך האם יש כאן בשורה משמעותית? לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%a0%d7%a8-%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%a2%d7%94-%d7%98%d7%a8%d7%99%d7%a4%d7%9c-%d7%9e%d7%a1%d7%95%d7%92-%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%a1%d7%9c%d7%95%d7%9c%d7%a8-%d7%95%d7%a8%d7%a9%d7%aa-%d7%91/

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. Started by deloy40,

    סליחה עם זה לא קשור לפה אבל זה היה נראה לי המקום הכי מתאים אני מצאתי מעבד שמאד יקר בארץ באיבי ב 2800 כולל הכל זה אמין ? http://www.ebay.com/itm/Intel-Core-i7-4960X-Extreme-Hex-Core-CPU-Socket-2011-3-60GHz-15MB-130W-/191552950572?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2c9972112c כתוב שזה בלי מיסי יבוא בכלל אבל זה באמת נכון ? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. הפאונד הבריטי נמצא בשפל היסטורי אל מול השקל הישראלי ואל מול שאר מטבעות המערב, וזה הופך את רכישתם של כמה וכמה מוצרים לאטרקטיבית במיוחד להמשך: https://hwzone.co.il/לנצל-את-ה-brexit-מוצרים-באמאזון-בריטניה-שכדא/

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by shaolin,

    שלום לכולם, עד היום שילמתי לבזק 65 ש"ח על 15MB. כעת עומדת להסתיים לי ההטבה, התקשרתי אל בזק. להפתעתי גיליתי שהמחירים שהם מציעים (ושבניגוד לשנים עברו הם אינם מוכנים לזוז מהם) עומדים על 99 ל-15MB ו- 89 10MBIT ו - 79 ל- 5MB!!. מדובר בקפיצה של עשרות אחוזים במחיר, והם בעצם שובים את הלקוחות: - הוט בעייתי מבחינה טכנית, מה גם שאם לוקחים בחשבון את עלויות ההתקנה וכו' זה כבר יוצא לא משתלם בעליל. - שימוש באינטרנט הסלולרי לא ריאלי ללקוח כמוני שנוהג להוריד קבצים כבדים. גם שאיימתי בהתנתקות הם כלל לא "התרשמו" ושאמרתי להם שאני מעביר להם פקס דרך האתר נתק, הם העבירו אותי לנציגה שאמרה כי היא יכולה לנתק אותי באופן מיידי. ממתין לרגע שסוף סוף תכנס לשוק שחקנית חדשה בנושא תשתיות האינטרנט ואני אוכ…

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  20. בבואי לרכוש מסך נתקלתי ב-2 בעיות: 1. מבחר המסכים האיכותיים (שלא מיועדים למשחקים) המגיע לארץ נמוך מאד (לדוגמא: לא נמצא את משפחת ה-dreamcolor של HP, או את סדרת PA של אסוס), 2. מספר החנויות המביא את המסכים האיכותיים קטן מאד (כנראה בגלל דרישת השוק), וכתוצאה מזה המחירים בעננים. אין הגיון שמסך של EIZO שעולה בארה"ב $1000 יעלה בארץ 10000 ש"ח ומעלה, יש פה גזירת קופון מטורפת של היבואן. הייתי שוקל יבוא אישי, אך לצערי, בישראל קיים מצב אבסורדי בו יבואן (בלעדי) אינו מוכן לכסות אחריות של מוצר שלא נקנה דרכו.

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. היי. קניתי Sound bar ולא יודע למה אבל הסתכלתי דוקא ב-manual שנמצא ברשת באתר של LG (במדריך שקילבתי בקופסא זה לא רשום), ויש את המלל הבא: WARNING: This product contains chemicals known to the State of California to cause cancer and birth defects or other reproductive harm. Wash hands after handling מדובר על מודל lg LAS454b אני יכול להשמע כפרנואי לחלקכם אבל עדיין, למה זה מוחבא איפשהו ב-manual באתר של היצרן ולא מופיע על גבי מדריך מודפס ולא בעמדת הקניה / אתר קניה? קישור למדריך.

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. Started by SkeletonBoy,

    שלום אנשים, במהלך שיטוטי באינטרנט נתקלתי באתר Allposters... שמתי לב שיש שם מבחר די גדול של חולצות T יפות. מישהו יכול לתת לי חוות דעת על האתר? הוא נחשב זול? אמין? חולצה ממוצעת עולה שם 20 דולר (לא נורא)... אבל אין לי מושג איך זה מתחשב אחרי מיסים (מכס וכו'...). בנוסף, לא הבנתי אם המידות באתר הן אירופאיות או אמריקאיות. מישהו יודע? אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי... תודה אנשים!

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. בזאפ אין יותר מדי תגובות בתחום הזה, אני אשמח אם מישהו יוכל לתת המלצה. תודה!

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. עמית שלי (בעל קו אורנג' על תשתית בזק) קיבל לאחרונה חבילה מבזק של קו+תשתית אינטרנט במהירות 10 מגה+ 300 דקות חינם במחיר של 65ש"ח לחודש. האם מישהו כאן שלקוח קיים של בזק הצליח לקבל חבילה כזו ? הכי זול שהצלחתי לקבל מהם בתור לקוח קיים זה 25ש"ח לקו קל+65ש"ח סה"כ 85ש"ח (לא כולל דקות חינם).

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. היי, האם לאחר קבלת שירות טלפוני מאפל מתבצע חיוב כלשהו? מדובר על שירות עבור החנות, בשביל אייפון שכבר לא באחריות. מהשיחה לא ניתן היה להבין האם מחייבים או לא. מה שהתבצע בסופו של דבר היה איפוס סיסמה. במהלך השיחה לא נמסרו פרטים של אשראי או משהו כזה. תודה נ"ב מדובר על שיחה טלפונית לאפל ארה"ב

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים