Hatzi6 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Hatzi6

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    87
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

מידע נוסף

  • מין
    זכר

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של Hatzi6

Zone Wannabe

Zone Wannabe (2/6)

0

דירוג

  1. זוכר במקרה מה היה המחיר בבלאק פריידיי?
  2. היי מחפש מסך 4k לגיימינג ועבודה בטווח הזול, מכיוון שהכיוןן נע יותר לאזור עבודה (תכנות, מסך רחב ונוח...) נתקלתי במסך של שיאומי: Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34 UWQHD שבלט במפרט והמחיר (1500₪~). תהיתי אם יש נורות אדומות בנוגע למסך הזה, ואולי שווה להשקיע טיפטיפה יותר במשהו יותר שווה בטווח הזה. תודה!
  3. אני שוקל ברצינות להעלות את התקציב באמת ל4k פלוס. נראה לי שאני מעדיף באמת ללכת על משהו מהדור החדש ולהתפשר לגבי ה1T והRAM. הלינק הראשון שלך שבור, אני מקסימום אחבר nvme בתור התחלה אם יהיה צריך. תוכל לתת קישור ולוודא שאתה משתמש בלינק תקין? לגבי המחשב השני, החומרה מהדור החדש או הישן יותר? (ויקל עלי אם תסביר לי איך בודקים את זה כדי שאדע בעצמי)
  4. המחשב שהצעת על פניו נראה לי סבבה. חוץ מזה שהוא i5 אולי. מה בדיוק לא בסדר בסידרה/חומרה? כל הביקורות על הסדרה דיי חיוביים. אז דיי חשוב לי לשמוע מה דעתך בדיוק ולמה. אם אעלה את התקציב מעט ל4k יהיה אפשר להשיג דרגם אחר יותר סביר? https://ksp.co.il/web/cat/5274..5157?search=Asus tuf&sort=1
  5. היי, הפוסט נכתב מהנייד ומשומה הצבע של הטקסט היה בצבע של הרקע! אין עדיפות לגודל מסך. הכול כתוב רק היה צריך לסמן עם העכבר. תודה!
  6. זקוק לעזרה בבחירת מחשב נייד לצרכי לימודים (גלישה, אופיס) ומשחקים לא כבדים מידיי. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 2500-3500 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? - משחקים כגון: סימס 4, genshin impact, רובלוקס. (* רצוי תמיכה טובה בהגדרות איכות בינונית עד גבוהה לגנשין). מצרף תמונה של הכרטיס מסך של הלפטופ הנוכחי שאני לא מרוצה ממנו, עם הגדרות איכות נמוכות לגנשין). - סטודנט: אופיס, גלישה באינטרנט, פעולות מחשב בסיסיות. 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקוליםומסך)? לא! 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) לא! 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? לא בעל משמעות מיוחדת. 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? אין חשיבות לגודל המחשב. 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? לא חובה, יש ברשותי רישיון ווינדווס ואופיס, על אף שברור לי שיש מחשביפ שנמכרים עם מערכת הפעלה בחבילה. 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. גר באזור המרכז (תל אביב) ונייד לסביבה. 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? בהקדם. 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USBType-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? מינימום 512g 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) מסך (HDMI), אם זה מגביל ממש אין לי בעיה לרכוש מתאם type-c 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: - עדיפות לחומרה דור חדש. דברים שאפשר לעדכן כמו ram או דיסק אני יכול לשנות בהתאם לצורך בעתיד. - חשוב לי שהמחשב יהיה רלונטי גם בעוד כמה שנים מהיום. - לכן ציינתי את ה16ram, אם i7 הוא פקטור על פני i5 אז גם זה. - אשמח לדעת אם הבקשות שלי מוגזמות או לא, אולי אני יכול לעגל פינות מסויימות או לחילופין לעלות את התקציב. כרגע 3.5 הוא המקסימום בהגזמה. - אין עדיפות לגודל מסך אם זה פקטור, תאורטית לא גדול מ16 אבל.
  7. בקרוב מגיע תכנאי של פרטנר לחבר אותי לסיב. התשתית היא של בזק בעיקרון, זה לא "הסיבים של פרטנר". הבנתי שחשוב לשים לב שאני רוכש ממיר שנתמך ("רשום") ע"י החברה. רק שאני לא בטוח לפי איזה חברה אני נתמך אם הספק הוא פרטנר והתשתית היא בזק. יש לי כבר ראוטר מתאים, ולא נראה לי שאני מעוניין לשלם 25 שקל כל חודש בשביל bridge mode. זה משנה איזה ממיר אני קונה? יש דגשים מסויימים? יש רק 3 שמוצעים באתר של ksp https://ksp.co.il/mob/cat/?search=ממיר מדיה אופטי ועוד כמה במחירים מופקעים שמצאתי בזאפ: https://www.zap.co.il/models.aspx?sog=c-switching&db7399537=9495205&orderby=rate אשמח להצעות או לפחות הכוונה למה לחפש בדיוק. תודה!
×
  • צור חדש...